Noul Mitsubishi Lancer Evo, un hibrid de 500 cai putere

Noul Mitsubishi Lancer Evo, un hibrid de 500 cai putere
  • Viitorul Lancer Evo va fi pus in miscare de un tren de propulsie hibrid
  • Automobilul japonez de inalta performanta ar putea ascunde sub capota 500 CP
  • Desinul va fi influentat de conceptul RA, prezentat la Detroit in 2008
Distribuie pe Facebook

Noul Mitsubishi Evo va fi un plug-in hibrid de 500 de cai putere. Informatia vine de la jurnalistii britanici, care spun ca noul automobil va fi pozitionat ca un rival direct pentru Nissan GT-R.

Noul Mitsubishi Lancer hatchback va avea parte de lansarea la nivel mondial in cursul anului viitor, iar o versiune hibrid a acestuia este deja la stadiul de productie. Cu toate acestea, spune Autocar, directori executivi bine plasati in organigrama companiei analizeaza posibilitatea unei masini cu motor hibrid (benzina-electric), care sa se bazeze pe tehnologia prototipului MiEV Evolution II de la Pikes Peak.

Desi este intr-un stadiu de dezvoltare incipient, noul Lancer Evo este asteptat sa se aseze mai bine pe sosea fata de predecesorul sau, in special in ceea ce priveste tractiunea integrala. In plus, emisiile de CO2 vor fi mai mici datorita posibilitatii de a rula in modul electric. Daca proiectul va primi unda verde, vom vedea un Evo total diferit, intrucat stilul de design va fi influentat de conceptul RA, prezentat la Salonul Auto de la Detroit din 2008.

Inainte de a vedea un nou Evo hibrid, Mitsubishi va lansa noul Lancer PHEV, model ce va combina puterea unui motor de 2.0 litri pe benzina cu doua motoare electrice capabile sa genereze 80 de cai si sa aiba o autonomie, in modul electric, de 64 de kilometri.

Succesul lui Evo va depinde de Lancer hibrid

Potrivit revistei britanice, sansele ca noul Evo hibrid sa vada lumina zilei sunt direct proportionale cu succesul inregistrat de acest prim hibrid al lui Lancer (PHEV), insa semnalele sunt unele incurajatoare. Deja noul Outlander hibrid a fost lansat in Japonia si Olanda, insa compania nipona a primit mai multe comenzi decat se astepta.

Pana ca modelul sa devina o certitudine, Mitsubishi se loveste de alte obstacole referitoare la masinile sale pe platforma PHEV, dupa cum a explicat Masatoshi Hasegawa, vicepresedinte al operatiunilor de vehicule electrice pe piata din Nord-America. De exemplu, infrastructura prizelor de incarcare rapida din SUA: "Acordul despre echipamentul de incarcare rapida merge greu, in particular in America de Nord", a explicat seful Mitsubishi.

Distribuie pe Facebook
mai multe