Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6
Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6.
Distribuie pe Facebook

Peugeot 508 PSE

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de cinci ani si trecut de curand, in 2023, printr-un facelift major, cel mai recent Peugeot 508 din istorie isi intampina clientii - zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de francezi la dispozitia cumparatorilor se regaseste, dupa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, inclusiv o varianta de performanta pe nume 508 PSE - unde PSE reprezinta prescurtarea de la Peugeot Sport Engineered, respectivul meniu debutand cu...

... un propulsor turbo in patru cilindri, de 1.598 de centimetri cubi si undeva in jurul a 200 de cai, pe benzina, unitatii cu pricina alaturandu-i-se doua motoare electrice - unul de 110 CP, altul de 112 cai putere, plus o baterie litiu-ion cu capacitate de 12.4 kWh pentru un total de 360 CP, livrat rotilor de pe ambele punti printr-o transmisie automata in opt rapoarte. De unde si un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, in exact 5.2 secunde, acul vitezometrului avand sa isi continue mai apoi incursiunea pana la 250 km/h.

Acelasi ansamblu plug-in hybrid, care ii permite noului Peugeot 508 PSE sa se laude inclusiv cu un consum mediu de carburant de 2.0 litri la 100 de kilometri - datorita modului de rulare EV cu o autonomie de pana 46 de kilometri, este disponibil si pe DS 7 E-Tense 4x4 360 / DS 9 E-Tense 4x4 360.

BMW 230e xDrive Active Tourer

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6

Prezentat lumii intregi acum mai bine de-un an si jumatate - inca din ultima parte a lui 2021, cel mai recent BMW Seria 2 Active Tourer din istorie se vinde, la randul lui, intr-o larga varietate de savori si arome, lista versiunilor comercializate de bavarezi culminand cu o varianta oferita sub indicativul 230e xDrive. Alaturi de un sistem de propulsie PHEV ce combina un agregat I3 turbo - de 1.5 litri si 150 de cai putere, pe benzina, cu un motor electric de 177 CP, plus o baterie litiu-ion de 14.2 kWh pentru un total de 326 de cai putere, livrat rotilor de pe ambele punti.

Meniul caracteristic produsului cu pricina cuprinde inclusiv o transmisie automata in sapte rapoarte - cu dublu ambreiaj, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 5.5 secunde, fisa cu specificatii de ordin tehnic continuand atat cu o viteza maxima de 205 kilometri pe ora, cat si cu un consum mediu de carburant de 0.8 - 0.9 litri la 100 km. Acesta din urma datorandu-se - oarecum inutil de adaugat, autonomiei (in modul de rulare EV) de 78 - 88 de kilometri.

Sistemul de propulsie plug-in hybrid de pe BMW 230e xDrive poate fi experimentat - in prezent, si pe X1, in configuratia BMW X1 xDrive30e.

Range Rover Evoque P300e

Cai cu nemiluita si taxe aproape inexistente. Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de patru ani si trecut recent - in 2023, printr-un facelift major, cel mai nou Range Rover Evoque din istorie stie, cu siguranta, cum sa atraga toate privirile asupra sa. Pe langa design-ul spectaculos al caroseriei si echipamentele premium de la nivelul cabinei, impresionantul model al companiei britanice se mai poate lauda si cu un ansamblu plug-in hybrid de 309 CP - care combina o unitate turbo in trei cilindri, cu capacitatea de 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, cu un motor electric.

Din meniu nu lipsesc - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, nici transmisia automata ori tractiunea integrala, de unde si un sprint de la zero la 100 km/h, cu pedala de acceleratie la podea, in 6.4 secunde. La polul opus, viteza de top se invarte in jurul unei valori de 213 kilometri pe ora - in timp ce consumul mediu de carburant al asamblului PHEV prezent atat pe Jaguar E-Pace P300e, cat si pe Land Rover Discovery Sport P300e nu depaseste, in teorie, pragul de 1.4 - 1.5 litri la 100 km.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 22 Aprilie 2024