Doua masini, 1.950 cai putere: Lamborghini Gallardo UR versus Nissan GT-R AMS Curse Ilegale 26 Octombrie Doua masini, 1.950 cai putere: Lamborghini Gallardo UR versus Nissan GT-R AMS
Toate comentariile (45):
46 comentarii 102 puncte
nebuni rusii astia ma!!!
26 oct 2011, 14:15
+10
29 comentarii 93 puncte
ooooofff , ce au unii..:| si noi ne alergam cu 200 cai :| si zicem ca fuuuuge tare =))
26 oct 2011, 14:16
+24
The29031993
54 comentarii 102 puncte
daca ii ai si pe aia 200:)))
29 oct 2011, 15:10
+1
174 comentarii 369 puncte
Multi bani tata... foarte multi bani...
26 oct 2011, 14:22
+14
120 comentarii 323 puncte
ce jucarii au astia frate....
26 oct 2011, 14:33
+7
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
ce stresat este cel din nissan.oricum sunt deosebite ambele masini.
26 oct 2011, 14:42
+10
1153 comentarii 4446 puncte
Respect pt. bestiile acestea...si..aia da autostrada tot sa te dai;)
26 oct 2011, 15:28
+3
Sierra RS Cosworth
82 comentarii 198 puncte
ce mai ... RESPECT !
26 oct 2011, 15:43
+1
81 comentarii 86 puncte
aha deci peste 200 castiga lambo, dar la plecare nisan rools e adevarat ca te imping in scaun cei 900cp dar parca rusul ala prea exagereaza :))
26 oct 2011, 15:57
+1
46 comentarii 16 puncte
are launch control ca sa nu derapeze la start...sincer nu cred ca as putea alege ambele sunt misto.
28 oct 2011, 00:13
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
44 comentarii 78 puncte
Da, unde era soferul :) Crede-ma sa ai o asa masina pe mana cu o asa putere, nici tu nu ai stii cum sa pleci mai bine :) PS : Ambele masini sunt bestiale !
26 oct 2011, 17:11
+9
NTeodor
583 comentarii 561 puncte
Ma gandeam eu ca sariti cu minusuri. Si nu stiu de ce ati crezut ca eu as fi sofer de Bugatti Veyron si ma rad de ei cum conduc. Nu....eu am vrut sa zic ca ei nu fac acolo masina vs masina....ci mai mult....se plimba pe autostrada. Daca era intradevar masina vs masina dadea ala startul si se duceau....nu mai conta ca ala a uitat un buton sau s-a incurcat in butoane. Si inca ceva.....daca tot iti cumperi un asemenea monstru de 1000+ CP macar invata sa il controlezi si sa il conduci cum trebuie. Daca nu....cere sfaturi de la Stig.
31 oct 2011, 16:46
-1
iBogdannn
112 comentarii 174 puncte
Da ambele sunt bestiale , dar GT-R'ul este fara discutie cel mai tare dintre cele doua . 402m conteaza ... dupa 200+ se duce lambo dar pana in 150-200 il pisa gtr'ul . Superbe GT-R'urile astea , din toate punctele de vedere !!!
26 oct 2011, 17:20
+2
802 comentarii 715 puncte
GT-R are cutie semiautomata si reuseste schimbari mult mai rapide si fara gresala fata de Gallardo cu o cutie manuala in H, foarte greu de manevrat. In plus, rapoartele de transmisie mai scurte ale GT-R-ului il ajuta in accelerarea pana la 220 km/h. Gallardo reuseste sa isi arate adevarata putere abia dupa ce intra in treapta a 4.
27 oct 2011, 17:46
+2
29 comentarii -13 puncte
este super gt-r'ul dar cred ca lambo-ul pierde mult aici din cauza ca este manuala.
26 oct 2011, 17:41
+4
44 comentarii 56 puncte
e chiar mai bine ca e manuala, e-gear de la lamborghini nu stie ce sa faca cu atata putere si pierde si mai mult!
26 oct 2011, 18:06
0
10 comentarii -6 puncte
Ce sa mai comentam.... ceva frumos. Si Lamborghini se duce dupa 200 mai tare,deoarece mai are in plus cativa caluti (150) . Oricum GT-r'ul e fortza
26 oct 2011, 18:16
+2
nick-013
83 comentarii 16 puncte
cel din GTR, Oleg, e deprins cu al sau GTR, care e are tot 900 cai insa e altceva la el, am vazut citevai zeci de video cu el si asta e stilul lui de a conduce cind alaturi este ceva cu cai mai multi si de la care se teme sa nu piarda, in fine ar fi bine sa intelegeti rusa apoi cu alti ochi si cu alte impresie spre final ramii
26 oct 2011, 19:19
0
cippy_avr
38 comentarii 29 puncte
4.4 secunde de la 100-200...pai inseamna ca 0-200 face sub 8 secunde SIGUR...:D
26 oct 2011, 19:36
0
cippy_avr
38 comentarii 29 puncte
crek asupra aluia din GT-R este o fortza de 5-6G.....asha de tare se stramba... Oricum Bestiale si masinile dar si soselele...
26 oct 2011, 19:38
+1
PH_99_MOM
45 comentarii 66 puncte
cik foloseaua benzina 98...oricum prea tari masinile...nu o sa vedeti asa ceva in romania niciodata...si va spun si de ce 1 pentru ca nu avem sosele...2 nimeni nu se risca sa vina cu o masina de 1000cp in romania si 3 politaii...kre abia astepata sa scoata si ei de o ciorba...
26 oct 2011, 19:45
+2
44 comentarii 56 puncte
in romania deja se lucreaza la un GTR cu kitul de la AMS ALPHA 12! Vara viitoare sar putea sa se plimbe prin oras ;)
26 oct 2011, 22:18
0
14 comentarii 5 puncte
Deja masina a fost la Tulcea la ultima cursa de dragracing de anul acesta,a scos 10.08 pe 400m si 233km/h viteza de iesire,setup cu benzina de strada
27 oct 2011, 01:30
+1
yovalentin
9 comentarii 9 puncte
In Rusia politaii sunt mai rai
27 oct 2011, 13:16
0
lupalb
33 comentarii 26 puncte
gasesti masini de 1000 de cai, dar nu se posteaza pe net.
27 oct 2011, 14:41
0
PH_99_MOM
45 comentarii 66 puncte
PS la commul de mai sus NU E BOBI MOM...K SA INTELEGETI
26 oct 2011, 19:46
+1
45 comentarii 22 puncte
gtr'u are ceva numit "launch control"!!de aceea pleaca mai bine!! ( e un fel de sofer care cunoaste masina perfect......da atat putere cat poate sa puna pe asfalt!!fara pierderi)..dak nu e activat butonul............. ........cine stie care ar fi fost ordinea....
26 oct 2011, 22:11
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
GTR-ul acela este 2008+, nu are launch control, doar la modelul 2011 exista, si totusi este putin aiurea spus launch control, atit doar ca seteaza turatia la 4000 RPM iar cand lasi piciorul de pe acceleratie pleaca instantaneu. La modelul din 2011 dupa 3-4 folosiri al launch controlului daca motorul este supra-incalzit, pana nu se raceste ADIO putere.
27 oct 2011, 19:07
0
28 comentarii 58 puncte
Pe rusul ala cu Nissan-ul l-am vazut la "unlimited 500 moscow" unde alerga tot cu o bomba de nissan si la un moment dat a iesit pe locul 2 pe 1 fiind un bugatti veyron.
26 oct 2011, 22:34
0
Bakena
693 comentarii 323 puncte
la unlimited 500 nu a fost si acel evo?stiu ca a scos in jur de 23 secunde,fiind cel mai rapid de la draqtimes
26 oct 2011, 23:24
-2
2 comentarii 7 puncte
pfff ce sosele au frate. cum sa nu-i dai ?
27 oct 2011, 10:09
0
1 comentarii 0 puncte
super masini :))
27 oct 2011, 10:27
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Tari am bele masini ,dar cand GT-R da treapta 4 se termina "visu" ssi vine Lambo peste el !Oricum imi place mai mult GT-R-ul!Respect!
27 oct 2011, 10:54
-3
realmode
241 comentarii 157 puncte
Cred ca nu vad bine :))
15 mai 2012, 16:01
0
96 comentarii 14 puncte
Adevarat e acel GT-R Respect pentru ambele
27 oct 2011, 11:08
+2
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
Doamne ce torpile...GTR-ul are avantajul cutiei extrem de bine calculate, poate mult prea perormanta pentru vremurile astea :) lambo are avantajul puterii, se poate remarca diferenta dupa 220-230 intre ele, in favoarea lamborghini-ului, care pare sa aiba mai mult de 150 de cai in plus, la cum accelereaza pe langa GTR. In orice caz, au plusuri si minusuri, una fata de alta, dar prea putin conteaza...sunt doua rachete ridicate la rang de opera de arta! AMIN.
27 oct 2011, 13:45
+2
realmode
241 comentarii 157 puncte
GTR nu este facut pentru DRAG racing, tocmai pentru ca viteza maxima nu depaseste 197 mile/h, acolo pierde. Un super car modificat gen Lambo isi arata adevarata putere dupa 220 KM/H. Insa pe circuit, Nurburing, o incaseaza de nu se vede. Pe circuit niciodata nu ai nevoie de viteze mai mari de 190 MPH, asta e si ideea GTR-ului. Cu toate astea pe 1/4 mila scoate sub 9.9s, AMS performance au reusit un 8.73s.
27 oct 2011, 19:09
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare