nurbugring nu inseamna 400m. nu mai visa la faptul ca un urs cu 1000 cai o sa spulbere recordurile nurburgringului. da, sunt masini mai rapide decat gtr, dar in nici un caz nu -multe-. daca mai bagi la socoteala si factorul pret, le numeri pe degetele de la o mana probabil de vre-o 2 ori.
"Inzestrat cu pachetul Nurburgring" pai o sa scoata si GTR ul o editie speciala cu care o sa fie mai rapida decat LFA`ul apoi vine si Corvettul cu o editie speciala... este amuzant cat de mult vor producatorii sa stapaneasca iadul verde :) cand o sa fie vorba de o anumita masina nu o sa mai stii ce editie este LFA ,LFA-Nurburgring, LFA-S, LFA-GT, LFA-24LeMans, LFA-ETC ETC ETC
Singurul "lucru" cu care se poate mandri acest LF-A e motorul care e o bijuterie a ingineriei japoneze!Este mult mai scump dar as alege LF-A in locul lui GT-R oricand,si la orice ora!
ps: Cat despre timpul de 7:22,ii doresc la mai putin!
amandoua masini sunt bijuterii ale ingineriei japoneze, dar pentru 2 secunde. V10 + caroserie din fibra de carbon vs V6 + caroserie din aluminiu, cam de rasu lumii nu crezi ?
200 de mii pentru 2 sec :))! hai sa fim seriosi, gtr nu are rivali...! in pista aproape face fata la toate supercar. cu 2 locuri in minus si cu 150k in plus de medie! in plus e si usor de modificat, cu 30k pui 750 de cai pe el si o suspensie reglabila! atunci intra in clasa veyron, maserati mc12, aventador! masini precum 458 italia, lambo 570, lfa nu ii mai iau fata!
Hai frate ...sa fim seriosi ! Si daca il modifici asa de radical ce obtii?Un motor distrus dupa un timp si mult combustibil consumat!Italia ,Veyron ,Lambo sunt masini cu prestigiu si sunt stock!Ce ar mai fi unu cu Veyron sa bage inca 30.000 in el si sa ii dea mucu urat de tot lui GT-R! ( nu ca nu i l-ar da si stock dar ...) sa fim seriosi ...Orice masina are "sansa ei" sa zic asa dar cu tuningul dus la extrem ce rezolvi?Interne uzate mai repede ,combustibil si + multe altele ...Odata iesita pe portile fabricii o masina cu pretentii sportive trebuie sa arate de ce e in stare STOCK ( "daca o tine") ...Ca asa si unu cu un Trabant super-modificat face o mica racheta de da mucul la toate ..dar cu c cost/sau are vreo relevanta?Iubesc tuningul ...dar unele masini sunt simboluri si chiar ai face rau sa le modifici...si daca ai faceo le strici!Parerea mea !
Ia vezi ce pret au "toti" aia. Ce-mi plac cocalarii astia cu ochelarii de neam prost care critica rau o masina dar in viata lor nu s-au urcat in ea.:))
Ce mai conteaza bai la ce pret termiantule ! ZR1 e aproximativ acelasi pret cu Nissan GTR 2011 si ofera 640 cai in loc de 530 si 7:19 minute pe ring in loc de 7:24! LA ACELASI PRET DA...!
sincer .. ce mi-e 640 cai ce mi-e 530 tot iti ramane sufletul in urma cand apesi pe acceleratie cand ai bani iei mai multe aspecte in calcul nu doar caii putere. si eu sunt obsedat de viteza dar as prefera un GTR pt ca este o minunatie inginereasca
prietene nu compari un V6 cu un V8 asta in primu rand.
ZR1 ce capacitate cilindrica are ? daca nu ma insel pe undeva la 6200 ce cmc, iar GT-R are 3800 tot nu se compara
GTR.... |Esti peste tot la fel de tampit!GTR se caca pe el cu tractiunea integraal pana la 160 ..dar dupa 200 ZR1 ii ia toti caii aia obtinuti din 3.8 litrii turbo in poola!There is not replacement for displacement! Asta una ! ( la masinile bune) + Ca masini care obtin aceiasi putere ca si GTR din 3.8 litrii din turbo mai e si Porsche Turbo S care se pisa literalmente pe el la 0-`100 ,0-200 ! + calitate exemplara ! Acum ti-ma dat raspunsul ?
Oare sunt multi cei care nu inteleg cuvantul exclusivitate?Lexus LFA se va produce in 500 de bucati.Un nene cu un cont gras va prefera probabil exclusivitate cand se va gandi la urmatoarele:sa astept la semafor cu LFA si sa apara 3 adolecenti (ma refer la americani) care fac niste liniute cu skyline sau sa stau cu un skyline la semafor si sa mai vad 3 skyline uri langa mine?Unii prefera sa aiba raritati si sportivitate chiar daca LFA ar fi cu 2 sec mai lenta.Parerea mea
Uite un om care gandeste beton!Bv omule! Ai platit un ban pt o masina exclusivista ,si poate masina aia inseamna tot pentru tine ...istorie ,performante sau design ...Asta nu inseamna ca daca masina ta e mai lenta cu 1-2sec pana la prima suta sau cu 1-2 sec pe un circuit inseamna ca ai facut o alegere gresita ...Masina care o ai e masina care te reprezinta /asta si in functie de posibilitati bineinteles!Poate unu isi cumpara cu greu un LF-A ,iar daca se da cu unul cu o masina mai "smechera"si il face( sau super-modificata) ..asta nu inseamna ca el are maasina mai proasta ...pur si simplu asta a fost ! Poate pt acel om masina aia ( LF-A) a fost visul lui din totdeauna! S.a.m.d. ....
:))))))))))))))))))) )))))) Ai varsat si niste lacrimi cand ai scris comentariul asta prost? :)))))))))))))) "poate unu isi cumpara cu greu un LF-A" :)))))))))))))
Comentariul nu are legatura cu masina care este absolut superba.
aici este vorba de calitate-pret, gtr iti da o masina care ia doar 2 sec de la lfa care costa 200 de mii de euro in plus! e usor de inteles! tu traiesti prin vise, nu inteleg! nu cred ca esti bogat, deci ar trebui sa apreciezi o masina ca gtr! dar tu visezi la pixde frumoase!
esti penibil.
Bai aplaudicilor ,cat costa un GTR si cat costa un ZR1 ? ia? Nu sunt amamndoua in aceiasi gama de pret !ZR1 te duce 110.000 cu TOT iar GTR ( daca il iei full) nu tot ***** ala e ? 100.000 euro? nu va mai cacati pe voi ca mirositi!GTR ofera cu 110 cai mai putin decat Vette! Si sunt la acelasi pret ...De calitate ce sa mai ziceam ...cam amandoua sunt pe acelasi palier!La GTR auzi ca sa dus ***** ambreiajul sau cutia ,iar la Vette inceep sa cada instalatia electrica si sa sara palsticele de pe bord!Unde ***** ev GTR atat de ieftin?
Iar ca sa le pui pe amandoua in cur la calitate mai pui 40.000 si iti iei Porsche si ai termiant toata treaba!
"cat costa un GT-R si cat costa un ZR1? " prietene e vorba si de calitate aici, daca nu se folosea plasticu ala ieftin si calitatea materialelor nu era asa jos cotata te asigur eu ca ZR1 trecea de 160 170 de mii lejer
era de asteptat sa fie mai bun pe pista ... decat gtr ... eu nu am inteles de ce au fost atatea dubii ... aici pe forum ... poate ca din complexul ala "ce e mai ieftin, e mai bun". teoretic ce e mai scump e mai bun ... si practic tot cam asa e ... chiar si pe autovit scire treaba asta ... asa este .... in mod normal ... oricum e mai frumos si probabil mult mai luxos ... si aparent mai rapid ...
In linie dreapta testezi doar raportul greutate/putere, pierderi in transmisie si coeficient aerodinamic. Asta poti sa o faci pe hartie. Intr-un circuit mai apar si alti factori, suspensie, directie, feeling oferit, cum sunt repartizate masele.. etc. Si pt unii care nu prea se uita la sporturile cu motor dar comenteaza pe forum 2 sec pe circuit este destul de mult(stiu ca nu conteaza cand te duci la paine) :)), la 5 lap-uri deja apare o diferenta de 10 sec(aprox. o oprire la boxe). Ca sa va dati seama mai bine ce inseamna viteza, Veyron a avut nevoie de 200 cp pt 20km/h in plus la top speed.