Bine ca mergi tu cu Bugatti Veyron. Pt drumurile noastre, Dacia ( de la 1310 pana la Duster ) este masina perfecta. Crede-ma, ca daca ar fi avut gura, saraca mea berlina, sa spuna pe unde a fost ea, nu s-ar fi oprit doua zile din vorbit. Momentan sunt la a doua Dacie ( SN ), si sunt foarte multumit de ea, la fel ca si de prima, iar urmatoarea masina va fi ... ghici ce? Tot Dacie. Ca va fi Solenza, Logan, Sandero sau Duster, nu stiu, dar in mod sigur tot Dacie va fi.
prietene ma refeream la daciile alea vechi 1300 nu la Logan sau astea facute 90% de Renault , romanii doar le ansambleaza ca nu avem noi tehnologia pt a face o masina made in romania .. doar scrie Dacia Logan si mai jos by Reanult :P eu am avut o dacia solenza cand eram incepator .. e o masina foarte buna , nu ma lasat niciodata in pana , dar a fost si ingrijita si tinuta numai in garaj ! bv tie ca optezi pt ceea ce crezi , sa o stapnesti sanatos , numai bine
Parerea ta este ca sunt de rahat cele vechi, iar a mea ca nu. Putem sa ne contrazicem 10 ani pe tema asta, si nu cred ca ajungem la o intelegere :D Multumesc, si numai bine si tie ;)
Zica fiecare ce vrea, dar daciile alea si-au facut treaba, si nu as zice ca sunt de rahat, ca pana una alta poate o fost prima masina cu care ai circulat pe drumurile patriei.
ce tzeapa dau astia poporului roman! o data ne fac sa dam pe te miri ce o masina care intretinuta constituie inca un mijloc de deplasare pentru foarte multi(la noi in tara e inca media de 2 masini la 10 locuitori) si apoi ca ne vand o masina care nu face acei bani. vretzi sa spuneti ca valoarea reala a masinilor care sunt pe piata noi la 8 mii euro e pe bune? atunci cum de vand in state dodge challanger cu 30 000 usd? e de carton? toata aceasta frasuiala cu programul rabla e doar o alta modalitate de a indemna omul la consumatorism si la risipirea resurselor. dar asta e o treaba complicata pe care nu ma astept sa o inteleaga toata lumea...
Oricat ar injura romanu si ar blama masinile astea, eu nu cred ca au fost de rahat si proaste. Proaste erau la tablarie, in masa mare dupa 10 ani era rosie, asta m-a disperat intotdeauna la Dacia, daca aveau tabla buna, rezistenta, nu renuntam la dacie nici astazi. Acum in service-uri nu mai vad Dacii cum vedeam odata, ci vad Bmw-uri, audi, vw, renault etc...orice masina se strica cand nu i se ofera ce-i trebuie. Nu stiu daca multi au fost prin afara cu o dacie 1310 sa vedeti alta diferenta cum merge o dacie in RO si cum merge intr-o tara EU...zici ca nici nu esti in dacie frate. Am avut o 1310 din 90's cu motor 1.6 carburatie, nu m-a lasat niciodata in drum..sa am vreodata probleme banale cu platina, bujii, fise etc...le schimbam la un an jumate, erau ff ieftine 30 lei cumparam tot rahatul si mergea ca noua. Niciodata nu i-am pus piese SH, totul nou si a functionat ff bine. Batranul Papuc care inca mai munceste si azi pe la anumite firme si firmuletze toti si-au facut treaba cu dacia si s-au ridicat, acum cand au ajuns rable nu va mai plac si le injurati. Toti am pornit de la dacie, poate nu toti, dar o mare parte care a prins era daciei classice toti au avut. Unde vinde acum Dacia masini pe piete din africa si orient, au promovat-o inainte cu Dacia Papuc Double Cab 5 editii la rand prin desert in fel si fel de conditii si au rezistat si nu au mai crapat. Asta e, o sa ramana o amintire frumoasa pentru mine.
Si eu sunt de acord cu tn , toate daciile sunt bune , dar poti face si urmatoarea treaba dai o dacie in `88 ` iti da un tichet iti iei pe tichet 25 de mil si cu bani aia iti iei una din 98 s-au poate chiar una pe injectie , repet dacia e buna dar dacia nu ( logan, sandero ,ducter ) ca astea sunt niste rable in adevaratul sens al cuvantului adk sunt cele mai proste masini care se fabrica in intreaga lume , noi si cu chineji s-au indieni si alti nepriceputi la masini
dacia pe injectie au fost chiar reusite la capitolul motor, nu prea picau asa repede, asta numai daca nu faceai anumite controale mentionate de producator. Doar ca tablaria lasa de dorit, daca nu ai grija de ea sa o tratezi, rugineste repede.