Totul despre anvelopele auto Ghidul soferului 20 Ianuarie Totul despre anvelopele auto
Toate comentariile (33):
Sebi
7 comentarii 11 puncte
Multumim, foarte util
20 ian 2010, 21:29
+10
Sebi
7 comentarii 11 puncte
Multumim, foarte util
20 ian 2010, 21:30
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Excelent articol. Multumim !
21 ian 2010, 08:45
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
va felicit pt seria voastra din categoria "manualul micului automobilist", dar v-as ruga sa completati episodul de astazi cu informatii despre slick-uri, semi-slick-uri
21 ian 2010, 09:29
0
8 comentarii 1 puncte
Domnul, mare automobilist. La finele articolului se mentioneaza revenirea cu detalii ceva mai tehnice. Pesemne ca dorinta va va fi indeplinita.
21 ian 2010, 12:54
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
@ Tano: mai desteptule (in conditiile in care mi se pare ca ma ataci cu "Domnul,mare automobilist"), eu nu faceam misto, chiar am vorbit decent; ori te-ai nascut acum 5 ani ori n-ai citit nimic la viata ta; "manualul micului..." era un manual care te introducea in diverse domenii; eu chiar i-am laudat pe cei de la 4tuning pt seria lor de episoade cu informatii tehnice; nu pretind sa vina cu tratate in domeniul anvelopelor;
21 ian 2010, 13:12
0
Lao
3 comentarii 2 puncte
Referitor la DOT. Stiam ca 2105 inseamna ca a fost fabricat in saptamana a 21-a din anul 2005, nu saptamana a 14-a, cum e scris in articol. Am dreptate sau nu?
21 ian 2010, 22:56
0
10 comentarii 5 puncte
Foarte informativ articolul! Bravo! Pentru un calculator de roti ceva mai complex, care cuprinde comparararea pe latime a doua roti diferite in functie de latimea jantei, latimea anvelopei si ET, puteti urma acest link: http://www.1000rims.com/rt_specs.jsp
21 ian 2010, 23:37
0
48 comentarii 19 puncte
"Prima parte – 21, arata ca anvelopa a fost fabricata in a 14-a saptamana a anului specificat de a doua parte a codului – 05, adica 2005 " Care e logica aici? ce treaba are 21 cu 14?
22 ian 2010, 00:34
0
kalligraniento
226 comentarii 307 puncte
a gresit omul putin cand a scris articolul , ce vrei acuma.. DOT 2105 = sapt 21 anul 2005
22 ian 2010, 15:44
0
48 comentarii 19 puncte
Asa stiam si eu... am zis ca poate e ceva nou. :)
23 ian 2010, 10:55
0
1 comentarii 0 puncte
Bine mai desteptule vrei sa arati ce tare esti tu filfizonule lasa-ne !
22 iun 2010, 18:09
0
48 comentarii 19 puncte
Ai comentat ca sa nu taci. Nu e rau sa surprinzi anumite erori, asta arata in primul rand ca citesti un articol cu interes. In plus am intrebat, pt ca am zis ca poate s-a schimbat ceva si nu stiu eu. Care e problema?
23 iun 2010, 02:06
0
kalligraniento
226 comentarii 307 puncte
Gata, nu va mai certati, ati semnalat o greseala in articol si aia e, nu trebuie acum fiecare sa pareti interesanti si inteligenti. Foarte bine ca a vazut greseala din articol, inseamna ca are spirit de observatie si voi sariti aiurea! Peace and drive in safe!
23 iun 2010, 11:12
0
eu_nasu
10 comentarii 8 puncte
foarte tare articolul dar mai ales calculatorul dimensiunilor
22 ian 2010, 03:39
0
1 comentarii 0 puncte
Felicitari 4tuning!
22 ian 2010, 09:09
0
1 comentarii 0 puncte
foarte informativ.felicitari. ptr calculatorul dimensiunilor poti intra si aici http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp
22 ian 2010, 09:45
0
1 comentarii 0 puncte
Super tare articolul! Tocmai mi-atzi aratat ca am doua cauciucuri "EXPIRATE" :))) (DOT 2403) Am sa le schimb neaparat!
22 ian 2010, 12:06
0
nitu_ovidiu82
1 comentarii 0 puncte
ghidu asta al automobilistului era o revista foarte buna pe vremea cizmarilor. ati putea fii mai convingatori (ca e mai simplu pe net)
22 ian 2010, 12:17
0
11 comentarii 1 puncte
Este foart einteresant acest articol,multe chestii nu le stiam si sunt foarte utile cand iti cumperi anvelope sau cand ti le montezi pe masina.E foarte important sa stii cu ce fel de anvelope iti incalti masinuta.
22 ian 2010, 18:20
0
2 comentarii 0 puncte
Articolul e bun...cu o singura"lacuna".Durata de utilizare a unei anvelope auto poate merge pana la 10 ani conform site-ului celor de la Michellin....in rest numai de bine....si cei carora le place sa " calce " pedala...sa-si cumpere doar anvelope noi...si musai cu caracteristicile buna.
22 ian 2010, 19:02
0
ritzi_pww
3 comentarii 5 puncte
Un articol foarte util. Eu sunt indignat ca aceste informatii nu se primesc in scoala de soferi asa cum se face in tarile...ce sa mai zic, stiti voi care. La noi, iata, apare pe un site de tuning deci doar impatimitii in ale automobilismului le pot citi. Asteptam aceleasi date si despre jante, dimensiuni si mai ales calculul ET-ului (nu ca nu l-as stii). In rest, tineti-o tot asa, super !!!!!
22 ian 2010, 19:58
0
3 comentarii 0 puncte
In primul rand, articolul e foarte bun, dar nu e complet si are o greseala, aspect ratio nu e valoarea ratei de aspect, in literatura de specialitate e raportul nominal de aspect, a-ti putea include si o poza cu partile componente ale unei anvelope, ceva in genul http://www.anvelopeweb.ro/images/anvelopa-constructie.jpg, nu sunt critic doar am venit cu completari, in Romania, din pacate, asa ceva nu se invata decat la Politehnica, la Autovehicule Rutiere, ceea ce e pacat
23 ian 2010, 13:22
0
1 comentarii 0 puncte
nu te uita la ce spun gurile rele este un post reusit foarte util daca mai ai ceva interesant asteptam
23 ian 2010, 15:33
0
1 comentarii 0 puncte
Acest articol nu face decat sa ne ajute sa ne trezim la realitate, pentru majoritatea dintre noi carora ne-a placut la un moment dat "sa-i dam forja" fara a ne gandi la cate riscuri implica... dupa parerea mea, anvelopele joaca un rol foarte important in vederea sigurantei noastre dar si a celorlalti participanti la trafic... e vorba despre distanta de franare, despre rezistenta anvelopelor la o anumita viteza... temperatura... tipul de carosabil... conditiile de drum.. etc.. eu acum realizez cat de mult am riscat mergand cu o viteza cu mult peste limita inscrisa pe anvelope... sa nu mai pomenesc despre calitatea lor precara... se pare ca e un Dumnezeu acolo sus, si Micutzu langa EL... stand cu ochii pe noi;)
23 ian 2010, 17:55
0
oltcit_aveo
7 comentarii -5 puncte
as vrea sa stiu cam dupa cati km se schimba cauciucurile de pe masina?
06 feb 2010, 19:47
0
13 comentarii 2 puncte
Interesant articolul.O intrebare:prezenta grupului MS ne indica faptul ca anvelopa este all season sau este pt zapada sau noroi?In opinia mea sunt doua lucruri diferite...Nu v-as sfatui sa mergeti cu anvelopa M+S pe ploaie!
14 feb 2010, 21:35
0
1 comentarii 0 puncte
multumesc mult,extraordinar,de un real folos.
21 oct 2010, 17:46
0
11 comentarii 6 puncte
Mersi fain, foarte util articolul. Ati scris ca Profilul caii de rulare (thread pattern) este unul dintre factorii importanti ce determina performantele unei anvelope. Sunt trei profiluri: simetric, asimetric si unidirectional. Dar care sunt diferentele?
26 ian 2011, 15:59
0
13 comentarii 12 puncte
Un exemplu de DOT prezent la o anvelopa GoodYear, care nu stiu cum se citeste: NCTW 2JWR. Ma puteti ajuta?
02 mar 2011, 17:51
0
12 comentarii 2 puncte
Felicitari pentru articol! Vreau sa ridic o problema, poate cineva imi da un raspuns: Se spune ca in situatia in care montezi pe masina niste roti al caror diametru total este cu ceva mai mare (sau chiar mai mic) decat diametrul total al rotilor originale ale masinii, daca diferenta la diametru (sau la raza in timpul exploatarii - adica aceea cu cauciucul deformat datorita greutatii masinii) nu depaseste 3%, situatia nu ar fi "grava" (bineanteles, asta in situatia in care cauciucul nu atinge telescopul sau pasajul de protectie al rotii !)
12 nov 2013, 12:42
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare