nu mi se pare corect ca a5 sa prinda suta in 7.9s cu 170cp si eu cu 184cp (aceeasi cilintree) sa prind suta in 8.8. si mai are si un consum clar mai bun decat mine :(
Oricum, 1.8T al celor din grupul VAG, deja este recunoscut ca un motor foarte bun, capabil de puteri de pana la 240 stock, capabil de modificari dintre cele mai variate. Eu ma bucur ca nu se renunta la 1.8T si ca acest motor este perfectionat. Amin!
Foarte adevarat. S-a renuntat la 1.9 TDI in favoarea propulsorului de 2L TDI. Mare greseala. Multi sunt dezamagiti de 2.0 TDI prin comparatie cu 1.9...
Un motor cu un cuplu anormal, apropiat de motoarele diesel, exact ca la noile benzinare de pe Seria 1. Mi se pare o idee excelenta atata timp cat nu afecteaza performantele :D
Desi sunt fan convins VAG nu pot sa inteleg cum in 14-15 ani unui 1.8 turbo de 150 cp. au reusit sa-i adauge doar 20 cp. cu aceleasi consumuri, aici scoatem din calcul modelele de pe TT de 180, 210 respectiv 225 cp. Desi nu sunt fac BMW observ ca pornind de la un propulsor 2 litri diesel de 136 cp. in varianta maxima; in 10 ani au crescut puterea pana la 184 cp. micsorand considerabil consumul. Acum astept -urile :))
Cu ce l-au imbunatatit. Hai sa vorbim concret. Batranul 1.8 turbo atingea 4-500 mii km. iar consumul e acelasi ca la asta nou. Nu contest ca e tehnologie mai noua, are si asta avantajele lui, eu ma legam strict de faptul de puterea motorului, care dupa parerea mea e destul de mica inca.
@Heaven: Sunt fan convins VAG din moment ce am un VW iar singura masina cu care as schimba-o ar fi tot un VW. Stima.
"De asemenea, greutatea totala a unitatii 1.8 turbo a coborat pana la 131.5 kilograme." se poate considera o imbunatatire.
Depinde cum privesti lucrurile... daca te uiti doan din prisma puterii ai putea spune ca nu au progresat foarte mult. La fel de usor ai putea tot din prisma puterii sa spui ca vag au scos putere din piatra seaca cu motorul de 1.4tsi de pe polo gti, respectiv 180 de cai.
si audi a ajuns cu motorul 2.0 TDI de la 140 la 180 acuma.Cel putin la a6 din cate stiu.Asta ca tot ziceai de diesel'u de la BMW.Si ei au facut in doar 5-6 ani.
Si bmw cu motorul de 3 litri diesel la +300 cp. Chiar daca n-am o simpatie aparte pentru marca asta si urasc mare parte din soferii de bmw din romanica ce e al lor e al lor.
mi-am cumparat cateva masini in functie de noxe pentru ca :
1 conteaza la taxa de prima inmatriculare(la 2 masini am tinut cont de asta)
2 conteaza si la motor ce iese din el ca se cam infunda chestii , trestii pe acolo .....
si 3 conteaza mult si la piese ca daca nu se arde tot ce trebuie si catalizatoarele alea nu merg cum trebuie te cam arde la buzunar.......
mai int si tu ca nu cont noxele doar pentru mediu .....
Poate doar la punctul 1 sa-ti dau dreptate. In rest afirmatiile tale stau in picioare doar vorbind din carti pentru ca la 99% din masinile care ating 2-300 de mii de km. pica orice altceva decat catalizatoare. Cat despre infundat, n-am auzit. La fel n-am auzit pe cineva sa zica ca isi cumpara nu stiu ce masina ca e nu stiu ce euro sau ca elimina nu stiu cate grame de noxe. Pun punct aici discutiei noastre, parerile raman pareri si nu se discuta. Iti multumesc de altfel si pentru cele 2 minusuri. Asa e romanul, daca avem VAG si omul, fan si el VAG fiind, zice ca BMW face motoare mai puternice e prost. O seara buna.
fratioare culcate ca e tarziu si debitezi prostii.... am vut un opel din 2002 si mi s-a infundat o piesa plina de site de la evacuare din cauza noxelor ca nu aveam filtru de polen..... catalizatorul mi-a cazut la un renault la 500k km si ma usturat la bani.... dak la tn e prima masina nu mai vorbii
Opel..renault.. pai eu mai sus vorbeam de masini nu de mijloace de transport. Parerea mea nu mi-o schimba nimeni. Momentan B5-ul meu 1.9 tdi AJM in 460 mii a avut schimbate decat injectoarele (si alea dupa ce am patit-o pe la un peco prin Serbia) si maine urmeaza toate bucsaraiele. Curatatul turbinei nu-l punem, pentru ca nu e piesa schimbata. Apropo, la revizia care am facut-o saptamana trecuta am fost intrebat daca am schimbat ceva la evacuare: Masina se incadra perfect in normele trecute pe carte. Si uite asa Passatul meu se indreapta spre jumate de milion linistit, cu noxele ca la carte, pe cand tu iti alegi masina noua in functie de noxele pe care le elimina :)) inca ceva, decat sa incerci sa ma iei pe mine la misto, mai pune mana de citeste si invata a scrie ca esti slab rau la capitolul asta.
pe cine crezi ca intereseaza ce ai facut tu la passatul tau?.... si eu am tot passat dar nu ma apuc sa ii scriu istoricul pe aici:))..... esti atat de inapoiat mintal incat crezi ca noxele alea sunt asa.... de florile marului
daca scriu prescurtat nu ins ca st varza.... ins ca mai si lucrez si nu am timp pt unii ca tn...
Sqvl, pai ai facut o afirmatie total gresita. ¨Desi sunt fan convins VAG nu pot sa inteleg cum in 14-15 ani unui 1.8 turbo de 150 cp. au reusit sa-i adauge doar 20 cp. cu aceleasi consumuri, aici scoatem din calcul modelele de pe TT de 180, 210 respectiv 225 cp¨ Cum sa nu iei in calcul ce s-a pus pe TT? De ce sa nu iei in calcul? Este vb de motor, nu despre caroserie, da? Acelasi motor a echipat TT, A3 si mai apoi A5. In plus, TT quattro Sport avea 240cp stock, daca tot vb despre 1.8T :) Pe A5 nu s-a pus motorul de 180, 225 sau 240... Dar, hai sa revenim la subiect. E vb de motor, nu de caroserie :)
Ma refeream strict la motorul baza care a fost conceput pentru majoritate. Cele cu puteri mai mari au fost concepute pentru o anumita categorie mai restransa cu inclinatie strict spre sportivitate pe cand celebrul 1.8 turbo 150 cp. era si fiabil si ieftin (in materie de consum) pe langa ce oferea. Nu contest calitatea ridicata a propulsorului actual de la care a pornit discutia, am fost insa nedumerit de ce altii pot sa scoata puteri foarte mari din motoare fiabile si ieftine de intetinut pe cand VAG o scalda in continuare cu acest 1.8 turbo la puteri slabute zic eu si cu 2.0 TDI de 140 de cai, la fel de slab zic eu. Sper ca ai inteles unde bat. Se pare ca la colegii de mai sus a crapat in alta parte. Stima!
Acesta e un motor pt varianta de baza, din aceasta cauza l-au facut doar cu 20 cai mai mult. In plus, vechiul 1.8T consuma mai mult decat 5.7 iar cuplul s-a marit semnificativ cu 110 NM la cel nou. Mi-ar place sa am acest 1.8TFSI pe masina mea, pana atunci, ma multumesc cu versiunea veche :)
Nimic neadevarat in ce spui :) insa s-a deviat total de la ce am dorit eu sa subliniez si anume ca fan VAG fiind nu am cum sa sesizez ca virgula competitorul direct le-o ia inainte la capitolul putere... si ma opresc aici pentru ca personal consider ca VAG cu varful ei AUDI e peste BMW! O seara buna.
@Bory: regret ca am incercat un dialog cu tine. Incerci sa iei din anumite mesaje numai ce-ti convine tie si ai un caracter rautacios.
cand vorbesti de mototul de 1.8 turbo , vorbesti deaspre tot motorul, nu doar despre o putere care nu iti convine tie....... cum mai spunea cineva de pe aici: CP vand masina si cuplul face diferenta!!!