Numele Chrysler dispare din denumirea grupului Fiat-Chrysler

Numele Chrysler dispare din denumirea grupului Fiat-Chrysler
  • Grupul Chrysler va fi divizia americana a lui FCA
  • Din 2011, Grupul Chrysler este detinut de Fiat
  • Compania este experta la ingroparea unor branduri istorice
Distribuie pe Facebook

Fiat si Chrysler formeaza o alianta in prezent numita Fiat-Chrysler Automobiles. O alianta care nu se bucura de un mare succes in Europa, dar care doreste sa se axeze mai mult pe piata americana. De acum insa, aceasta alianta se va numi FCA US LLC.

Dincolo de ocean, alianta Fiat-Chrysler poarta numele de Chrysler Group LLC. Destul de simplu de explicat de ce: pentru ca americanii nu prea au auzit in viata lor de autoturismele Fiat. Insa de acum, se pare ca aceasta denumire va fi inlocuita cu cea de FCA US LLC, adica Fiat-Chrysler USA. Cu alte cuvinte, daca in Europa marele grup poarta numele celor doi producatori, de ce sa nu o faca si in America? Cel putin, cu prescurtare...

Retragerea numelui Chrysler din denumirea corporate nu va afecta productia si nici activitatea grupului american stabilit in Auburn Hills, statul Michigan. Americanii o iau doar ca pe o simpla rebotezare si atat. Insa aceasta miscare s-ar putea sa nasca niste semne de intrebare. Daca Sergio Marchionne planuieste sa intre puternic cu marci europene dincolo de ocean? Bravo lui, insa produsele Chrysler din intreaga lume, nu prea au succes. Si aceasta redenumire nu prea are logica.

In prezent, Fiat-Chrysler detine brandurile Jeep, Dodge, Ram, Mopar, Fiat, Chrysler, Lancia si Alfa Romeo. Ultimul defunct, Lancia, li s-a alaturat altor nume celebre precum Plymouth, Auburn, Sunbeam, Hudson, Nash, Rambler sau Simca, disparute de-a lungul vremii din portofoliul Chrysler. Ar fi pacat sa vedem Lancia scoasa de tot din productie, insa cu aceste automobile care nu sunt decat niste masini americane cu sigla europeana, nu a mirat pe nimeni ca succesul ultimelor modele nu a fost deloc rasunator.

Speram doar ca italienii stiu ce fac cu privire la aceste marci, deoarece situatia prezenta din Europa nu pare deloc promitatoare. In afara de cateva modele de Jeep, intregul grup nu se bucura de cresteri in vanzari la nivel european, iar dincolo de ocean, odata cu introducerea numelui Fiat, s-ar putea ca nationalistii sa treaca cu vederea produsele Chrysler.

Distribuie pe Facebook
mai multe