trist, foarte trist, dar mie unu deja mii cam scarba de motorsport, vitezele sunt din ce in ce mai mari, ceea ce place publicului, dar participantilor nu stiu, nu stiu daca iti convine sa pilotezi o masina pe care sar putea la un moment dat sa nu o poti controla in anumite circumstante, federatiile de specialitate ar trebui sa scada limitele de putere ale masinilor si sa sporeasca siguranta participantilor, nu mai vb despre indi, unde puterea este pusa pe sosea doar cu ajutorul aerodinamicii, cum intervine o ciocnire cum masina nu mai este stabila si iti iei zboru, pacat, mare pacat, RIP Dan Wheldon
Eu zic sa isi impinga masinile pana la finish ca sa nu existe nici un pericol. Sporturile sunt ce sunt, iar participantii intra cu bunastire pe pista. Daca sunt de acord cu ceva din motorsport, sunt de acord sa se scoata toate sistemele astea inutile pentru control si sa lase pilotul sa traiasca, cu impresia ca detine controlul absolut. Il face sa mearga mai rapid, mai spectaculos, mai prudent, mai calculat si il si tine alert! Sistemele astea de safety omoara pilotii... la fel ca si la Simonceli in motogp.
daca sunteti atenti,dupa primul contact intre primele masini,celelalte masini din spate(unele doar)incep sa fuga de spate,sa derapeze,oare dc?de aceea sa produs o reactie in lant.
accidentele in motorsport sunt destul de rare ,dar atunci cand se intampla sunt grave ...
Dumnezeu sa-l odihneasca si condoleante familiei,prieteniilo r si echipei lui.
Asta-i mentalitatea la americani: motor urias cu putere la fel, o pista in linie dreapta (de preferat una de sare) sau un oval (pentru ca nu pot lua curbele) si poftim competitie. Si cand te gandesti ca la Nascar si Indy sunt o gramada de piloti inghesuiti (daca ar fi pe un circuit adevarat ar aparea distante intre ei) nu te mai poti mira de accidentele teribile care apar. Sa nu mai vorbesc de dragstere... Cand o sa inteleaga si ei ce inseamna o cursa, nu vor mai avea astfel de accidente!