Motoarele pe benzina se afla pe cale de disparitie? Alte stiri auto 14 Septembrie Motoarele pe benzina se afla pe cale de disparitie?
Toate comentariile (99):
symbiot
33 comentarii 93 puncte
La preturile astea ,si la banii de rahat pe care ii primesti in Romania nici nu ma mir.Azi maine nu o sa-ti mai permiti nici un motor pe aer
14 sep 2011, 16:52
+13
BugattiVeyron
349 comentarii -156 puncte
ce sa mai zici de americani care au ditamai camionetele cu motoare de 8 litri si sunt pe benzina
14 sep 2011, 18:54
+7
nicholas
97 comentarii 62 puncte
alea vor disparea cu totul.
14 sep 2011, 21:24
-2
paulmotor
247 comentarii 242 puncte
datii unui inpatimit de de drag race un dizel ce ar face ?????????/
15 sep 2011, 02:03
+3
ando34
257 comentarii 380 puncte
Sunt si dieseluri performante , daca ti le permiti.
15 sep 2011, 04:03
+7
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
dar de drift?! sa-si bage dieselurile unde nu straluceste soarele. Chiar si asa cum ma costa dublu benzina pe motorul care-l am nu o sa trec IN VECI pe diesel... imi plac masinile, ar fi blasfemie sa-mi iau diesel
15 sep 2011, 18:45
+1
139 comentarii 40 puncte
Te pishi pe el drift. Pana mai ieri Audi avea masina diesel pt LeMans deci se poate. Dupa voi ar trebui sa mearga si tirurile sau vapoarele pe benzina ca sa dai 10 mil pe un tricou facut in China sau 200 de milioane un LCD.
15 sep 2011, 20:43
+3
70 comentarii 107 puncte
pentru drift iti trebuie cuplu! asa ca mai gandeste-te :)
16 sep 2011, 10:29
0
139 comentarii 40 puncte
Sa nu mai faca drift ca oricum e de *****.
15 sep 2011, 20:40
-2
519 comentarii 733 puncte
da, ce din pacate nu pot intelege unii "jurnalisti britanici" e faptu ca unora le place sa conduca mai mult diesel decat benzina.
14 sep 2011, 16:52
+2
82 comentarii 164 puncte
asta nu prea o inteleg...de ce le-ar place unora sa conduca mai mult diesel decat benzina...?
14 sep 2011, 17:11
+1
47 comentarii 177 puncte
pentru ca unora le place mai mult benzina decat dieselul. Mie personal imi place dieselul de 10 ori mai mult ca benzina, din mai multe motive, pe care "fanii" motoarelor pe benzina nu le-ar intelege. ;)
14 sep 2011, 17:18
+2
steffan
67 comentarii 55 puncte
detaliaza de ce iti place dieselul mai mult.
14 sep 2011, 17:28
+2
82 comentarii 164 puncte
Sunt curios...pt ca eu in afara de consum(care nu tine de placere)...stiu doar ca are cuplu mai mare..in rest nu vad nimic bun al diesel...mai ales ca toate in ziua de azi sunt turbodiesel...deci exista lag, sunt zgomotoase, mai lente..de fiabilitate nu cred ca mai se pune problema..pt ca daca te-a lasat turbina..si injectoarele..fie si dupa 3-4 sute de km...bagi o caruta de bani in auto..parerea mea..
14 sep 2011, 17:43
0
519 comentarii 733 puncte
mie pentru cuplu si consum, si cand e sa luam in considerare motoarele mari, sincer eu mare diferenta nu vad intre 535i sau 535d, mie dieselu mi se pare mult mai bun. Au evoluat foarte mult in ultimii ani. In oras pot merge mai relaxat cu un diesel decat cu un benzinar din cauza cuplului. A nu se intelege ca imi plac toate diesel-urile, imi plac unele. Sincer dieselurile noi sub 150-160 cp mi se par degeaba, la viteze peste 120km nu prea fac nimic, in aceeasi ordine de idei masini cu aceeasi greutate benzinare si tot 150cp iar nu mi se par ca zboara. Nu stiu poate am eu asteptari prea mari.Ideea e daca o sa ai(sau ai avut) ocazia sa conduci un motor diesel puternic o sa realizezi ca e mai usor sa ai aceeasi putere sau chiar mai mult fara sa-l turezi de sa-l gaseasca dracii.
14 sep 2011, 17:46
+8
ando34
257 comentarii 380 puncte
@ Alpina , de ce spui ca dieselurile sub 150cp nu fac nimic peste 120? Tocmai, ca datorita cuplului, merg mai bine la viteze ridicate, insa mie cel putin, mi se pare ca sunt prea lenese in primele trepte, de aceea prefer benzinarele.
14 sep 2011, 18:46
0
381 comentarii 502 puncte
@ alpina. Uite ca eu am un 530i e60, si sunt foarte multumit de el. An condus si 530d, iar diferenta de consum nu e cine stie cat, dar caii in plus se simt la benzina. Cand vorbim de turbo-benzina si turbo diesel, cum zici tu de 535i si 535d, dieselul e mai incet, dar are consum mai bun. De obicei, nu e prea corecta comparatia turbo-diesel cu benzinara aspirata normal. Faza cu cuplul mare e cam relativa, 535d are cuplu cat M5, dar nu se poat compara. DE RETINUT: cutia de viteze multiplica si demultiplica cuplul, prin intermediul multiplicarii/demult iplicarii turatiei la arborele de iesire din transmisie. Turatie mica la arborele de iesire (viteza de deplasare mica) = cuplu foarte mare, si vice versa De accea poti porni in panta cu 1a si nu cu a 6a, si tot de aceea viteza maxima e in a 5a si in a 6a, nu in treptele 1 si 2. Nu ma apuc sa fac aici teoria mecanismelor si a transmisiilor mecanice, dar e lesne de inteles ca pe aceeasi masina, aceeasi marime a motorului, dieselul va avea alte rapoarte in cutie sau/si raportul final de transmisie diferit fata de benzina. Mai pe romaneste: O benzina in fiecare treapta de viteza se tureaza mai mult decat un diesel echivalent, deci nu are cum sa fie identica cutia, dar in 90% din cazuri benzina are mai multa putere. Intradevar, cuplul efectiv transmis la roti, luat dupa diagrama de viteze a transmisiei, e ceva mai mare decat la benzina, dar nu cu mult. Apropo, daca toti laudati asa de mult dieselul, si ca doar cuplul conteaza si altele, de ce oare masinile de Formula 1 au ~700 de cai si 250-maxim 300 Nm ? In general, cuplul mare e util la transport de greutati mari, la pornirea in panta (treapta 1+2, reductoare etc), daca masina respectiva e grea samd. Intradevar, daca masina nu e foarte usoara, iti trebuie ceva cuplu ca sa mergi cu viteza mare, dar puterea e mai importanta.
14 sep 2011, 20:37
+15
381 comentarii 502 puncte
Si stai linistit, ca un motor mare pe benzina -3000 sau mai mult, il poti conduce aproape ca un diesel obisnuit, fara mari probleme. Eu de multe ori schimb in oras vitezele pe la 2000-2500 rpm, ca am destui cai si destul cuplu si la acea turatie ca sa ma deplasez relativ rapid. Normal, ca daca ai motor mic pe benzina, trebuie sa il turezi cam mult ca sa mearga cum trebuie, dar la motoare mari nu mai e valida treaba. Daca imi trebuie sa ma arunce in scauna, o tin numai in a 2a, ca pot sa merg cu 100 in a 2a, daca chiar vreau, dar nu are rost. Am si un diesel, o toyota land cruiser V8, 4500 diesel V8 bi turbo. Sincer, singurul motiv pentru care am luat pe diesel e ca se comporta foarte bine la mers pe off road, si cand treaba devine serioasa, imi trebuie viteza mica, reductor si diferentialele blocate, nu turatii multe ca sa raman inpotmolit. Aici dieselul are avantaj. Iar referitor la consum, consuma exact cat si motorul de 4700 benzina -ma rog, +/- 1%, deci tot una e. Treaba cu consumul mic la diesel nu e prea adevarata la motoarele foarte mari. Un prieten are corvette si consuma undeva pe la 10% mediu, la mers destul de rapid. AR mai fi si dezavantajele diesel, probleme cu pompa de injectie+turbo+injec toare, dar alea le stie toata lumea
14 sep 2011, 20:49
+7
125 comentarii 94 puncte
eu am si un diesel si o benzina, in afara de consum nu este nici un avantaj. Cuplul ? Iei benzina cu turbo, ai si cuplu si liniste si tot ce vrei. Circul mai mult cu dieselul ca ies mai ieftin, singurul motiv............... ...
15 sep 2011, 14:49
+1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
faza e ca nici nu exista cuplu, exista doar 2 forte intr-un motor: "puterea" si viteza. Cuplul este doar un calcul de cata "putere" ai la ce viteza... deci cum o benzina iti da 120 cai la 6000 rpm, un diesel iti da 120 cai la 4000 rpm. Faza e ca forta e la fel, doar turatia motorului difera si aveti voi placebo asta ca "trage tare" "fara sa o turati". Din pct de vedere al rotilor, motoarele sunt identice pt ca raportu din cutie e diferit... si totusi nu inteleg de ce un diesel nu are forta sa invarta rotile in gol... in pana mea cu dacia de 50 cai faceam burnout da cu un diesel de 100 cai nu poti... sa nu mai zic de drift ca nu cred ca sunt mai mult de 3 dieseluri de drift in LUME
15 sep 2011, 18:56
0
82 comentarii 164 puncte
Diferenta e clara de cum urca masina in ture...altfel se simte un motor pe benzina la 7k de ture...decat un diesel la 5k max...la asta s-au referit jurnalistii britanici...
14 sep 2011, 17:59
+2
519 comentarii 733 puncte
@Ando Personal pe mine nu ma incanta, mi se par prea lente si benzinarele si dieselurile. Si sa nu crezi ca vb de niste balene, masini de 1200-1300 kg mi se par prea lente cu atata putere peste o anumita viteza. Dupa cum ziceam e parere ma, poate is eu mai mofturos.Poate faptul ca le-am condus pe autostrada(nu in tara) si nu drumuri nationale are un cuvant de spus in asta,nu stiu. Adevarat la diesel e mai usor la viteze mai mari fara sa-l turezi la extrem,si poti ramane in treapta si la depasire.
14 sep 2011, 18:52
0
ando34
257 comentarii 380 puncte
Depinde si cat te tine punga, mi-ar place un 3.5d, chiar si un 3.0d, dar sunt mai costisitoare decat un 3.0i sau chiar m3 3.2. Twin-turbo sau turbo cu geometrie variabila, un set de injectoare, pompa de inalta, EGR nu se compara cu un set de bujii sau un set de bobine. Pai pe autostrada nu sunt chiar lente masinile in jur de 150cp daca respecti limita, pe autobahn e alta treaba. LA noi drumurile sunt pt auto <100cp, pe a mea am 190cp, vreau mai mult ca sunt pasionat, dar nu ai ce face cu ei in majoritatea timpului.
15 sep 2011, 02:45
+2
10 comentarii 8 puncte
Motorul pe benzina incepe sa cante la turatii mari si nici intr-un caz nu-l ia dracii :-)
15 sep 2011, 15:39
+5
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
cu uleiu potrivit si daca nu esti cretin s-o turezi cu motoru rece, te tine 10 ani fara sa schimbi nimic la motor si sa schimbi peste 6000 zilnic... va zic din experienta ca am consum 22 mediu pe un motor de 1.4 benzina si inca merge ca nou dupa 8 ani de "raliu" zilnic
15 sep 2011, 18:59
+1
ando34
257 comentarii 380 puncte
Da-mi voie sa te contrazic, mers forjat pe 1.4 de logan, consum mediu 9.3, ambreiaj + planetare varza dupa 3 ani. Dar pe ce motor de 1.4 treci de 6000? La asta taie la 5700 parca si la fabia cam tot pe acolo.
16 sep 2011, 18:47
0
asalt_ini
20 comentarii 35 puncte
nici gand!
14 sep 2011, 17:10
-1
buldozer
16 comentarii 14 puncte
Pai Motorele pe benzina zic eu ca revin puternic din urma! Utativa la VW cu motorizarile TSI la noile motorizari ford Ecoboost, etc, care sunt motoare pe benzina dar cu turbina (adica cuplu cam cat un diesel, multi mai multi cai) si care nu mai "sar calul" la consum chiar daca sunt turbo!
14 sep 2011, 17:16
+10
159 comentarii 401 puncte
PRO PTR MOTORINA LA DRUM LUNG,......CONSUM MAI MIC,IAR IN ORAS AM O MASINA CU 1,4 BENZINA
14 sep 2011, 17:35
0
56 comentarii 17 puncte
Normal benzina ii benzina nu se compara eu benzina aleg...
14 sep 2011, 18:53
+2
BZ85KRY
110 comentarii 30 puncte
Uni chiar cred in economia cu motorina. De ce sa renunt la micile placeri ale vieti de a conduce un motor pe benzina. mam saturat sa fiu incojurat de diseluri obosite la semafor care ma umplu de fum zici ca sunt tractoare.
14 sep 2011, 20:16
+5
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Serios ? Jura-te ca-i asa . Dar nu te gandesti tu ca poate pentru unii , aceste "mici placeri ale vietii" le constituie si conducerea unui motor Diesel ? Iti zic eu sa testetzi niste masini aparute dupa anul 2000 , Diesel vorbesc , si abia apoi sa vi sa zici ca un 1.8 sau 1.6 aspirat cu o vechime considerabila o sa ramana cu mult mai bun decat un turbo diesel actual . Si cand faci asta lasa la o parte subiectivitatea .
14 sep 2011, 21:04
+2
BZ85KRY
110 comentarii 30 puncte
am mers cu destule diseluri de la firme diferite ca sa-mi fac o parere. fiecare cu parerea lui
14 sep 2011, 21:29
-4
74 comentarii 97 puncte
ARO nu se pune....
14 sep 2011, 21:42
+8
28 comentarii 106 puncte
Testeaza tu un TDI de 170 CP si mai vorbim...
15 sep 2011, 16:15
-1
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
testeaza tu o benzina de 170 cai si mai vorbim
15 sep 2011, 19:00
+3
2 comentarii 4 puncte
@Lupes De ce compari tu un motor turbo diesel nou cu unu motor pe bezina fara turbo si vechi? O comparatie corecta ar fi intre un motor pe benzina turbo si un motor pe motorina turbo de aceiasi capacitate si sa aiba cam cu aceiasi vechime.
15 sep 2011, 18:31
+4
master89
19 comentarii 42 puncte
corect,un benzinar trebuie sa fie si turbo k sa il poti compara cu un tdi...
16 sep 2011, 18:15
+1
28 comentarii 106 puncte
benzina de 170 vs diesel de 170 o sa bata diesel pentru ca diesel va avea mai mult cuplu
16 sep 2011, 11:38
-1
56 comentarii 17 puncte
ce gluma buna
16 sep 2011, 15:50
+1
ando34
257 comentarii 380 puncte
Si daca benzinarul de 170 e turbo, cine bate?
16 sep 2011, 18:39
+1
master89
19 comentarii 42 puncte
la un diesel turbo porneste de la 2000rpm in schimb la benzinar de la 3-4000rpm deci tdi-ul s-a dus... eu unul prefer tdi,fiecare cu placerile lui ;)
16 sep 2011, 18:54
-1
ando34
257 comentarii 380 puncte
Exemplu concret Audi A4 '99 1.8T vs 2.5TDI, 0-100km/h 8.1s vs 9.00s.
16 sep 2011, 19:35
+1
62 comentarii 74 puncte
Intrebati taximetristii ce aleg :) unu care a avut un diesel nici nu vrea sa mai auda,unu care merge doar duminica cum sunt destui,logic ca alege motorina; si inca ceva cei care aleg masinile diesel habar nu au nici cum arata un filtru de aer,ei stiu doar ca sunt mai economice.Mai depinde la ce fel de diesel va referiti,un "common rail" as vrea si eu insa nu vreun tractor TDI la care cade:turbina,injecto are,EGR,electrovalve, senzori peste senzori,volanta,etc etc un mot benzina aspirat este mult mai simplu.SONDAJUL ESTE FACUT DE CRETINI DUPA CRITERII TAMPITE,dupa cum se vede mai sus cine are habar de cea ce are sub capota clar alege benzina.
14 sep 2011, 21:19
+4
74 comentarii 97 puncte
NU AI O TREABA!!!nu cade nimic daca mergi cum trebuie cu el intelectualule!!
15 sep 2011, 15:01
-2
BZ85KRY
110 comentarii 30 puncte
da de ce te bagi tu ca strampu peste tot cap de melc
15 sep 2011, 16:06
0
51 comentarii 45 puncte
pentru ca are dreptate, am mers cu diesel-uri care aveau 500k de km, si mergeau perfect, depinde cum mergi/intretii masina, daca voi mergeti cu un diesel ca cu un benzinar atunci...
15 sep 2011, 16:35
+3
74 comentarii 97 puncte
Pt ca sunt multi mancatori de rahat care nu au o TREABA!!!Ce vina masina ,un TDI,ca boul de la volan nu stie sa mearga cu ea???Ia zi!!!Eu am TDI de 240k km ,si a ***** treaba,nu a cazut nimic!!Motivul e simplu:m-am informat cum sa merg cu ea!! Apropo,cap de melc spuneam si eu in clasa a 4-a la colegi...cauta altceva te rog,te jignesti pe tine insuti cu asemenea jigniri...
15 sep 2011, 17:37
+1
139 comentarii 40 puncte
Te pishi pe taximetristii care nu au nici o treaba cu mecanica in general. Si cunosc pe unu care face taximetrie pe Logan DCi 1.5 si are 260.000 km si nu a schimbat absolut nimic la motor. Unu ca tine care habar nu are ce inseamna o masina poa' sa spuna si de un BMW 335d ca e de *****.
16 sep 2011, 15:33
-1
nicholas
97 comentarii 62 puncte
merg pe diesel, doar diesel
14 sep 2011, 21:26
-1
bogdan1305
92 comentarii 427 puncte
eu am masina si pe benzina si pe motorina .... diferenta se simte la cea diesel si la ecomie !!! In oras cu loganul de 1.5 dci 85cp am un consum de 4.1/100 km iar cu fabia motor de 1.4 16V 86cp am un consum de 7.5/100km (asta in oras ) deci aleg diesel desi imi place motorul pe benzina toarce mai frumos si nu troncane dar cum la noi in Romanica salarii de c***t, preturi la combustibil nu mai zic, fiecare incearca sa foloseasca fiecare banut pe care il are si nu sa-l iroseasca degeaba pe aceeasi 100km !
14 sep 2011, 21:46
+7
503 comentarii 588 puncte
Prefer benzina pentru placerea care o ofera cand conduci. Mult mai placut suna un motor pe benzina si cu o evacuare sport, decat un diesel cu o finala sportiva cum multi isi pun, dar nu se aude mai nimic. Motoarele diesel le apreciez pentru evolutia si tehnologia actuala, dar parca locul lor cel mai potrivit este pe camioane, masinile de teren si masinile agricole, mai exact masinile si masinariile grele. Le apreciez si pentru faptul ca nu mai sunt atat de zgomotoase. Chiar imi place cum suna un diesel pe un X5. Pana la urma, alegerea e a fiecaruia, dar cred ca acest lucru este puternic influentat de puterea de cumparare.
14 sep 2011, 23:26
+5
paulmotor
247 comentarii 242 puncte
da amerikani cmz ???benzina ramane tot benzina
15 sep 2011, 02:00
+1
519 comentarii 733 puncte
intra pe forumurile din state (Audi,BMW,Mercedes,J aguar,etc) sa vezi ce se plang si se milogesc multi ca ei nu primesc motoarele de 2 diesel sau chiar deloc. S-a schimbat treaba si la ei.
15 sep 2011, 10:55
+1
Vely
283 comentarii 548 puncte
Si totusi nimeni nu a adus in discutie faptul ca Diesel-ul are emisii mai mari de NOx, produse rezultate in mod normal din functionarea pe amestecul sarac, care sunt extrem de nocive, particulele Diesel sunt printre cele mai cancerigene substante descoperite pana acum si sunt cu mult prea mici pt a fi retinute corespunzator in filtrele speciale, desi sunt speciale ;); ca Diesel-urile innegresc peretele, gardu etc. langa care proprietaru parcheaza masina si de aceea au terminatia esapamentului indreptata in jos, care pe unele masini e chiar inestetic si ca emisiile CO2 nu sunt un argument pt ca ele oricum se reflecta in consum.
15 sep 2011, 02:42
+7
Vely
283 comentarii 548 puncte
Iar o comparatie corecta se poate face doar intre un motor pe motorina si unul pe benzina AMBELE supraalimentate sau AMBELE aspirate! Totusi tehnologia noilor motoare pe benzina nu mai e asa de in urma, ele au fost uitate o perioada de timp pt ca motoarele Diesel nu s-au ridicat la pretentiile proprietarilor de autoturisme!
15 sep 2011, 02:45
0
45 comentarii 19 puncte
ce te determina sa crezi asha ceva? Un motor 2.0 benzina ASPIRAT cu 140 de cai va face 0-100 km/h mai repede decat un 2.0 turbo diesel 140CP, ma refer ambele masini sa aiba 1300Kg.
16 sep 2011, 01:11
0
20 comentarii 27 puncte
Nu inteleg ce legatura are pretul carburantului deoarece diferenta dintre cele doua (benzina-motorina) este de maxim 10 bani .. astazi a fost de 3 bani la un anumit peco ..
15 sep 2011, 02:52
+3
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
sa-ti desenez: un diesel iti mananca 4 in oras pe cand o benzina iti mananca 7... deci 7 costa mai mult decat 4
15 sep 2011, 19:03
-2
ando34
257 comentarii 380 puncte
Bai da' ce de-a posturi ai pe-aici si dai lectii, desenezi, dar daca nu poti face un burnout cu un diesel de 100 de cai tot nu esti profesor.
15 sep 2011, 21:03
0
21 comentarii 17 puncte
la ce vorbiti ma de burnout ca voi n-aveti un covrig in stomac:))
16 sep 2011, 14:24
+1
ando34
257 comentarii 380 puncte
P@ ayan Posed un 6 in linie de 190cp, destui pt. un burn si spre deosebire de tine, imi permit mai mult de un covrig.
16 sep 2011, 18:26
+1
360 comentarii 207 puncte
o masina diesel se merita numai daca faci multe drumuri lungi in afara oraselor. pt deplasarile in oras benzina este ideala. dieselul se mai merita si daca esti capabil sa iti faci tu reviziile ca sa nu te nenorocesti la buzunar in service-uri astfel facand economie de bani.
15 sep 2011, 08:32
+3
greenroadsterr
449 comentarii 1411 puncte
Motorul pe benzina nu va muri niciodata. Este mai simplu, mai curat, mai usor, mai ieftin, mai silentios, mai turabil, mai performant. Cand credeti ca o sa vedem un Lamborghini cu un V12 DIESEL montant in spatele masinii??? Cred ca la relanti va vibra toate masele plastice de pe masina, adica toata caroseria. And what's wrong cu un 1,2 TSI pe o masina de clasa mica? Preferati 1,4 TDI? NOT ME.
15 sep 2011, 09:48
-2
SterfanAMP
21 comentarii 107 puncte
Motorul pe benzina nu va disparea niciodata ele sunt baza intr-un drag sau orice fel de cursa. Doar GPL sa dispara, da la cat de inventiv e romanu ia butelia de la aragaz si o pune in portbagaj.
15 sep 2011, 13:26
+6
51 comentarii 45 puncte
atunci audi dc a bagat DIESEL la cursa de la LE MANS?? si culmea au cam batut tot ce au prins? de proaste, puturoase, nesportive ce sunt. sa fim seriosi.
15 sep 2011, 16:38
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
pentru ca intra la pit-stop mai rar si castiga timp... merge mai incet decat benzinarele dar "le intrece" cand benzinarele alimenteaza
15 sep 2011, 19:05
0
45 comentarii 19 puncte
si la ce le ajuta alora ca au masini sportive pe benzina daca pierd?:))
16 sep 2011, 01:01
0
139 comentarii 40 puncte
Lasa-o balta amice ca esti pe dinafara total. Du-te si te uita la Pokemon ca ala e de nivelul tau.
16 sep 2011, 15:35
-1
41 comentarii 24 puncte
@greenroadsterr Ai maare dreptate!
15 sep 2011, 14:50
+1
45 comentarii 19 puncte
eu pot sa va spun ca detzin o mashina Diesel 1.9 150HP, fac multzi KM cu un consum de 7L/100km mediu( dar e mai mult orash shi tzin sa subliniez k am jante 8jx18" 225/40) cand ma supar pe acceleratzie ink de la 1700 de ture, nu trebuie sa dau in treapta mai joasa dak vreau sa fac o depashire, in autostrada atinge 210km/h(fara prea mult efort) . Inconvenientul e ca motorul e zgomotos, shi nu are nici un rost sa pui Tzeava de eshapament mai deschisa pt k oricum nu are un Sound mishto. Fiind vorba de fiabilitate, eu am vazut mai multe mashini diesel care au atins 400.000 km fara sa se atinga motorul, decat mashini pe benzina. Shi app de zgomotul motorului, kiar dak e diesel la mashina mea motorul se audekiar foarte putzin in mashina, shi dak la cei din afara mashinii nu le place sunetul motorului meu, nau decat sa il ignore. Nu sunt PRO Diesel shi nici Pro Benzina!!! pt mine ce e mai convenabil e alegere;) Intr-adevar mi-ar place foarte mult o mashina pe benzina, pt sunet, pt ca o potzi personaliza, potzi pune acel filtru in con pt a o auzi respirand, ii pui acea tzeava de eshapament pt a o auzi cum toarce la minim shi cum urla la turatzii ridicand tot parul pe tine shi dandutzi adrenalin, in stilul mashinilor de curse. Dar sa fim serioshi shi realishti. Dak ai bani shi itzi permitzi iei una benzina, dak stai cu banii ca mine, itzi iei una diesel ca sa nu stringi din cur cand te duci la peco, sau itzi iei GPL(dar nu trage mashina shi tre sa fie de preferat aspirata) Fani ai tunningului care impartzim aceeashi pasiune eu va urez toate cele bune, mashini dupa placul vostru shi sa ne auzim numai cu bine!!!! Spor la personalizat mashinile!!!!
15 sep 2011, 16:34
+4
62 comentarii 41 puncte
frate, apreciez tot ce ai scris acolo , dar scrie te rog in romana .
15 sep 2011, 22:02
0
45 comentarii 19 puncte
imi cer scuze petru greselile de otografie si ca nu am scris corect. Nu am crezut ca se puncteaza asa de mult pe corectitudinea scrierii corecte a cuvintelor pe internet, am uzat un limbaj de "Chat".
16 sep 2011, 00:28
+1
45 comentarii 19 puncte
ortografie*....pfff
16 sep 2011, 00:29
+1
45 comentarii 19 puncte
se vede ca ultimii ani de scoala nu au fost in romania, mai bine taceam, ca paream mai destept:)) nu stiu cum sa sterg comment-urile.
16 sep 2011, 00:31
-1
ubres
50 comentarii 98 puncte
atunci cand o sa dispara masinile pe benzina vor disparea si cele diesel(din lipsa de petrol) dar vom avea masini electrice sau cine stie ce alte inventii dar pana atunci o sa mai dureze ceva
15 sep 2011, 16:40
+2
22 comentarii 15 puncte
daca as putea....as mere pe etanol:(((....diesel ar trebui sa fie doar pt tiruri si tonaj:))
15 sep 2011, 17:16
0
SterfanAMP
21 comentarii 107 puncte
Acum ca au bagat astia de la audi un diesel la nu stiu ce concurs in nu stiu ce cursa nu inseamna ca gata motorina number one, ca daca baga accelasi audi dar pe benzina, dieselu il vedeai cum lua avans mare in oglinda retrovizoare. sa fim seriosi.
15 sep 2011, 18:10
+1
3 comentarii 7 puncte
daca ar fi cum spun unii ca doar putearea conteaza nu si cuplul,incercati la un drum sa mergeti cu un logan 1.6mpi 90cp si o skoda octavia 1.9tdi tot 90 de cai si sa vedeti daca va puteti tine cu loganul dupa skoda...(si eu am tot motor pe benzina aspirat de 1.4 vw asa ca sa nu credeti ca laud dieselu pt ca am si eu) stiu ca dieselul este dotat cu turbina si alte cele dar am vrut sa fiu obiectiv strict pe putere,fiecare motor e bun in felul lui si daca iti cumperi o masina noua de exemplu si ii pui numai consumabile bune,le schimbi cand trebuie,mergi cum trebuie cu ea,pui benzina/motorina buna nu o sa iti cada nimic gen injectoare,turbine etc. la cat de aglomerata este piata auto acum constructorii nu isi mai permit sa faca motoare ne fiabile,cu defecte s.a.m.d asa ca orice motor ti-ai lua nu vei avea probleme cu el.ca se mai trezec 1-2 la 10.000 ca le cade una alta sunt niste prosti,baga motorina de la tiristi,pun ulei de cea mai proasta calitate,nu il schimba cand trebuie,nici filtrele etc...
15 sep 2011, 18:27
0
36 comentarii -4 puncte
Cifrele vorbesc...., adica cei care au un diesel numa consumul conteaza pe cat de tare mere...... La cei cu benzina conteaza timpii..., ma refer la masini din aceeasi liga 2.0 T benzina si 2.0 T diesel. depinde ce ii trebuie, pentru mine e benzina ca nu circul mult si nu imi plac motoarele diesel pentru ca sunt umpic lenese, si nu se tureaza.
15 sep 2011, 18:54
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare