Afla marile secrete ale viitoarelor Audi S8, S7, S6 si RS6! Masini tari 20 Iunie Afla marile secrete ale viitoarelor Audi S8, S7, S6 si RS6!
Toate comentariile (53):
dildododo
518 comentarii 415 puncte
v-a fi o batalie mare intre M5 si RS6
20 iun 2011, 18:05
+15
113 comentarii 236 puncte
va*
20 iun 2011, 18:26
+7
dildododo
518 comentarii 415 puncte
scz pt greseala.nu mi-am mai dat seama.
20 iun 2011, 18:41
+4
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
am inteles esentialul si ai dreptate, nu treb sa iti ceri scuze pt o mica greseala facuta in graba..:)
20 iun 2011, 19:16
+5
331 comentarii 212 puncte
probabil va fi o bataie si intre audi a7 si cls.
21 iun 2011, 01:38
+2
331 comentarii 212 puncte
sau s7 si cls amg.
21 iun 2011, 01:42
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
pai ce ma rs6-le tau a picat la 100.000km? :-j
20 iun 2011, 18:32
+10
37 comentarii 71 puncte
stai linistit ca va depasi 100k km pe nesimtite... motorul ala e totusi facut de ingineri care iau in calcul foarte multe variabile, nu e facut de tine si nici de mine.
20 iun 2011, 18:35
+4
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
si M5-u nu pica la 100.000? sau e mai cu motz? la motoare pe benzina nu prea au dat gres cei din grupul VAG... singurul problematic e dieselul de 2.0... dar pare a fi scapat si acesta de probleme odata cu trecerea la common rail...
20 iun 2011, 18:36
+5
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
mie mi s-a dus pumpe-duse-le la 48000km din senin la passat 2,0tdi 2008... e boala lor asta.. era, ca s-a remediat... oricum, am dat un espero pe un injector:))
20 iun 2011, 19:18
+4
dadi_t
379 comentarii 346 puncte
Acea problema cu injectoarele de la 2,0 tdi PD s-a remediat odata cu introducerea sistemului CR...common-rail. Sistem folosit tot din 2008, dar incepand cu luna septembrie, parca. Cat despre "caderea" unui motor la 100k, asta e o aberatie crasa si pt. unul de 800 cmc, darmite pt. niste bijuterii tehnologice.
20 iun 2011, 19:27
+6
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
si mie mi s-a ars un injector la audi dar l-am reconditionat cu 6 mil :) plus 1,3 platforma + 1,5 manopera ::))
21 iun 2011, 10:18
0
95 comentarii 91 puncte
Ti s-a dus pumpe-pl... Binenteles ca tu comentezi pe posturi dar pe forum n-ai nici o postare iar ca avatar ai o DACIE rosu cu negru... Hai, viseaza in alta parte.
21 iun 2011, 10:23
0
AlexVilla
215 comentarii 816 puncte
o cunostinta de a mea si-a cumparat x6 M si i-a picat cutia dupa 7.000 km deci se poate orice ..
20 iun 2011, 20:22
+2
dadi_t
379 comentarii 346 puncte
Alea-s defecte de fabricatie care se intalnesc la mai toate masinile, intr-un nr. destul de mic. Defectele de fabricatie n-au legatura cu fiabilitatea.
20 iun 2011, 21:24
+2
Don
12 comentarii 18 puncte
defect de fabrica,dar partea buna e ca avea garantie.
20 iun 2011, 22:24
+1
ando34
257 comentarii 380 puncte
Si 2.5 tdi-ul de 150 de cai parca a avut ceva probleme ...
20 iun 2011, 22:18
0
AlexSpeed
64 comentarii 191 puncte
voi vorbiti de defecte de fabrica ... pai sa vedeti la uzina la mioveni cand ii ia somnu pe baietii de la caroserie la schimbu 3 si incep sa sudeze de vedeti voi umflaturile alea la sudura pe logane :))
20 iun 2011, 22:37
+4
687 comentarii 371 puncte
mai conteaza si soferul
20 iun 2011, 21:46
+1
12 comentarii 28 puncte
@vel0ce- esti prost tare de tot :)), mai tare ca M5 F10 :|. De ce nu iti dai foc ? Ca si pana acum RS6-le o sa dea clasa M5-ului.
20 iun 2011, 18:48
-2
dildododo
518 comentarii 415 puncte
nu-i mai da pt ca acum is una dupa alta nu mai este diferenta de 4 ani iar ca putere is foarte apropiate doar ca ca rs6 o sa piarda din cauza tractiunii quattro.
20 iun 2011, 19:02
-2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
330 comentarii 167 puncte
v8-urile sunt cele mai fiabile motoare facute vreodata.tocmai din cauza ca sunt perfect echilibrate.motoarel e astea rezista si 1.000.000km.
20 iun 2011, 22:40
+4
ando34
257 comentarii 380 puncte
Pai pe dragtimes.info nu pare sa dea cine stie ce clasa...
20 iun 2011, 22:20
+1
212 comentarii 100 puncte
exact..da nu prea ai ce discuta cu tarani:) de exemplu veloce:)
20 iun 2011, 23:39
0
1562 comentarii -156 puncte
taran e tactu bai puta pansata!
21 iun 2011, 19:23
0
519 comentarii 733 puncte
Pe dragtimes(oricum e liniuta nu circuit ce a zis baiatul mai sus) e cam greu sa-ti dai seama care e stock sau nu(unele chiar daca nu sunt stock nu au precizat altceva), si chiar si asa fluctueaza cand M5 e60 cand RS6 (la cele modificate la greu sunt multe RS6'uri rapide) dar gandeste'te asa, diferenta era de 80 de cai si 130 cuplu. Acum insa diferenta nu va mai fi asa mare, amandoua vor avea V8'uri supraalimentate. Va avea cu 20 de cai in plus, sa vedem cum va sta la cuplu si cat va cantari. Oricum acum batalia se va da pe bune, ambele platforme fiind recente( numa bine si E63'ul a primit un upgrade). Triou german, motoare noi, V8-uri supra alimentate cu puteri cat de cat asemanatoare. 5.5 vs 4.4 vs 4.0 :) ce vrei mai mult de atat? In ceea ce priveste cuplul cred ca va sta cam asa treaba : E63 > M5 > RS6, asta daca e sa ne luam dupa cc.
21 iun 2011, 00:07
+3
244 comentarii 288 puncte
veloce... tu cu ygd nu sunteti oameni ma... si nu meritati nici pisat de gargara. sincer nu inteleg cum va mai inghite pamantul. sunteti niste inecuperabili. voi chiar nu stiti sa vb omeneste si civilizat? prin ce puscarie va fatat mama voastra ma? vai de capul vostru de inecuperabili si inculti. unu "tai-kon-do" :))))(YGD) si unu "pacat ca este lexus" (veloce) aaa si o sa vedem care marca o sa fie mai des intalnita in viitor. pt ca audi nu va muri. asta se stie clar.
21 iun 2011, 20:09
0
687 comentarii 371 puncte
firati ai naibi de ticalosi inecuperabili
21 iun 2011, 20:57
0
1562 comentarii -156 puncte
e bine ca mai tineti minte faza "pacat ca e lexus" am ramas in mintea fraierilor! imi e sila de audi cum le este dinamovistilor sila de stelisti!
22 iun 2011, 09:53
0
479 comentarii 318 puncte
scuze de offtopic: am modelat in catia un motor V8 (principalele componente) si as avea nevoie de niste dimensiuni cum ar fi: unghiul dintre cama care actioneaza supapa de admisie si cama care o actioneaza pe cea de evacuare si raportul dintre viteza de rotatia arborelui cotit si cea a axului cu came ( care, din cate stiu eu, e 1/2). i-as fi profund recunoscator celui care m-ar ajuta. in mod normal n-as fi comentat aici ca nu stiu ce sa zic cu privire la masinile astea scumpe, doar ca m-am gandid ca e un articol de interes si o sa vada multi useri commentul meu si poate o sa mi se si raspunda:)
20 iun 2011, 18:52
+6
ZeroRDK
78 comentarii 142 puncte
Salut. Poate te pot ajuta informativ... Nu cred ca o sa gasesti undeva un unghi exact, intrucat depinde de la motor la motor. In general, cele mai comune unghiuri intre cama de admisie si cea de evacuare se situeaza intre 104 si 114 grade ale axei cu came. Insa depinde de motor, aceste unghiuri pot fi depasite cu plus sau minus. De ex, un motor cu revolutii inalte, si cursa redusa a pistonului, cum ar fi cele de la BMW M, o sa aiba unghiul acesta mai redus. La cele cu o cursa mai lunga a pistonului, gen Merc AMG, unghiul este mai larg (ma refer la diferenta de 1-6 grade). Insa in afara de unghi, mai sunt doua elemente foarte importante in designul unei axe cu came: durata, adica timpul in care o cama incepe sa actioneze tachetul pana il elibereaza, si maximul, adica lungimea razei maxime a (inaltimii) camei. Apoi mai este curba de intrare si cea de iesire, care se calculeaza cu functii logaritmice, pentru un contact maxim, o uzura minima, si evitarea saltului tachetului de pe cama cand se atinge maximul. Pentru masini obisnuite, deschiderea (largimea) unei axe cu came este destul de mica, si exista chiar si un spatiu nul intre cele doua came, moment in care ambele supape sunt inchise. La cele mai sportive sau chiar de curse insa, maximul unei came se reduce, insa se largeste plaja acesteia, putand chiar intersectandu-se, moment in care ambele supape pot fi intredeschise, in momentul inceperii deschiderii celei de admisie si inchiderii celei de evacuare. De specificat, considera axa ca avand 360 grade la o revolutie. Unghiul pe care l-am scris mai sus se refera la actionarea camelor in sens invers, adica prima fiind considerata cea de evacuare, si a doua cea de admisie. Pentru ca din momentul actionarii celei de admisie, pana intra cea de evacuare exista cursa de explozie a pistonului, iar acolo trec aprox 245-256 grade ale axei cu came.
21 iun 2011, 18:45
+2
ZeroRDK
78 comentarii 142 puncte
Da, ai avut dreptate, pentru motoarele in 4 timpi (4 vectori de miscare ai pistonului pentru o revolutie globala considerata la o ardere) raportul este de 1:2, deci la o revolutie a axei cu came ai doua revolutii ale axului cardanic. Daca proiectezi 3D un motor doar in scop vizual nu ai nevoie de calcule ale axei cu came, si poti alege un design simplu, de tip semiluna, al camelor. Insa daca faci o proiectare cu scop functional, ai nevoie de un set riguros de calcule si functii pentru determinarea formei camelor, printre cele mai complicate calcule din intreg motorul. Sper ca te-am putut ajuta si n-am fost prea plictisitor. :)
21 iun 2011, 18:55
0
479 comentarii 318 puncte
merci mult, uite ca totusi sunt cunoscutori pe site-ul asta:). am folosit un unghi de 90 de grade intre came, l-am animat si mi se pare sincronizat. dar gresesti la raportul vitezelor de rotatie a arborelui cotit si a axului cu came, defapt e invers, la o rotatie a arborelui cotit am doua rotatii a axului cu came. in orice caz, merci mult pentru explicatii!
21 iun 2011, 19:24
+1
ZeroRDK
78 comentarii 142 puncte
Ba...te-as ruga sa cercetezi mai atent. Stiu ce spun, sunt inginer in autovehicule rutiere. Arborele cotit executa 2 revolutii per 1 singura revolutie a axei cu came, la un motor in 4 timpi. Pistonul coboara, face admisia, vibrochenul se roteste cu 180 grade...apoi urca, face compresia, inca 180 grade. Intervine explozia, pistonul coboara cu inca 180 grade ale vibrocnelului, si in final urca, evacuand gazele, cu inca 180 grade. 4x180=720 grade, adica doua revolutii. In astea 4 miscari ale pistonului, axa cu came se roteste o singura data, adica 360 grade. Deci e cum am zis mai sus, raport de 1:2 intre axa cu came si vibrochen. Uita-te aici: http://www.youtube.c om/watch?v=FfTX88Sv4I 8
21 iun 2011, 19:38
0
212 comentarii 100 puncte
mersi zeroRDK chiar aveam nevoie de infornatiile tale..ma bucur ca am dat de tine pintre toti taranii..mersi mult...
22 iun 2011, 00:59
0
AlexSpeed
64 comentarii 191 puncte
imi plac astia care se cearta care e mai bun =)) bai tarane fugi ca pierzi rata
20 iun 2011, 19:10
+6
WaRiO
305 comentarii 53 puncte
Site-ul vietii...nemtarii in continuu...cultura auto autentica ZERO.
20 iun 2011, 19:31
0
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
:)) a fost si un sandero cu jante pe 20 si discuri de franare cat un CD... hai ca ala nu mai e nemtarie:))
20 iun 2011, 19:45
+7
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
duster, scuze:)
20 iun 2011, 21:21
+4
ando34
257 comentarii 380 puncte
Se pare ca nici audi nu mai continua cu motoare V10.
20 iun 2011, 22:27
0
107 comentarii 93 puncte
ca fiabilitate oricum toate generatiile noi sunt mult sub cele vechi...sunt prea de ,,unica folosinta'',mai ales la diesel...injectoarel e parca sunt consumabile,si sincer se observa clar diferente intre generatii...sunt mai performante dar numai pun accent pe fiabilitate,sunt ,,mancatoare de bani'' !
21 iun 2011, 00:08
0
Spikey2705
118 comentarii 26 puncte
Pai e oarecum logic...gandeste-te ca ei trebuie sa mai scoata bani dintr-o masina si dupa ce au vandut-o,si anume din piese...d-aia nu se mai fac masini asa fiabile ca pe vremuri...
21 iun 2011, 17:45
+1
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Eu sunt de parere ca dominatia RS6-lui a luat sfarsit.M5 F10 deja vine tare din urma si cred ca acei 20 de cai putere in minus nu o sa il impiedice sa detroneze super-sedanul celor din Ingolstadt.Pacat de acel V10 de pe E60 care scoatea un sunet de-a dreptul infiorator! >:)Oricum cred ca V8-ul de pe F10 o sa sune cel putin la fel de bine.Astept cu mare nerabdare duelul "titanilor"!
21 iun 2011, 01:18
+2
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
arata fain, desi nu ma mai pasioneaza nicio germana, nu stiu de ce...si oricum toate masinile in ziua de azi, au inceput sa fie vorba cuiva mai sus...mancatoare de bani, bagi bani in ele dupa 50.000 km cum bagi intr-un rahat de SH cu peste 100.000. Nu prea se mai renteaza noile modele scoase acum, nu stiu dar nu mai sunt ce au fost. Incearca ei sa te surprinda sa te dea pe spate ca, face suta in 2 secunde etc...degeaba daca nu ramane fiabila mult timp. Am o cunostinta care are un Golf 6 si deja are 70.000 cu el si are o gramada de probleme...motorizar e Diesel. Pacat de banii care i-a dat pe el si cat mai fac reparatiile..iti vine sa-i dai foc. Cat despre Rs6 vs. M5, eu cred ca M5-u o sa faca fata oricarei provocari.
21 iun 2011, 01:40
+2
dadi_t
379 comentarii 346 puncte
Vorbiti prostii si numai din auzite. Generalizati aiurea, fara cunostinte solide si doar dupa niste cazuri izolate, ori care nu tin de masina in sine, ci de modul de exploatare sau combustibilul exrem de prost de la noi din tara. Masini cu defecte de fabrica sau serii mai proaste au fost intotdeauna, desi erau mult mai simple din punct de vedere tehnologic. Ca nu erati nascuti ca sa auziti de ele, asta-i alta treaba. Uite asa creati idei gresite si mituri, fara baze reale, ci numai pe informatii subiective.
21 iun 2011, 13:39
+5
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Ai perfecta dreptate!
21 iun 2011, 15:20
0
479 comentarii 318 puncte
zeroRDK, scuze, le-am incurcat, ai dreptate, arborele cotit de doua ori axul cu came o data, asta e raportul pe care l-am si folosit in simularea mea. merci
21 iun 2011, 23:15
0
55 comentarii 16 puncte
Mi se pare putin anormal 580 cp pt noul rs6...adica 580 are si actualul , iar eu auzisem ceva de 600 cp pt cel nou(dar ma rog...zvonurile sunt zvonuri)
22 iun 2011, 09:03
0
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
da, dar are altfel de transmisie, amortizoare, aerodinamica, cuplu mai mare... poate au aceeasi putere, dar daca la pui una langa cealalta, pe 402m o sa se cunoasca diferenta... puterea nu e totul... am dreptate??
22 iun 2011, 11:36
+1
1562 comentarii -156 puncte
la audi puterea e totul:)) altceva nu are;))
22 iun 2011, 11:56
0
madalin_t
82 comentarii 140 puncte
nu chiar... gandeste te la rs4... ce ar face cu atata putere daca nu ar avea masele distribuite egal, daca nu ar avea o transmisie, o directie imbunatatita.. ce ar face cu atata putere daca nu ar avea discurile alea imense de franare? chiar si body kitul este calculat astfel incat sa aiba mai putina frecare, mai multa aerodinamica... toate se leaga... e ca lanticul pe care il porti la gat... continuu... intotdeauna continuu...
24 iun 2011, 13:58
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »