4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Dacia Logan 2 are un pret de pornire de 6690 Euro cu TVA, in schimb ce Noul Sandero incepe de la 6990 Euro cu TVA. Chiar daca mai putin popular printre clientii romani, Noul Sandero Stepway este o masina ceva mai scumpa si are un pret de pornire de 10.800 Euro cu TVA. O noutate absoluta pentru Dacia este faptul ca TOATE MASINILE VIN CU SISTEM ESP STANDARD!

Pentru prima oara, Dacia reinnoieste modelele sale emblematice:

Noul Logan: masina de familie accesibila, cu linii fluide si elegante
Acesta va fi disponibil in Romania incepand de la pretul de 6.690 euro (TVA inclus)
Comenzile pentru Noul Logan se pot prelua incepand cu data de 9 noiembrie
Noul Sandero: un vehicul de oras compact, cu un design modern, care ofera 5 locuri spatioase la un pret atractiv
Noul Sandero Stepway: modern, dinamic si atragator.
Dacia isi propune sa fie o marca moderna, generoasa si fiabila. Cu noile modele Logan, Sandero si Sandero Stepway, ea propune clientilor o oferta si mai atragatoare, la un pret aproape neschimbat pe majoritatea pietelor.
Dacia raspunde cu si mai multa generozitate la asteptarile clientilor.
Cele trei noi modele Dacia afiseaza un design robust si atragator, prezentat in trei teme distincte: cea a elegantei, in cazul Noului Logan, cea a seductiei, in cazul Noului Sandero, si cea a caracterului, in cazul Noului Sandero Stepway. Confortul a fost imbunatatit datorita unor echipamente preluate de la modelele Lodgy si Dokker, cum este cazul sistemului multimedia Media Nav, precum si a limitatorului/regulatorului de viteza, care isi fac aparitia in gama Dacia. Sofatul este mai placut, printre altele si datorita introducerii directiei asistate inca de la nivelul de intrare in gama, precum si datorita optimizarii confortului acustic.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Dacia reprezinta, mai mult decat oricand, achizitia inteligenta.
Economia in exploatare este asigurata de noile motorizari - benzina TCe 90 si Diesel - care ofera mai multa placere la volan in conditiile reducerii semnificative a consumului de carburant. Vehiculele Dacia sunt concepute pentru a oferi un spatiu interior demn de segmentul superior. Noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway dispun de acum de bancheta spate fractionabila 1/3-2/3 (in functie de versiune pe Noul Logan, in serie pe Noile Sandero si Sandero Stepway). La achizitie, cele trei noi modele sunt mai competitive fata de predecesoarele lor.
Mai multa grija pentru linistea clientilor.
Noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway ofera o siguranta sporita, in special datorita introducerii airbag-urilor laterale si a sistemului de control al traiectoriei, ESP, inca de nivelul de intrare in gama. Fiabilitatea Dacia, dovedita si recunoscuta, ramane la cel mai bun nivel. Politica de intretinere propusa de retea, permite eliminarea cheltuielilor neprevazute.
Noile Dacia Sandero si Sandero Stepway pot fi comandate in Romania inca de la sfarsitul lunii septembrie 2012. Noua Dacia Logan va fi comercializata in Romania din luna noiembrie. Cele trei modele vor fi disponibile in scurt timp in majoritatea pietelor Dacia din Europa si bazinul mediteranean.
GENEROZITATE

Lumea evolueaza si odata cu ea si asteptarile clientilor, iar Dacia se adapteaza. Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway se inscriu in noua generatie de vehicule Dacia cu un design atragator si prestatii moderne.
Un design Dacia mai atragator

Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway afiseaza noua identitate vizuala Dacia, care pune in valoare calitatea vehiculelor, asemenea tuturor modelelor lansate de marca in ultima vreme.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Un design exterior care accentueaza noua identitate de marca
"Partea frontala omogena este conceputa in jurul emblemei Dacia bine instalate in centrul calandrului. Designul farurilor precum si cel al grilei radiatorului dau un plus de expresivitate partii frontale. Din profil, raportul intre caroserie si suprafata vitrata consolideaza senzatia de robustete a masinii, afirmata de flancurile sculptate si de liniile pronuntate ale pasajelor rotilor. La impresia de fluiditate a siluetei contribuie si inclinarea pronuntata a partii inferioare a parbrizului, care accentueaza si performanta aerodinamica a masinii." David Durand - Director Design gama Entry
Noua identitate stilistica Dacia evidentiaza un sentiment general de calitate si forta. Fiecare model afiseaza caracteristicile de robustete ale marcii.
Identitatea de marca este consolidata de noul stil al partii frontale, comun pentru cele trei vehicule. Apartenenta Noului Logan, pe de o parte, si a Noilor Sandero si Sandero Stepway, de cealalta parte, la aceeasi familie, devine evidenta.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Noul Logan: eleganta unei berline de familie tricorp
Atat la nivelul liniei generale, cat si al grijii acordate fiecarui detaliu, designul Noului Logan este demn de cel al unei masini din segmentul superior. Modelul castiga in eleganta, fara a renunta la stilul sau clasic.

Aspectul exterior al Noului Logan castiga in dinamism, in special datorita noului design al calandrului si al farurilor, care definesc de acum identitatea stilistica Dacia.

Profilul a devenit mai fluid datorita liniilor prelungite ale pavilionului.
In plus, silueta caroseriei pune in valoare spatiul interior generos. Portbagajul incapator, foarte accesibil, este incadrat in mod armonios de blocurile optice cu design modern.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Noul Sandero: Seductia unei berline compacte
Modelul bicorp cu 5 usi al marcii Dacia traieste o noua tinerete. Noul Sandero se afirma ca o berlina ce le ofera clientilor esentialul. Designul reflecta atributele de polivalenta inedite pentru un vehicul compact (1.733 mm latime si 4.057 mm lungime). Dincolo de calitatile sale practice, Noul Sandero exprima o personalitate moderna si dinamica.
Noile Logan si Sandero dispun optional de noile jante din aliaj usor de 15'' "Empreinte" cu aspect deosebit de atragator, precum si de noile ornamente de jante de 15'' "Groomy" pe nivelele superioare de echipare, care adauga un plus de dinamism celor doua modele. Doua noi nuante de vopsea metalizata isi fac aparitia pe Noile Logan si Sandero : Bleu Persan (culoare noua in gama) si Beige Ceindre.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Noul Sandero Stepway : modern, dinamic si atragator.
Noul Sandero Stepway este mai mult decat o simpla versiune a Noului Sandero. Marturie sta si faptul ca dezvoltarea modelului a fost gandita inca din primele etape ale proiectului Sandero. Desigur, Noul Sandero Stepway adopta toate caracteristicile de functionalitate ale Noului Sandero. Insa ea isi afirma in mod clar independenta si se afirma ca o berlina cu design robust. Se adreseaza unor clienti aflati in cautarea unui vehicul cu o personalitate puternica si care doresc sa acceada la universul modelelor de tip crossover. Noul Sandero Stepway este pregatit pentru aventura datorita unei garzi la sol inaltate.
Noul Sandero Stepway isi afirma caracterul distinct prin noua parte frontala marcata de atribute specifice: ornamente fata/spate, bare de protectie bi-ton, proiectoare de ceata specifice, pasaje de roti evazate, jante specifice de 16'', bare de pavilion longitudinale bi-ton si vopsea metalizata Bleu Azurite exclusiva.
Interiorul reflecta, la randul sau, caracterul specific al Noului Sandero Stepway. Se remarca tapiteria cu broderie si cusaturi de culoare gri.
Un design interior atragator
Calitatea la nivelul interiorului a progresat mult, consolidand impresia de robustete degajata de aspectul exterior.
Stilul modern si ergonomia imbunatatita dau ocupantilor un sentiment de confort.
Stilul interior este dominat de alegerea unor materiale inspirate si a unor forme curbe. Cele trei modele noi inaugureaza o plansa de bord de nuanta carbon inchis sau bi-ton (in functie de model si de versiune) avand conturul cadranelor cromate. Conturul aeratoarelor, emblema de pe volan si ornamentul levierului cutiei de viteze sunt si ele cromate (in functie de nivelul de echipare). Fatada centrala a plansei de bord dispune de un ornament a carui culoare (in functie de nivelul de echipare) este in armonie cu manerele portierelor si cu ornamentul de pe volan.
Noua echipare a plansei de bord este completa. In functie de versiune, ea cuprinde indicatoare ale temperaturii exterioare, ale orei, precum si informatii despre consumul de carburant, autonomia in litri si kilometri, distanta parcursa de la ultima alimentare si distanta ramasa pana la urmatoarea revizie.
Comenzile de ultima generatie sunt mai functionale si mai accesibile, spre exemplu comenzile instalatiei de aer conditionat si cele de reglare ale oglinzilor retrovizoare.
Atat volanul, cat si scaunul soferului sunt reglabile in inaltime (in functie de versiune). Noile modele dispun de un spatiu inclinat de sprijin pentru piciorul stang al soferului, precum si de o cotiera centrala (in optiune, in functie de versiune).
Noile modele Logan, Sandero si Sandero Stepway dispun de tapiterii noi, printre care una din piele. Optional, in functie de versiune, manerul levierului de viteze si calota volanului pot fi imbracate in piele.
Echipamente noi pentru a imbina utilul cu placutul
"In conditiile in care parcul de vehicule de ocazie cuprinde masini tot mai echipate, anticipam o crestere a exigentei clientilor nostri care provin din aceasta zona, in special in materie de confort. Cele trei noi vehicule propun prestatii care au fost lansate recent pe modelul Lodgy, si chiar mai mult decat atat, odata cu introducerea regulatorului de viteza." David Holderbach - Director de Gama Produs Entry
Dacia nu sacrifica nimic din filozofia sa: noile echipamente sunt functionale, simple si 100 % utile.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Media Nav, sistemul multimedia complet
Inaugurat pe Dacia Lodgy si Dokker, sistemul Media Nav isi face aparitia pe cele trei noi modele. Dispunand de un ecran tactil color de 7 inch (18 cm), sistemul este usor de utilizat datorita comenzilor intuitive, pagina de meniu asigurand trecerea rapida de la o functie la alta.
Media Nav include, pe langa aparatul radio, un sistem Bluetooth(r) care permite ascultarea fisierelor muzicale in audio streaming sau efectuarea unui apel telefonic hands-free.
Aparatele de gen i-pod se pot conecta cu ajutorul unei prize USB sau jack, amplasate pe fatada plansei de bord, comanda fiind apoi preluata de ecranul tactil sau de satelitul de comanda de la volan.
Media Nav propune de asemenea sistemul de navigatie cu afisaj 2D si 3D (Birdview).
Clientii pot actualiza sau completa continutul Media Nav, in special cartografiile. Acestea pot fi descarcate de pe site-ul internet https://dacia.Naviextras.com pe o cheie USB, si transferate apoi pe Media Nav urmand instructiunile afisate de acesta.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Dacia Plug&Radio, sistemul multimedia esential
Noile Logan si Sandero ofera o solutie multimedia simpla si eficienta, Dacia Plug&Radio. Ea dispune de un ecran perfect integrat in fatada centrala si suficient de mare pentru a permite afisarea informatiilor pe trei randuri.
Dacia Plug&Radio cuprinde radio, un CD player care poate citi fisiere MP3 si prize USB si jack amplasate pe fatada.
Dacia Plug&Radio asigura si accesul la tehnologia Bluetooth(r) pentru efectuarea de apeluri telefonice hands-free cu sincronizarea agendei si a listei de apeluri sau pentru ascultarea fisierelor muzicale de pe suporturi externe in audio streaming in boxele vehiculului. Comenzile pe volan completeaza acest echipament.
Limitatorul si regulatorul de viteza
Regulatorul de viteza este disponibil pe Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway, alaturi de limitator (in functie de versiune). Comenzile celor doua functii, precum si cea de selectare a vitezei dorite sunt dispuse pe volan.
Asistenta la parcarea cu spatele
Asistenta la parcarea cu spatele este disponibila pe noile Logan si Sandero, in functie de nivelul de echipare. Datorita senzorilor amplasati pe bara din spate, un semnal sonor ii semnaleaza soferului apropierea de un obstacol. Functia se activeaza odata cu trecerea in marsarier.
O gama larga de accesorii
Dacia propune o gama larga de accesorii practice in viata cotidiana precum baghetele de protectie laterale, covorasele de interior sau plasele de retinere pentru portbagaj. Pentru plecarile in week-end sau in vacante sunt disponibile: portbagajul de pavilion, suportul pentru schiuri, atelajul de remorcare, suportul pentru biciclete sau lada frigorifica portabila. Clientii isi pot personaliza modelul ales cu ajutorul unor stripping-uri, al unor jante exclusive sau al unor ornamente pentru proiectoarele de ceata.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Un confort de rulare imbunatatit
Deja recunoscut, confortul de rulare al modelelor Dacia evolueaza si mai mult odata cu aparitia Noilor Logan, Sandero si Sandero Stepway.
Directia asistata generalizata
Directia asistata este disponibila de acum in serie inca de la nivelul de intrare in gama pe Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway. Confortul la condus este astfel accesibil inca de la primul nivel.
Un confort sonor imbunatatit
O atentie deosebita a fost acordata confortului sonor al Noilor Logan, Sandero si Sandero Stepway.
Suprafata pieselor de antifonare a fost marita, iar calitatea materialelor utilizate pentru atenuarea zgomotului a fost imbunatatita, atat la nivelul compartimentului motor, cat si la cel al parbrizului. Acest lucru a contribuit la reducerea semnificativa a zgomotului perceput in interior. In plus, noile injectoare ale motoarelor Diesel atenueaza zgomotul de functionare. La randul sau, aerodinamica imbunatatita a vehiculelor, precum si etanseizarea optimizata la nivelul portierelor, pentru limitarea zgomotelor provocate de scurgerea aerului, au contribuit la diminuarea zgomotului perceput in habitaclu. La acelasi efect a contribuit si ameliorarea anumitor piese de suprastructura in scopul eliminarii rezonantelor neplacute in timpul rularii.
Habitaclul devine astfel o oaza de liniste*sau un loc perfect pentru a asculta muzica, datorita unui nou tratament al semnalului sonor care imbunatateste confortul auditiei.
Prestatii dinamice superioare
Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway sunt mai agile.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Ele beneficiaza de un sistem mai bun de asistenta a directiei. Astfel, pentru a tine sub control traiectoria la viteze ridicate, gradul de asistenta este redus in virajele ample. In schimb, gradul de asistenta este sporit in situatiile in care trebuie efectuate viraje stranse, pentru asigurarea unei manevrabilitati superioare la viteze mici precum si pentru efectuarea manevrelor de parcare.
Cele trei modele beneficiaza de prestatii dinamice precum controlul traiectoriei sau asistenta la franarea de urgenta inca de la primul nivel de echipare. Sunt disponibile noi functii de confort precum afisarea temperaturii exterioare, sistemele multimedia sau asistenta la parcarea cu spatele.
De la bun inceput, vehiculele Dacia sunt concepute pentru a fi comercializate pe numeroase piete, in special in tarile emergente. In acest scop, caietul de sarcini este deosebit de exigent si tine cont de o mare diversitate a conditiilor de rulare. Astfel, Noile Logan si Sandero beneficiaza de o garda la sol ridicata si de protectii sub sasiu care le permit sa se aventureze pe orice tip de sosele. Cu garda sa la sol suprainaltata, Noul Sandero Stepway este in largul sau chiar si pe drumuri neamenajate.
Cele trei noi modele folosesc platforma B0 utilizata pe toate vehiculele Dacia. Aceasta platforma confera calitati de confort a suspensiei si o tinuta de drum recunoscute ca fiind best in class.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

ALEGEREA INTELIGENTA

Cumpararea unui model Dacia este, mai mult decat oricand, o optiune inteligenta. Raportul economie/performanta este mai bun decat pe modelele precedente, raportul pret/spatiu interior ramanand de neegalat, iar preturile, la fel de mici.
Motoare: un raport si mai bun economie/performanta
"Pentru prima oara, marca Dacia ofera un motor Diesel - noua generatie 1.5 dCi - care aduce consumul de combustibil sub 4 litri la 100 kilometri in timp ce emisiile de CO2 coboara sub 100 grame pe kilometru (2) ; precum si un motor pe benzina - noul TCe 90 - care consuma un pic mai mult de 5 litri la 100 kilometri." Philippe Prevel - Director de Gama Tehnica Entry
Noul motor pe benzina TCe 90: economic si dinamic
Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway primesc noul motor turbo pe benzina cu trei cilindri TCe 90 Euro 5, simbol al experientei Grupului Renault in domeniul mecanic.
Motorul asigura acceleratii si reprize suple si viguroase. Acest propulsor "Turbo Control efficiency" de 898 cm3 (cilindree de 0,9 l) este un concentrat de tehnologie si downsizing care consta in dimensionarea motorului la strictul necesar. Colectorul cu inertie foarte mica, asociat cu un sistem de distributie variabila la admisie (VVT), furnizeaza 66 kW (90 CP) la 5 250 rot./ min. Cuplul, de 135 Nm este disponibil inca de la turatii joase (90 % de la 1 650 rot. / min).
Motorul TCe 90 este un supradotat cu greutate mica, el cantarind cu 15 kg mai putin decat un motor de putere echivalenta. El imbina placerea de a conduce, economia de carburant (5,3 l / 100 km pentru Noile Logan si Sandero) si impactul redus asupra mediului (emisii de CO2 de numai 122 g / km(2)).
Motorul TCe 90 inregistreaza un consum inferior cu 1,4 litri/100 km(2) in ciclu mixt fata de predecesorul sau, propulsorul 1.6 MPI 85. Aceasta inseamna o autonomie suplimentara de peste 200 km.
In plus, motorul TCe 90 beneficiaza de un cost de intretinere redus, in special ca urmare a introducerii lantului de distributie. Acesta nu necesita nicio intretinere, durata sa de viata fiind aceeasi cu cea a motorului.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Noua generatie 1.5 dCi: motoare si mai economice
Recunoscut deja pentru fiabilitatea sa, pentru performantele si impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi, adevarat best seller al Grupului Renault, a beneficiat de eforturi deosebite pentru optimizarea performantelor. Noua generatie a motorului beneficiaza de un sistem de injectie si de un turbocompresor mai eficiente care au ca rezultat o crestere a cuplului cu 20 Nm. Aceasta amelioreaza atat placerea la volan, cat si randamentul in materie de consum.
Motorul furnizeaza reprize si acceleratii superioare.
Propulsorul 1.5 dCi este disponibil pe cele trei modele noi, furnizand 66 kW (90 CP). Motorul 1.5 dCi este disponibil si in versiunea de 55 kW (75 CP) pe noile modele Logan si Sandero. Cuplul variaza intre 200 Nm la 1 750 rot./ min pentru versiunile de 75 CP si 220 Nm la 1 750 rot./ min pentru versiunea de 90 CP. Astfel, motorul 1.5 dCi face dovada unor reactii vii inca de la turatii joase si limiteaza nevoia schimbarii vitezelor in oras.
Consumul se situeaza la cel mai mic nivel din segment, iar impactul asupra mediului este si el extrem de redus. Motorul 1.5 dCi afiseaza emisii de 103 g / km(2) de CO2 si un consum de 3,9 l / 100 km pe Noile Logan si Sandero in ciclu mixt. Autonomia modelelor echipate cu acest motor depaseste 1 300 km. Pe noul Sandero Stepway, motorul 1.5 dCi 90 ofera un consum si un nivel de emisii in scadere cu 13% fata de generatia precedenta.
Motoare de intrare in gama polivalente
Disponibil pe Noua Dacia Logan si pe Noul Sandero, motorul 1.2 16v 75 CP este economic atat la achizitie, cat si la utilizare. Propulsorul este polivalent si ofera prestatii superioare atat in utilizarea urbana, cat si la drum lung. Acest motor, de 1 149 cm3, dezvolta 55 kW (75 CP).
Motorul 1.2 16v 75 CP afiseaza un consum de 5.9 l / 100 km, si emite 137 g de CO2 / km.
Dacia continua sa promoveze GPL ca o alternativa economica la Diesel. In Romania, motorul 1.2 16v 75 CP este disponibil in versiunea GPL pentru modelul Logan berlina.
Reducerea consumului prin functia Eco Mode
Noua functie Eco Mode permite soferului sa optimizeze consumul de carburant.
Aceasta functie efectueaza corectii ale unor parametri de conducere pentru a diminua nivelul consumului. Eco Mode mentine confortul termic la un nivel optim in interiorul vehiculului. In functie de stilul de sofat si de conditiile de rulare, Eco Mode permite o diminuare a consumului si a emisiilor de CO2 de pana la 10 %.
Functia se activeaza la simpla apasare a unui buton pe plansa de bord si se dezactiveaza la prima apasare energica a pedalei de acceleratie.
In plus, Noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway indica soferului momentul cel mai potrivit pentru schimbarea vitezei prin afisarea unei sageti ascendente sau descendente pe tabloul de bord.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Viata la bord: un raport pret/spatiu interior inegalabil
Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway afiseaza dimensiuni specifice modelelor din segmentul superior.
In fata, latimea la nivelul umerilor este cea mai buna din segment pentru toate cele trei modele: 1.387 mm. In ceea ce priveste latimea la nivelul coatelor, de 1.417 mm, aceasta este inegalabila in segmentul Noului Logan.
In cazul locurilor din spate, latimea la nivelul umerilor si al coatelor, de 1 389 mm, respectiv 1.434 mm pentru Noul Logan, si de 1.393 mm si 1.436 mm pentru Noile Sandero si Sandero Stepway, sunt best in class. Noile modele ofera suficient spatiu pentru a gazdui in conditii de confort deplin trei adulti sau instalarea a trei scaune pentru copii.
La interior sunt disponibile mai multe spatii de depozitare, incluzand un spatiu suplimentar in partea superioara a plansei de bord. Partea inferioara a portierelor poate adaposti sticle de apa minerala de 0,5 l (in cazul portierelor din fata) si de 1,5 l (in cazul portierelor din spate).
Noul Logan: spatiu practic la discretie
Noul Logan este un veritabil vehicul de familie, care ofera tot confortul pentru 5 adulti.
Pe langa dimensiunile exceptionale la nivelul umerilor si coatelor, atat pentru locurile din fata, cat si pentru cele din spate, Noul Logan ofera cea mai mare latime din segment la nivelul soldurilor (1 285 mm) precum si cea mai mare raza la nivelul genunchilor (177 mm). O adevarata realizare pentru modelul care are ambitia de a fi cea mai ieftina masina din Europa. Volumul portbagajului, de 510 dm3 VDA in pozitia standard, este inegalabil in acest segment. Latimea capacului portbagajului (869 mm) si inaltimea redusa a pragului de incarcare (754 mm) asigura un acces usor la spatiul de depozitare. Ca noutate absoluta fata de modelul anterior: bancheta spate dispune, in functie de nivelul de echipare, de spatar rabatabil 1/3-2/3.
Noile Sandero si Sandero Stepway: accesibile si generoase
Noile Sandero si Sandero Stepway beneficiaza de calitatile recunoscute ale modelelor Dacia: spatiu interior si capacitate mare de incarcare.
Aspectul practic si modularitatea sunt si ele remarcabile. Astfel, portbagajul afiseaza un volum record, de 320 dm3 VDA.
Bancheta spate, cu spatar rabatabil in proportie de 1/3-2/3, este disponibila pe Noul Sandero inca de la versiunea de intrare in gama. In cazul in care spatarul este complet rabatat, capacitatea de incarcare maxima este de 1.200 dm3 VDA.
Vehicule mai accesibile decat oricand
"Dacia ofera mai mult in materie de design, de echipamente si de motorizari* totul, la acelasi pret! Cele trei noi modele emblematice ale Dacia asigura acum si mai multa competitivitate marcii pe pietele sale. Clientii sunt primii beneficiari ai acestei evolutii." Eric Pasquier - Director Gama Comerciala Entry

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Raport pret-prestatii imbatabil
Dacia propune de acum in serie prestatii noi, printre care unele inca de la primul nivel de echipare, asa cum este cazul banchetei fractionabile 1/3-2/3 pe Noul Sandero, directia asistata, sistemul de control al traiectoriei, ESP si airbag-urile laterale fata pe cele trei noi modele.
Cu toate acestea, niciuna dintre aceste prestatii suplimentare nu este insotita de o crestere a pretului. Noul Logan ramane accesibil, incepand de la 6690 euro (TVA inclus), iar Noul Sandero are un pret de pornire de 6.990 euro (TVA inclus).
O oferta accesibila, care vizeaza esentialul
Noile echipamente si motoare sunt propuse intr-o logica de urcare in gama simpla, care corespunde asteptarilor clientilor.
Noile modele Logan si Sandero sunt disponibile in trei nivele de echipare care cuprind un numar limitat de optiuni: nivelul de baza "Acces", nivelul intermediar "Ambiance" si varful de gama "Laureate".
Pentru a seduce un public cat mai larg, Noul Sandero Stepway ofera prestatii complete, inclusiv sistemul multimedia Media Nav, aer conditionat, limitatorul-regulator de viteza.
Modelul este mai accesibil decat predecesorul sau pe majoritatea pietelor. In Romania, modelul este astfel disponibil la pretul de 10.800 * (TVA inclus), cu motorizarea pe benzina TCe 90. In versiunea Diesel, modelul este disponibil la pretul de 12.200 * (TVA inclus).

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Optiuni la pret inteligent
Noile optiuni sunt propuse la preturi atractive: sistemul MediaNav este disponibil la pretul de 300 euro (TVA inclus), Pack Securite (asistenta la parcarea cu spatele, regulator-limitator de viteza si volan imbracat in piele) la pretul de 400 euro (TVA inclus), Pack Look (jante de aluminiu 15'' Empreinte si geamuri electrice spate), la pretul de 350 euro (TVA inclus).
TOTUL PENTRU LINISTEA CLIENTILOR

Achizitia unui model Dacia inseamna o achizitie lipsita de griji. La volanul unei Dacia, nivelul de siguranta nu lasa loc de compromisuri, fiabilitatea masinilor este recunoscuta, iar intretinerea usoara.
Un nivel de siguranta mai bun
Siguranta activa
Sistemul de control dinamic al traiectoriei (ESP) isi face aparitia in serie inca de la nivelul de intrare in gama pe cele trei noi modele Dacia, conform reglementarilor europene. Acesta asigura stabilitatea vehiculului in conditiile cele mai dificile, precum evitarea unui obstacol, pierderea aderentei in viraj sau sofatul pe o sosea alunecoasa.
Asistenta la franarea de urgenta (AFU) completeaza sistemul de anti-blocare a rotilor (ABS). In cazul unei franari de urgenta, AFU actioneaza asupra sistemului hidraulic, aplicand o presiune maxima asupra franelor, inca de inceputul franarii, pana la atingerea pragului de actionare al sistemului ABS.
Pentru o mai buna vizibilitate pe timp de zi, toate nivelele de echipare dispun de sistem de aprindere automata a fazei de intalnire a farurilor.
Siguranta pasiva
Pentru a asigura o protectie maxima a ocupantilor, Noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway beneficiaza de experienta inginerilor Grupului Renault.
Cele trei noi modele sunt echipate cu airbag-uri frontale pentru sofer si pasager, precum si cu airbag-uri laterale pentru locurile din fata, inca de la primul nivel de echipare.
Centurile de siguranta pentru locurile din fata sunt prevazute cu limitator de efort pentru protectia toracelui in caz de impact. Un semnal vizual si sonor avertizeaza soferul in cazul in care ocupantii locurilor din fata uita sa-si ataseze centura de siguranta.
Noile modele Logan, Sandero si Sandero Stepway dispun de puncte de fixare Isofix pentru cele doua locuri laterale din spate. Acest sistem usureaza fixarea in deplina siguranta a scaunelor pentru copii.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

Structura caroseriei integreaza zone cu deformare programata.
Bara de protectie si capota motorului au fost concepute pentru a permite cea mai buna absorbtie a socurilor, in special protectia pietonilor in cazul unui impact in partea frontala a vehiculului.
O fiabilitate ireprosabila
"Oferta Dacia raspunde pe deplin asteptarilor clientilor. Fiabilitatea este un element fundamental al marcii Dacia, fiind la baza relatiei de incredere pe care o construim cu clientii nostri." Rafael Treguer - Director Dezvoltare marca Dacia
Exigenta si experienta Grupului Renault
Dacia beneficiaza de experienta Grupului Renault in materie de calitate. Ca urmare a demersurilor initiate inca din 2003, Grupul este in prezent printre cei mai buni constructori generalisti in domeniul fiabilitatii.
Asemenea vehiculelor Renault, modelele Dacia sunt supuse la teste in conditii extreme.
Pe langa testele clasice pe bancurile de proba, toate modelele noi sunt supuse unor teste extreme in conditii reale, pentru a verifica in special durabilitatea vehiculelor. Validarea Noilor Logan si Sandero a presupus efectuarea unor teste care au insumat parcurgerea a peste 1,4 milioane de kilometri. 90 % din vehiculele testate au rulat in conditii dificile, care au reprodus sosele degradate sau inundate.
Modelele Dacia beneficiaza de experienta Grupului Renault prin preluarea unor solutii tehnologice verificate.
Dacia utilizeaza motoare din cadrul Grupului Renault, cum este cazul motorului 1.5 dCi - propulsor dezvoltat de Alianta Renault-Nissan - precum si de numeroase piese dezvoltate initial pentru vehiculele Renault.
Dacia beneficiaza in plus de experienta Grupului Renault si a Aliantei in dezvoltarea standardelor si a proceselor. Metoda "Design to Quality" este aplicata vehiculelor Dacia. Aceasta permite depistarea eventualelor probleme in fiecare etapa a conceptiei unui model sau a unui motor. Aceasta metoda se bazeaza pe analiza experientei dobandite in cazul pieselor deja cunoscute, pe studiile aprofundate privind riscurile si pe elaborarea unui plan de validare sever pentru adoptarea noilor piese.
Sistemul de Productie Renault (SPR) este aplicat in toate cele 38 de situri de productie ale Grupului, printre care se numara si cele care produc vehicule Dacia. Cele trei modele, noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway, vor fi produse la uzina de la Mioveni, in Romania, dar si in uzina SOMACA (Casablanca, Maroc) pentru piata regionala (Maroc, Tunisia*). Incepand din semestrul al doilea 2013, Noul Sandero va fi produs si la uzina de la Tanger (Maroc).
Toate siturile de productie ale Grupului Renault aplica aceleasi standarde si respecta aceleasi exigente in termeni de calitate.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

O calitate recunoscuta
Dacia afiseaza rezultate remarcabile in materie de calitate, reusind astfel sa castige increderea clientilor sai.
Dacia a obtinut locul intai intr-un sondaj de fiabilitate realizat in randurile a 30.000 de clienti de catre uniunea consumatorilor din cinci tari vest-europene (Belgia, Franta, Spania, Italia si Portugalia) in februarie 2012.
Potrivit ultimelor rezultate publicate de ADAC in 2012, calitatea vehiculelor Dacia este in progres continuu in ultimii trei ani.
Garantia de 3 ani/100 000 km este valabila pentru toate modelele gamei. Aceasta asigura o reparatie la cel mai ridicat nivel de calitate cu utilizarea pieselor de origine.
Garantia prelungeste relatia dintre Dacia si clientii sai si subliniaza nivelul ridicat de calitate al modelelor.
O retea Dacia demna de incredere
Costurile scazute de intretinere si utilizare, precum si o retea densa de showroom-uri si ateliere service dedicate marcii Dacia sunt avantaje importante pentru clienti.
O intretinere simpla si economica
Ofertele post-vanzare Dacia sunt adaptate tuturor nevoilor si asigura costuri de intretinere si de utilizare competitive. Avantajele sunt evidente: calitatea intretinerii la nivelul preconizat de Dacia asigura o durabilitate optima si, in consecinta, o valoare mai buna de revanzare a vehiculului. Printr-o intretinere a vehiculului la nivelul preconizat de Dacia, Noul Logan isi va pastra calitatile originale in materie de securitate, confort si de performanta.
Politica de intretinere a Dacia se bazeaza pe un principiu simplu in materie de revizii - o vizita anuala sau la fiecare 20 000 km - indiferent de model, de tipul de transmisie sau de motor.
Competitivitatea Noului Logan se datoreaza costurilor sale de intretinere scazute, fiind influentata si de noi tehnologii adoptate in materie de motorizari: spre exemplu noul motor TCe nu necesita intretinere la distributie, acesta fiind prevazut cu lant de distributie fara intretinere periodica.
In plus, clientul poate opta pentru o Garantie Extinsa de pana la 5 ani.
In serviciul clientului
Dacia beneficiaza de extinderea geografica si de experienta retelei comerciale a Grupului Renault.
Din cele 1.800 de puncte de vanzare instalate pana in prezent in cele 36 de tari in care este prezenta Dacia, 900 de showroom-uri sunt dedicate exclusiv vanzarilor marcii. In functie de piata, sunt showroom-uri Dacia independente de showroom-urile Renault sau puncte de vanzare Dacia specifice. Numarul showroom-urilor dedicate a crescut cu 60% din 2010 pana in prezent.
Personalul de vanzari dedicat marcii Dacia este si el in continua crestere, urmand sa ajunga la 1.400 de persoane pana la sfarsitul anului 2012, adica dublu fata de 2010. Programele de formare a personalului din reteaua Dacia sunt realizate profitand de experienta bogata a centrului international de formare al Grupului Renault.
Potrivit unui sondaj intern realizat in 10 tari, 85 % dintre clientii Dacia recomanda reteaua marcii pentru achizitionarea unei masini.

Pret Dacia Logan 2 si Pret Dacia Sandero 2: iata care sunt preturile noilor masini fabricate la Mioveni!

POVESTEA DE SUCCES A DACIA CONTINUA

Dacia a inventat un nou mod de achizitie a unei masini, bulversand ordinea stabilita. Clientii cu buget restrans nu mai trebuie sa se multumeasca cu o masina de ocazie. Dacia ofera astfel viziunea sa unica in universul auto: valoarea lucrurilor nu mai este doar o chestiune de bani.
Cu 6 modele noi prezentate in 2012, gama Dacia este de departe cea mai tanara din Europa. Ea a crescut foarte repede. La oprirea din fabricatie a modelului break MCV la sfarsitul anului 2012, cel mai vechi model din gama va fi Duster* in varsta de numai trei ani.
Dacia este si cea mai dinamica marca din Europa, vanzarile sale anuale crescand de 8 ori intre 2005 si 2011. La jumatatea acestui an a fost depasit pragul de 2 milioane de vehicule Dacia vandute in intreaga lume de la lansarea modelului Logan, in 2004.

"La opt ani de la lansarea Logan, primul model Dacia realizat sub umbrela Grupului Renault, si dupa extinderea permanenta a gamei, intram intr-un nou ciclu. Pentru prima oara, Dacia innoieste modele existente. Atenti la asteptarile clientilor nostri, am gandit un nou design al modelelor, am imbunatatit performantele si consumul acestora si am imbogatit gama de echipamente disponibile pe Noile Logan, Sandero si Sandero Stepway. Am avut grija sa pastram calitatile recunoscute de clienti: spatiul interior, volumul portbagajului, fiabilitatea si, desigur, pretul." Arnaud Deboeuf - Directorul Programului Entry.

DATA PUBLICĂRII: 9 Noiembrie

SuperOferta Momentului

Pentru 4 anvelope: demontat + dejantat + jantat + echilibrat + montat
Mai poti sa prinzi oferta
12:06:18
ZILE  ORE  MINUTE
35 RON
42
  Comentarii
Comentează
[+] mai multe

Adauga anunt GRATUIT

BAZAR 4TUNING - Anunturi promovate

PĂREREA TA (42 comentarii )
09 nov 2012, 09:42
+18
Pentru prima oara sunt incantat de ceva scos de Renault ( cica ar fi dacia ) si anume de motoarele pe gaz , mie unu mi se pare un motor bun , speram ca si alti constructori vor produce asemenea motoare :)
BrownBear
398 comentarii 1498 puncte
09 nov 2012, 17:00
+14
Mie personal imi place noul design al Daciei. E mai elegant si mai placut.
O masina foarte buna pentru pretul ei. S-a dovedit a fi si rezistenta in timp.
O zi buna!
RoNnI2k28
În garajul meu
1031 comentarii 2443 puncte
10 nov 2012, 10:39
+13
Nust dc dar tare mult imi place Stepway foarte bine arata masina , bravo Dacia !
Cristian@2,3T
623 comentarii 853 puncte
10 nov 2012, 12:12
0
s-or fi prins ma si ei ca imaginea vinde! :))
ViorelP
396 comentarii 442 puncte
10 nov 2012, 14:25
+2
Stai linistit ca au vandut o gramada de Loganuri PH1 asa urate cum erau..
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
10 nov 2012, 14:40
+1
Iti dai seama cum o sa vand asta nou,care are foarte mult edotari fata de vechiul logan nou :)
Cristian@2,3T
623 comentarii 853 puncte
16 nov 2012, 11:11
0
Si bine au facut! Sa se vanda cui vrea sa cumpere! Ideea era ca la mk1 era pretul fantastic de mic si asta atragea teribil.
Acum pretul nu mai e cel mai cel ...
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
16 nov 2012, 13:29
0
@cristian,pai loganu vechi la inceput era destul de scump,al meu era 8000 si ceva cu putine dotari.
Cristian@2,3T
623 comentarii 853 puncte
19 nov 2012, 09:26
0
Am avut unul break de 1.4 chel si stiu ca era pe jumate cat un caddy sau doblo (astea au fost contracandidatele golanului la testul de achizitionare la firma de atunci) asadar am presupus ca e un pret fff mic ptr o masina de familie entry level.
Poate ma insel...
AdrCos
1181 comentarii 1994 puncte
10 nov 2012, 10:37
+11
Din fata arata foarte bine, dar spatele ma dezamageste ca si la vechiul model (mare si cu linii aruncate pe acolo ca sa nu fie simplu). Motorul 1.5 dci de 90 de cai mi se pare cel mai potrivit. Unitatea turbo pe benzina (prima de la dacia) nu imi place de nicio culoare. Si stiu ca toata lumea zice ca are performante de 1.6 si taxe mai mici, dar la ce pret s-au obtinut aceste taxe mai mici, la pretul unei complexitati mai mare a motorului, ceea ce ar duce la o intretinere mai scumpa a acestuia si la un pret de achizitie mai mare.
09 nov 2012, 16:21
+7
Arata bine in comparatie cu vechile modele dar tot nu au schimbat pozitia butoanelor de la geamuri.
blondu_mm
19 comentarii 15 puncte
09 nov 2012, 14:38
+6
pentru dacia este un pas extraordinar, ce s-ar fi intamplat cu brandul dacaia daca nu se pacea parteneriatul cu reno ... cred ca se repeta istoria ARO, care din pacate nu a reusit.

oricum daca cine m-ar fi intrebat acum 10 ani daca mi-as cumpara o dacie noua: supernova, solenta... i-ar fi raspuns ca niciodata nu mi-as cumpara o dacie noua.
Acum ma bucur ca situatia s-a schimbat si pot spune ca as incerca pentru 6000 euro un logan nou,

Bravo dacia o campanie de "revitalizarea" a brandului REUSITA
Cristian@2,3T
623 comentarii 853 puncte
09 nov 2012, 17:25
+4
Nu vei gasi utilizator de solnita dezamagit! solnitza (solenza) a fost printre cele mai bune masini facute vreodata in Ro. Pana si omniprezenta rugina sta si acum departe de modele cu 10 ani de circulatie.
Solnitza Rullz!
titus15
1167 comentarii 2294 puncte
09 nov 2012, 15:30
+2
Aro a fost de la inceput o masina romaneasca,nu facuta in parteneriat cu alte marci.Dacia cand se stie a fost detinuta de Renault.
13 nov 2012, 11:21
0
Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca se facea un parteneriat cu grupul VAG? OAre cum aratau si se comportau masinile acum?
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
16 nov 2012, 13:28
0
@strymerx, daca era in grupul vag,nu cred ca putea sa o cumpere chiar oricine.
titus15
1167 comentarii 2294 puncte
09 nov 2012, 15:27
+4
frumoasa reclama:)
TokiCo
88 comentarii 140 puncte
10 nov 2012, 16:30
+3
noul Sandero arata extrem de bine.
10 nov 2012, 20:46
+2
loganul are rotile prea mici...ce ***** ei nu au vazut k nu se potrivesc pe masina
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
10 nov 2012, 21:43
+3
@udreamarius, hai! Nu te legi de ea, ca are si tamburi pe spate :))
vladpop
În garajul meu
302 comentarii 338 puncte
11 nov 2012, 14:43
+1
trebuiau jante de 18', nu? :)))))))
mr_bombastic_dma
99 comentarii 122 puncte
10 nov 2012, 04:40
+1
Bravo Dacia !!!
gamercosti
1381 comentarii 1736 puncte
11 nov 2012, 23:43
+1
serios ca se dau mari ca au servodirectie? ...serios?! ... mai bine un pisic diesel la 2500 si de restu banilor bag piese din dezmembrari inca 50 de ani decat asta "nou". Cine cunoaste putina mecanica poate avea o masina SH mai buna ca una noua
280 comentarii 303 puncte
12 nov 2012, 10:40
+1
chiar ma batusese un gand sa trec la un sandero nou...dar pe configurator daca adaugi cateva optiuni decente sari bine de 10.000e..si nu cred ca face banii astia.
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
12 nov 2012, 15:59
0
Cnad vrei sa vezi ce dotari are acea versiune cu motorizare pe care ai ales-o,sa mergi si la partea cu recapitularea sa iti arate tot ce are :) 0.9 tce la 9000 eruo nu are unele chesti,sau 1.2 16v la 9000 euro are mai multe dotari decat 0.9 tce la 9000 euro :)
12 nov 2012, 20:31
+1
Doar daca esti rautacios poti comenta negativ Dacia Logan/Sandero 2....Nu exista alta masina NOUA cu aceleasi dotari la pretul asta. Consider ca e o masina decenta cu care poti sa-ti faci treba, fara sa-ti golesti buzunarele pt intretinere...
Astept sa apara in Showroom-uri si sa o testez.
ClauVolvo460
39 comentarii -91 puncte
16 nov 2012, 00:42
+1
Multi critica DACIA dar asta ne tine la suprafata daca nu ar fi dacia mii de oameni nu ar avea ce sa puna pe masa.Daca Dacia intra in faliment vre-o data pe o raza de 100km multi oameni o sa ramana fara loc de munca si multe alte firme, transporturi,piese auto,magazine,chiar si cei din orasele mari sau capitalå.
ASA CA NU MAI CRITICATI
Daca nu va convine luativa farase din ani 90 pana in 99 ca sa va opreasca rarul si sa va controleze la sange.sau sa plecati cu ea intr-o calatorie si sa va lase in mijlocul drumului(nu pe toti)sau sa aiba la bord 200.000 de mii si defapt are vreau 350.000 reali.sau mai stiu eu ce alte defecte ascunse.
Acum 5-6 ani sau mai mult va plimbati cu dacia 1310 nu mai ziceati asa
10 nov 2012, 13:11
0
Advertorialele ar trebui marcate ca atare...dar e foame de bani la 4tuning...
bebitza_cbs
33 comentarii 68 puncte
11 nov 2012, 20:53
0
Am condus Logan cativa ani, mi-a lasat o impresie foarte buna, dar nu inteleg un singur lucru la managementul Renault-lui si anume; A comercializat si comercializeaza Logan sub singla Renault pe alte continente si dupa lansarea actualului Logan 2 in Europa, apare aceiasi masina tot in Europa cu numele de Renault Symbol, care la inceput a fost un Clio sedan si mai nou Logan.
bebitza_cbs
33 comentarii 68 puncte
11 nov 2012, 21:07
-1
Ar fi bine, macar daca acest Symbol ar fi proiectat la centrul de cercetare de la Bucuresti si Titu...in rest mult succes Dacia!
13 nov 2012, 19:17
-3
O dacie, orice model din marca, cu optiuni mai mult decat modeste/decente ajunge sa coste 15000-16000euro.Ceea ce eu nu sunt de acord.
Prefer sa dau 15000euro in reprezentanta pe un Chevrolet Orlando sau Opel Zafira, la care gasesc mai mult confort din toate punctele de vedere.
satanic6war6master6
1027 comentarii 866 puncte
13 nov 2012, 19:38
0
Pai loganu si sandero nu costa mai mult de 13.000 varianta diesel de 90 de cai sdi 220 nm. Eu m.am oferi sa cumpar loganu asta,ca cunosc calitatea buna al masinii din trecut,in prezent e si mai buna calitatea,imi place noul logan mai ales izolatia fonica care e ca la masinile scumpe tare. :) Scaunele sunt mai joase,nu te mai clatina in stanga si treapa asa agreiv ca la vechiul logan :)
ViorelP
396 comentarii 442 puncte
17 nov 2012, 22:31
0
Alo.Inainte sa vorbesti prostii mai documenteaza-te.Cel mai scump Sandero sau logan e 11.500E si ala e 1.5dci de 90Cp.Ce 16.000E ai vazut tu?
Comentează şi tu: