Echipajul 99, de doua ori campioni!
Edwin Keleti si Victor Ponta sint CAMPIONII sezonului 2008 la Cupa Dacia Ursus si la N2. Cele doua titluri revin echipajului 99 dupa ultima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop, Raliul Iasiului 600 Prista Oil desfasurata la sfirsitul sapta
Edwin Keleti si Victor Ponta sint CAMPIONII sezonului 2008 la Cupa Dacia Ursus si la N2. Cele doua titluri revin echipajului 99 dupa ultima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop, Raliul Iasiului 600 Prista Oil desfasurata la sfirsitul saptaminii trecute ( 25-26 octombrie). Plecati din postura de favoriti la cistigarea cupei monomarca, Edwin si Victor au fost nevoiti sa faca o cursa tactica, inteligenta, pentru a-si conserva avansul de sase puncte in fata contracandidatilor la titlu si pentru a evita orice neplaceri legate de materialul de concurs sau care ar fi putut sa apara in urma unor asumarii unor riscuri inutile. In aceste conditii, cursa lor a fost o reusita chiar daca au fost nevoiti sa sacrifice performanta pura (cistigarea etapei). Acum, la final de sezon Edwin Keleti si Victor Ponta sint extrem de fericiti pentru ca au cistigat prima treapta a podiumului general al Cupei Dacia Ursus, depasind obiectivul initial de a se clasa in primii trei.
EDWIN KELETI incheie acest sezon cu cel mai bun rezultat de pina acum din cariera sa sportiva: Pentru mine Iasiul a fost cea mai grea cursa a sezonului pentru ca aici s-au decis titlurile la Cupa Logan si la N2. Avind in vedere avansul de 6 puncte pe care-l aveam in campionat, am hotarim sa gestionam cursa si sa sacrificam performanta pura. Ne-am impus un ritm mediu care sa ne tina in puncte dar sa ne fereasca de eventualele probleme. Traseul in sine mi-a placut foarte mult iar cursa a mers conform planurilor noastre. Un rol important l-a jucat, cred, maturitatea si clarviziunea de care am dat dovada. Pe de alta parte, m-am convins ca este mai greu sa mergi incet si calculat decit sa aplici strategia atacului maxim. In astfel de momente nu sti niciodata care e ritmul perfect pe care trebuie sa-l ai. Raliul de la Iasi a fost pentru mine o cursa foarte stresanta prin prisma obiectivului pe care il urmaream. Dar, cum se spune: totul e bine cind se termina cu bine si iata-ne campioni atit la Cupa Dacia Ursus cit si la N2, grupa masinilor de serie cu doua roti motrice si motoare de 1,6 litri. Sint extrem de fericit pentru ca am alergat multi ani dupa aceste titluri. Nimic din tot ceea ce am realizat in acest an competitional nu ar fi fost posibil fara sponsorii nostri puternici, fara daruirea lui Victor, fara aportul tehnic al echipei conduse de Iulian Nita, a sfaturilor lui George Grigorescu si a suportului familiei si al prietenilor. Nu pot sa nu-l felicit pe cel mai puternic oponent al nostru din cadrul Cupei, Vlad Cosma, un tinar de perspectiva care a dovedit nu doar ca are talent ci si o maturitate impresionanta pentru ca nu a facut nici o greseala majora de-a lungul campionatului. Sezonul 2008 a fost unul de vis pentru mine, in care cred ca am avut o evolutie performanta si constanta si ne-am atins toate obiectivele. Din punct de vedere al pilotajului mi-a placut foarte mult in acest an Raliul Avram Iancu unde cred ca am fost la 120 % din potential. Pe de alta parte, nu am o amintire foarte placuta dupa cursa de la Resita unde cred ca nu am reusit sa-mi gasesc ritmul. Ca si configuratie in 2008 consider ca cele mai frumoase curse au fost Raliul Hunedoarei pe asfalt si Raliul Tara Barsei pe macadam.
VICTOR PONTA primeste in acest an laurii pentru cel mai bun navigator din Cupa Dacia Ursus si N2. Am dat dovada ca sintem destepti. Imi amintesc ca dupa ce am abandonat la Sibiu am spus ca vreau sa ma bucur la Iasi, si asa a fost. Pentru noi este un rezultat extraordinar pentru ca acum un an cind am mers prima data intr-o masina de raliu, in deschidere, eram fotograful si deputatul. Acum, sintem campionii de la Cupa Dacia si de la N2. E cu atit mai importanta victoria cu cit s-a dovedit ca si ceilalti piloti care au luptat la virf in aceasta competitie monomarca sint foarte buni. Ma bucur pentru Edwin, ma bucur ca mi-am facut prieteni noi intr-o lume pe care nu o cunosteam. Acum 19 ani am fost campion la baschet iar acum sint campion in raliuri. Ma intreb ce voi face peste alti 19 ani.
Participarea echipajului 99 in sezonul 2008 nu ar fi posibila fara implicarea unor sponsori din industria auto care au inteles potentialul extraordinar al motorsportului in privinta plusului de imagine si publicitate. Edwin si Victor multumesc domnilor Ovidiu Turcu si Franck Nogues, doua personalitati importante din industria auto, care au aratat inca o data ca sint sustinatori ai raliurilor din Romania. Astfel, compania domnului Ovidiu Turcu, DACIA SERVICE CLUJ, este primul dealer Dacia din tara care a sustinut integral o masina de Cupa. Domnul Franck Nogues s-a alaturat echipei prin societatea AAUTO EQUIP una dintre cele mai importante firme furnizoare de echipamente pentru service-uri auto. Cercul sustinatorilor financiari a fost intregit de FORMATIS - companie de consultanta in domeniul industriei auto si de cunoscutul asigurator OMNIASIG.
EDWIN KELETI incheie acest sezon cu cel mai bun rezultat de pina acum din cariera sa sportiva: Pentru mine Iasiul a fost cea mai grea cursa a sezonului pentru ca aici s-au decis titlurile la Cupa Logan si la N2. Avind in vedere avansul de 6 puncte pe care-l aveam in campionat, am hotarim sa gestionam cursa si sa sacrificam performanta pura. Ne-am impus un ritm mediu care sa ne tina in puncte dar sa ne fereasca de eventualele probleme. Traseul in sine mi-a placut foarte mult iar cursa a mers conform planurilor noastre. Un rol important l-a jucat, cred, maturitatea si clarviziunea de care am dat dovada. Pe de alta parte, m-am convins ca este mai greu sa mergi incet si calculat decit sa aplici strategia atacului maxim. In astfel de momente nu sti niciodata care e ritmul perfect pe care trebuie sa-l ai. Raliul de la Iasi a fost pentru mine o cursa foarte stresanta prin prisma obiectivului pe care il urmaream. Dar, cum se spune: totul e bine cind se termina cu bine si iata-ne campioni atit la Cupa Dacia Ursus cit si la N2, grupa masinilor de serie cu doua roti motrice si motoare de 1,6 litri. Sint extrem de fericit pentru ca am alergat multi ani dupa aceste titluri. Nimic din tot ceea ce am realizat in acest an competitional nu ar fi fost posibil fara sponsorii nostri puternici, fara daruirea lui Victor, fara aportul tehnic al echipei conduse de Iulian Nita, a sfaturilor lui George Grigorescu si a suportului familiei si al prietenilor. Nu pot sa nu-l felicit pe cel mai puternic oponent al nostru din cadrul Cupei, Vlad Cosma, un tinar de perspectiva care a dovedit nu doar ca are talent ci si o maturitate impresionanta pentru ca nu a facut nici o greseala majora de-a lungul campionatului. Sezonul 2008 a fost unul de vis pentru mine, in care cred ca am avut o evolutie performanta si constanta si ne-am atins toate obiectivele. Din punct de vedere al pilotajului mi-a placut foarte mult in acest an Raliul Avram Iancu unde cred ca am fost la 120 % din potential. Pe de alta parte, nu am o amintire foarte placuta dupa cursa de la Resita unde cred ca nu am reusit sa-mi gasesc ritmul. Ca si configuratie in 2008 consider ca cele mai frumoase curse au fost Raliul Hunedoarei pe asfalt si Raliul Tara Barsei pe macadam.
VICTOR PONTA primeste in acest an laurii pentru cel mai bun navigator din Cupa Dacia Ursus si N2. Am dat dovada ca sintem destepti. Imi amintesc ca dupa ce am abandonat la Sibiu am spus ca vreau sa ma bucur la Iasi, si asa a fost. Pentru noi este un rezultat extraordinar pentru ca acum un an cind am mers prima data intr-o masina de raliu, in deschidere, eram fotograful si deputatul. Acum, sintem campionii de la Cupa Dacia si de la N2. E cu atit mai importanta victoria cu cit s-a dovedit ca si ceilalti piloti care au luptat la virf in aceasta competitie monomarca sint foarte buni. Ma bucur pentru Edwin, ma bucur ca mi-am facut prieteni noi intr-o lume pe care nu o cunosteam. Acum 19 ani am fost campion la baschet iar acum sint campion in raliuri. Ma intreb ce voi face peste alti 19 ani.
Participarea echipajului 99 in sezonul 2008 nu ar fi posibila fara implicarea unor sponsori din industria auto care au inteles potentialul extraordinar al motorsportului in privinta plusului de imagine si publicitate. Edwin si Victor multumesc domnilor Ovidiu Turcu si Franck Nogues, doua personalitati importante din industria auto, care au aratat inca o data ca sint sustinatori ai raliurilor din Romania. Astfel, compania domnului Ovidiu Turcu, DACIA SERVICE CLUJ, este primul dealer Dacia din tara care a sustinut integral o masina de Cupa. Domnul Franck Nogues s-a alaturat echipei prin societatea AAUTO EQUIP una dintre cele mai importante firme furnizoare de echipamente pentru service-uri auto. Cercul sustinatorilor financiari a fost intregit de FORMATIS - companie de consultanta in domeniul industriei auto si de cunoscutul asigurator OMNIASIG.
- 0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei 5802003662 826818-5003s 826818-3 garrett turbosuflanta iveco... 5000 Lei A6510900980 turbosuflanta mercedes 6510900880 sprinter (b906)... 200 €
- 0445110021 7700111014 bosch injector opel movano vivaro/... 200 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei A2c89877300 167005519r a6070700001 vdo pompa inalta presiune... 750 Lei
- 0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei Gk2q9k546ac gk2q-9k546-ac a2c9303500080 2143478 vdo injector... 600 Lei 0445110141 8200146357 93190346 bosch injector nissan opel... 300 Lei
- 3597180 504040250 4890542 hx35w holset turbosuflanta iveco... 300 € 0445110239 0986435122 injector citroen 1.6 hdi hdi fiat 1.6 d... 250 Lei 12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
- A2c80584700 167008683r pompa inalta presiune nissan opel... 1750 Lei 8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei 0445120057 500060544 2854608 504091505r 0986435552 bosch... 130 €
- 0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 200 Lei 4803140 52329703267 3501756 0292520 turbosuflanta cummins /... 150 € 504066692 4036104 4033933 hx50w holset turbosuflanta case ih... 400 €
- 33800-2u000 continentl 338002u000 injector kia optima proceed... 600 Lei 5801674711 826996-5002s garrett turbosuflanta case ih / new... 5000 Lei 0445110520 5801594342 0986435248 5801483286 injector fiat... 600 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12290 € 0445124036 5801906153r 0986435674 bosch injector iveco stralis... 750 Lei 0445120346 5801496001 500060548 bosch injector iveco eurocargo... 650 Lei
- 0445124015 538884015 5801453888r 0986435663 bosch injector... 750 Lei 28353991 a6510702787 delphi injector mercedes 2.2 cdi w204... 500 Lei 0445120409 5801932928 0 445 120 409 bosch injector iveco... 650 Lei
- 0445110339 9687068980 av2q9f593aa 0986435172 bosch injector... 300 Lei A6650170121 a6650170321 r04601d ejbr02601z delphi injectoare... 500 Lei 0445120075 504128307 2855135 bosch injector new holland t6 t7... 130 €
- 0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 600 Lei 0445120054 504091504 2855491 0986435545 injector iveco... 130 € 8200421359 ejbr03101d delphi 28232251 166001137r injector... 300 Lei
- 5802204204 5801527202 789499-5003s garrett turbo iveco... 5000 Lei 0445116035 03l130277c 0986435369 bosch injector vw amarok... 600 Lei Ejbr02301z ejbr01901z 33801-4x500 delphi injector hyndayi... 400 Lei
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
StiriPeSurse.ro
Accident cumplit în Argeș, cu doi morți și doi răniți - Mașina în care se aflau a lovit un stâlp...
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 29 Octombrie 2008