Da, unde era soferul :) Crede-ma sa ai o asa masina pe mana cu o asa putere, nici tu nu ai stii cum sa pleci mai bine :)
PS : Ambele masini sunt bestiale !
Ma gandeam eu ca sariti cu minusuri. Si nu stiu de ce ati crezut ca eu as fi sofer de Bugatti Veyron si ma rad de ei cum conduc. Nu....eu am vrut sa zic ca ei nu fac acolo masina vs masina....ci mai mult....se plimba pe autostrada. Daca era intradevar masina vs masina dadea ala startul si se duceau....nu mai conta ca ala a uitat un buton sau s-a incurcat in butoane. Si inca ceva.....daca tot iti cumperi un asemenea monstru de 1000+ CP macar invata sa il controlezi si sa il conduci cum trebuie. Daca nu....cere sfaturi de la Stig.
Da ambele sunt bestiale , dar GT-R'ul este fara discutie cel mai tare dintre cele doua . 402m conteaza ... dupa 200+ se duce lambo dar pana in 150-200 il pisa gtr'ul .
Superbe GT-R'urile astea , din toate punctele de vedere !!!
GT-R are cutie semiautomata si reuseste schimbari mult mai rapide si fara gresala fata de Gallardo cu o cutie manuala in H, foarte greu de manevrat. In plus, rapoartele de transmisie mai scurte ale GT-R-ului il ajuta in accelerarea pana la 220 km/h. Gallardo reuseste sa isi arate adevarata putere abia dupa ce intra in treapta a 4.
cel din GTR, Oleg, e deprins cu al sau GTR, care e are tot 900 cai insa e altceva la el, am vazut citevai zeci de video cu el si asta e stilul lui de a conduce cind alaturi este ceva cu cai mai multi si de la care se teme sa nu piarda, in fine ar fi bine sa intelegeti rusa apoi cu alti ochi si cu alte impresie spre final ramii
cik foloseaua benzina 98...oricum prea tari masinile...nu o sa vedeti asa ceva in romania niciodata...si va spun si de ce 1 pentru ca nu avem sosele...2 nimeni nu se risca sa vina cu o masina de 1000cp in romania si 3 politaii...kre abia astepata sa scoata si ei de o ciorba...
gtr'u are ceva numit "launch control"!!de aceea pleaca mai bine!! ( e un fel de sofer care cunoaste masina perfect......da atat putere cat poate sa puna pe asfalt!!fara pierderi)..dak nu e activat butonul............. ........cine stie care ar fi fost ordinea....
GTR-ul acela este 2008+, nu are launch control, doar la modelul 2011 exista, si totusi este putin aiurea spus launch control, atit doar ca seteaza turatia la 4000 RPM iar cand lasi piciorul de pe acceleratie pleaca instantaneu. La modelul din 2011 dupa 3-4 folosiri al launch controlului daca motorul este supra-incalzit, pana nu se raceste ADIO putere.
Pe rusul ala cu Nissan-ul l-am vazut la "unlimited 500 moscow" unde alerga tot cu o bomba de nissan si la un moment dat a iesit pe locul 2 pe 1 fiind un bugatti veyron.
Doamne ce torpile...GTR-ul are avantajul cutiei extrem de bine calculate, poate mult prea perormanta pentru vremurile astea :) lambo are avantajul puterii, se poate remarca diferenta dupa 220-230 intre ele, in favoarea lamborghini-ului, care pare sa aiba mai mult de 150 de cai in plus, la cum accelereaza pe langa GTR. In orice caz, au plusuri si minusuri, una fata de alta, dar prea putin conteaza...sunt doua rachete ridicate la rang de opera de arta! AMIN.
GTR nu este facut pentru DRAG racing, tocmai pentru ca viteza maxima nu depaseste 197 mile/h, acolo pierde. Un super car modificat gen Lambo isi arata adevarata putere dupa 220 KM/H. Insa pe circuit, Nurburing, o incaseaza de nu se vede. Pe circuit niciodata nu ai nevoie de viteze mai mari de 190 MPH, asta e si ideea GTR-ului. Cu toate astea pe 1/4 mila scoate sub 9.9s, AMS performance au reusit un 8.73s.