Prefer sa nu ma intalnesc la semafor cu aceeasi masina ca sa zic asa.Sansele sa te intalnesti cu unul din cei 150 fericiti posesori a acestui Aston sunt minime.
Totul depinde de scop: daca vrei sa faci liniute pe nu stiu ce strazi din Rusia iti iei GTR sau Aventador, daca gandesti "uite baaah ce am eu si tu n-ai!" atunci alegi Zagato-ul pentru ca e mult mai exclusivist si trecerea timpului ii va creste valoarea.
crede-ma ca mi s-ar strica loganul, ma duc si imi iau altul din garaj , dupa preferinte un 1.5 DCI sau un 16v :-? ma gandesc.. am de ales , sau cine stie un turbo de 900cmc sau 1100 cmc ce vroiau cei de la dacia sa mai scoata nou pe piata. Am de ales :D
Si mie mi se pare ca masina e in alta clasa decat cele cu care a fost comparata. E mai mult un exercitiu de design al companiei sa arate ca se poate (parerea mea e ca arata superb...) :)
Dar nu e asa exclusivista. Cum zicea cineva mai sus. Cu Aventador te poti intalni zilnic ... Cu asta ... tre sa ai noroc o punga sa il intalnesti pe unul din cei 149 (ca una din masini e a ta ) de detinatori .
Cu 360.000 euro fiecare bastan care are atatia bani o sa si ia ceea ce vrea.Ii place zagato o sa aiba.Mie unul mi se pare foarte frumoasa,si cu toate ca imi place gtr ul nu inteleg de ce la fiecare stire apare si el in comentarii.Chiar tot ce este in industria auto trebuie sa faca o comparatie cu un gtr?De exemplu Ferrari 250 gto este mai lenta decat un gtr.ati prefera gtr ul?
Zagato e firma italiana..., asa ca mai bine imi iau ceva italian, si la atatia bani se invarte Ferrari 599 GTO. Cel mai puternic Ferrari facut... 250GTO nu este o chestiune de bani in primul rand, ci este o chestiune daca vei gasi unul sa il cumperi in original...., ca doar 30 s-au produs...., 3 au motoare mai mari din seria 330. Un GTO costa 12 mil de euro..., un GTO 330 cu siguranta mai mult. Oricum Aston Martin este o firma care nu cred ca avea nevoie de un design nou. Are trasaturile sale caracteristice, dar mai ia niste bani de pe urma acestor masini.