ai vazut seriile alea pe you tube, unde cele mai importante piese ale masinii si asamblarea ei, sunt explicate de cristache?
dak nu, uita-te, sunt interesante...
Cifrele sunt ametitoare...admirata de multi...detinuta de doar cativa norocosi. Nu stiu cum poate sa coste un tablou sau o sculptura 30-40 milioane de $ dar trebuie sa fii cam ciudatel sa ai asa bani si sa nu cumperi o asemenea opera de arta .
31 oct 2014, 18:50
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
asta e un articol care eu personal il stiu de vreo saptamana,din surse oficiale, adica primite la newsletter direct de la ei... asa ca mai usor cu "cacao" si "retarzii", ca s-ar putea sa cazi in penibil...
cel mai probabil tot de acolo au luat si ei articolul...
RoCriDo ai zis ca tu lucrezi in Germania si te pricepi la multe lucruri din tara aia. Nu sunt ironic si n-am chef de misto-uri, dar in articol zice ca sistemul lor este doar pana la 999 CP si din cauza asta e dificil de inmatriculat. Curiozitatea mea: In Germania nu e nici un Bugatti Veyron? Ca alea au 1.001 CP parca si mno....nu au aceeasi problema?
Multumesc ionut8merc, credeam ca face referire la CP. Mi-am luat negative, dar macar stiu ceva in plus.
RoCriDo imi cer scuze, inseamna ca te-am confundat cu YGF sau alt user ;) O zi buna tuturor!
Daca sistemul acela o fi la fel de vechi precum constitutia Angliei ... imi imaginez ca nu au luat in calcul aceste cifre colosale. Nici Romania nu a estimat ca vor ajunge sa mai adauge un caracter la numerele de inmatriculare :))