Un nou motor turbo de la Audi - 1.8 litri si 170 cai putere Tehnica Auto 9 August Un nou motor turbo de la Audi - 1.8 litri si 170 cai putere
Toate comentariile (34):
rapid1923
34 comentarii 51 puncte
nu mi se pare corect ca a5 sa prinda suta in 7.9s cu 170cp si eu cu 184cp (aceeasi cilintree) sa prind suta in 8.8. si mai are si un consum clar mai bun decat mine :(
09 aug 2011, 15:07
-1
74 comentarii 97 puncte
tu avand..??
09 aug 2011, 17:44
+1
234 comentarii 292 puncte
interesant... si sa fiu ca in ultimul timp deja iubesc a5 s5...
09 aug 2011, 15:16
+2
295 comentarii 406 puncte
Maximum de cai putere (170) sunt disponibili de la 3.800 rpm, pana la 6.200 rpm! Ca pe urma se intelege altceva...
09 aug 2011, 15:28
0
tarzy
401 comentarii 792 puncte
Multumim sunnyx....chiar vroiam sa intreb daca nu cumva e o greseala pt ca 3700 rpm suna a diesel.
09 aug 2011, 15:34
+2
9 comentarii 44 puncte
Ce inseamna TFSI ?
09 aug 2011, 15:42
+1
asc
84 comentarii 61 puncte
Motor turbo cu injectie directa de benzina în camera de combustie.
09 aug 2011, 16:00
+4
295 comentarii 406 puncte
"Turbo fuel stratified injection", adica un motor pe benzina, cu injectie directa si turbina!
09 aug 2011, 16:05
+6
kodrutz2011
23 comentarii -35 puncte
benzinar
09 aug 2011, 15:52
+1
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Oricum, 1.8T al celor din grupul VAG, deja este recunoscut ca un motor foarte bun, capabil de puteri de pana la 240 stock, capabil de modificari dintre cele mai variate. Eu ma bucur ca nu se renunta la 1.8T si ca acest motor este perfectionat. Amin!
09 aug 2011, 16:46
+9
325 comentarii 709 puncte
1.9tdi si 1.8tfsi au facut istorie in grupul vag, dupa parerea mea...
09 aug 2011, 17:48
+9
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Foarte adevarat. S-a renuntat la 1.9 TDI in favoarea propulsorului de 2L TDI. Mare greseala. Multi sunt dezamagiti de 2.0 TDI prin comparatie cu 1.9...
09 aug 2011, 21:08
+2
559 comentarii 808 puncte
eu am avut 1.9TDI si aqm am 2.0tdi si va spun din inima ca prefer 1.9 tdi:X:X:X:)))
09 aug 2011, 22:16
+3
7 comentarii 14 puncte
un nou vechi motor :)))
09 aug 2011, 20:27
+1
JohnDD
149 comentarii 115 puncte
Un motor cu un cuplu anormal, apropiat de motoarele diesel, exact ca la noile benzinare de pe Seria 1. Mi se pare o idee excelenta atata timp cat nu afecteaza performantele :D
09 aug 2011, 22:33
+1
34 comentarii 21 puncte
Desi sunt fan convins VAG nu pot sa inteleg cum in 14-15 ani unui 1.8 turbo de 150 cp. au reusit sa-i adauge doar 20 cp. cu aceleasi consumuri, aici scoatem din calcul modelele de pe TT de 180, 210 respectiv 225 cp. Desi nu sunt fac BMW observ ca pornind de la un propulsor 2 litri diesel de 136 cp. in varianta maxima; in 10 ani au crescut puterea pana la 184 cp. micsorand considerabil consumul. Acum astept -urile :))
10 aug 2011, 00:26
-1
559 comentarii 808 puncte
ceea ce trebuie sa intelegi tu e ca in 10 ani nu s-a marit doar cu 20cp.... au imbunatatit motorul acela f mult si e f bun....
10 aug 2011, 00:38
+1
34 comentarii 21 puncte
Cu ce l-au imbunatatit. Hai sa vorbim concret. Batranul 1.8 turbo atingea 4-500 mii km. iar consumul e acelasi ca la asta nou. Nu contest ca e tehnologie mai noua, are si asta avantajele lui, eu ma legam strict de faptul de puterea motorului, care dupa parerea mea e destul de mica inca. @Heaven: Sunt fan convins VAG din moment ce am un VW iar singura masina cu care as schimba-o ar fi tot un VW. Stima.
10 aug 2011, 12:37
-1
325 comentarii 709 puncte
"De asemenea, greutatea totala a unitatii 1.8 turbo a coborat pana la 131.5 kilograme." se poate considera o imbunatatire. Depinde cum privesti lucrurile... daca te uiti doan din prisma puterii ai putea spune ca nu au progresat foarte mult. La fel de usor ai putea tot din prisma puterii sa spui ca vag au scos putere din piatra seaca cu motorul de 1.4tsi de pe polo gti, respectiv 180 de cai.
10 aug 2011, 15:02
+2
559 comentarii 808 puncte
mai uitate si ce scoate pe teava de esapament......
10 aug 2011, 18:18
+1
325 comentarii 709 puncte
Iti plac masinile din grupul vag, dar nu poti spune ca esti fan...
10 aug 2011, 10:14
+2
5 comentarii 8 puncte
si audi a ajuns cu motorul 2.0 TDI de la 140 la 180 acuma.Cel putin la a6 din cate stiu.Asta ca tot ziceai de diesel'u de la BMW.Si ei au facut in doar 5-6 ani.
10 aug 2011, 23:19
0
34 comentarii 21 puncte
Si bmw cu motorul de 3 litri diesel la +300 cp. Chiar daca n-am o simpatie aparte pentru marca asta si urasc mare parte din soferii de bmw din romanica ce e al lor e al lor.
10 aug 2011, 23:32
0
34 comentarii 21 puncte
@bory: Vorbind sincer, ca de la sofer la sofer. Cate masini ti-ai cumparat in functie de noxe? O seara buna!
10 aug 2011, 22:49
0
559 comentarii 808 puncte
mi-am cumparat cateva masini in functie de noxe pentru ca : 1 conteaza la taxa de prima inmatriculare(la 2 masini am tinut cont de asta) 2 conteaza si la motor ce iese din el ca se cam infunda chestii , trestii pe acolo ..... si 3 conteaza mult si la piese ca daca nu se arde tot ce trebuie si catalizatoarele alea nu merg cum trebuie te cam arde la buzunar....... mai int si tu ca nu cont noxele doar pentru mediu .....
10 aug 2011, 23:12
0
34 comentarii 21 puncte
Poate doar la punctul 1 sa-ti dau dreptate. In rest afirmatiile tale stau in picioare doar vorbind din carti pentru ca la 99% din masinile care ating 2-300 de mii de km. pica orice altceva decat catalizatoare. Cat despre infundat, n-am auzit. La fel n-am auzit pe cineva sa zica ca isi cumpara nu stiu ce masina ca e nu stiu ce euro sau ca elimina nu stiu cate grame de noxe. Pun punct aici discutiei noastre, parerile raman pareri si nu se discuta. Iti multumesc de altfel si pentru cele 2 minusuri. Asa e romanul, daca avem VAG si omul, fan si el VAG fiind, zice ca BMW face motoare mai puternice e prost. O seara buna.
10 aug 2011, 23:22
0
559 comentarii 808 puncte
fratioare culcate ca e tarziu si debitezi prostii.... am vut un opel din 2002 si mi s-a infundat o piesa plina de site de la evacuare din cauza noxelor ca nu aveam filtru de polen..... catalizatorul mi-a cazut la un renault la 500k km si ma usturat la bani.... dak la tn e prima masina nu mai vorbii
10 aug 2011, 23:36
0
34 comentarii 21 puncte
Opel..renault.. pai eu mai sus vorbeam de masini nu de mijloace de transport. Parerea mea nu mi-o schimba nimeni. Momentan B5-ul meu 1.9 tdi AJM in 460 mii a avut schimbate decat injectoarele (si alea dupa ce am patit-o pe la un peco prin Serbia) si maine urmeaza toate bucsaraiele. Curatatul turbinei nu-l punem, pentru ca nu e piesa schimbata. Apropo, la revizia care am facut-o saptamana trecuta am fost intrebat daca am schimbat ceva la evacuare: Masina se incadra perfect in normele trecute pe carte. Si uite asa Passatul meu se indreapta spre jumate de milion linistit, cu noxele ca la carte, pe cand tu iti alegi masina noua in functie de noxele pe care le elimina :)) inca ceva, decat sa incerci sa ma iei pe mine la misto, mai pune mana de citeste si invata a scrie ca esti slab rau la capitolul asta.
11 aug 2011, 00:30
-2
559 comentarii 808 puncte
pe cine crezi ca intereseaza ce ai facut tu la passatul tau?.... si eu am tot passat dar nu ma apuc sa ii scriu istoricul pe aici:))..... esti atat de inapoiat mintal incat crezi ca noxele alea sunt asa.... de florile marului daca scriu prescurtat nu ins ca st varza.... ins ca mai si lucrez si nu am timp pt unii ca tn...
11 aug 2011, 09:42
0
taz-quattro
365 comentarii 145 puncte
Sqvl, pai ai facut o afirmatie total gresita. ¨Desi sunt fan convins VAG nu pot sa inteleg cum in 14-15 ani unui 1.8 turbo de 150 cp. au reusit sa-i adauge doar 20 cp. cu aceleasi consumuri, aici scoatem din calcul modelele de pe TT de 180, 210 respectiv 225 cp¨ Cum sa nu iei in calcul ce s-a pus pe TT? De ce sa nu iei in calcul? Este vb de motor, nu despre caroserie, da? Acelasi motor a echipat TT, A3 si mai apoi A5. In plus, TT quattro Sport avea 240cp stock, daca tot vb despre 1.8T :) Pe A5 nu s-a pus motorul de 180, 225 sau 240... Dar, hai sa revenim la subiect. E vb de motor, nu de caroserie :)
11 aug 2011, 01:51
+1
34 comentarii 21 puncte
Ma refeream strict la motorul baza care a fost conceput pentru majoritate. Cele cu puteri mai mari au fost concepute pentru o anumita categorie mai restransa cu inclinatie strict spre sportivitate pe cand celebrul 1.8 turbo 150 cp. era si fiabil si ieftin (in materie de consum) pe langa ce oferea. Nu contest calitatea ridicata a propulsorului actual de la care a pornit discutia, am fost insa nedumerit de ce altii pot sa scoata puteri foarte mari din motoare fiabile si ieftine de intetinut pe cand VAG o scalda in continuare cu acest 1.8 turbo la puteri slabute zic eu si cu 2.0 TDI de 140 de cai, la fel de slab zic eu. Sper ca ai inteles unde bat. Se pare ca la colegii de mai sus a crapat in alta parte. Stima!
11 aug 2011, 02:02
0
1 comentarii 1 puncte
Acesta e un motor pt varianta de baza, din aceasta cauza l-au facut doar cu 20 cai mai mult. In plus, vechiul 1.8T consuma mai mult decat 5.7 iar cuplul s-a marit semnificativ cu 110 NM la cel nou. Mi-ar place sa am acest 1.8TFSI pe masina mea, pana atunci, ma multumesc cu versiunea veche :)
11 aug 2011, 09:54
+1
34 comentarii 21 puncte
Nimic neadevarat in ce spui :) insa s-a deviat total de la ce am dorit eu sa subliniez si anume ca fan VAG fiind nu am cum sa sesizez ca virgula competitorul direct le-o ia inainte la capitolul putere... si ma opresc aici pentru ca personal consider ca VAG cu varful ei AUDI e peste BMW! O seara buna. @Bory: regret ca am incercat un dialog cu tine. Incerci sa iei din anumite mesaje numai ce-ti convine tie si ai un caracter rautacios.
11 aug 2011, 22:55
-1
559 comentarii 808 puncte
cand vorbesti de mototul de 1.8 turbo , vorbesti deaspre tot motorul, nu doar despre o putere care nu iti convine tie....... cum mai spunea cineva de pe aici: CP vand masina si cuplul face diferenta!!!
11 aug 2011, 09:55
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »