Peugeot 208 BlueHDi reuseste un consum demn de record: 2.0l/100 km

Peugeot 208 BlueHDi reuseste un consum demn de record: 2.0l/100 km
  • Masina a parcurs 2152 km cu 43 de litri de motorina
  • Puterea noului 1.6 BlueHDI este de 100 cp
  • Noua motorizare este disponibila si in Romania
Distribuie pe Facebook

Noul Peugeot 208 este fara indoiala o masina de oras exceptionala. Daca mai adaugam si o noua motorizare de 1.6 litri si 100 cp ce poarta semnatura BlueHDi, avem un consum infim. Ba chiar unul demn de record absolut!

Peugeot 208 cu noua motorizare de 1.6L BlueHDi 100 CP a stabilit un nou record de consum pe distanta lunga, omologat de UTAC. Peste 2.152 de km au fost parcursi cu doar 43 de litri de motorina, realizand o medie de consum de doar 2,0l/100 km (141.2mpg). Recordul confirma excelenta tehnologica a motorizarilor diesel Euro 6 BlueHDi si contributia acestora la reducerea nivelului de emisii CO2.

Performanta a fost stabilita la sfarsitul lunii aprilie pe circuitul de testare PEUGEOT de la Belchamp din Franta, fiind supervizat de autoritatea franceza de omologare UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle). Un PEUGEOT 208, de serie, echipat cu motorizare de 1.6L BlueHDi 100 CP si asociat unei cutii de viteze manuale cu cinci rapoarte, a rulat timp de 38 de ore pe o distanta de 2.152 de km inregistrand un consum uimitor de doar 43 litri de carburant! Noul PEUGEOT 208 stabileste, astfel, un record absolut de consum pentru un vehicul de serie pe distanta lunga. Pentru a atinge acest rezultat, mai multi conducatori auto s-au schimbat la volan la fiecare 3–4 ore pe parcursul testului.

Peugeot 208 BlueHDi

PEUGEOT-ul 208 testat este o versiune «Cu consum foarte scazut» disponibil in reteaua comerciala. Cu un consum mixt omologat de 3,0 l/100 km si emisii de CO2 de 79 g/km, acesta ocupa, de asemenea, o pozitie de referinta in lume pentru un model de serie echipat cu motor termic. Versiunea este extrem de usor de identificat, gratie spoilerului spate deosebit de aerodinamic dar si echiparii cu anvelope Michelin Energy Saver cu rezistenta ultra-scazuta la rulare. Prin asocierea exclusiva dintre SCR (Reducere Catalitica Selectiva) si FAP aditivat, tehnologia BlueHDi dovedeste inca o data ca este cel mai eficient si performant sistem de depoluare Diesel de pe piata.

Noul PEUGEOT 208, comercializat in Europa incepand cu luna iunie, propune o gama de motorizari pe benzina si Diesel Euro 6 deosebit de eficiente si economice. In ceea ce priveste emisiile CO2, gama pe benzina afiseaza valori remarcabile ce incep de la 97 g/km în timp ce pe versiunile Diesel, gama BlueHDi coboara acum in intregime sub 95 g/km.

Distribuie pe Facebook
mai multe