Minciuna autoritatilor: aberatiile din Ordonanta 16/2013 si acciza pe masini Taxa Auto 11 Septembrie Minciuna autoritatilor: aberatiile din Ordonanta 16/2013 si acciza pe masini
Toate comentariile (57):
c.octavian93
21 comentarii 78 puncte
niste gunoaie..asta e romania din pacate!
11 sep 2013, 12:16
+7
5 comentarii 6 puncte
Romania suntem noi cei ce traim si muncim pe aceste meleaguri,cei mai multi cinstiti. De ce nu spuneti lucrurilor pe nume ,de ce manjiti un nume cu o istorie nespusa si necunoscuta de catre 99% din populatie. Daca doriti sa jigniti,atunci faceti-o in mod direct si nominal,persoane,organizatii........ Fiecare este responsabil pentru ceea ce gandeste,spune si face. Meditati la aceste lucruri!
12 sep 2013, 16:40
+1
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Prietene, daca stiai putin din istoria aia pe care o invoci, ai fi stiut ca suntem un neam de betivi, tradatori si barbari. Suntem un neam de *****, si pana nu vom accepta asta, fiecare din noi, nu ne putem schimba. Schimbarea vine din recunoasterea greselilor, iar noua nu ne place sa recunoastem nimic.
12 sep 2013, 20:26
+3
5 comentarii 6 puncte
Nu stiu din care parte a Neamului te tragi ,ii las pe ceilalti sa decida!
13 sep 2013, 12:00
+1
3 comentarii 21 puncte
Draga Octavian, din fericire nu ai dreptate. Romania e o tara frumoasa cu oameni de treaba. Problema e ca, stii tu, cand romanu nu-i cu mana pe bata, politicianu suge de la nevasta-sa. Asa ca... dati-i dr*cu jos pe aia care nu fac treaba ca doar nu se platesc singuri si nici nu se aleg singuri.
17 sep 2013, 18:19
+1
24 comentarii 30 puncte
..si daca masina este deja inmatriculata in RO dar se face schimbare de proprietar? Exemplu: Am o Alfa Romeo Brera 3200 cmc (la care s-a achitat o taxa de poluare la vremea respectiva de 3000 euro si nu s-a recuperat) se va plati si acciza?
11 sep 2013, 12:35
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Cumparatorul trebuie sa plateasca acciza de 3200 de Euro la trecerea pe numele lui. Nu are legatura cu taxa de poluare. Este o taxa noua, suplimentara, dedicata masinilor ca a ta, cu motor mare.
11 sep 2013, 12:42
0
5 comentarii -1 puncte
De unde ai tras concluzia asta? In Codul Fiscal zice asa: Art. 211 "Momentul exigibilităţii accizei intervine: .... e) la data efectuării formalităţilor de punere în liberă circulaţie pentru produsele prevăzute la art. 207 lit. h), i) şi l) provenite din operaţiuni de import efectuate de persoane fizice, respectiv înainte de efectuarea primei înmatriculări în România, în cazul produselor prevăzute la art. 207 lit. h) şi i) provenite din achiziţii intracomunitare efectuate de persoane fizice. În scopul înmatriculării vehiculelor prevăzute la art. 207 lit. h) şi i) se prezintă organelor competente: 1. declaraţia vamală care atestă efectuarea formalităţilor de punere în liberă circulaţie, în cazul vehiculelor din import; 2. certificatul care atestă plata accizelor, în cazul vehiculelor achiziţionate intracomunitar. Modelul şi conţinutul certificatului se stabilesc prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală; f) la data documentului comercial care atestă achiziţia intracomunitară a produselor prevăzute la art. 207 lit. l) în cazul în care achiziţia intracomunitară este efectuată de o persoană fizică." Nu rezulta de niciunde cum ca s-ar datora accize pt masini cumparate din tara. Peste tot e vorba fie de import, fie de achizitie intracomunitara.
12 sep 2013, 13:02
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
10 comentarii 8 puncte
Deci dupa judecata ta daca un taran(om de la tara) care nevoie de un autovehicul de teren cu capacitate de 3000cm3 vechi de acum 5 ierni care costa 8.000E e un om bogat si merita sa mai plateasca inca 3000E.
11 sep 2013, 13:26
+3
2 comentarii 3 puncte
Da exact... Pe scurt ca exemplu un ARO! Motorul fiind de vreo 3200 cmc daca bine retin... Mai mult ca sigur ca e plin de bani bietu om... isi permite Luxul de a avea si el un ARO deci tre sa plateasca...
11 sep 2013, 14:39
+3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
pai faza cu scaderea tva la paine era clar praf in ochi. am citit undeva ca prin scaderea tva la paine, statul ar "pierde" 100 mil euro si s-a hotarat sa apara aceste noi accize la "produse de lux", prin care statul ar castiga ... atentie... 300 mil euro; deci pierzi 100 si ca sa "contrabalansezi" faci in asa fel incat sa castigi 300; pai e misto sa pierzi 100 si sa castigi 300, nu???? si nu vad legatura intre cilindree sau cai putere (cum aveau cretinii de italieni, nu stiu daca mai au) cu bogatia; pune impozit pe pretul masinii, nu pe putere sau cilindree; ce legatura are una cu alta; da, unu care da 100k euro pe o masina sa zicem ca are bani sa plateasca, dar unul care ia un m3 mai vechiut cu 3200cc si vreo 10k euro, nu are aceeasi bani ca ala cu masina de 100k; daca ar avea si-ar lua si el una de 100k; desi nu-s de acord nici ca ala care are bani de masina de 100k euro sa plateasca impozit mai mare; el oricum PLATESTE TVA MAI MARE (ca valoare nu ca procent); si macar daca platesti impozit mai mare, ATUNCI SA AI MAI MULTE DREPTURI PE SOSEA; adica platesti mai mult, dar drepturile ti-s aceleasi cu unu care plateste mai putin; cum e cu "toti suntem egali"???
11 sep 2013, 13:39
+5
logautodias
9 comentarii 13 puncte
Tot ce se intampla in tara asta se intampla Doar pt. k suntem orbi si permitem treaba asta Unde sunt vremurile cand nu ne convenea ceva ieseam in strada? Se pare k cei care au facut o in 89 au facut o degeaba , le permitem la 500 de porci ordinari care dorm in parlament sa isi bata joc de noi RUSINE ROMANIA
11 sep 2013, 16:35
+8
1 comentarii 5 puncte
,,Unde sunt vremurile cand nu ne convenea ceva ieseam in strada? '' Au existat vreodata astfel de vremuri in Romania? Eu nu-mi aduc aminte nici macar un singur astfel de moment.
11 sep 2013, 16:58
+5
logautodias
9 comentarii 13 puncte
Eu imi aduc aminte de ceva ,pacat k n u mai avem mineri k doar asa se rezolva ceva
12 sep 2013, 15:05
+2
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Se intampla, pentru ca toti au urlat jos Basescu atatia ani, pe care, am inceput sa-l respect pentru ca macar facea ce-l taia capul, nu dupa cum batea vantul. Acum, cand toti aia care urlau JOS BASESCU, au vazut ca Ponta se da dupa cum ii e mai bine, nu mai au ce sa zica, s-au ascuns si inghit. Nici nu mai poti face nimic: ai urlat jos ala, acuma nu mai poti ura JOS ASTA. ca nu te mai intelege nimeni: PAI BINE BAI, DAR TIE NIMIC NU-TI CONVINE? asa ca, ati vrut sa fiti condusi de plagiatori dovediti, de puscariasi si lenesi care dorm mereu, toti deodata, acuma suportati-i. Basescu era betiv si chior, dar macar avea coloana sa-ti spuna in fata ce are de gand. SA TRITI BINE de acum inainte :-)
12 sep 2013, 20:31
+2
19 comentarii -5 puncte
trebuie sa iasa lumea in strada ca la rosia Montana sau ca anul trecut cand sa obtinut o amanare de un an la taxa de mediu daca se mentinea presiunea strazii nu mai bagau astia nici o taxa Este atat de aberant sa bagi o taxa retroactiv dar s-ar parea ca lumea inca mai plateste taxele astea si inca mai cumpara masini din magazine fie ele si normale si peste 3000 cm
11 sep 2013, 18:01
+3
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Vreau sa-mi inscriu masina, am 2700 motoru, Romania imi cere 5500euro taxa de mediu + 500euro impozit pe an+asigurare 230euro, total 5230euro. Cu banii astia, am 5(CINCI) ani masina inmatriculata in Germania, si poluez Romania sau am 15+ ani masina imatriculata in Bulgaria si poluez tot Romania. De cat sa le intre cate 500euro in buzunar numai de la mine, anual, mai bine ma trimit sa platesc la altii si sa poluez aici. Ii multumim D-lui Ponta, D-lui Antonescu si tuturor care au strigat JOS BASESCU atatia ani si acum, l-ar aduce inapoi dar nu mai au cum
12 sep 2013, 20:36
+1
Meiszter
1 comentarii 0 puncte
In cazul masinilor cu cilindree de 2996 cm3 cum este de exemplu BMW 530i sau 530D cum sunt taxate? mai pune pontaliciu` inca 4 cm3 de la el din burtica ca sa ma poata taxa cu 3000 de euro? sau scap la musteata de taxa asta ridicola ca si ochelarii lui .
11 sep 2013, 18:22
0
baronlex
395 comentarii 340 puncte
Mai conteaza taxa asta pentru asemenea motoare? Oricum este imposibil sa ai o asemenea masina. Dc? Pentru ca impozitul este enorm, iar asigurarea si mai mare. In tara asta o sa scada doar venitul, restul cresc. Dc au scazut impozitul la paine si nu au sacazut impozitul pe venit? Ex de mai sus. Cine are un F10, are bani de asigurare, de impozit, de benzina, iar intretinerea pe luna depaseste de 10x salariul minim pe economie. Cine nu are bani isi cumpara ceea ce poate intretine. dar nu ca romanul sta in garsoniera si vrea cea mai scumpa masina. Eu pot intretine un motor de pente 3000 cmc, dar am un motor de 1.2. Dc? Pentru ca mai am 2 ani de facultate si am plecat din tara asta plina de hoti.
11 sep 2013, 19:25
+5
close
113 comentarii 209 puncte
sa ramai acolo , cu tot cu motorul tau de 1.2 .
11 sep 2013, 22:05
-4
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Asa lume, asa conducatori. ;-)
12 sep 2013, 20:37
+1
eustache_66
16 comentarii 3 puncte
Foarte corect!!!!!!!!!!
02 nov 2013, 23:19
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
Tara de rahat Americani au numai motoare de 4 ,5 6 etc litri si cred ca platesc un impozit cum platim noi la un motor de 1.6 sau 2. In Romania daca vrei sa ai o masina cu motor de la 3 litri in sus scoti averi ca sa platesti impozit , taxa de mediu Ce prostie mai este si aia ca la o masina cu motor de 2000 sa fie impozitu 2 mil si daca are 2,001 litri sa sara impozitul la 7 milioane pentru 1 cmc in plus de la 3000 incolo deja tre sa fii miliardar sa iti permiti sa ai o masina cu un asemenea motor , suntem obligati sa ne luam toti rable cu motoare mici practic. Straini se bucura toti de masini puternice si bine construite o masina cu motor de 2,3 este foarte bine construita ca sa reziste la puterea motorului si etc in Romania nu te poti bucura nu ai voie sa iti iei masina adevarata tre sa iei rable cu motor mic si la alea sunt taxele destul de grosolane.Sa puna impozit pe valoarea masini nu pe motor.
11 sep 2013, 21:00
+4
eustache_66
16 comentarii 3 puncte
Nu uita!!!!!!!!!!.Americanii isi tiparesc banii .
02 nov 2013, 23:22
0
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Gresesti daca gandesti asa :-) Americanii au motoarele alea pentru ca fac japca pe la arabi, nu ca p duc ei bine si-si permit motoarele alea. Oricum, au ajuns la fundu sacului si ei. Daca le-ar cere China sa inapoieze datoria, americanii ar trebui sa se vanda pe bucati, un rinichi, un plaman, o bucata de ficat, ca sa poata plati tot ce au de platit :-)
03 nov 2013, 03:14
0
1 comentarii -2 puncte
Buna seara tuturor ! Site-ul e genial ! Cer un feedback echipei 4tuning.ro . Sunt un tanar si am un venit de sub 2000 de lei lunar , stau cu chirie deci nu am foarte multi bani - ca idee. Detin un Cadillac Eldorado din anul 1991 (model 86-91), reconditionat (cat am putut sa-mi "bag" mainile in el) si am cumparat acest automobil cu o suma relativ redusa, 3200 euro. O am de 3 ani si jumate , aproape 4 si platesc in fiecare an un impozit la ea de peste 7 5 0 0 de lei anual , o asigurare RCA ridicata (chiar daca merg incet si prudent) si am platit taxa de mediu cand am adus-o din Germania, aproape 6000 euro (am compromis si ideea de a cumpara o masina noua de buget redus , merg foarte putin cu ea pe saptamana deci nu pot spune ca polueaza asa mult , mai ales ca motorul si senzorii sunt in stare perfecta - nu fumega nici cand apesi complet acceleratia ). Pur si simplu am ajuns sa nu mai am bani nici de chirie. Am incercat sa o vand si acum cateva zile m-a sunat cineva si m-a intrebat daca o cumpara va platii taxa de lux la ea ? Adica acciza asta noua (motorul este de 4900cmc chiar daca nu este puternic pe cat ar crede multi) . Astept raspuns de la fanii 4 tuning sau echipa site-ului.
11 sep 2013, 22:50
-2
1 comentarii 0 puncte
Salut,Remeoiulian...DA. Conform noilor legi va plati o acciza de 4900Euro....naspa...pt tine,nu cred ca o va cumpara nimeni,nici macar nu ai sa o poti dona...tot se va plati acciza.Doar sa o dai (fizic) dar in acte sa ramana la tine...desi nici asta nu este o solutie...noul proprietar poate sa nu plateasca impozitul sau RCA-ul iar amenzile si penalizarile unde crezi ca vor ajunge ?....la tine.Doar sa o ia cineva care sa o inmatriculeze in BG...dar sincer va trebuii sa o dai la un pret de...cacao
12 sep 2013, 12:33
0
5 comentarii -1 puncte
Din legislatie nu rezulta de nicaieri ca s-ar plati si pt autoturisme care sunt deja inmatriculate. Cititi legea si nu va mai luati dupa stiri care redau aproximativ si/sau eronat starea de fapt.
12 sep 2013, 17:06
0
5 comentarii -1 puncte
Legea zice asa: "ART. 207 Următoarele produse sunt supuse accizelor: ... i) autoturisme şi autoturisme de teren, inclusiv cele importate sau achiziţionate intracomunitar, noi sau rulate, cu codurile NC: 8703 23, 8703 24 şi 8703 33, a căror capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3.000 cmc; ... Plătitori de accize ART. 209 (1) Plătitorii de accize sunt: ... b) persoanele fizice care achiziţionează din teritoriul comunitar ori importă produsele prevăzute la art. 207 lit. h), i) şi l). ... Exigibilitatea ART. 211 Momentul exigibilităţii accizei intervine: ... e) la data efectuării formalităţilor de punere în liberă circulaţie pentru produsele prevăzute la art. 207 lit. h), i) şi l) provenite din operaţiuni de import efectuate de persoane fizice, respectiv înainte de efectuarea primei înmatriculări în România, în cazul produselor prevăzute la art. 207 lit. h) şi i) provenite din achiziţii intracomunitare efectuate de persoane fizice." Avand in vedere ca cel care cumpara masina, o cumpara inmatriculata in Romania avem urmatoarele elemente care ne conduc la concluzia ca nu plateste accize: 1. Achizitia masinii in cauza nu e nici import nici achizitie intracomunitara (asta referitor la art.207 si 209) 2. Acciza nu poate fi exigibila conform art.211, deoarece masina nu se afla la prima inmatriculare in Romania, ci la cel putin a doua, iar de punere in libera circulatie dpdv vamal nu poate fi vorba, datorita faptului ca este deja inmatriculata in RO, deci este deja in libera circulatie. Faptul ca pt masina s-a platit sau nu taxa de mediu nu are absolut nicio relevanta, intrucat aici vorbim despre o alta categorie de taxa. Avand in vedere cele de mai sus, cred ca persoana care o va cumpara nu mai plateste nicio taxa cu ocazia inmatricularii.
12 sep 2013, 20:23
0
10 comentarii 22 puncte
Luxul costa.. Traiesti in lux maxim, te plimbi pe autostrade de zeci de milioane de Eur /km cum nimeni nu mai are... trebuie sa platesti, corect
12 sep 2013, 11:50
+1
1 comentarii 0 puncte
Pai eu unul mi-am schimbat masina anul asta si as fi vrut ceva cu motor de 3000. Dar cand am calculat ca dau undeva la 4400 ron anula doar "pentru ca am masina" nu-mi venea sa cred. Nu mai zic de taxa de mediu/prima inmatriculare sau cum se mai cheama acum. Si atunci am ramas vrand-nevrand la 2000cc. Sunt atatea aberatii in zona asta de nu imi vine sa cred. Oare de ce nu este ca in alte tari, taxa unica la fiecare vanzare-cumparare de masina? Sa fie acolo un 150 de euro pentru fiecare tranzactie, si atunci cu siguranta statul ar iesi in castig.
12 sep 2013, 11:51
0
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Asta e, daca tara ta nu vrea sa iti iei masina care iti place, inmatriculeaz-o altundeva.
12 sep 2013, 12:18
+2
silviu_fxx
50 comentarii 65 puncte
In loc sa evoluam ca toate statele din europa de est(polonia, cehia, ungaria, pana si ucraina) noi regresam. Ne intoarcem la valorile comuniste cand statul controla cetateanul prin diverse mijloace. Acum ne tin sub control prin taxele extrem de mari si multe(cele mai multe din UE). Fac paralela asta pt ca avem acces la o infinitate de produse, dar nu ni le putem permite. Ne-au tras-o bine. <Faceti scandal? Iesiti in strada? Protestati? Ia mai luati de aici niste taxe si accize sa va invatati minte, luati si niste amenzi colosale de acum incolo ca sa nu mai iesiti in strada si lasati-ne pe noi sa ne vedem de combinatiile noastre.> Mesajul e clar, din pacate va fi din ce in ce mai rau si mi-e ca nu voi mai ramane prea mult timp pe aici.
12 sep 2013, 13:30
+1
63 comentarii 129 puncte
corect, in curand vom circula sambata cei cu numerle pare, duminica cei cu numerlee impare :D
12 sep 2013, 18:27
+1
eustache_66
16 comentarii 3 puncte
Corect!.Dar sti cumva cum era inainte de 89?.Nu cred.In comunism aveam program de opt ore pe zi,de doua ori pe saptamana intram in restaurant sa mananc o friptura,iar cel putin o data pe luna plecam pe munte.Acum nu se mai poate si muncesc 14-16 ore pe zi.
02 nov 2013, 23:39
0
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Pai da Romeo, dar pe vremea aia nu-ti permiteai sa o arzi la TV toata ziua sau sa umbli pe strada aiurea, sa nu ai loc de munca. Te turna militia, si dupa ce-ti luai o bataie sora cu moartea te mai si amendau si iti faceau vizite sa te verifice. Acuma toata lumea face exact pe dos. Toti is pe la TV, toti is in fata blocului la o samanta, nimeni nu mai munceste, statul se imprumuta si fura din imprumuturi dupa care creste taxele etc. Acuma toti s-au emancipat, nu mai asculta animalu`, nu-i convine ceva, iese in strada. Imi aduc aminte ca marinaru a iesit o data in strada, chiar in pragu alegerilor. In fara parlamentului erau stransi fermierii, si le-a zis: OAMENI BUNI, BANI NU SUNT, MERGETI LA CALDURA - LA CASELE si familiile VOASTRE. VINE VA PROMITE BANI VA MINTE. S-au luat oamenii si au plecat. Drept dovada, chior prost si betiv, mai cu furturi, a reusit sa ne tina in picioare. Pe timp de criza Romania a avut crestere economica, 2%. Asta cand alte tari ca Spania, Grecia, Italia, Ungaria, Portugalia erau in pragului falimentului. Lasa ca a venit Ponta si o sa ne linisteasca. Cireasa de pe tort o sa fie viitorul presedinte :-)))
03 nov 2013, 03:25
+1
1 comentarii 2 puncte
da nu ti-e rusine ma Ponta crapa-ti-ar inima de nenorocit,dobitoc ce esti si in strainatate sunt taxe dar nu ca la noi frate de exemplu in Ungaria nu este impozit deloc pe masini.exista taxa de inmatriculare si RCA.ATAT!!!!
12 sep 2013, 15:09
+2
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
In Cehia nu e nici taxa de prima inmatriculare, nici impozit, e doar RCA si are aceeasi valoare ca si asta din Ro :-)
12 sep 2013, 20:39
0
140 comentarii 225 puncte
Nici daciile nu trebuiesc inmatriculate in RRomania.Zero motive de platit taxe in mizeria asta de trib ce vrea sa fie tara.
12 sep 2013, 16:44
+2
2 comentarii -2 puncte
De cand cu noul timbru de mediu, pentru un matiz cu motor de 0.8L, masina pe care vrei sa o vinzi poate cu 1000E trebuie sa platesti o taxa de 800E !!! Asta inseamna o taxa de 80% din pretul de revanzare al masinii !! Aberatia asta e valabila pentru multe masini si totusi nimeni nu a zis nimic, nimeni nu a facut nimic, per total nu s-a facut mare tam tam si nu am vazut vreun articol legat de treaba asta! In schimb, acum ca cei de la 4tuning au descoperit ca pentru motoare de peste 3000cmc se plateste o taxa foarte mare (care de fapt reprezinta cam 5% din valoarea masinii, chiar voi ati scris aici), lucru care mi se pare perfect normal, s-au decis sa faca un articol pe tema asta, sa vada tot poporul ce "nedreptati" se aduc proprietarilor de masini scumpe... Bravo baieti, tineti-o tot asa!
12 sep 2013, 16:56
-2
5 comentarii -1 puncte
Nu inteleg de ce consideri ca o masina cu motor peste 3000 e neaparat scumpa?! Sunt sute de exemple contrare logicii tale.
12 sep 2013, 18:42
0
10 comentarii 23 puncte
Te asigur ca intretinerea si piesele pt o masina cu motor mare (=> bmw, mercedes, audi, ford etc) NU costa ca la dacie.
14 sep 2013, 01:12
+1
10 comentarii 8 puncte
Vrei sa iti dau zeci de exemple unde taxa e peste 100% din pretul masinii?
14 sep 2013, 17:08
0
5 comentarii -1 puncte
Nu inteleg de ce crezi tu ca o masina cu motor peste 3000 e neaparat scumpa?! Sunt sute de exemple contrare logicii tale
12 sep 2013, 17:13
-1
70 comentarii 81 puncte
Totul se datoreaza francezilor de la Dacia. Toate taxele pentru cilindree mare au fost puse pentru motoare peste 2000 cmc, exact cat era limita pentru motoarele de pe Dacii. Intre timp, s-au mai desteptat cativa parlamentari si si-au zis "De ce sa platesc eu 2500 RON taxa pentru un 2200 cmc?". Si uite asa s-a mutat pragul la 3000 cmc (Deh!,2.5 si 3.0 TDI este prezent pe multe masini) Cand o sa dispara Dacia si invidia multor slugi din ministere, atunci o sa inceteze si suprataxarea pentru cilindree!
12 sep 2013, 17:44
+1
70 comentarii 81 puncte
Si pentru cei care se intreaba cat plateste un american pentru o cilindree de 6300...citez direct de la un amic din US: "CM:i don't pay any taxes on my car. CM: just the insurance CM: the only taxes i had to pay were the standard sales tax when i bought it"
12 sep 2013, 18:13
+2
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Sa nu uitam mizeria de Ford
12 sep 2013, 20:57
0
s320_george
8 comentarii 1 puncte
Eeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa :)))))))) ,ba ce ma amuza unele stiri...................,eram sigur ,sigur ca tre sa fie la final o bomba cu legea asta ca imi parea prea lasatoare din ceea ce auzisem eu de la un Petrica si Giorgica ,precum ca treaba ar fi buna cu masinile de cc superioara .Apiii sincer lasa-i domne sa scumpeasca .....,personalitatile noastre la marea majoritate permit unele chestii in tara si deaceea legile jongleaza dupa caracterul unora.........,restul ce sunt cu capul pe umeri ,cu sigurantza au afaceri ce nu simt cheltuiala ,insa se oftica ptr ca sunt patrioti ,sau sunt plecati din tara .....deci cei ce se vait sunt doar cei ce ........''muieti sunt posmagii ?''Eu nu locuiesc in romania ptr ca persoanele a marilor majoritati ma facut sa imi schimb locul ,ptr ca nu acceptam mirosul infect a celor nespalatzi pe dintzi si plini de indicatii,burtosi si ca reper cica patroni ...Cam asa e mentalitatea fie ca au ,sau nu au deloc ....Dar sincer am vazut masini pe drum de peste 700cp in general bmw ...sau poate si mai superioare de acei cai putere ce se intrec cu motorete si le fac praf ......,motoare ce salta de 4.4 ....5.0 aleouuu si mai grav e ca proprietarii isi sunt niste al de Ghe' Ion.....Deci legea e facuta dupa nr de inscrieri ce au fost facute si daca nu stiati .....legea la noi in ro nu o fac romanii ci evreii si totul se rezuma la bani .Nu e tara lor deci nu se gandesc la viitor ...prezentul tre sa scoata bani ....pe un timp scurt sau lung ...depinde cat tzine prostia unoraa .Pacat.., sunt atat de multe probleme in romania.... cate putin din toate incat personific cu sindromul cancer
14 sep 2013, 11:25
-1
4 comentarii 5 puncte
Fara suparare dar la toti va trebe motoare de peste 3000 cm3 ? Sincer si in afara sunt taxe mari pe masinile cu cilindrata mare...nu stiu de ce va socheaza! Si in afara de asta sunteti toti "raceri" de vreti toti motoare peste 3000 cm3? Sincer nu imi dau seama la ce va trebuie atatia cm3! Daca e si aveti bani de masini de peste 3000cm3 si pentru piesele masinii si pentru consumul ei si pentru actele ei(nu pe bulgaria; nu am nimic cu ei si eu am o masina pe bg) atunci iti permiti si un mic cost suplimentar!
14 sep 2013, 16:57
+2
16 comentarii -4 puncte
stati linistiti ca le inmatriculam in bulgaria.
17 sep 2013, 21:40
0
3 comentarii 0 puncte
Bai oameni va spun eu ce trebuie facut. Revolutie si omorati ca Ceausestii,Ponta asta isi bate joc de noi bai frate,nu cred ca a fost vreun guvernant care sa isi bata atat de rau joc de noi si sa ne puna atatea taxe,asta vrea sa ne omoare incet incet,sa murim de foame. Impotriva lui Basescu au inceput sa faca revolutie,nu stiu din ce motive dar s-au potolit oamenii,pai acum ce mai asteptam fratilor ?Daca nici acum atunci cand ?Cat mai stam cu capul plecat sa suportam ce ne fac astia ?
24 oct 2013, 11:14
0
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Nu mai sunt bani deloc. Finantele de la Bucuresti (nu alea locale) au trimis la firme plicuri in care-i ameninta sa-si plateasca contributile. Nu s-a mai intamplat niciodata asa ceva. De ce au trimis? Pentru ca in ultimul trimestru nu s-au incasat bani pentru ca au fost concediile si din proasta gestionare a banilor din partea comunistilor. Atata timp cat Iliescu traieste, PSD (partid de stanga, care ar trebui sa tina cu populatia) nu va face nimic constructiv. Iliescu a vandut tot ce era productiv in tara asta: uzine, fabrici, etc. Inclusiv flota e vanduta de el si Nastase. Cine crede ca Basescu ( un simplu ministru) putea vinde ceva de capul lui, in tara asta, se inseala amarnic. A vandut-o cu semnaturile lu Iliescu si a lu` Nastase. Nu-l simpatizez prea tare pe Base, dar in situatia in care a luat tara, era cazu sa ne bage putin sula in coaste, sa ne puna pe treaba. A trebuit sa taie din salarii. Si nemtii au facut asta, si dupa razboi cand nu aveau ce manca, si au facut asta si acua cu criza. Toata lumea vrea dreptate, toata lumea vrea sa se munceasca, toata lumea vrea sa se aplice legile, dar nu pt el. Suntem u neam de barbari, betivi si tradatori. Toata istoria o spune si atata timp cat nu vom accepta asta, lucrurile nu or sa se indrepte. Majoritatea au demis cabinetele Boc si Ungureanu, care macar ne tineau pe linia de plutire si au adus in locul lor ce? Un mincilos, unul fara facultate macar, unu care minte in fata in tara si afara spune altceva? Altul care doarme si il ataca pe mincinos... suntem o tara de tot rasul. Sa stiti ca ne meritam soarta, atata timp cat votam cu televizorul sau cu ce spune vecinul, fara sa gandim si noi putin cu capu nostru, o sa o ducem tot mai rau. In toate tarile civilizate, firmele in primii 1-2 ani de la infiintare sunt ajutate sa produca, nu au taxe, li se dau credite, li se ofera o groaza de oportunitati.La noi, inca din prima luna iti blocheaza contul si iti pune dobanzi de nu ai sa le platesti veci, deci esti mort d
25 oct 2013, 18:59
0
3 comentarii 0 puncte
Bai baieti eu va spun sincer,am 25 de ani si sunt satul de tara asta,orice incerci sa faci iti taie picioarele imediat,o afacere mica,un magazin second hand,un bar mic,orice...iti taie picioarele pentru ca din profit mai mult de jumate platesti la stat,daca nu ai profit tot platesti, si numai din cauza lor,si nu e vina lor a guvernantilor,e vina prostilor din toata tara care ii voteaza,ca au votat cu televizorul,au aparut oamenii non stop la tv si poporul nostru drag a halit toata vrajeala,eu personal va spun,si nu imi e frica sa o spun public,i-am blestemat pe toti care au votat cu psd`isti,cand au iesit majoritari in mai toata judetele,de aia isi permit sa faca acum asa.Sa va fie invatare de minte sa mai votati PSD vreodata in viata asta a voastra de ***.
25 oct 2013, 20:49
0
3 comentarii 0 puncte
Vreti un sfat ?Revenind la articol,am vazut in Londra,unde traficul e imens,nu e cum e la noi in Bucuresti,la noi e vis pe langa ce e in Londra,dar stiti ce am vazut ?Foarte multi biciclisti,oameni in floarea varstei care se duc la servici pe biciclete in costume,luativa fratilor biciclete si datile peste nas cu legile lor,pt ca ei nu fac legile pt ca poluam noi tara,le fac pt ca nu au de unde sa mai ia bani.Eu cand s-a bagat timbru de mediu am renuntat la masina mea,nu mi-am luat bicicleta dar am de gand,s-au scumpit si asigurarile,pai cum frate sa intretii o masina cu salariu de 8-900 lei ?Si asta in cel mai bun caz,am avut la un servici salariu 600 ron fix. LUATIVA BICICLETE.
25 oct 2013, 20:58
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare