Respect Politiei Rutiere din Bucuresti: in sfarsit, actioneaza ca americanii Accidente 11 Iunie Respect Politiei Rutiere din Bucuresti: in sfarsit, actioneaza ca americanii
Toate comentariile (59):
Flippy20
270 comentarii 588 puncte
Perfect,mie unul mi s-a luat sa vad ca toti au devenit justitiari .atata timp cat nu ofera respect,nimeni sa nu se astepte sa-l primeasca .Politia sa dea socoteala in fata celor opriti pt o simpla legitimare sau o contraventie ...mi se pare deja mult prea mult .Totul e abuz in tara asta acum ,in viziunea unora.Sa invatam sa respectam niste amarate de legi,sa dam 30 de lei pe un taxi daca bem doua beri ,sa invatam ca ala cu sapca de ne opreste pe strada e platit sa-si faca datoria ->sa previna sau sa sanctioneze pentru incalcarea legilor:) Sper la cat mai multe actiuni de acest gen si la o implicare cat mai mica a Politiei locale;)(eu un 75% din situatii pe cei de la PLB ii vad fara rost ,doar cu aere cum ca ar fi din MAI,dupa doua luni de cursuri ). Multa bafta .Drumuri uscate.
11 iun 2015, 10:08
+25
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
Mi se pare perfct normal ca poilitia sa intervina in forta in cazurile de indisciplina in trafic, alcool , droguri ,violenta pedepsiti aspru si in mod egal nu tata e la finante si mama e deputat asa ca se primeste un telefon de sus si se musamalizeaza...tocmai acest gen de cazuri ar trebui urmarit de politisti si nu situatii fara rost.
11 iun 2015, 17:09
+8
97 comentarii 190 puncte
Bine punctat , in cativa ani buni de permis nu am avut probleme cu Politia ( exclus cazurile in care am gresit , m-i sa explicat exact motivul si am primit cu indulgenta uneori avertismente iar alteori contraventii mult mai mici ) in schimb cei de la Locala sunt criminali , nu au habar de nimic , comportamentul lor este mult peste cel al vechilor "sherifi" din Texas :-))
22 iul 2015, 01:34
0
56 comentarii 57 puncte
Doar mie mi se pare ca filmuletul incearca sa faca o victima din soferul beat?...adica prea se insista pe momentul in care idiotul ala primeste un pumn in fata, dupa care il arata curgandu-i sange din nas, gura...
11 iun 2015, 10:12
+1
23 comentarii 19 puncte
Daca te-ai mai informa de alte cazuri de abuz al politiei si sa vezi de ce-s in stare unii dintre ei, iti garantez ca nu ti s-ar parea ca incearca sa faca o victima din sofer.
17 iun 2015, 23:55
0
8 comentarii -1 puncte
Daca nu ar fi gramatica limbii romane ce bine ar fii...
11 iun 2015, 10:31
-4
Flippy20
270 comentarii 588 puncte
fi*
11 iun 2015, 10:33
+13
hirig
609 comentarii 1017 puncte
The irony....=)) +1
11 iun 2015, 10:53
+1
8 comentarii 3 puncte
cornel moldovan, ce a scris gresit de te-ai atacat in asa hal incat ai simtit nevoia sa dai si un comentariu prin care..te-ai facut de.. :))) Ce va mai place s-o ardeti aiurea
11 iun 2015, 11:08
-1
86 comentarii 337 puncte
Actioneaza ca americanii pe *****.Ala era baut facuse accident si vroia sa fuga si de la fata locului.Logic Ca l au pus la pamant.Sa faca asa si cu toti putoii cu x6 care se iau in gura cu ei.Atunci poti sa i compari cu americani.
11 iun 2015, 10:59
+19
17 comentarii 20 puncte
Corect. Sa faca la fel si cu cei care stau in spatele tau la 0.1 metri sa te depaseasca (si te pot rasturna daca te agata), si cu cei care depasesc pe linie continua in mod constant (una e sa agati o data inceputul liniei continue si alta e sa faci un obicei din asta), si cu cei care schimba benzile intr-o veselie fara niciun semnal de avertizare. sunt multe situatii care ar putea fi corectate .
11 iun 2015, 11:48
+4
4 comentarii 7 puncte
4Tunning, va rog, incetati cu astfel de titluri si de comparatii! Noi nu suntem, n-am fost si nici nu vom fi vreodata de comparat cu americanii! Nu ca i-as ridica in slavi, pentru ca au hibele lor, doar ca nu putem compara mere cu pere. Acolo infractorii sunt cu 10 nivele peste ai nostri, deci politistii trebuie sa actioneze pe masura. Individul din cazul de fata a primit ce merita si punct.
11 iun 2015, 11:16
+6
18 comentarii -52 puncte
hai sa va explic si eu cateva lucruri. in primul rand tot respectul pentru agentii de la politie care s-au comportat ca atare in fata unui individ periculos, asa ar trebui procedat cu oricine devine violent sau agresiv. nu sunt de acord cu acel pumn in figura aluia cand el era in cur pe jos, teoretic nu ai voie sa il lovesti atunci cand e la pamant ci doar sa il imobilizezi, daca era in picioare si venea amenintator spre un agent avea tot dreptul sa il loveasca in plina figura cu pulanul sau orice altceva dar atata timp cat ai reusit sa il pui la pamant chiar si in cur il culci pe burta nu ii dai in gura sa ii scoti dintii. in afara de aceste lucruri felicitari politiei romane. de asemenea in statele unite existau 70% sanse sa se trezeasca pe lumea celalalta de la un glont in cap mai avem mult pana acolo. nu sunt de acord cu consumul de alcool si apoi sofatul nu e normal, nu e normal atunci cand o cursa de taxi dintr-un cap al bucurestiului in celalalt nu face mai mult de 20-25 de lei cu tot cu spaga, intr-un fel ne meritam soarta, marea problema e ca de cele mai multe ori mor cei nevinovati de mana hahalelelor bete daca s-ar omora doar ei parca nu ar fi asa o mare problema. sa auzim numai de bine! si fara incidente!
11 iun 2015, 11:18
+8
18 comentarii -52 puncte
cealalta*
11 iun 2015, 11:33
0
5 comentarii 10 puncte
Sa inteleg ca ti-ar placea sa impuste ca zebzecii si politistii din Romania, ca in USA? Sau poate inteleg gresit, nu e clar din comentariul tau.
11 iun 2015, 14:54
-1
18 comentarii -52 puncte
Nu ar fi bine sa ajungem la acel grad de nebunie, nu mi-ar place asa ceva pentru ca deja am cade mai jos decat suntem ce mi-ar place ar fi sa ne civilizam si noi sa copiem si noi de la nemti de la suedezi norvegieni danezi ce e bun in schimb noi copiem toate mizeriile si le aducem la rang de arta din pacate :)
11 iun 2015, 16:52
+1
radioman
12 comentarii 17 puncte
Mai e mult pana departe, si cu o floare nu se face primavara. N-ar fi rau daca s-ar comporta toti politistii de la Rutiera extrem de transant. Ar simti atunci unii cum e sa respecti legea fara comentarii si mai ales cum sa nu faci ce te taie capul pe sosea...
11 iun 2015, 11:27
-3
865 comentarii 2568 puncte
Respecti legea fara comentarii? Sa inteleg daca militianul face un abuz trebuie sa taci pentru ca joci tu in filme cu militieni?
11 iun 2015, 14:47
+4
106 comentarii 127 puncte
Inca din 89 de cand l-ati ucis pe ceausescu (am fost prea mic sa am cuvant de spus si gest de facut) aspiram intreaga natie la americani. Emisiuni ca ale lor, intelect indoielnic precum al lor, mancaruri din plastic pline de hormoni si otravuri precum ale lor, sistem social complet ca al lor. Urmaresc ce se scrie pe-aici din cand in cand, si nu mai este cale de intoarcere. Multi dintre cei ce scriu, citesc, posteaza nu mai sunt aici. Nu sunt prezenti, nu cunosc viata, nu cunosc libertate, iubire si compasiune ca principalele calitati ale unui trai liber in tara si pe planeta. Respect pentru politie ca actioneaza ca'n america? Tineti-va minte cuvintele pentru cand veti ajunge impuscati ca niste caini pe strada (tot ca in america) pentru ca stai cu 5 prieteni la vorba despre ceva ce-i supara pe ei. Problema a depasit de mult comportamentul unui individ. Sistemul este atat de agresiv, depravat si intortocheat incat inevitabil indivizi agresivi rezulta din el, iar voi vreti sa puneti jos individul nervozat pentru ca actioneaza cum suntem toti dresati sa actionam inca din scoli si gradinite la fel ca si copii vostrii?! Dovada mai mare de tampenie si cretinism nu exista pana in prezent, dar multumita americanilor... veti ajunge si acolo :). Imi este foarte usor sa pun in fata un adevar observabil, am inteles de mult ca nu exista comunitati decat ale celor ce simt defectul si doresc modificari rapide fara ingradiri, nu palavrageala. Este nevoie de intelect nu de desteptaciune pentru a vedea in ansamblu lumea in care traim.
11 iun 2015, 11:39
+6
1 comentarii 0 puncte
din pacate, ceea ce spui suna profetic. avem lumea pe care o fabricam si care ni se potriveste. deja trupele americane sunt aici, mai ramane sa vina si politia. caci, celelalte tentacule ne-au cuprins in totalitate. poseda inclusiv mentalul celor care inca mai viseaza.
11 iun 2015, 12:23
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu cred ca isi doreste nimeni sa vada pe altul incasand pumni si picioare, dar nu vrem nici sa vedem nesimtirea si inumanitatea triumfand. Multi dintre soferii romani sufera de ... mandrie. Si asta ii determina sa creada ca sunt de neatins indiferent ce mojicii ar face in trafic. Conceptul prost, romanesc, este "daca am masina scumpa sunt zen" ... really? Asa se vede el, modul in care il vad ceilalti este altul. Deci, privind la filmuletul de mai sus, ce concluzie tragem? A fost acel sofer de neatins sau s-a dovedit la fel de vulnerabil ca toti ceilalti? Pe deasupra s-a mai facut si de rusine.
11 iun 2015, 11:49
+4
17 comentarii 20 puncte
mie asta mi se pare deja un caz grav tocmai pentru ca politia e moale rau si de-aia borfasii au tupeu, inclusiv cu ei. EU AS FI DE ACORD SA SE PROCEDEZE CA LA AMERICANI. adica sa existe momeli. sa fie provocati. iar cei care devin violenti sa fie puternic penalizati. in sua se pun masini momeala in benzinarii, cu usa descuiata si cheia in contact. iar hotii care fura masina sunt imobilizati pentru ca nu mai pot sa descuie usile. ASA TREBUIE PROCEDAT.
11 iun 2015, 11:49
+2
4 comentarii 23 puncte
Foarte stupid atat titlul cat si articolul. In primul rand, utilizarea fortei in America n-are nici o legatura cu ceea ce se intampla in Romania. Acolo aproape oricine are acces la arme de foc, ceea ce inseamna ca orice politist poate muri oricand, adica si in timpul unui control de rutina. Clipul asta de la noi demonstreaza de fapt nepriceperea si prostia politiei romane. Sunt 4-5 oameni care il imobilizeaza pe unul, iar unul dintre ei ii mai da si un pumn in cap. Asta arata in ce hal de prost pregatiti sunt si ca de fapt in fata unor criminali ca in America (daca tot v-ati obosit sa-i comparati) ar fi varza. E penibil sa fie nevoie de 4-5 oameni ca sa-l imobilizeze pe un singur betiv neinarmat. Insa asa e la noi la romani. Ne place senzationalul si televizorul ne-a luat mintile.
11 iun 2015, 12:08
+9
tox
7 comentarii 13 puncte
bine i-a facut ! daca s-a incadrat in infractiunea de ultraj, si a vrut sa dea in politist, se numeste legitima aparare la politisti, si atac asupra unui organ de ordine la infractor. terminati cu atitudini de maica tereza, stim cu totii cati giboni sunt la volan si cred ca strada e numai a lor. eu sunt revoltat ca nu ii vad nici macar in intersectie, si atunci cand sunt, soferii pur si simplu ii sfideaza pe politisti (sus cand urci de la cutitul de argint spre city mall, treceau prin stanga refugiului de tramvai si prin spatele politistului de la rutiera cand acesta dirija circulatia, si treceau fara nicio jena). Asa ca, toata lumae civilizata nu s-a nascut asa, ci au fost invatati sa fie civilizati, evident prin forta si prin amenzi usturatoare, APLICATE si date pe buna dreptate. pe de alta parte sunt injurati ca nu rezolva un furt sau o talharie, dar cand treceti cu masina pe langa ei aproape sa ii omorati atunci va e bine. pana nu va exista respect reciproc cetatean-politisti, tara asta se va duce de rapa.
11 iun 2015, 13:09
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
13 comentarii -13 puncte
Se vede ca nu ai avut de a face cu persoane in stare de ebrietate cat sa fie agresive/violente... De curiozitate mai priveste o data filmuletul si remarca cum arata politistii si ce zdrahon e ala baut, chiar crezi ca o persoana era suficienta sa-l imobilizeze? Banuiesc ca nu toti sunt Chuck Norris :) Acum imagineaza-ti ca erai tu in locul unuia din acei politisti...vine un nebun spre tine sa te calce, scapi doar pentru ca te feresti, iar apoi tot el cu tupeu sa te ia la rost si tu politist ce sa faci? Sa-l imobilizezi vorbindu-i duios si plin de politete nu? Cam cum i-ai multumi TU ca n-a reusit individul ala sa te calce si sa te omoare? Si te mai intrebi de ce l-a batut chiar si cand era ala pe jos.
11 iun 2015, 22:15
+1
4 comentarii 23 puncte
Se vede ca vorbesti aiurea. Un betiv nu dezvolta super puteri. Daca tot sunt politisti ar trebui sa stie sa se apere si niste tactici de imobilizare. Ca doar aia e meseria lor. Trebuie sa aiba de-a face aproape zilnic cu cazuri de genul asta. Si sa fim seriosi, ala nu e vreun munte de om. Nu e nici vreun slabanog, dar nu e de speriat. OK, poate nu era doar unul suficient, dar 4-5 insi + pumni in cap? E ridicol. Nu am de ce sa fac exercitii de imaginatie de genul asta. Politistul nu are dreptul de a se razbuna sau de a actiona la nervi. Daca o face inseamna ca e incompetent si prost pregatit. Iar pe filmare n-am vazut absolut nimic din ceea ce descrii tu. Astea sunt prosteli, divagatii. Nu merg aici, cel putin nu cu mine. Sa dea in el cat e imobilizat si la pamant nu e normal. Daca a vrut sa dea peste el sau a incercat sa-l omoare, exista solutii. Dosar penal, judecata, puscarie etc. Ca d-aia sunt politisti, nu smardoi. Nu poti sa fii si gabor si smardoi. Sunt doua drumuri diferite cu responsabilitati diferite. Un politist, chiar si unul de la rutiera, trebuie sa fie pregatit pentru situatii de genul asta. Mai ales ca e si inarmat. Nu e ca si cum vorbim de niste bibliotecari cu suflet de vioara. Pedeapsa o dau cei abilitati de lege, nu politistii. Aplicarea legii nu inseamna brutalitate inutila. Aia sunt doar niste militieni.
12 iun 2015, 21:42
+6
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Iti dau dreptate doar partial.Pumnul venit cand era incatusat nu era necesar total de acord.Dar tine cont de un lucru,Politia Rutiera nu este antrenata pt forta,aplicarea ei si metode de incatusare.Asta este treaba Jandarmeriei,ei sunt unitatile de forta.Politistii au actionat corect,iar un om beat crede-ma ca nu prea are limite.Nu il intereseaza consecintele fapelor lui.Omul trebuia oprit pt ca altfel se cheltuiau inutil bani pt prinderea lui ulterioara.Iti spun in cunostiinta de cauza pt am lucrat in MAI ceva timp.Nu toti politistii sunt din SWAT,crede-ma.Unii fug daca te rastesti la ei.Forta se aplica gradual si proportional cu gradul de forta aplicat de catre vinovat.Sincer,daca in masina lovita se afla o ruda sau un prieten de al tau ai fi apreciat ca pozitiva actiunea politistilor,nu-i asa?
13 iun 2015, 09:29
-1
865 comentarii 2568 puncte
Daca nu este antrenata de ce nu au sunat la 112?Exact cu filmarea aia militianul ala pentru ca a lovit dupa ce era imobilizat trebuie bagat in parnaie.Ca te enerveaza pe tine ala ca e beat nu are importanta in fata legii.In SUA politistii sunt antrenati sa imobilizeze nu doar sa isi care burtanu.Voi astia care tineti asa tare ca oamenii sa fie batuti ca pe vremea lu' Ceausescu ar trebui sa v-o luati de la militieni. apropo stii pe Chiru ala de la Kogalniceanu? Zdreanta ala impreuna cu Tarzan(anghel nicolae in cheama pe ala care opereaza) si tiganii se ocupau de furturi din masini pana au avut de-a face cu americanii si a fost mutat la Valu Traian.Traiesti intr-o zona cu militieni infractori deci ar trebui sa o tii mai usor cu pupatul fundurilor de militieni.Mie masina mi-a fost sparta exact in Kogalniceanu ala unde militienii acopera tiganii care fura. apropo au crapat Vulpe si Ambrozie?Sectia burti penale.
13 iun 2015, 15:58
+4
13 comentarii -13 puncte
Tu ai avut o problema personala negativa cu politia si o extinzi peste tot :) Si eu am avut dar asta nu ma impiedica ssa fiu obiectiv cand e necesar. Da, io-s de acord ca genul ala de persoane sa fie batute mai ceva decat pe vremea lui Ceausescu, pt ca in felul asta le iese din cap democratia prost inteleasa. A, daca lua bataie fara sa faca nimic, eram perfect de acord cu tine, abuz militienesc, dar in cazul de fata nu. Iti doresc sa intalnesti tu un smardoi din ala sa te bata crunt si apoi justitia sa te despagubeasca cu cativa lei pt "daune" sau chiar sa scape liber si tu cu coastele rupte in spital si pe urma mai vorbim cum e cu drepturile omului :) Tu inca nu ai realizat ca doar cu vorba buna unii semeni nu pot fi convinsi sa mai faca rele? Daca esti vreun idealist convins iti spun ca din pacate idealurile tale nu sunt conforme cu realitatea.
13 iun 2015, 16:54
-4
865 comentarii 2568 puncte
Tocmai de aia trebuie sa fii prins si altoit apoi aruncat peste gard in Rusia sau Coreea de Nord ca si acolo militienii bat oameni.Sa nu spui ca e abuz cand vine vorba de tine dar cand e vorba de altu nu mai e abuz.
13 iun 2015, 17:04
+3
13 comentarii -13 puncte
Ai dreptate, asa sa patesc cand ma voi comporta eu ca individul acela :) Atata timp cat eu si marea majoritate a cetatenilor stiu sa respecte legea nu au de ce sa fie "afectati" precum esti tu de astfel de intamplari...dar pana sa stii ce e aia democratie o sa mai treaca mult timp :)
13 iun 2015, 17:24
-3
865 comentarii 2568 puncte
Pentru un cetatean din coreea de nord vorbesti cam mult de democratie nu ti se pare?Habar nu ai ce e aia democratie dar aduci vorba de ea ca da bine nu?
13 iun 2015, 17:35
0
13 comentarii -13 puncte
Eu inca nu am zis sa fii deportat in Rusia sau unde mai vrei tu chiar daca nu sunt de acord cu ideile tale. Tu esti asa democrat ca nu suporti parerile altora, si mai tii si coada sus? Serios acum, cat tupeu sa ai sa te dai democrat?
13 iun 2015, 17:39
-2
865 comentarii 2568 puncte
Daca nu o bagi si pe aia cu iliescu nu se termina ziua .
13 iun 2015, 17:42
+1
13 comentarii -13 puncte
Tu si gasca ta de chatisti care-mi dau voturi negative instant :) sa mai cititi niste carti despre democratie, sau iesiti la o bere, nu va pierdeti timpul inutil pe aici. Stii omul cand nu are argumente incepe sa se eschiveze, asta cu Iliescu de unde pana unde ai scos-o? :)) Incepusem cu Ceausescu...e bine ca evoluam :))) Ai grija sa nu treci de Iohannis ca devii profet :))
13 iun 2015, 17:54
-2
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Adrian Marius,de ce duci discutia in directia asta?Uite,hai sa facem un exercitiu de imaginatie.Tu esti politist,eu sunt un baiat care a baut trei beri si in timp ce tu controlezi o masina eu ma infig in voi.Nu te-am vazut frate,n-am nimic cu tine si ce pana mea ca nu te-am omarat.Buun..Eu cobor,muschii sunt pe mine si tu vii cu pretentii alde documentele si fiola.Eu ca cetatean liber si democrat incep: cu morti,cu raniti,cu organe genitale prin diferite orificii ale tale,rudelor si colegilor,cu pila mea care te dezbraca la primul apel bla bla..Si pe urma eu cetatean liber vreau sa plec,ca ce-am facut frate?Ia spune-mi tu te rog cum faci sa ma opresti stiind ca tocmai ai fost martor la o infractiune flagranta.Tentativa de omor.Ma rogi frumos?Nu frate,imi spui o singura data sa stau pe loc si daca eu cotcodacesc in continuare ma incatusezi.Sunt pericol public.Si da,in timp ce imi pui catusele imi scapi un picior in gura daca eu continui cu "maica-ta aia zdeanta"si altele.Asta e una.Doi,da in Kogalniceanu cei despre care vorbesti au facut vrute si nevrute.Tarzan e tigan sa stie lumea.Are mai multe dosare decat Ponta si Nastase la un loc.Si da a fost protejat,nu numai de politie ci si de un anume procuror.Reteaua lui de hoti actiona in principal in Constanta si Navodari nu aici.Erau specializati in piese se caroserie.Despre cei doi militieni,de Ambrozie nu stiu,Vulpe trage de-un picior da inca e viu.Au fost lepadaturi da,dar nici cu astia de acum nu imi e rusine.Dar ideea mea e simpla..Daca tu,eu si inca 1000 de utilizatori ai acestui site vom respecta niste legi rutiere asa idioate cum sunt,politia rutiera va trebui sa traiasca din salariu si crede-ma multi nu vor rezista.Doar asa scapam de plaga asta a spagii si coruptiei.Repecta-mi opinia sau nu,e alegerea ta,eu iti respect punctul de vedere chiar daca nu sunt de acord cu el.
13 iun 2015, 19:42
0
865 comentarii 2568 puncte
Stiu ca e greu in Romania de priceput dar injuratura nu este ilegala nicaieri.Daca nu stai sa te retina poate sa iti puna catusele.Daca te impotrivesti poate sa foloseasca forta ca sa te incatuseze.Daca te loveste in CAP cu pumnul DUPA ce te-a incatusat milianul e bun de dus in puscarie unde ii este locul.Cand ii dai un pump in cap cuiva esti cercetat pentru tentative de omor....nu la mamaligari in Romania se pare. Daca tu nu vrei ca politia sa se comporte normal ci doar "ma enerveaza deci trebuie batut " este altceva si ai nevoie de terapie.Eu iti spun cum fac americanii aia care sunt folositi ca exemplu.Cauta "Is it illegal to swear a cop" http://blogs.denverpost.com/crime/2011/06/13/the-f-bomb-isnt-polite-or-illegal/48/ https://en.wikipedia.org/wiki/Contempt_of_cop ...este "police misconduct" sa arestezi pentru injurat.Explica acolo de ce nu este ilegal sa injuri politisti.vezi tu in lumea civilizata a injura nu este ilegal.In Romania unde toti ling moaste au impresia ca este ilegal. In SUA nu trage nimeni dupa masini pe strada ca sa le opreasca.Stiu ca engleza e grea dar aia folosesc "Spike strips" (google ca sa vedeti ce e).Se trage doar daca suspectul nu arunca arma si nu se trage din miscare.Cand au impuscat pe unu fara arma s-a numit ABUZ.Toti dau exemple dar habar nu au despre ce se intampla in SUA. Ce este ilegal in a arata degetul mijlociu ?Zii ca e in cod in Romania.iti da amenda si normal ca daca o contesti castigi in instanta ...dar in prima instanta militianul te poate amenda pentru un deget din alea 5.Ce face degetul mijlociu mai ilegal decat aratatorul in fata legii? Toata sectia aia din Kogalniceanu este mai ceva ca puscaria de la Poarta Alba.Un singur "om al legii" nu gasesti in cladirea aia.
13 iun 2015, 20:01
+2
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
#M49 ART. 205 Insulta Atingerea adusă onoarei ori reputaţiei unei persoane prin cuvinte, prin gesturi sau prin orice alte mijloace, ori prin expunerea la batjocură, se pedepseşte cu amendă. Aceeaşi pedeapsă se aplică şi în cazul când se atribuie unei persoane un defect, boală sau infirmitate care, chiar reale de-ar fi, nu ar trebui relevate. Acţiunea penală se pune în mişcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate. Împăcarea părţilor înlătură răspunderea penală. #M49 ART. 206 Calomnia Afirmarea sau imputarea în public, prin orice mijloace, a unei fapte determinate privitoare la o persoană, care, dacă ar fi adevărată, ar expune acea persoană la o sancţiune penală, administrativă sau disciplinară, ori dispreţului public, se pedepseşte cu amendă de la 250 lei la 13.000 lei. Acţiunea penală se pune în mişcare la plângerea prealabilă a persoanei vătămate. Împăcarea părţilor înlătură răspunderea penală. #M49 ART. 207 Proba verităţii Proba verităţii celor afirmate sau imputate este admisibilă, dacă afirmarea sau imputarea a fost săvârşită pentru apărarea unui interes legitim. Fapta cu privire la care s-a făcut proba verităţii nu constituie infracţiunea de insultă sau calomnie. Deci daca poti sa injuri fara sa insulti sau sa calomniezi no problem,fa-o.Dar acum trecand peste asta,in State,ceea ce a facut individul din video se numeste "assault with a deadly weapon",asa e considerata masina.In Romania nu avem asta.Dar..acum intre noi,baietasul nu isi lua pumnul in cap daca nu conducea baut sau mai bine daca lasa masina acasa.Smardoiala se plateste.Nu sunt pt violente fizice de nici-o parte,daca politistul a abuzat,sa fie trimis in judecata,nu tin partea nimanui.Dar daca in masina aia lovita sau daca unul din politisti iti era o ruda nu e asa ca nu mai erai asa vehement si spuneai ca de fapt pumnul ala a fost trucat?Avem precedent presedential.Pe logica ta,daca noi doi maine ne
13 iun 2015, 22:32
0
865 comentarii 2568 puncte
Tu realizezi ca in instanta amenda se respinge tocmai pentru ca INSULTA este un fel de a te exprima? Eu inteleg ca la mamaliga land aici e mai greu cu drepturile dar pana si amenzile se contesta.Unde spune ca trebuie sa fii arestat pentru injurat? Cum se defineste injuratura? Stie careva in cacatul asta de tara?Tara de analfabeti si lingatori de moaste care se tem de cuvinte.4 litere penale in romania (EIUM) la militienii burtosi care "Trebuie" sa dea pumni in cap la oamenii imobilizati pentru ca au putza mica . O ardeti toti democrati dar habar nu aveti care sunt drepturile. Da militianul ala pentru ca i-a dat un pumn in cap dupa ce era imobilizat trebuie anchetat pentru tentativa de omor.In SUA nu ii dadea un pumn in cap dupa ce era legat pentru ca SUA nu este plina de mancatori de porci si lingatori moaste care bat oameni legati .In SUA s-a iesit in strada pentru abuzuri de genul....dar chestiile alea va stau in ochi .
13 iun 2015, 22:53
+2
4 comentarii 23 puncte
Nu inteleg care-i logica asta cu "daca politistul iti era ruda" sau alte tampenii de genul asta. Fiecare e direct raspunzator pentru faptele sale. Indiferent daca e politist sau altceva. Pe de alta parte, multi politisti au impresia ca sunt mai presus de lege si intotdeauna incearca sa fie tratati preferential pentru ca lucreaza in MAI. Mentalitatea de militian nu a disparut. Poate ca s-a diminuat, dar mai dureaza mult pana sa dispara. Nu sunt in nici un caz pentru folosirea fortei de catre politie in afara de unele cazuri exceptionale pentru ca in Romania oamenii nu au arme de foc, iar legile si reactiile trebuie facute in functie de specificul locului. O lege necesara intr-o tara poate fi inutila in alta. Omul ala beat cu siguranta a gresit si merita sa plateasca pentru asta, insa bataia aia nu face parte din joc. Si daca tu vrei sa fii solidar cu politistii, eu ma gandesc mai degraba ca aceste institutii de forta ale statului nu trebuie sa ajunga sa aiba o influenta mult prea mare pentru ca asta ne poate transforma intr-un stat politienesc, ceea ce ar fi regretabil. Mai ales daca te gandesti la istoria recenta a tarii. Si sa fim seriosi, au avut tupeul sa-l trateze asa pentru ca era mai prost imbracat si nu era parea vreun smecher. Daca era unul greu, nu-si permiteau asa ceva. Oricum am vazut ca in ultima vreme au aparut pe aici tot felul de articole despre politie prezentata intr-o lumina pozitiva, asa ca nu m-as mira sa fie o campanie de presa facuta chiar de politie.
13 iun 2015, 22:55
+1
865 comentarii 2568 puncte
Isi dau like-uri singuri ca martalogii.A fost un articol in care 90% din postaci erau utilizatori noi care au postat doar acolo.Era ordin pe sectie "lingeti meseria in cur". Astia au impresia ca respectul se cere nu se castiga.Un burtos cu 4 clase care bate oameni imobilizati merita sa isi inghita epoletii cu apa.Probabil il batea nevasta si trebuie sa se dea macho la un betivan incatusat. Despre morti numai de bine....in 2015 s-a introdus in proverb "Despre morti si militieni numai de bine" .
13 iun 2015, 22:59
0
4 comentarii 23 puncte
Respectul se castiga atunci cand stii ca nu mai poti scapa de amenzi sau alte sanctiuni cu niste bani dati spaga. Cand vor fi bine platiti si bine pregatiti. N-ai cum sa-l respecti pe unul care are comportament de borfas. Multi dintre ei fix asa se comporta. Doar o mica parte sunt competenti si de buna credinta.
11 iun 2015, 13:37
+7
70 comentarii 81 puncte
Ce-ai domn redactor?...Esti cam frustrat!? Ai luat bataie de la tac-tu cand era beat si acum te simti bine cand vezi un betiv luand bataie ?! Politia trebuia sa il IMOBILIZEZE si sa-l ARESTEZE, nu sa il BATA. Ceea ce au facut acolo se numeste BRUTALITATE gratuita, INCONSTIENTA, iar peste ocean nu mai esti politist in secunda 2, plus ca faci PUSCARIE. Vreti tara ca afara? Invatati sa ganditi, apoi sa vorbiti.
11 iun 2015, 16:25
+3
865 comentarii 2568 puncte
Peste ocean s-a iesit in strada din cauza brutalitatii si abuzurilor politistilor.In Romania ceausista e normal sa il duci la sectie si sa il bati pentru ca inca se ling moaste ...asta e mintea romanasilor.
11 iun 2015, 18:09
+5
13 comentarii -13 puncte
Ovidiu, ai dreptate doar partial. La brutalitate "primita" gratuit nu se raspunde cu flori si vorbe dulci, insa sunt convins ca tu esti genul de persoana care daca este agresata pe strada de altul ii intoarce si obrazul celalalt sa fie palmuit :))) Atata ipocrizie n-am mai vazut...
11 iun 2015, 22:24
-3
70 comentarii 81 puncte
Amice, daca era bataie fata in fata as fi inteles, dar omu' era jos tinut de 3 politisti si lovit in acelasi timp...Ai inteles?!
15 iun 2015, 17:13
+2
15 comentarii 10 puncte
poate nu ai vazut ce fizic avea individul.eu nu cred ca tu ai vazut vreodata cu se comporta un asemenea om,la betie,mai ales daca a facut si vreun sport de lupta.si mai cred ca a facut-o intentionat ca sa sifoneze imaginea politiei.daca e lege sa fie pentru toti nu numai pentru noi cei corecti.sa plateasca pentru faptele lor,si sa le intre in cap pentru totdeauna,ca nu ei fac legea.daca se intampla sa fii tu cel lezatde un astfel de individ,ce ai fi facut?
11 iun 2015, 18:40
+1
6 comentarii 3 puncte
Politia ar trebui sa respecte legea. Nu ei o fac, atat timp cat nu prezinta o amenintare sau l-au imobilizat pe ratat nu ar mai trebui sa-l casapeasca. Pedeapsa vine de la judecatori.
11 iun 2015, 19:05
+3
1 comentarii 0 puncte
In descriere nu zice nimica despre vreun accident. In filmulet se vede cum un sofer ia bataie de la un politist - lucru perfect ilegal, nu ai dreptul sa bati pe cineva ori ca esti politist sau nu, l-ai imobilizat si gata. Tot in filmulet se vede o doza de bere timisoreana, dar nu se stie daca doza este goala sau plina si la fel daca a fost consumata de sofer sau nu. Iar daca totusi ne luam dupa cei de dincolo sa stiti ca e perfect legal sa bei o bere la volan dar totusi nu ai voie sa bati pe nimeni.
11 iun 2015, 20:21
0
1 comentarii 1 puncte
După razboi multi eroi se arata..e ușor sa stai sa analizezi la rece,din spatele monitorului,dar e alta treaba când ești pus in situația de a reacționa in câteva secunde.in diferite situații, nu numai situația data. No offence☺
12 iun 2015, 22:23
+1
radioman
12 comentarii 17 puncte
@Marius Adrian: 1. Legea ar trebui, asa cum e in oricare tara cu apa calda, sa fie lege. 2. Abuzul politistului nu face parte din lege, nu vad de ce l-ai asimilat, exista cateva cai de atac impotriva acestora, dar asta-i alta poveste. 3. E plina tara asta de tipi "tare-n clanta", care de fapt, isi mascheaza si justifica ei verbal, prin mult zgomot abuzurile la lege. Hai sa n-o dam in "Brigada Diverse", doar pentru ca unora le place s-o dea cotita prin visini. Respecta legea si vei fi respectat, asta-i lucrul la care indraznesc sa sper, chiar daca sunt constient ca la noi inca mai e de lucru...
11 iun 2015, 22:37
-1
865 comentarii 2568 puncte
Pai din prin ce experiente am trecut eu militia este sinonim pentru abuz.De la un simplu furt din masina (apropo am gasit tiganii care au furat) iar militienii pentru ca le-am aratat cine a furat aproape m-au trecut complice ...noroc ca in aceeasi perioada comandantul unitatii a fost saltat pentru spaga ca era sa ma bage pentru furt din propria masina.Nu mai pun ca tiganii dadeau tarcoale in zona in care stateam la intimidare. mai vrei? In mamaia un coleg de munca a fost legitimat.A dat actele si a fost ok doar ca militienii au trebuit sa il intrebe pe un ton de rahati "de ce tine mainile in buzunar" ...doar pentru tipul asta de tupeu militienesc trebuiau ****** in cur cu epoletii. Mai am si altele dar s-au rarit pentru ca am invatat sa evit militienii.Ma fura careva nu mai merg la militie ca sunt patit. Ca faci tu distinctie este pentru ca te uiti la filme.Eu vorbesc de lumea reala ...aia unde viermii burtosi sunt militieni.Nu am vazut inca politist in tara asta ,daca vedeam spuneam....nu am exceptia care sa confirme regula .
11 iun 2015, 23:55
+5
15 comentarii 10 puncte
noi romanii am inteles gresit democratia,si legile de atunci facute de guvernele respective,a facut ca sa ajungem sa nu mai stim de lege.de aia s-a ajuns unde suntem,si nu mai tinem cont de nimic,mai ales daca avem pe cineva sus pus in spate.poate si respectivii politisti au gresit,dar nu cred ca trebuia sa stea cu mainele in san si sa-l lase pe respectivul sa faca ce vrea.parerea mea.....
12 iun 2015, 22:48
+1
15 comentarii 19 puncte
Nu sunt ca americanii: 1. Il tin 4-5 agenti sa il lege si unu il loveste. 2.In America nu era nevoie de mai mult de 2 agenti sa il imobilizeze:-unul sa il tina si altul daca este indisciplinat sa il loveasca si sa il tina. 3.Pana sa aiba si politistii nostri asa conditie fizica ca cei Americani mai este mult si bine! Traiesc acest adevar si il vad zilnic in orasul meu, Cluj !
15 iun 2015, 00:03
+2
23 comentarii 19 puncte
V-ati gasit mai desteptilor site-ul unde sa publicati astfel de articole. In favoarea autoritatlor pe un site caruia-i zice 4tuning? Ori sunteti glumeti, ori sunteti prosti ai dracului. Si voi credeti ca e mai important abuzul autoritatilor sau impunerea unor legi abuzive decat libertatea si drepturile cetatenilor? Idioti imputiti ce sunteti.
17 iun 2015, 23:32
+1
23 comentarii 19 puncte
V-ati gasit mai desteptilor site-ul unde sa publicati astfel de articole. In favoarea autoritatlor pe un site caruia-i zice 4tuning? Ori sunteti glumeti, ori sunteti prosti ai dracului. Si voi credeti ca e mai important abuzul autoritatilor decat libertatea si drepturile cetatenilor?
17 iun 2015, 23:52
+1
4 comentarii 6 puncte
Si nu va mai dura mult pana cand si fraierul de cetatean roman va riposta ca cel american cu un pistol sau pusca si va imprastia creieri de militian pe asfalt.Violenta nu o vad ca pe o metoda de educatie,indiferent de circumstante.oricum aici pe 4t articolele sand scrise pentru a umple spatiul.O zi buna la toata comunitatea si fara sa va intalniti cu astfel de specimene(militieni,soferi recalcitranti)in trafic.
06 iul 2015, 20:42
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
As vrea sa vad cati politisti sunt in stare sa aplice corect legea si cati pot.In Romania,"militianu' daca-i slab,ori e prost,ori e bolnav". Mai mult majoritatea sunt prieteni cu "interlopii".Pana sa vedem noi legea aplicata ca in America ..........de fapt nu cred ca vom apuca.Poate generatiile urmatoare. N-ati vazut masinile personale ale militienilor cu folii negre pe geamurile fata,numere "aerisite" si muuulte altele !
21 iul 2015, 13:35
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »