BMW 545i supraalimentat cu turbina in portbagaj by Master Tuner Masini tunate din Romania 6 Mai BMW 545i supraalimentat cu turbina in portbagaj by Master Tuner
Toate comentariile (21):
9 comentarii 11 puncte
dragut...dar e o porcarie dpdv al admisiei.aerului...filtrul in spatele rotii...buna pt germania nu pt pamantul nostru din buc...
06 mai 2015, 10:42
+4
1 comentarii 1 puncte
Parerea mea ii o mare porcarie.....mai bine scriati de bmw din oradea de 1000+++ sau de bmw din iasi de 800+++ nu te chestia asta ......sincer nici nu stiu ce sa zic.....sunt masini mult mai speciale in romania decat "Chestia" asta ......dezamagit.....am pierdut 6-7 min din viatza degeaba :(((
06 mai 2015, 13:44
+1
1 comentarii 0 puncte
diinamoblacky cv detalii despre bmw-ul din iasi ai ? cel din oradea stiu ca e al lui domy , dar culmea culmilor e ca eu sunt din iasi si nu am auzit de nici un bmw de 800 cp...
06 mai 2015, 14:05
0
24 comentarii 36 puncte
Cred ca e vorba de IS xx BUL. Am vazut ceva poze cu el si e turbo. 2.5 probabil :-??
06 mai 2015, 21:55
0
ionutz_ubh
68 comentarii 154 puncte
Articolul este bun...masina arata ok,e puternica...etc dar...ok,am vazut si la lambo-urile turbate de la UR turbinele in spatele rotilor...filtrele de aer tot acolo,dar parca erau mai sus...mai ferite,aici..la cum arata locul ala,va aspira turbina tot praful lasat de masina iar filtrul ala se va infunda din 200 in 200 de km,plus ca...pe bune,tu pui numarul de inmatriculare in fata intercoolerului ?pai aerul ala comprimat...cald...cum se mai raceste daca tu impiedici aerul sa il raceasca?
06 mai 2015, 14:57
+2
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
lambo are motorul in spate...(central) iar traseul de la turbina la admisie e relativ scurt....nu inteleg dc in spate si nu in fata....ca tot omul...ocum respect pt munca depusa...
06 mai 2015, 19:18
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Cateodata cred ca unii nu au ce face cu banii si vor neaparat sa fie diferiti, lafel ca arabii aia care pt ei un Ferrari simplu nu e de ajuns, trebuie imbracat in catifea, aur sau mult mult crom.... Nu putea sa faca un motor turbo cu toate cele necesare si upgrade-uri asa cum se face la carte, sa fie totul in spatiul ala "ciudat" din fata masini, stiti voi, cand ridici capota, e acolo chestia aia...cum ii zicea.....aaa, motor ...si facea totul cum trebuie si ii marea puterea si toate nebuniile, ce atata "complicatura" si pierdere de bani sa o pui nu stiu unde.... vorba unui coleg de mai sus, am mai vazut la Gallardo asa ceva, dar aia are amplasat motorul central, si de aceea veneau in spate turbinele, dar asta....nu vad rostu....
06 mai 2015, 19:23
+2
georgeopel
24 comentarii 43 puncte
asta e doar asa de show...sa auzi cum face fis-fis dar si low cost ca nu trebuie sa schimbi prea multe la motor ca e presiune mica...turbo lag cit la o locomotiva...noroc ca are motor mai potent si il ajuta,sint multi factori de luat in calcul,evacuarea super etansa pina in spate,o pompa de ulei ostaseasca :) sa plimbe atita ulei pina in spate si pozitionarea e jalnica,toata caldura motorului, tobelor ,discurilor o preia turbina...interesant proiect daca stai sa te gindesti ca te plimbi cu o masina cu motor stock dar care iti da mai multa putere cind electronica motorului nu mai poate,cind e in cuplu maxim intra turbina si ai surprize sa te loveasca in dinti vreo biela sau distractie maxima...depinde de suma investita...
06 mai 2015, 19:30
+2
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Mai bine o punea in portbagaj si scotea filtru sus pe plafon... Sincer respect munca depusa si idea, dar vrajeala cu puterea motorului face sa nu se simta lag-ul si nebunii io nu o cred. Sunt 10 metri de tevi intre evacuare si admisie, pana "umplii" tevile alea ai de asteptat. Intr-adevar turbina pusa acolo nu este tocmai cel mai adecvat loc, puteau sa puna o cutie de filtru originala in portbagaj si o priza de aer pe dedesupt pe undeva de unde sa traga aer. Bafta in continuare.
06 mai 2015, 22:02
+1
jacksunny18
1 comentarii 1 puncte
Fain de tot! :) Salut oameni buni, am citit acum 1 an, sau 2 pe site (4tuning.ro) un articol despre un proiect de-a unui tip din Moldova, sau din Bacău, nu mai știu exact. Avea un BMW E36 (cred că 318iS), din care cu ajutorul unui turbocompresor (care dezvolta 3bari), si schimbarea unor componente din motor cu altele dintr-un „fel” de aliaj de aluminiu, aduse din Austria de un prieten de-a lui, al cărui fiu era campion de raliu... Sau ceva de genul... Spunea că mașina dezvoltă 1000CP. Vă rog frumos, dacă știți despre ce este vorba, lăsați un link sau ceva. Mulțumesc frumos!
06 mai 2015, 22:11
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
www.OZN-u_pe_4Roti.gov Sper ca glumesti.
06 mai 2015, 22:20
0
121 comentarii 127 puncte
e o masina amuzanta ...i-a pus admisia tocmai in ultimu loc unde poate sa absoarba aer calumea ..pe langa asta e si langa evacuare .....dupa logica lor de balta nu au luat in calcul caldura edmisa de evacuare + praful care o sa il inhaleze filtru ala ..cred ca dupa 3-4 ture de oras ridica masina si sufla filtru ..sigla de m5? ..alta gluma buna ...tinand cont ca e de RO si te costa oricum o carutza impozitu + asigurarea ..500 cm3 la impozit nu faceau o diferenta mare ..parerea mea ...trebuia sa o vanda ..isi lua un m5 sh si aia era ...acest tuning e un ***** dpmdvd si al majoritatii pasionatilor dupa 4tunning ..si alt lucru nu a luat in calcul acest geniu ..odata cu putere mai mare trebuie si sistemul de franare modificat sa faca fata ...si eventual motata o suspensie sport intarita sa nu iti faca masina ca barca cand demarezi si pui frana ..pe scurt ..lua un m5 avea tot ..performanta ...suspensie buna ....lux .. sistem franare bun
06 mai 2015, 22:23
+2
cata_mcd
61 comentarii 143 puncte
ce tampenie...praf aspirat, aer cald, tzevaraie peste tzevaraie(greutate),care-i scopul??
07 mai 2015, 01:26
+1
1 comentarii 2 puncte
1. Turbina e pusa acolo pentru ca alt loc nu exista pe masina asta. Turbina asta e capabila de 700 cp si deci e mare. Nu am stiinta de alt BMW V8 cu turbina aftermarket in lume facuta. Ideea cu ea prin capota, pe locul din dreapta sau chiar in portbagaj e hilara, nu e o masina de curse, ci una de zi de zi. 2. E si o poza cu masina in care numarul e deja scos de pe grila... 3. Pentru cel care nu se descurca cu lectura si cu pozele ALEA SUNT DISCURI DE FRANA, ETRIERI SI PLACUTE DE M5! 4. Chiar isi imagineaza cineva ca exista oameni dispusi sa-si asume genul asta de proiect cu o gramada de provocari tehnice serioase care sa lase filtru ala expus? De ce nu se inteaba unde e bara spate a masinii... Deci bara si protectia turbinei si a filtrului au fost scoase ca sa vedeti voi in poze despre ce era vorba, ca BMW-uri E60 frumoase ati mai vazut in poze, nu? Masina asta e mai rapida decat un Audi RS5 care probabil costa 40 000 E, cum am putut eu constata pe strada intalnindu-ma cu unul. Ideea tuningului in general e sa faci o masina mai ieftina sa aiba performantele uneia mai scumpe, ceea ce noi am facut. E foarte misto atunci cand un tip frumos imbracat opreste masina lui de 40 000E pe dreapta sa stea de vorba cu tine care esti in salopeta si cu BMW-ul in probe murdar inca de vaselina pe aripi doar pentru ca a vazut ca trage prea tare masina ta si se si aude demential. Credeti-ma ca V8 turbo face intr-un fel la 7 000 rpm.
07 mai 2015, 14:29
+2
3 comentarii 1 puncte
bravoo, un proiect frumos si finalizat cu succes!
15 mai 2015, 00:46
0
2 comentarii 14 puncte
La prima vedere ai fi tentat sa spui WOW...Singurulul lucru pozitiv e diferentialul Alpina... dar.... Eficienta zero a acestui sistem. De ce? Foarte simplu. Primul lucru care lasa de dorit este lipirea traseului de admisie cu traseul de evacuare.Macar daca era invelit in banta izotermica. Poti sa pui ce intercooler vrei, eficienta v a fi zero atata timp cat traseul de evacure incinge traseul de admisie. Aer cald randament minim( sunt curios daca e masurat EGT ce temperatura indica si n fota si in trafic urban). Un alt lucru care lasa de dorit este lungimea traseului de admisie. Indiferent de cat de mare e mototrul si turbina se v-a simti lag ul la un asa traseu. Iar ca masina de strada asta conteaza. Nu conteaza cum trage la 7000 rpm daca pana acolo nu e ok, iar dupa 7000 mai tine 1000 de ture sa zicem. Degeaba ai varf de 450 cp daca plaja e scurta si abrupta(faptul ca pana in 4000 se misca bine si de fabrica asta nu inseamna ca se putea mai bine si in partea aceea de turatii). Un alt mare minus este pozitionarea filtrului de aer de la turbo, si a traselui lung de racire ulei(s-a modificat cumva presiunea uleiului in motor?). Nu spun ca nu sunt supercaruri modificate cu astfel de montaje la filtre dar, alea sunt masini ce nu cred ca sunt folosite ca si masini de mers zilnic... Este o zona unde, la acest model de BMW, se acumuleaza mult praf fara sa iaba aceasta modificare, plus ca rotile motrice vor amplifica acest aspect... odata cu cresterea puterii(cauciuc ars... etc...).... Un alt mare minus... faptul ca motorul a fost lasat stoc. Degeaba s-a montat turbinai aia... ca nu v-a fi folosita niciodata la adevarata ei menire..... Nu arunc cu noroi inspre Master Tuner ( deoarece au avut dea lungul timpului proiecte interesante) insa nu cred ca a fost cea mai eficienta metoda aleasa.... probabil de proprietar... Daca ar fi vrut Performanta d eM5 mai bine lua M5, la cat a investit in modificari si sistemul de franare de M5.. iar de acolo se putea face un proiec cu ade
07 mai 2015, 15:52
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Îmi pun întrebarea, ce te faci cînd se umple filtrul ala si turbina de BALEGA aruncata de la roti, balega ce nu se depune numai în carcasa rotilor, balega ce întîlnesti foarte frecvent pe carosabil în aceasta "tara europena" ? Oricum, de regula se cauta drumul cel mai scurt posibil spre turbina. Nu cunosc BMW-uri din astea dar zic ca s-ar fi putut face loc sub capota mutînd în portbagaj (între roti) toate acareturile electrice si alte nimicuri ce se afla acolo si ocupa enorm de mult spatiu. Ce zic testele la un astfel de traseu pe sub masina? PS Pt. numai 450 CP s-ar fi putut lua 2 turbine mai mici (pt. fiecare 4 cilindri, o turbina)ce si-ar fi gasit loc sub capota.
08 mai 2015, 11:19
+2
1 comentarii 2 puncte
Banuiesc ca si cei de la G-Power care la mdelul m5 e60 au pus turbinele tot in spate au fost lafel de lipsiti de inspiratie cum se tot spune mai sus ? sunt multi care isi dau cu parerea dar ei nu stiu unde au filtru de aer la masina . Un proiect superb , daca ar fi crescut puterea umpic mai mult ar fi fost ideal
09 mai 2015, 02:27
+2
5 comentarii 19 puncte
Felicitari pentru munca depusa, desi pare ciudata solutia asta cu turbo-ul in spate e destul de des folosita in state, exista kit-uri bolt-on de vanzare...cautati dupa remote turbo kit. Daca nu ai spatiu sub capota asta e cam singura solutie.....
10 mai 2015, 03:01
+1
Atma
68 comentarii 120 puncte
Corect ! Am avut avut ocazia sa vad o astfel de masina cu turbo in spate si vreau sa zic ca lucratura era foarte profi iar masina se comporta foarte bine....Acum, ca la noi e mult praf si noroi e alta problema dar asta nu inseamna ca e imposibil sa ai un astfel de sistem pe masina. Schimbi mai des filtrul, eviti sa intri cu masina pe drumuri neasfaltate sau cand ploua etc... E nevoie doar de mai multa atentie dar totul e posibil! Daca te-ai lua dupa mentalitatea romanilor am umbla toti cu ARO ca nu avem drumuri bune...
12 mai 2015, 00:11
+1
3 comentarii 1 puncte
SALUT, pentru MasterTuner o intrebare, cum si cat ajunge sa fac dintr-un opel 2005 de 1.9cdti 150cp fabrica un bolid de 250-300cp...merge ? v-ati risca la un prioect? un nr de tel? multumesc, stima!
15 mai 2015, 00:45
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »