TUV SUD Cehia primeste un automobil SKODA Octavia Green E Line
Testul cu SKODA Octavia Green E Line este pe cale de a intra intr-o noua faza, cu un alt partener renumit. TUV SUD Cehia primeste un automobil E-Octavia pentru un proiect de sapte luni, care va presupune masuratori si teste ale consumului. SKODA se asteapta ca testele sa ofere informatii importante in ceea ce priveste potentialul propulsiei electrice pentru utilizarea cotidiana si imbunatatirea permanenta a acesteia.
"Transferul unuia dintre automobilele SKODA Octavia Green E Line catre TUV SUD Cehia extinde nivelul nostru de cooperare," declara Petr Kristl, seful departamentului de Dezvoltare a mobilitatii electrice /propulsiei electrice de la SKODA AUTO. "Ne asteptam ca aceste teste sa ofere detalii importante in privinta consumului autovehiculelor noastre electrice."
In calitate de furnizor de servicii tehnice si de autoritate in materie de testare, TUV SUD a fost pentru multi ani un partener al SKODA AUTO pentru certificarea de prototipuri cu diferite concepte de propulsie. In cadrul proiectului E-Octavia, TUV SUD va utiliza masina in activitatile zilnice, efectuand, printre altele, teste de consum, cu ajutorul masuratorilor standardizate, care au la baza metodologia TSECC de la TUV (TUV SUD e-Car Cycle), pe care TUV SUD a dezvoltat-o special pentru determinarea consumului autovehiculelor electrice in conditii reale. Astfel, metodologia va lua in considerare, in mode expres, comportamentul sistemelor de aer conditionat si de incalzire ale masinii, deoarece acestea si alte componente electrice influenteaza, in mod semnificativ, autonomia unui automobil electric. Datele generate in cadrul acestui test vor ajuta la imbunatatirea nivelului de eficienta al instalatiei de aer conditionat etc., si astfel vor contribui la o adaptare si mai buna a automobilelor electrice pentru utilizarea cotidiana.
Un numar de zece automobile Octavia Green E Line sunt in prezent testate la diferiti parteneri. Masinile, toate in versiunea e-combi, au atins un kilometraj mixt de 140.000 de kilometri, in conditii reale de utilizare zilnica. TUV SUD este un alt partener de renume care ia parte la testarea E-Octavia. Pana in acest moment, masinile au fost utilizate in principal de institutii si companii precum administratia Castelului Praga, producatorii de energie SKO-ENERGO si distribuitorii de energie CEZ si SkoFIN, sau Universitatea de Economie din Praga. In plus, un angajat SKODA, impreuna cu familia sa, utilizeaza un automobil electric in scopuri personale, inca din luna iunie. O a doua familie se va alatura in curand, pagina de Facebook oficiala SKODA, www.facebook.com/skoda.cz, organizand o competitie pentru "familii inovatoare", din afara companiei, pentru a testa masina pe o perioada de sase luni. Concursul a luat sfarsit pe 7 noiembrie.
Toate automobilele SKODA Octavia Green E Line sunt echipate cu senzori speciali, care permit monitorizarea continua a parametrilor importanti ai autovehiculului, cum ar fi: tractiunea, energia regenerativa si pentru confort, utilizarea modurilor de condus, acceleratie sau pozitia masinii la un moment dat. Toate datele sunt transmise automat, prin UMTS, catre specialistii de la departamentul de dezvoltare tehnica SKODA AUTO, permitand analizarea utilizarii automobilului electric si a sarcinilor reale din timpul functionarii sistemului electric. De asemenea, datele vor demonstra modul in care reincarcarea bateriilor afecteaza durata de utilizare a acestora.
SKODA Octavia Green E Line are la baza SKODA Octavia Combi. Motorul sau electric dezvolta pana la 85 kW si poate accelera masina, de la 0 la 100 km/h, in numai 12 secunde. Viteza maxima este de 135 km/h. Masina este alimentata de o baterie litiu-ion, care poate fi reincarcata in circa doua ore si jumatate. La capacitate maxima de incarcare, E-Octavia are o autonomie de pana la 150 de kilometri, raspunzand nevoilor celor mai multi dintre europenii care se deplaseaza catre si de la serviciu.
In calitate de furnizor de servicii tehnice si de autoritate in materie de testare, TUV SUD a fost pentru multi ani un partener al SKODA AUTO pentru certificarea de prototipuri cu diferite concepte de propulsie. In cadrul proiectului E-Octavia, TUV SUD va utiliza masina in activitatile zilnice, efectuand, printre altele, teste de consum, cu ajutorul masuratorilor standardizate, care au la baza metodologia TSECC de la TUV (TUV SUD e-Car Cycle), pe care TUV SUD a dezvoltat-o special pentru determinarea consumului autovehiculelor electrice in conditii reale. Astfel, metodologia va lua in considerare, in mode expres, comportamentul sistemelor de aer conditionat si de incalzire ale masinii, deoarece acestea si alte componente electrice influenteaza, in mod semnificativ, autonomia unui automobil electric. Datele generate in cadrul acestui test vor ajuta la imbunatatirea nivelului de eficienta al instalatiei de aer conditionat etc., si astfel vor contribui la o adaptare si mai buna a automobilelor electrice pentru utilizarea cotidiana.
Un numar de zece automobile Octavia Green E Line sunt in prezent testate la diferiti parteneri. Masinile, toate in versiunea e-combi, au atins un kilometraj mixt de 140.000 de kilometri, in conditii reale de utilizare zilnica. TUV SUD este un alt partener de renume care ia parte la testarea E-Octavia. Pana in acest moment, masinile au fost utilizate in principal de institutii si companii precum administratia Castelului Praga, producatorii de energie SKO-ENERGO si distribuitorii de energie CEZ si SkoFIN, sau Universitatea de Economie din Praga. In plus, un angajat SKODA, impreuna cu familia sa, utilizeaza un automobil electric in scopuri personale, inca din luna iunie. O a doua familie se va alatura in curand, pagina de Facebook oficiala SKODA, www.facebook.com/skoda.cz, organizand o competitie pentru "familii inovatoare", din afara companiei, pentru a testa masina pe o perioada de sase luni. Concursul a luat sfarsit pe 7 noiembrie.
Toate automobilele SKODA Octavia Green E Line sunt echipate cu senzori speciali, care permit monitorizarea continua a parametrilor importanti ai autovehiculului, cum ar fi: tractiunea, energia regenerativa si pentru confort, utilizarea modurilor de condus, acceleratie sau pozitia masinii la un moment dat. Toate datele sunt transmise automat, prin UMTS, catre specialistii de la departamentul de dezvoltare tehnica SKODA AUTO, permitand analizarea utilizarii automobilului electric si a sarcinilor reale din timpul functionarii sistemului electric. De asemenea, datele vor demonstra modul in care reincarcarea bateriilor afecteaza durata de utilizare a acestora.
SKODA Octavia Green E Line are la baza SKODA Octavia Combi. Motorul sau electric dezvolta pana la 85 kW si poate accelera masina, de la 0 la 100 km/h, in numai 12 secunde. Viteza maxima este de 135 km/h. Masina este alimentata de o baterie litiu-ion, care poate fi reincarcata in circa doua ore si jumatate. La capacitate maxima de incarcare, E-Octavia are o autonomie de pana la 150 de kilometri, raspunzand nevoilor celor mai multi dintre europenii care se deplaseaza catre si de la serviciu.
Activitatile SKODA din domeniul mobilitatii electrice sunt un element important al strategiei sale ample cu privire la propulsii si carburanti. Aceasta inseamna imbunatatirea continua a motoarelor TSI si TDI, care dispun de o eficienta crescuta si pentru care SKODA AUTO construieste in prezent la Mlada Boleslav un nou centru de testare a propulsiei, acesta servind si pentru testarea unor propulsoare care utilizeaza diferite tipuri de carburant.
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Audi q5 quatro 2017 23800 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Vw passat gmo 2017 11900 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
StiriPeSurse.ro
Mega Image dă o nouă lovitură după preluarea Profi: Gigantul olandezo-belgian trece la un alt nivel
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars
DATA PUBLICĂRII: 19 Noiembrie 2012