Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 1.6 litri si 242 CP, scaune spate individuale si instalatie audio de la Bose. Cum arata in realitate

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Are motor de 1.6 litri si 242 CP, scaune spate individuale si instalatie audio de la Bose. Cum arata in realitate
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
  • Are motor de 1.6 litri si 242 CP, scaune spate individuale si instalatie audio de la Bose
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Totodata, de la orizont nu lipsesc nici instrumentele de bord digitale si configurabile. Ori sistemul de climatizare cu reglarea automata, pe trei zone, a temperaturii. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.

Anuntata oficial in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate - inca din prima parte a lunii lui aprilie, cea mai recenta iteratie a monovolumului pe care KIA il ofera sub denumirea de Carnival stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior spre interior, respectivul MPV sud-coreean se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei, acolo unde lista principalelor elemente de atractie cuprinde inclusiv o lungime de peste 5.15 metri, insa nici grila masiva a radiatorului sau jantele cu diametrul de pana la 19 inch, confectionate din aliaj usor, nu vor trece intocmai neobservate - ba dimpotriva.

Odata ajunsi in cabina, cumparatorii vor descoperi - asa cum mentionam, de altfel, si anterior, scaune spate VIP, cu incalzire, racire, suport pentru masaj. Din peisaj nu lipsesc, printre altele, nici ceasurile de bord digitale si configurabile, sistemul audio de inalta fidelitate - semnat de Bose, instalatia de climatizare cu reglarea automata, pe trei zone, a temperaturii, incarcatorul wireless pentru telefonul mobil, tapiteria realizata din piele perforata, volanul multifunctional, in trei spite.

Cea mai noua iteratie a gamei comercializate sub numele de KIA Carnival se va mai putea lauda si cu franare autonoma de urgenta, cu detectare a masinilor, ciclistilor, pietonilor, cruise control adaptiv, monitorizare unghi mort, airbag pentru genunchi, asistenta la mentinerea benzii de rulare, blocuri optice - faruri, respectiv stopuri, cu tehnologie LED in dotare. Daca vine vorba cumva despre motorizarile disponibile, versiunea de baza va fi echipata cu o unitate V6 aspirata natural, cu capacitatea de 3.470 de centimetri cubi, pe benzina, care produce undeva in jurul a 287 CP si - nu in ultimul rand, 353 de Newton-Metri - dezvaluie sud-coreenii.

Varianta de top isi va intampina, in schimb, clientii in compania unui ansamblu HEV de 242 de cai putere - total rezultat in urma combinarii unui agregat turbo cu patru cilindri, de 1.6 litri, pe benzina, cu un motor electric alimentat de o baterie Li-Ion de 1.49 kilowati-ora. Performantele nu reprezinta - la momentul actual, decat un mare mister, seria necunoscutelor de proportii continuand cu alte cateva detalii specifice fisei cu caracteristici de ordin tehnic, precum consumul de carburant.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 22 Aprilie 2024