Daca mai "tragea" de ea lua cam 350 km/h,limitat in treapta 7 de cutie bineinteles la 8.250 ture!Oricum piesa motorul asta si la felul cum trage si la cum suna!
Asta se intampla cand pui motorul fostului M5 pe sasiul unui Z3 de numai 1 tona !Scepticii si bagatorii de seama pot fi invitati sa taca deoarece 330km/h e capabil sa atinga si M5 daca e delimitat bineinteles(dar nu asa de rapid)!Iar proprietarul acestui Z3 sa ales cu o racheta ! Respect!Numai bine!
trage foarte bine dar pana nu vad aparat individual separat de masurat viteza si nici filmarea cu soseaua ca la testul veyron-ului nu merita sa ne alarmam foarte mult + ca stim de existenta erorilor de tahometru.
Nu vreau sa ma interpretati din cauza nickname-ului ca cel ce incearca sa stirbeasca recordul obtinut dar lipsesc multe lucruri esentiale unui test de asa anvergura.
Nu degeaba motoru asta a capatat titlul de cel mai bun motor al anului, urca in ture absolut nesimtit, parca cere mai mult de 7 trepte, bine... toate astea fiind valabile daca masina se afla pe strada nu pe un stand dyno. Cat despre sunet... de neegalat, absolut superb... iti incanta urechile intr-un mod foarte placut, mai bun decat orice muzica.
Fals. Ce va entuziasmati asa? pai 13,8 sec 0-300 cam greu. Adica la curse la Satu Mare era un bolid de 900cp si prindea 230km/h in 10 sec, 4x4 cu slick-uri de diametru mic cutie double clutch, asa ca asta e o MARE eroare de vitezometru. Poate e calibrat sa indica cu 50% mai multa viteza. Mai usor de facut decat masina reala care sa aiba performantele alea. SI Veyron are 0-300km/h in 16,8sec, Corvette ZR1 ~24sec. asa ca BMW-isti prosti
BAI ...spune ca face 300 in sub 20 secunde ! asta nu inseaman ca neaparat sunt 14 cum zici tu ,ci aproximativ 18-19 cu eroare bineinteles ,dar tot e impresionant ! Nu vezi ca masian duap ce ca din fire e usoara mai e dezechipata si de tot interiorul + probabil "mici" modificari pe la suspensie!Si odata ce un M5 MARE si GREU delimitat urca fara limitator in 330 ( masian de aproape 2 tone) ,asta de 1 tona si un pic nu e capabila de performantele astea? te inseli amarnic ...stai si mai mediteaza putin!
Imi pare rau ca pun botu oamenii la asa ceva.
Chiar si Hennesey Venom GT de 1000 de cai si tot o tona 16 sec 0-330, tapsia cam 17 face. Acuma tot mai crezi ? Plus ca z3 cu motorul ala ar patina destul fiind in fata, pe cand Venom are V8-ul central si cam 70% din greutate pe spate, deci plecarea e mult mai buna. Acuma tot mai crede cineva ?
Nu are cum sa aibe 70 % din greutate pe spate ,are cam 60-40,dar Venom avand cuplu de balena si asta numai cu spatele patineaza mult in primele 2 trepte si abia in a-3-a pune puterea jos!Asta se traduce prin timpii care i-ai zis tu !Totusi ,cum am zis mai jos ,eu stiu ce paote motorul asta de M5 de pe M3 e30 de pe M5Board si dragtimes si decat vreo 2 masini din "pachetul" de supercaruri i-au facut fata! in rest a maturat cu toate pe jos...!S-ar putea si acest Z3 sa faca la fel !
BAI YGD-sef...nu face comentari asupra mea sau a altora fiecare isi spune parerea aici nu esti pe blogu tau idiot cu 2 clase....mai baga la nfs si mai hai pe la noi
G55STEYR:De unde sti ca motorul nu e a adaptat pe o cutie mai scurta decat cea de fabrica sau ca nu are un kit ambreiaj mai dat ***** ca cel original ?Sti ursuletul e30 de pe dragtimes nu?Ei daca nu ,afla ca are de asemenea motor de M5 pe el si singurele masini care l-au facut in linie dreapta au fost Koenigsegg CCX si Porsche Carerra GT! Si si ala tot ca acest Z3 dadea bordul peste cap!Eu zic ca ce a filmat omu e realist,ca stiu ca motorul "poate" mai mult decat iti imaginezi tu si "milimetricu" care nu crede ca e Z3 asta!
Este chiar foarte posibil sa prinda in 14 secunde 300 KM/h. Pe legendarul YouTube este o filmare cu un M5 de 1000 CP care in 8 secunde prinde 260 KM/h la un Drag Race. Deci Z3 cu motor de M5 e de doua ori mai usor decat M5-ul de care vorbesc si are o putere pe jumatate cat are acel M5 de 1000 CP, deci e foarte posibil.
Mai ales comparand cu masini de drag nu pare posibil. Am vazut si eu M5 de 1000 de cai cum pleaca cu slick-uri uriase - pai e glont, si n-are mai mult de 1,5 tone deci nu e dublu, pe cand Z3 asta tot are ~o tona cu asa motor si cutie SMG si la plecare patineaza muuult.
Pai daca ursul ala pierde fata de Porsche Carrera GT e clar ca e ireal Z3-ul pentru ca si Carrera GT face peste 30sec 0-300.
De unde stiu ca nu e cutia scurta? Cu cat mai scurta cu atat mai putina viteza prinde, si-asa e foarte scurt raportul in grup.
Oricum de ce sa cred daca nu vad ceva mai clar, credibil. Pe filmare nu vezi viteza aproape deloc, spre sfarsit vezi ceva in genul 180-200 pe geamul din dreapta.
E clar o gluma ca sa ne scoatem noi ochii intre noi. Asa se intampla si cu VS in gen.
Canalul asta va spune ceva ? rSeat Racing Simulators http://www.youtube.c om/user/rseatnet#p/u
E singurul film asta cu Z3-ul, cat se poate de fictiv.
Numa ca asa-i cine crede ceva ce nu e real va gasi explicatii pentru orice.