Koenigsegg One:1 a dat peste cap sistemul de inmatriculari din Germania
- Primul Koenigsegg One:1 a fost livrat in Germania
- Supercarul suedez ofera un 1 MegaWatt putere
- Exemplarul a cauzat probleme sistemului de inmatriculari
Ajuns in Germania, primul Koenigsegg One:1 le-a dat mari batai de cap lucratorilor din cadrul serviciului de inmatriculari. Motivul? Sistemul nu stia sa "numere" decat pana la 999 kW, in timp ce supercarul suedez ascunde sub capota un total de 1.000 kW.
Dezvaluit in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din primavara acestui an, Koenigsegg One:1 este primul si singurul automobil din lume care vine direct din fabrica cu un 1 megawatt putere.
Adunatura de cifre, numere si valori extreme continua cu cei 1.371 Newton-Metri din dreptul cuplului maxim, ceva mai mult de 1.000 dintre acestia fiind valabili in intervalul 3.000 - 8.000 rotatii per minut.
Dupa cum anuntam si anterior, sursa de provenienta o reprezinta un V8 cu doua turbine si capacitate de cinci litri, oferit alaturi de o transmisie automata cu dublu ambreiaj si un sistem de tractiune spate.
Introducem in discutie si greutatea de 1.360 kilograme - calculata cu 50% carburant si 100% alte lichide, iar cele aproximativ 20 de secunde necesare rezolvarii ecuatiei 0 - 400 km/h nu ar mai trebui sa fie chiar o surpriza majora.
Acelasi lucru este valabil intr-o oarecare masura si pentru viteza maxima de aproximativ 440 de kilometri pe ora, principalul element cu adevarat remarcabil fiind timpul pentru realizarea decelerarii de la 400 la 0 km/h: numai 10 secunde.
Pentru cei care iubesc iesirile pe circuit, supercarul suedez impresioneaza in mod special prin elementele aerodinamice active, vinovate de producerea unei forte de apasare de pana la 830 de kilograme.
Suspensia de tip push-rod, sistemul de franare echipat cu discuri carbon-ceramice si diferentialul electronic lucreaza si ele din greu pentru un comportament exemplar in viraje, fortele laterale de 2G fiind cel mai elocvent detaliu in acest sens.
Asadar, ajunsi la final, reamintim ca noul Koenigsegg One:1 va fi fabricat intr-o editie limitata la doar sase unitati, toate acestea gasindu-si deja cate un proprietar. In plus, astazi aflam ca primul exemplar a fost livrat in Germania si a cauzat probleme serioase lucratorilor din cadrul serviciului de inmatriculari, sistemul din dotare nevoie de o reconfigurare pentru a accepta cei 1.000 kW ascunsi sub capota.
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Ford s-max 2.0 2011 6200 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €