nu-i bai esti tu ala mai destept.. sau cel putin te crezi destept ca pana la urma nu esti decat unu care isi pierde vremea corectand pe altu. hai sictir alta treaba nu ai ce face? de unde cadeti ma? din cer? atatia frustrati ma fratele meu mai multi ca in romania nu cred ca mai sunt.
Sistemul e bun si e foarte posibil sa fie si functional dar nu pe soselele patriei ca la noi si vopseaua pentru marcaje e scumpa si doamne freste sa nu te trezesi ca te duce pe contrasens ca s-a terminat marcajul legat de partea de autobraking nu stiu ce sa zic nu mi-as lasa viata pe mainile acestui sistem deoarece inca nu e perfect. Cautati pe net S-klasse autobrake failure sau volvo etc. dar oricum idei bune pentru Volkswagen.
pai e logic ca sistemu asta e facut ptr tari care au infrastructura adecvata, sosele/autostrazi, asfalt pe ele, marcaje, etc
la noi ... in vreo 100 de ani, cand la altii poate o sa fie masini zburatoare gen "al 5lea element" (filmul) :))
Chiar noaptea trecuta am cunoscut un tip care si`a adus un volkswagen passat din germania acelasi sistem am ramas foarte:O cat de oke poate fi si raspunde si la indicatoarele din romania ...dar este o masina de vis la un motor de 2l benzina biturbo pur si simplu itsi taia respiratia cnd apasa pedala de acceleratie o senzatie ce la putine masini am intalnit rafinament putere si stabilitate pe deasupra....
Foarte interesant mai ales senzorul care detecteaza limita de viteza de pe drumul respectiv. sunt curios daca se mentine si in curba am vazut ca are senzor care detecteaza limita benzilor.
interesant... nu pot spune. dar oricat de avansat poate sa fie acest sistem eu unu tot nu l-as folosi... vreau sa simt masina in mainile mele plus de asta intotdeauna dar intotdeauna creierul uman este mai bun decat orice calculator. o sa imi iau minus pt asta dar cine stie intelege ce spun. si mai este ceva... in viitor o sa faca aproape totul "calculatoarele". nu mersi nu vreau sa devin leguma. cum era in filmul "gamer" si multe altele. eu cred ca o masina ar trebui sa aiba tehnologia de care are nevoie numa. cum ar fi parcare automata, senzori, night vision etc. dar acuma sa pui pilot automat... si daca iasa un animal in fata si masina nu poate opri atunci? si spun asta pt ca o cunostiinta a mers cu 180 parca pe autostrada si a iesit o caprioara sau nu mai stiu ce animal de sare... si a reusit sa ocoleasca animalu... ar sa bagat in "marginea" de la drum... dar macar nu a murit si nici masina nu a fost grav accidentata... nu sunt dintre cei care prefera masinile vechi fara tehnologie dar nici chiar atata...
(si acuma o sa imi iau minusuri... :)) hai sa vad pana deseara cate adun)
Cu atatea sisteme o sa murim toti de obezitate. Vad ca se inoculeaza ideea de a face cat mai putin si mai ales in timp ce conduci, daca se poate sa dormi linistit in timp ce te duci la munca pe traficul din Bucuresti. Te aprob cu toata increderea ca nu e bine sa lasi volanul din mana in responsabilitatea boului care stie decat 0 si 1. Si unde mai este farmecul condusului?
Off-topic - ati observat ca atunci cand cineva pregateste din timp colegii forumisti ca va spune ceva iesit din comun cu replica "acuma haideti cu minusuri", minusurile astea nu mai apar niciodata :)) Mi se pare super funny, ca si cum "revolutionarii" din noi s-ar resemna in pesimism, si pe cealalta parte ceilalti s-ar incapatana sa nu dea minusuri. STI, ceea ce ai spus tu este perfect logic si normal, eu vreau sa cred ca ai primit like pt ca forumistii de pe 4 tuning sunt mai realisti decat "media nationala" sa zicem,ceea ce ne permite sa vedem lucrurile dintr-o perspectiva privilegiata. PREA MULTA TEHNOLOGIEEEEEEEE, lasati-ne odata, dragi companii multinationale cu tot feul de demagogii, spalari de creier si indoctrinari politically corect, ba pt siguranta, ba impotriva poluarii, ba pe factorul moda si alte inutilitati. Industria auto nu mai este ce a fost candva si asta este dovedit din nou si in continuu... Consolarea noastra este tuning-ul, atunci cand este si cand demonstreaza bun-gust Imi cer scuze, a trebuit sa-mi spun of-ul si eu. Numai bine!
:)))) ai dreptate cu faza cu like dar totusi dca sa o spui intotdeauna te scarbesti :))) iar in rest iara sunt de acord cu tine. ok tehnologie dar nici chiar asa fratele meu. azi maine o sa faca si sex tot calculatoarele? :))) exista prostii dinastea pt femei :)))
Nu te obliga nimeni sa-l folosesti, atat timp cat e optional si ai maneta de activare/dezactivare , dar mai sunt unele momente cand poate vei avea nevoie si e util.
Poate ca vii pe autostrada, ai condus nu stiu cate sute de km esti obosit si mai ai putin pana acasa. Nu te-ar ajuta sa ajungi in siguranta?
******* - a mai spus, sistemul e interesant, dar nu stiu cata utiluitate are in frumoasa noastra tara, pentru ca la noi marcajele sunt cum sunt, semnele de circulatie iarasi sunt vai de ele (unele din ele).
Ce m-a amuzat in acest clip este faptul ca pentru franarea de urgenta au folosit un autovehicul gonflabil :)), le-o fi fost frica sa nu pateasca ca cei de la volvo ?!
L.E.: Autocenzura nu isi afce treaba foarte bine pe 4 tuning :P
Sistemul este foarte bun la 100 si ceva de km la ora reduce viteza in cazul in care observa o masina la minim 200 de m deci de la 200 de m incepe franarea masinii pana ajunge la o viteza ce pastreaza distanta dintre masini de 50-55m
Ma bucur ca am avut ocazia sa merg cu o asemenea masina.:X:X:X
P.S Am sa fac tot posibilu sami vand masina si sa imi iau acest passat
Mi-a placut foarte mult faza cu soferul care se ocupa de altceva inafara de condus. Macar asta daca ar fi standard, poate s-ar reduce din accidentele cu lovituri in spate. Sigur masina e intesata de senzori si banuiesc ca daca unu nu-si face treaba corect, atunci e de rau. Asa ca, ochii pe drum intotdeauna!
ok sunt de acord cu tehnologia sa avansam bla bla.......dar oameni buni unde mai este placerea condusului....old school frate imi aduc aminte prima mea masina o toroapa de dacie pai ala condus trebuia sa tragi cu 2 maini ca sa intri in a-1-a...aia soferie :))))placerea de a conduce...
Va asigur ca este foarte functional si pe drumurile noastre...;)
In cazul de fata majoritatea doar presupun ca acest sistem ar fi ineficient insa ca sa poata sa sustina lucrul acesta ar fi cel mai bine sa vada si sa mearga cu aceasta masina si garantat o sa isi schimbe parerea
P.S majoritatea vorbesc doar dupa ce e in mintea lor oameni buni cat de cat drumurile noastre sau mai imbunatatit iar sistemu functioneaza si la noi pt ca sunt aceleasi indicatoare de limitare de viteza cel putin...
Defapt Toyota a fost prima mi se pare care a avut asa ceva prin 1997 :) si anume ACC- Active Cruise Control, daca nu ma insel. Mercedes a preluat mai tarziu, oricum..un pas important pentru Volkswagen..ramane de vazut cat de util va fi pe strazile de la noi cu indicatoare intoarse sau date cu spray si tare is curios daca detecteaza si gropile:)).
La ce drumuri avem, sunt doua variante... Ori se autodisruge masina, de la atatea gropi, in cazul in care nu le vede, ori o sa frineze din 10 in 10 metri, si o sa il dea pe sofer cu capul de volan tot timpul =))
oricat de revolutionar e sistemul mie unu nu mi se pare a fi un inlocuitor al soferului... nu cred ca poate evita un pericol/obstacol imediat...sa faca o manevra brusca sau mai stiu eu ce :)