4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A
10 masini ieftine care au facut istorie si pe care trebuie sa le ai intr-o viata

10 masini ieftine care au facut istorie si pe care trebuie sa le ai intr-o viata

ESENŢIAL
  • Un Mercedes-Benz S500 full-option costa in 1992 aproape 150.000 de dolari. Acum costa cam 4.000 de Euro.
  • Mai jos vei gasi exemple de masini second-hand care acum se vand la preturi foarte mici.
  • Oricine poate avea acum o bucata de istorie la un pret derizoriu.
DATA PUBLICĂRII: 8 Iulie

Zilnic apare cate un model de masina noua pe piata. Industria este in continua dezvoltare si tehnologia impreuna cu ecologia si conectivitatea media merg mana in mana. Daca ne uitam la trecut, vom vedea o serie de masini care au facut istorie. Masini dintr-o epoca in care normele de poluare, de siguranta si internetul erau neimportante. Masini pe care acum le poti cumpara la mana a doua cu un pret foarte accesibil. Iata care sunt cele mai "pasionante" 10 masini pe care iti uram sa le detii intr-o viata de om.

Desi sunt mult mai multe modele de masini care merita admirate si detinute de noi toti, iata lista scurta a celor mai interesante masini vechi pe care le poti cumpara in ziua de azi la un pret extrem de mic ce reprezinta doar o fractiune din pretul masinii in momentul lansarii.

10. BMW 850i

O masina care in momentul lansarii, in 1989, costa peste 100.000 de marci. O masina care a revolutionat designul auto si a redefinit categoria GT-urilor. Dotata cu un motor V12 de 300 cp, BMW Seria 8 era capabila sa atinga 250 km/h, fiind limitata. Coupe-ul german era suprasaturat de lux, avand interior de piele, comenzi electrice pentru scaune si volan, clima automata, scaune cu memorii si magazie de CD-uri.

  • Pret lansare: 70.000 de dolari (versiunea entry-level 840i)
  • Pret 2013: 5.000 - 10.000 Euro

Masini care merita cumparate

9. Lancia Delta HF Integrale

Probabil cea mai indragita masina de raliuri din toate timpurile, Lancia Delta Integrale a fost un real succes in varianta de strada. Fiind disponibila atat cu motoare in 8 sau 16 valve, cu puteri curpinse intre 185 si 215 cp, masina era o adevarata bestie pe roti, datorita motorului turbo de 2 litri. Tractiunea integrala si precizia directiei facea orice sofer sa se indragosteasca la prima vedere.

  • Pret lansare: -
  • Pret 2013: 3.500 - 8.000 Euro

Masini care merita cumparate

8. Dacia 1300

Lansata in 1969, al doilea produs al marcii romanesti, modelul 1300, se bucura de un real succes national si international. Primele modele erau realizate cu piese frantuzesti de calitate superioara, fiind astazi niste reale piese de colectie apreciate de pasionati. Dacia 1300 a fost ulterior inlocuita de modelele 1310 si 1410, dar acestea nu s-au ridicat niciodata la standardul de calitate impus de primele masini, asa numitele Dacii frantuzesti.

  • Pret lansare: -
  • Pret 2013: 700 - 2.000 Euro

Masini care merita cumparate

7. Mercedes-Benz S500 W140

Sentimentul ca in ziua de azi poti avea in fata blocului o masina care noua depasea bariera celor 120.000 de dolari candva este cel mai bine pus in aplicare de cei care cumpara masini Mercedes din Clasa S, modelul W140, numit si "balena". Dotate cu geamuri de tip termopan, duble, gresit considerate blindate, interior piele si control electric total, plus o fiabilitate de neegalat, Balenele pot fi cumparate azi la preturi foarte mici. Problema este gasirea unui exemplar in stare buna.

  • Pret lansare: 145.000 de dolari
  • Pret 2013: 4.000 - 10.000 Euro

Masini care merita cumparate

6. Volkswagen Golf 2 GTi 16V

Lansat in 1986, Golful Mk2 GTi avea un motor de 1.8 litri ce producea 140 cp. Suspensii mai rigide fata de modelele obisnuite, o directie mai precisa si un kit exterior specific defineau masina care a condus multa vreme clasa hot-hatch. Motorul era unul permisiv, ce putea fi usor modificat pentru puteri mai mari. Insa pentru pretentiosi, au existat si Golfuri cu motoare de 160 cp, modelul G60, dar si de 210, o editie limitata numita 16V-G60.

  • Pret lansare: 25.000 de marci
  • Pret 2013: 2.000 - 3.000 Euro

Masini care merita cumparate

5. Renault Clio II Sport

Numit si Renault Clio RS 172, dupa puterea pe care o producea motorul de 2 litri pe benzina, micul hatchback francez a fost o masina considerata de multi extrem de reusita. Fabricata intre 1999 si 2005, generatia cu numarul 2 de Clio a suferit 3 facelift-uri si modelul RS a avut doua puteri scoase de motorul in 4 cilindri aspirat, ce purta semnatura Renault Sport: pana in 2004 a avut 172, iar pana la scoaterea de pe piata a avut 182 cp.

  • Pret lansare: -
  • Pret 2013: 4.000 - 6.000 Euro

Masini care merita cumparate

4. Mazda MX-5

Indiferent de generatie, micul roadster de la Mazda a fost intotdeauna considerat cel mai ieftin cabriolet din lume. Insa multi spun ca este si printre cele mai placute la condus. Cu tractiunea spate, motorul de 1.6 litri aspirat si destul de voinic, cu dimensiunile reduse si o pozitie la volan joasa, masina este o adevarata desfatare pe drumurile virajate. Desi este considerata de multi ca fiind o masina parca fabricata pentru fete, MX-5 este de fapt o masina pentru soferi adevarati.

  • Pret lansare: -
  • Pret 2013: 5.000 Euro

Masini care merita cumparate

3. Jeep Grand Cherokee ZJ 5.9

Desi a fost fabricat in numar destul de redus, chiar si in Romania mai apare cate unul de vanzare. E vorba de generatia fabricata pana in 1999 de Grand Cherokee, numit ZJ. Modelul cu motorizare 5.9 a fost cel mai puternic Jeep fabricat pana cand a aparut varianta SRT multi ani mai tarziu. Ba chiar a fost cel mai performant SUV din lume pentru foarte multa vreme. Masina americana venea cu lux total, incluzand piele, scaune electrice cu memorii si clima automata, dar si punti rigide performante si multe modificari special concepute pentru mersul in teren extrem de accidentat.

  • Pret lansare: 28.000 de dolari
  • Pret 2013: 3.000 - 5.000 Euro

Masini care merita cumparate

2. Mitsubishi 3000GT

Nu sunt multi cei care stiu ca Mitsubishi a facut un GT de 4 locuri incredibil de performant, care a facut multa istorie. Fabricat intre 1990 si 1999, modelul 3000GT s-a numit in Statele Unite Dodge Stealth si pe alte piete Mitsubishi GTO. S-a bucurat de 3 generatii distincte, insa toate aveau aceleasi trasaturi majore. Masina avea tractiune integrala permanenta, directie pe toate cele 4 roti, eleroane fata si spate reglabile automat in functie de viteza pentru aerodinamica, moduri diferite ale evacuarii si suspensie reglabila electronic. Ultima generatie a avut motorul de 3 litri Twin-Turbo care in varianta VR-4 producea 320 cp.

  • Pret lansare: -
  • Pret 2013: 3.800 - 12.000 Euro

Masini care merita cumparate

1. BMW 325i E30

Numit ursulet de toata lumea de la noi, BMW-ul Seria 3 al anilor '80 a fost un real succes. Masina venea in varianta de top, in afara versiunilor M, cu motor in 6 cilindri cu o capacitate de 2,5 litri ce producea 171 cp. BMW Seria 3 model E30 era disponibil atat in varianta sedan cu 4 sau 2 usi, dar si in varianta break sau cabriolet. Tractiunea era numai pe spate sau integrala pe modelele cu sigla 325ix. Aspectul, fiabilitatea si simplitatea cu care erau realizate aceste masini "fara moarte" au contribuit la succesul care tine pana in ziua de azi a Ursului. In zilele noastre vedem aceste masini la competitiile de drift sau in saloanele de tuning in stare imaculata, pastrate ca noi.

  • Pret lansare: 25.000 de dolari
  • Pret 2013: 2.000 - 5.000 Euro

Masini care merita cumparate

52
  Comentarii
Comentează
[+] mai multe

Adauga anunt GRATUIT

BAZAR 4TUNING - Anunturi promovate

PĂREREA TA (52 comentarii )
sloop
În garajul meu
+ încă 1 maşină
152 comentarii 362 puncte
08 iul 2013, 20:08
+18
Exista un motiv pentru care pretul e mic, orice problema mai serioasa este foarte costisitoare ... (excludem Dacia care nu are nici o legatura cu restul, poate ca e masina nationala, daca tot se vroia o dacie macar sa o fi pus pe cea Sport care este mai rara)
heg3
În garajul meu
heg3, 21 ani, Medias, Sibiu
2 comentarii 17 puncte
08 iul 2013, 23:23
+17
E cam tras de coada titlul articolului. Or fi masinile ieftine, dar nu stiu zau cine isi permite sa le intretina. Nu vreau sa ma gandesc cati bani obtine statul roman de la proprietarul unui Jeep cu motor de 5900 cc.
471 comentarii 1053 puncte
08 iul 2013, 23:40
+12
Intre 8555 si 9924 lei/an in functie de judet.
18 iul 2013, 17:05
0
Sa nu uitam de Audi A8 full opt, pret lansare 80 000 acum cu 6000. Dar exact, motor 4.2. Cine plateste taxa si cine intretine un consum de 17% lejer :) tre sa ai buzunare adanci numai pentru benzina, daca mai vrei si sa o intretii ca pe o bijuterie numai cu ulei bun si piese originale si etc... mai bagi si acolo o caruta de bani.
Eu zic ca Mazda -MX5 e o alegere buna. Se poate gasi si un kit turbo pentru pasionati, merge si un tuning, e usor de intretinut si are un consum mult mai mic.
08 iul 2013, 20:53
+10
sa privim optimist,asta inseamna ca peste 20-30 de ani o sa ne putem permite un audi A7 la 2-3 mi de euro :) sau un x6 la 4-5 mi
79 comentarii 67 puncte
10 iul 2013, 00:04
+2
tu nu iti permiti nici macar luxul de a sti sa scrii:))
18 comentarii 3 puncte
10 iul 2013, 12:22
+3
no bine ca esti tu dastept. m-am plictisit de atatia dastepti
AG-97-GDF
292 comentarii 881 puncte
15 iul 2013, 15:49
-2
Tu sigur esti moldovean/ardelean .
18 comentarii 3 puncte
26 iul 2013, 23:11
+1
sunt... si dobrogean si moldovean.... iar al vorba sunt dobrogean..... am vazut o groaza care sar daca unu face vreo greseala ceva, o litera mancata.. si... jignesc pur si simplu... sunt si unii care merita jigniti.... dar aci nu era cazu.
mirel_tuning
596 comentarii -29 puncte
06 nov 2013, 20:16
0
sal la 1.000 de euro de aia cu volan pe dos :)
BrownBear
398 comentarii 1497 puncte
08 iul 2013, 23:39
+9
Va salut! Hai si eu cu parerea mea.
De ce sa nu aiba ce cauta Dacia 1300 printre celelalte masini mentionate in acest articol? :) Doar pentru ca este mai putin puternica? Mai putin "aratoasa" decat celelalte masini? Mai modesta? Eu personal, pot aprecia foarte mult o Dacie 1300 intretinuta foarte bine. Aaaaa, ca "Dacia tot Dacie ramane", e adevarat, nu are cum sa se transforme peste noapte intr-un bolid cu design modern si performante pe masura. Va ramane o masina romaneasca clasica care a fost construita in perioada respectiva cu scopul de a fi achizitionata de cat mai multi romani. Pentru Romania anilor '60-'70, era perfect de ajuns ce oferea masina aceasta. Eu fiind pasionat de masini, sunt atras cam de tot ce e mai vechi si bine intretinut. Iar daca vad o Dacia 1300 pe strada intretinuta foarte bine, fara sa fie batjocorita, raman cateva minute pe loc, admirand-o. Nu este o masina pt. toata lumea si numai un adevarat pasionat al acestei masini ar putea sa tina intr-o stare foarte buna o asemenea masina. Necesita fff mult timp, RABDARE(de fier...), ambitie, MUNCA(nu mai spun...)si multa pasiune. Repet, nu oricine este dispus sa faca asa ceva. Si acest lucru,eu respect mai presus de marca, model, an de fabricatie,etc (pot aprecia foarte mult si un Trabant bine intretinut) :) Ma gandesc ca Dacia 1300 a fost pusa aici in acest top, pt. pasionatii de masini vechi, care nu au posibilitatea sa achite (si mai ales sa intretina...) un BMW 850 de exemplu, sau un Jeep Grand Cherokee, etc. Nici nu vreau sa stiu cam la cat s-ar ridica impozitul pe an pentru un 850 sau pt. un S500 W140. :) Si daca esti pasionat de masini vechi si nu poti sa-ti permiti sa platesti sume enorme pt. intretinerea unui bolid cu motor urias, o Dacie 1300 ar fi perfecta. Pana la urma, aici este un site pentru pasionatii de MASINI. Si da, Dacia este si ea o masina! Dupa cum am mai spus, pentru mine conteaza mai putin marca, modelul, etc. Pot aprecia aproape la fel de mult precum un BMW E21 impecab
BrownBear
398 comentarii 1497 puncte
08 iul 2013, 23:41
+9
- continuare - BMW E21 impecabil de exemplu, o Dacia 1300 aratand foarte bine. Ca ala e BMW si aia e Dacie, conteaza mai putin. Cele doua masini au un element esential in comun: PASIUNEA PENTRU MASINI!!!(pe langa munca depusa, efort, timp,bani....) Si aici pe 4tuning la sectiunea "VIP Club masina mea", din cate vad, cea mai apreciata masina este o Dacia 1300. :) Si pe langa ea, multe alte Dacii vechi. Si pe Facebook, m-am abonat la diverse pagini dedicate masinilor, si pot spune ca am vazut cateva Dacii vechi...o frumusete, superbe! Acest lucru ma bucura! Ar trebui cu totii sa avem ceva mai mult respect pt. Dacii(mai ales modelele vechi). Au contribuit si ele la dezvoltarea Romaniei(asa cum e ea...). La facultatea mea(particulara), in parcare, sunt in majoritate, numai masini noi. Insa am un coleg(care este un om deosebit) care are o Dacie 1310. O intretine bine si ii place aceasta masina. Insa, deseori,ii auzeam pe ceilalti colegi cum radeau de el si il faceau "cu ou si cu otet"(pe la spate) pt. faptul ca vine cu "o Dacie prapadita" la facultate. Mi se face scarba!!! Nu le e rusine? Parintii lor i-au nascut in Lamborghini Diablo??? Libsa acuta de educatie!! Ma enerveaza genul asta de atitudine aroganta vizavi de posesorii de Dacie. Pur si simplu, acesti "oameni" nu pot intelege ce inseamna pasiune...si pe deasupra se mai considera si "pasionati de masini"....No comment. :) Nu critic pe absolut nimeni de aici(m-am referit strict la colegii mei minunanti...), insa merita sa-i acordam si Daciei noastre o sansa. Si eu chiar incurajez oamenii care au Dacii 1300 sa le intretina si sa le pastreze cat mai mult timp. Nu merita aceste masini sa fie distruse...e pacat! Cat despre celelalte masini prezentate aici, nu cred ca toate ar fi disponibile chiar pt. toti romanii de rand. Mai ales masini ca BMW 840 sau 850, Mercedes S500 W140, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.9, si alte masini cu motoare uriase. Sa zicem ca ar putea sa si le achizitioneze, insa cu intretinerea....ce fac??? Imp
BrownBear
398 comentarii 1497 puncte
08 iul 2013, 23:42
+11
Impozitul acela colosal? Asigurarea? BENZINA?? Alte piese? Deci....nu cred ca s-ar potrivi toate romanului de rand cu salariu de 1500 lei pe luna. Aceste masini sunt disponibile pt. oameni cu fff multi bani. Si acestia din urma, ar prefera sa-si cumpere un Mercedes S500 nou nout. Pt. o mai mare masa de romani, ar merge ceva cu cilindree ceva mai mica. Eu sunt de parere ca degeaba ai motor urias in Romania daca nu ai cum sa te bucuri de el. Nu ai autostrazi, orasele sunt f. aglomerate, drumurile sunt f. proaste, benzina f scumpa pt. puterea romanului de cumparare, deci practic chinui masina aia complet aiurea...Eu sunt de parere ca mai bine imi iau un BMW E30 316i, 318i sau 320i, sa imi permit sa-l intretin(fara sa ma complic sa-l inm. in Bulgaria si altele...)si sa ma bucur de masina respectiva. Aaaaaaaa,ca 316i nu e 325i, ca nu are prea multa putere,ca nu pot sa "ii umilesc" la stop pe ceilalti participanti la trafic, pt. mine conteaza mai putin. Pe mine ma intereseaza sa ma bucur de masina si sa o intretin bine ca sa ma pot bucura de ea cat mai multa vreme. Asa fac si cu masina mea actuala. Degeaba ma complic cu o masina mai pretentioasa, mai dificil de intretinut, pt. ca nu am cum sa ma bucur de masina!(si eu nu sunt genul de om care merge cu 150 in oras, sa faca drifturi, cerculete si liniute, f*ck me right?) . Oricum, suntem pana la urma pasionati de masini! Si asa, nu toata societatea aprecieaza masinile vechi, unii facand chiar alergie la "rable"...asa ca, ma gandesc ca macar noi sa ne sprijinim si sa ne respectam reciproc indiferent de ce marca sau model avem in garaj sau in parcare. :) Repet, tot ce am scris, reprezinta strict parerea mea! Asa e cel mai bine. PS: Ma scuzati ca iar am scris f. mult, sunt acest Florin Piersic cand ma apuc sa scriu, sper sa nu fie vreo problema. :)
O zi buna!
Overdrive
Overdrive, 33 ani, Resita, Caras-Severin
406 comentarii 663 puncte
08 iul 2013, 20:54
+6
Clio.....si Delta Integrale, maine le-as lua!!! Lipseste Escort Cossie...dar ce e adevarat e cam scump si acum!
RoNnI2k28
În garajul meu
1040 comentarii 2465 puncte
09 iul 2013, 00:29
+6
Or fi BMW seria 8 sau acel s-class w140 iefinte ca pret de cumparare dar ca sa le inscrii si sa schimbi piese la ele cand or ceda sau ...mai mult ca sigur fiind destul de vechi stim cu toti ca la asa masini mai schimbi una alta depinde acum de starea masinii ...te costa enorm piesele nu vreau sa ma gandesc cat de mult costa piesele la 850i sau S-ul w140....mda
10 iul 2013, 19:09
-1
La masinile germane nu prea cad piesele :D
11 iul 2013, 11:44
+2
Fii serios.
MrCyberCSX
1432 comentarii 796 puncte
19 feb 2014, 10:45
0
Da si cînd pica, îti garantez ca începi sa plîngi lînga ea alergînd disperat la banca dupa credit ca sa platesti reparatia :-) ))))
09 iul 2013, 01:29
+4
printre cele enumerate mai sus mitsubishi 3000gt si delta integrale sunt cele mai performante..insa ca "fun" mazda miata e foarte accesibila si se poate gasii chiar si la 1.000 de euro..oricum preturile afisate mai sus mi se par umflate rau la toate masinile
johny_drift
25 comentarii 26 puncte
09 iul 2013, 13:33
+4
au uitat de cateva legende audi ur quattro, escort cosworth renault 5 turbo etc etc
Maniak22
În garajul meu
290 comentarii 147 puncte
08 iul 2013, 18:57
+3
Tu faci generalizare ca Dacia 1300 au fost bune ca au fost frantuzesti si ca sunt mai bune ca 1310-1410 etc. Cele cu piese frantuzesti cu motorul 810-02 s-au facut pana in 1972, adica 3 ani de zile si pe urma s-au facut masini de *****. Tabla subtire care ruginea usor ca nu a fost tratata cum trebuie, bloc motor mai subtire etc etc adica toate piesele de proasta calitate si dotari putine.Renault-ul 12 francezii au scos-o din productie la ei ca era depasita si veche si abia atunci romanii au mai facuto inca 10 ani. Cele pana in 72 la noi le gasiti la preturi astronomice pentru cei 55 de cai cu care abia te misti. Ca masina comunista cu motor mic era buna.
61 comentarii 92 puncte
08 iul 2013, 21:35
0
Ce spui tu acolo. Eu mi-am luat permisul in '99 cu unchimiu odata si ne-am cumparat o dacia 1300 din 1981 de la un colonel de armata, cu 8000 de km la bord. A fost masina aia asa de bine intretinuta de maior si pe urma de noi, ca aproape am plans cand am vandut-o. I-am vandut-o unui vecin, caruia i-a fost furata si jegosul care a furat-o a facut accident cu ea pe b-dul Mamaia. Cand a facut accident cu ea, era urmarit de politie. A pierdut controlul masini, a intrat in scarul de pe b-dul Mamaia l-a proiectat pe celalalt sens, l-a ratat pe unul la mustata si a intrat intr-un jaguar s-type nou, ala saracu cu jaguarul nici nu apucase sa faca asigurare ca sa judecat cativa ani sa recupereze bani de la hot, dar fara succes ca era un parlit. Dacia in partea din fata adik la motor praf in rest intacta, iar jaguarul praf spate si fata bulita naspa ca la proiectat intr-un papuc. Avea o tabla serioasa pe ea pentru masina, fara pic de rugina. Cine a avut acest model stie despre ce vorbesc. Deci eu cred ca s-au facut dacii bune cam pana in optzeci si ceva.Si acum imi pare rau ca am vandut-o. Numai bine.
Maniak22
În garajul meu
290 comentarii 147 puncte
08 iul 2013, 22:23
+4
Ai ascultat un motor de dacie pana in 72 sa vezi ca se aude mai infundat fiindca e mai gros blocul motor ? Si ca la restu dupa si blocul motor l-au subtiat sa economiseasca bani. Ai dat cu degetul in tabla unei Dacii pana in 72 sa vezi ca e mai groasa ca la restu ? Ai comparat la ochi plasticele masinii ?In principiu sunt mai bune ca sunt sau erau cu niste piese franceze pe ele dar ca sunt mai vechi ca restu de 1300 le-a prins la fel rugina si la fel de tare s-au stricat. Multi se lauda ca au o frantuzoaica vai doamne dar a uitat ca romanul de cand s-a lansat Dacia 1300 pana in 89 nu a avut acces la piese de origine franceza. Asa ca vrand nevrand romanul a pus de la set motor romanesc pana la bari si tot ce a necesitat schimbat a pus romanesc de calitate inferioara. Pana la urma frantuzeasca sau nu depinde tot piese romanesti are dar suna mai bine frantuzesc si important e cum a fost ingrijita ca degeaba e frantuzeasca ca daca o tii afara ajunge o galeata de rugina cu tot cu terosonul ei cu tot. Cica frantuzeasca dar nu e nici una cu piese originale :))))
61 comentarii 92 puncte
09 iul 2013, 11:13
0
Omule eu nu am spus ca a mea era frantuzeasca, ci ca a fost o masina bine facuta, a fost ingrijita si cand am cumparat-o noi era intr-o stare impecabila fara rugina, cum am spus, doar 8000 km daca omu era colonel il plimbau subalterni. Sincer nu stiu diferenta intre motorul de pe o dacie din '72 si a mea. Tu probabil ai cunostinte mai multe si mai bune decat mine in materie de masini si nu pot sa te contrazic. Numai bine.
18 comentarii 3 puncte
09 iul 2013, 12:02
0
bunicu meu care avea o dacie 1300 facuta pentru bulgari, a folosit nisca0iva pile si a cumpart-o el, a pus nu ai piese de franta pe ele, cumparate de la Braila, noi locuim la TL, a dat o groaz de bani pe piese.. de nu mai doveade cu banii, el oceanist, inginer tehnolog pe vapor, toti inc asa lucrau..
Pesso
Pesso, 23 ani, Ploiesti, Prahova
16 comentarii 37 puncte
10 iul 2013, 04:46
+3
Cred ca exista alte modele mai importante decat mitsubishi 3000gt,clio rs 2 , w140,Jeep.EX: Renault R5 sau Clio williams,Mercedes 190,Mini Moris,Jeep Wrangler,etc.Oricum este o chestie subiectiva,articolul trebuia sa fie cu 100 de automobile ieftine care au facut istorie:D

P.S. Un articol de publicatie auto ar trebui sa contina cuvantul automobil nu masina.Masina=masina de spalat,masina de calcat,masina de tuns iarba...Corect in domeniul auto este automobil.
mirel_tuning
596 comentarii -29 puncte
06 nov 2013, 21:10
+2
sa speram ca unii care scriu articole pe aici pe 4tuning vor invata ceva din comentariul asta al tau
18 comentarii 3 puncte
09 iul 2013, 22:37
+1
prima mea masina a fost un AUDI 80 B2 Quttro, 2.2 benz, 136cp din 79, super masina, pacat ca nu a fost intretinuta cum trebuie o asa masina.
Rares_Marian_Stan
2 comentarii 0 puncte
09 iul 2013, 16:30
0
dacia? WOW!
18 comentarii 3 puncte
15 iul 2013, 20:34
0
:)
psyzc
74 comentarii -31 puncte
20 feb 2014, 13:32
0
ati uitat vw corrado vr6 :-p
7 comentarii -4 puncte
15 mar 2014, 20:32
0
Si in america tot mitsubishi 3000gt se numeste si exista si dodge stealth.
04 apr 2014, 12:08
0
Nu are ce cauta Dacia , Lancia si Jeep langa S-Klass si BMW. Categoric.
S-Klass a fost si va fi o masina de referinta la toate capitolele multi ani de-acum incolo, de fapt nemtii nici nu au incercat sa reediteze acest succesc pt ca deocamdata nu pot oferi o masina mai fiabila ca W140.
Am condus asa ceva, sunt simple si fiabile, practic indestructibile, nu are ce sa se strice, totul este gandit f bine, electronica putina, confort si siguranta la cele mai inalte standarde. Au schimbat modelul pt ca le aducea pierderi, nu intra in seervice deloc. Piese se gasesc la preturi ok pt orice masina, sunt si noi si SH.
Cine conduce un W140 nu o sa mai indrageasca nici o masina.

Pt astfel de masini exista varianta BG, am vazut si Porsche Baxster pr BG, care-i problema, UE ofera si drepturi/avantaje....
Revin la Mercedes W140 S-Klasse , se intretine la fel ca orice masina insa costuri mult mai mici, piesele nu cad ca la massinile actuale, nu am vazut de ex discuri uzate la S-Klasse, nici erori in bord , nici distriibutii cazute (e pe lant ever)
arobex
32 comentarii 95 puncte
18 aug 2014, 09:14
0
Singurele masini din articol cu adevarat rare sunt BMW 850,Lancia Delta Integrale.Lucru confirmat si de preturile de pe pietele internationale pentru aceste exemplare SH.
La categoria masini de serie rare trebuie incluse si Mercedes 190 2,5 EVO I,Mercedes SL,BMW 502 si multe altele !
Masinile rare sunt cele putine la numar pe piata SH.
08 iul 2013, 19:30
-1
nu vreau sa fiu rautacios, dar ce naiba cauta Dacia printre masinile astea???
Maniak22
În garajul meu
290 comentarii 147 puncte
08 iul 2013, 19:50
+5
Bine spus. De ar vedea cei de la Top Gear ca e inclusa Dacia in acest top ar rade si cu curu de noi. La Dacia 1300 i-a crescut valoarea in timp dintr-un singur motiv si asta o stie toata lumea. Pentru ca majoritatea au ajuns la RABLA ca erau terminate de rugina si au ramas mai putine cu totul ca se faceau pe vremea lor la banda rulanta comunista fara calitate. Au ajuns sa ceara acum si 1000 de euro pe una. Acum 3-4 ani se bucurau oamenii sa o de-a cu 2-300 de euro maxim numai sa se scape si acum au ajuns niste copiii sa le modifice si cica restaureze cotetzele. Am avut si eu Dacia 1300 si o am in suflet inca dar totusi sa ceri atata pe una e exagerat ca Dacia e tot Dacie. Odata in viata a avut-o fiecare roman dar nu e de pus in top.
11 iul 2013, 12:45
-1
hai ca asta devine comic de-a dreptul: comentariul care ma aproba are 6 likeuri, iar mesajul originar are -1. Daca e cineva mai destept, astept sa comenteze...
Philophobic
Philophobic, 29 ani, Ploiesti, Prahova
109 comentarii 200 puncte
09 iul 2013, 10:54
-1
Lol @ Dacia 1300 si daca vrei legenda, iei BMW 850CSi, sau M3 E30.
19 comentarii 9 puncte
23 iul 2013, 13:59
-1
faine masini. dintre toate ultima imi place cel mai mult ;)
Comentează şi tu: