Koenigsegg One:1 a dat peste cap sistemul de inmatriculari din Germania

Koenigsegg One:1 a dat peste cap sistemul de inmatriculari din Germania
  • Primul Koenigsegg One:1 a fost livrat in Germania
  • Supercarul suedez ofera un 1 MegaWatt putere
  • Exemplarul a cauzat probleme sistemului de inmatriculari
Distribuie pe Facebook

Ajuns in Germania, primul Koenigsegg One:1 le-a dat mari batai de cap lucratorilor din cadrul serviciului de inmatriculari. Motivul? Sistemul nu stia sa "numere" decat pana la 999 kW, in timp ce supercarul suedez ascunde sub capota un total de 1.000 kW.

Dezvaluit in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din primavara acestui an, Koenigsegg One:1 este primul si singurul automobil din lume care vine direct din fabrica cu un 1 megawatt putere.

Koenigsegg One:1 in Germania

Adunatura de cifre, numere si valori extreme continua cu cei 1.371 Newton-Metri din dreptul cuplului maxim, ceva mai mult de 1.000 dintre acestia fiind valabili in intervalul 3.000 - 8.000 rotatii per minut.

Dupa cum anuntam si anterior, sursa de provenienta o reprezinta un V8 cu doua turbine si capacitate de cinci litri, oferit alaturi de o transmisie automata cu dublu ambreiaj si un sistem de tractiune spate.

Introducem in discutie si greutatea de 1.360 kilograme - calculata cu 50% carburant si 100% alte lichide, iar cele aproximativ 20 de secunde necesare rezolvarii ecuatiei 0 - 400 km/h nu ar mai trebui sa fie chiar o surpriza majora.

Acelasi lucru este valabil intr-o oarecare masura si pentru viteza maxima de aproximativ 440 de kilometri pe ora, principalul element cu adevarat remarcabil fiind timpul pentru realizarea decelerarii de la 400 la 0 km/h: numai 10 secunde.

Koenigsegg One:1 in Germania

Pentru cei care iubesc iesirile pe circuit, supercarul suedez impresioneaza in mod special prin elementele aerodinamice active, vinovate de producerea unei forte de apasare de pana la 830 de kilograme.

Suspensia de tip push-rod, sistemul de franare echipat cu discuri carbon-ceramice si diferentialul electronic lucreaza si ele din greu pentru un comportament exemplar in viraje, fortele laterale de 2G fiind cel mai elocvent detaliu in acest sens.

Asadar, ajunsi la final, reamintim ca noul Koenigsegg One:1 va fi fabricat intr-o editie limitata la doar sase unitati, toate acestea gasindu-si deja cate un proprietar. In plus, astazi aflam ca primul exemplar a fost livrat in Germania si a cauzat probleme serioase lucratorilor din cadrul serviciului de inmatriculari, sistemul din dotare nevoie de o reconfigurare pentru a accepta cei 1.000 kW ascunsi sub capota.

Koenigsegg One:1 in Germania

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 31 Octombrie 2014