Hyundai - In criza?

Hyundai - In criza?
Hyundai Motor, cel mai mare producator auto din Coreea de Sud, a inregistrat in primul trimestru din 2009 un profit de 225 miliarde woni (167 milioane dolari), in scadere cu 43% fata de cele 392,7 miliarde woni din aceeasi perioada a anului trecut.
Distribuie pe Facebook

La o privire mai atenta, acesta informatie poate fi privita in doua moduri total diferite: fie te uiti ca celor de la Hyundai le-a ramas, in forma de profit, cei mai putini bani din ultimii sapte ani, fie te minunezi cum in timp ce altii sunt pe cale sa intre in faliment (GM, Chrysler), sud-coreenii inca mai fac ceva profit.


Cum s-a intamplat asta, este urmatoarea intrebare? Iata cum a facut Hyundai: a scazut productia interna cu 29% in primele trei luni din 2009 pentru a face fata scaderii cererii, deprecierea cu 8,9% a wonului permitandu-i, de asemenea, companiei sa creasca activitatile de marketing pe piata americana, trimestrul trecut, castigand (prin produse adaptate crizei, prin pret in primul rnd, dar si practicalitate) acei clienti care de obicei se duceau sa-si cumpere Toyota sau masini produse de GM.


La inceputul lui aprilie, Hyundai a anuntat ca a programat pentru 2009 investitii de pana la 6 miliarde dolari, timp in care se va concentra asupra productiei de masini ecologice. Investitii? Iata, din nou ne amintim de sfaturile economistilor care spun ca cine investeste pe timp de recesiune, va putea iesi cu forte noi din ea.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2009