Noul Opel Astra OPC - cel mai puternic Astra din toate timpurile Masini noi 4 Noiembrie Noul Opel Astra OPC - cel mai puternic Astra din toate timpurile
Toate comentariile (50):
68 comentarii 5 puncte
are design, are forme, are motor, are putere, are TOT ce ti-ai dori. NU ai cum sa compari aceasta frumusete cu golf R, Scirocco sau reno RS sau cu orice altceva. intr-un cuvant: SUPERBA!!!
04 nov 2011, 16:10
+21
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
23 comentarii 12 puncte
opc - 280 hp si 400 nm golf r - 250 hp si 450 nm este partial peste
04 nov 2011, 16:50
+7
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
519 comentarii 733 puncte
@ Heaven, since as prefera o masina cu 10.000 de euro mai ieftina decat R-ul, in cazul asta Megane RS
04 nov 2011, 18:58
+9
325 comentarii 709 puncte
@ alpina Fiecare cu preferintele lui... Partea proasta la renault este ca atunci cand incep sa cada piesele, diferenta aia de 10000eur va parea minora.
05 nov 2011, 01:37
+4
23 comentarii 12 puncte
da asta este, cu 4wd au luat ceva avans sincer sa fiu, ca performanta este peste gtc dar nu cu mult(exceptand partea cu 4wd) dar gtc-ul este foarte aspectuos
04 nov 2011, 17:35
+4
45 comentarii 60 puncte
frate ai dreptate dar iti pun o intrebare? nu te-ai plictisit de golf? sincer nu ca fac misto de golf este o masina mai mult decat ok si respect marca dar opc-ul are forme e lucrata se vede ca oamenii au stiut ce fac de la inceput . cel putin mie mi se pare mult mai smechera la aspect decat golful sa nu mai vb de acel interior deci e demential. Repet tot respectul pentru golf dar la capitolul aspect l-a cam luat.
05 nov 2011, 08:19
+5
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
vad ca se fac niste comparatii de 4wd cu 2wd si aici nu vreau sa jignesc pe nimeni dar daca aveti impresia ca 270 cai 4wd o sa bata vreodata 280 cai 2 wd eu zic sa va mai interesati....intr-a devar la plecarea de pe loc si la viraje nu se poate compara,dar atat.....in linie dreapta sau pe autostrada nu are nici o treaba.....si sa ne aducem aminte golf 5 gti 200 cai si astra h opc 240 cai...aici cam unde e diferenta?
04 nov 2011, 19:16
+4
325 comentarii 709 puncte
Opc este top of the line pt modelul Astra, pe cand GTI este situat sub R32 in cazul golfului 5... iar cu R32 chiar nu are rost sa-l comparam pe Opc. Unde mai pui si DSG-ul de pe golf... Nu are rost sa comparati Astra OPC cu Golf R.
05 nov 2011, 01:44
-3
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
fiecare cu ce ii place pana la urma
06 nov 2011, 03:36
+2
dj_rzn
20 comentarii 27 puncte
@alex.panciu eram sigur ca ai Opel :))
05 nov 2011, 20:43
+3
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
de unde ai dat cu presupusul ca am opel???ma cunosti de undeva???sunt multi care tin partea unei marci de masini doar pt ca o au....dar la mine te inseli....am un passat tdi,un suzuki swift si intr-adevar un opel corsa cu motor 1.2 benzina deci am si opel si vw,dar nu au nici o legatura in aceasta comparatie....urmare ste pe net si o sa vezi ca astra h opc bate din toate pozitiile vw golf...si mai ales ca aspect fizic...dar fiecare cu alegerea lui
05 nov 2011, 21:21
-1
dj_rzn
20 comentarii 27 puncte
simplu, mi-am dat seama dupa anuntul de vanzare dat de tine (opel vectra)
05 nov 2011, 23:24
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
ha,ha,ha...iti dai seama ce ai stat tu si ai cautat sa vezi ce am la profil,ce masina am la vanzare......si oricum nu e a mea....oricum cred ca e logic ca alea din 96-97 nu au nici o legatura despre ce vb acum....
06 nov 2011, 03:39
0
drifft
384 comentarii 744 puncte
arata supeeeeeer masina....
05 nov 2011, 21:31
0
only.mercedes
177 comentarii 329 puncte
uuaauuuu.........e tot ce pot sa zic.....astia de la opc chiar au facut.o de data asta
04 nov 2011, 16:15
+6
ovydioo
231 comentarii 251 puncte
nu vreau sa dau in focus st, megane rs, scirocco, leon cupra, civic type r si multe alte marci de renume dar masina asta cel putin acum este "the hottest hatch"... si aspect si performante
04 nov 2011, 16:27
+10
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Ooooo Daaaa.SUPERB.Deci da clasa la multe marci din gama lui.Si la asta ma refer si la interior care este deja de la anterioara gama peste VW(material interior,durata de viata a pieselor si forma caroseriei).A evoluat frumos noul Astra GTC mai ales cu pachetu acesta OPC.BRAVO OPEL
04 nov 2011, 16:49
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
233 comentarii 594 puncte
Pana n-o conduci n-ai de unde sa stii daca are torque steer. Pe un exemplul dat de tine... si Focus RS este tot FWD si e foarte foarte laudata de modul in care merge pe curbe. Deci.. who knows? Da.. intradevar... masina e superba. Dar mi se pare ca in ultimul timp, Opel au cam inceput sa sara "calul" la preturile variantelor de top. Acum cativa ani Vectra OPC era vreo 40k euro, si era buna doar in linie dreapta. Cred ca cu banii aia gasesti un BMW de toata frumusetea, si relativ la fel de puternic. In plus.. nu stiu daca ati observat, dar Astra GTC, in configuratorul de pe opel.de(daca nu ma insel), incepe de la 19k euro. Foarte scump dupa parerea mea. Sunt constient ca nu o sa fie nici chiar 19k.. dar mai jos de 16k sa zicem, n-ai cum sa o scoti.
04 nov 2011, 17:41
+2
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
daca la 19.000 euro crezi ca e scumpa...ce e bun loganul de 10.000 euro?ca e mai ieftin si consuma mai putin?
04 nov 2011, 19:09
+2
233 comentarii 594 puncte
Da prietene, dar golf 6,1.4 122cp incepe de pe la 16k euro. :) Nu-mi fac probleme de consum. Eu aratam doar diferenta.
04 nov 2011, 19:48
0
9 comentarii 35 puncte
Punctual : 1.Orice masina cu tractiune fata si CUPLU mare va avea torque steer . Torque steer-ul este limitat prin folosirea diferentialului autoblocant in cazul de fata, precum si in cazul Focuus-ului RS . Daca ai o masina care prezinta acest fenomen ajunge sa tii volanul drept la plecare si va merge drept . 2.Avand in vedere puntea spate (aproape) performanta si diferentialul autoblocant , probabil ca masina va sta destul de bine pe drum , asa ca daca vrei sa o compari cu ceva de la VW as compara-o mai degraba cu Golf-ul R. 3.ca si nivel de pret Astra OPC va depasi 30.000 de euro ,ceea ce nu ar trebui sa fie o surpriza pentru ca intra in categorie cu actualul Focus RS si Golf R care nu sunt chiar ieftine . P.S. Vectra OPC avea un pret de plecare de 28.000 de euro+TVA si venea aproape full options ,cu un motor biturbo de 2.8L 280 cp , un bmw 330i(2998cmc 270 cp) in echipare de baza pornea de la 44.000 euro+TVA si ajungea intr-o configuratie similara la suma de 60.000 de euro .Idea este : nu mai comparati masina noua cu BMW de 300.000 Km din Germania
04 nov 2011, 18:56
+4
only.mercedes
177 comentarii 329 puncte
cred ca vorbesti de vauxhall astra.....si tesu mai mult ca sigur l.ai vazut la top gear.....e cu totu alta poveste
04 nov 2011, 19:09
-1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
pana sa ajunga golful gti la performantele pe care le are astra opc sau polo gti la performantele pe care le are corsa opc mai au cativa ani buni......
04 nov 2011, 19:10
+3
233 comentarii 594 puncte
Pana acum Opel-urile erau bune doar in linie dreapta. In schimb, pe curbe erau groaznice(si nu zic eu asta, si marii critici auto). Pe de alta parte, Golf-ul de exemplu, este foarte foarte bun in viraje
04 nov 2011, 19:51
-3
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
prietene daca tu compari golf 6 1.4 tsi 122 cai ca e 16.000 euro in varianta cheala cu opel astra opc care abia s-a lansat...ai probleme mari....si sa iti mai spun o chestie,una dintre masinile mele este un opel corsa cu un amarat de 1.2 benzina jante pe 14...facem proba cand vrei tu si unde vrei tu,iti garantez ca nici vw golf si nici vw passat nu se compara in curbe cu corsa...
05 nov 2011, 21:30
-1
325 comentarii 709 puncte
OPC se bate cap in cap cu golf R fiind top of the line si si-o ia. Daca zvonurile se vor adeveri si va aparea si un Polo R 4wd...
05 nov 2011, 01:49
-1
1 comentarii 3 puncte
Febletea mea ASTRA OPC!!!!
04 nov 2011, 17:12
+3
A.U.D.I
208 comentarii 274 puncte
nota 10, e minunata, mult peste masinile din gama ei...
04 nov 2011, 17:30
+5
5 comentarii 2 puncte
ce sa mai estetic le bate pe toate din categoria sa prea tare arata atat la interior cat si la exterior nici partea mecanica nu-i mai prejos.bravo opel,nota 10 din partea mea :)
04 nov 2011, 18:47
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
11 comentarii 38 puncte
nu este motor de v6 este celebrul C20LET , adik 2.0 turbo 204 cp
04 nov 2011, 19:42
+4
519 comentarii 733 puncte
cea mai rapida calibra a fost cea turbo nicidecum v6'le. Aia turbo atingea 245-250 nici gand 270. Daca tu crezi ca o calibra de 170 de cai atinge 270km/h vreau si eu sa traiesc in lumea ta.
04 nov 2011, 19:46
+5
11 comentarii 38 puncte
Bravo OPC .... Foarte reusit , felicitari .... daor ca as mai fi lucrat foarte putin la bara fata
04 nov 2011, 19:43
+1
ph.koss
34 comentarii 33 puncte
La performante o puteti copara , nu este nici cea mai puternica dar nici cea mai slaba , insa la design nu aveti ce spune este pur si simplu superba , Bravo Opel
04 nov 2011, 20:12
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
325 comentarii 709 puncte
Bai, eu sper ca tu glumesti... Altfel te angajez sa-mi plimbi cainele schiop, pe bune!
05 nov 2011, 01:50
+5
CJ77FLR
17 comentarii 22 puncte
mai ionut, tu crezi ca masina merge cat are pe bord :) si eu am un ford la lucru are 220 si nu merge cu 210 :))
06 nov 2011, 17:45
0
45 comentarii 60 puncte
frate tu ai ramas blocat in era calibra? vezi ca am mai avansat si noi de atunci. si nu stiu daca ai zis tocmai bine ca seamana cu o mazda. nu mi se pare sa aiba nimic de mazda in ea dar poate ma insel . daca tot ai zis asta vino si tu cu niste argumente.
05 nov 2011, 08:26
+1
49 comentarii 152 puncte
Masina asta arata intr-un mare stil la exterior, dar si la interior si nu va mai agitati degeaba ca oricum nu cred ca este unu pe aici care si-o poate perminte si veti conduce tot un 1.9 cdti sau un 1.9 tdi. Revenind la ideea stiri, acum ma gandesc cum sa sparg vreo banca sau macar sa ma apuc sa joc la loto =))
05 nov 2011, 10:50
+5
vladpop
310 comentarii 343 puncte
cred ca ar trebui sa incepem cu banca :)))) Frumoasa masinuta!
06 nov 2011, 19:03
0
Nid1
27 comentarii -25 puncte
o masina foarte rapida si cu multi NM :D
05 nov 2011, 22:58
0
3 comentarii 0 puncte
se pare ca fanii opel nu stiu ca golful 6 R20 are 270 cp si nu mai putin, in fine, ca aspect acest opel OPC arata foarte bine insa nu este pe placul tuturor (gusturile nu se discuta) iar din punct de vedere al performantelor si al calitatii... sa nu uitam ca inca nu au avut cei de la opel aceasta onoare sa se bucure de victorie in fata grupului VAG. ca si dovada puteti cauta pe net cate comparative vreti si o sa va lamuriti (nu numai caii fac diferenta)
21 nov 2011, 18:59
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
fiecare cu alegerea lui....corsa opc a batut si bate polo gti din toate pozitiile si vezi ca daca stai tu sa cauti mai bine si astra opc modelul vechi bate golful 5 r32.....
21 nov 2011, 19:14
0
3 comentarii 0 puncte
ok. 1 - Astra concureaza cu Golfu nu cu Polo ca e din alta clasa 2 - golf 5 r32 nu are turbina deci nu e mare lucru + ca are1600kg in schimb poti sa-l compari cu golf 5 GTI 30 ani aniversare ca ala are 230 cp din fabrica.Eu chiar am gasit acest test comparativ intre aceste doua masini. In plus vorba ta, fiecare cu alegerea lui, eu unul nu as merge pe opel pentru ca in tara in care este fabricat este considerat cel mai slab.
21 nov 2011, 19:24
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
da ok,la comparatia corsa-polo nu cred ca am gresit deoarece chiar tu ai spus mai sus ca..citez..<sa nu uitam ca inca nu au avut cei de la opel aceasta onoare sa se bucure de victorie in fata grupului vag>.. daca tu spui asta e parerea ta.......astra h opc se bate cu golf 5 r32 din cate stiu,dar cu astra h opc nu s-a comparat nici gti,nici edition 30,nici r32...si crede-ma ca gtc 2.0 turbo 200 cai era comparat cu golf5 gti de 200 cai si batea opel...o recunosc chiar si fanii vag...si sunt multe,multe dovezii.....iar in comparatia actuala cred ca e prea devreme sa ne dam cu parerea pt.ca nu cred ca s-a facut vreo comparatie...pe asfalt,nu pe hartie.....
22 nov 2011, 11:39
0
3 comentarii 0 puncte
da, astra h se poate bate cu golf 5 r32 numai ca eu nu vad vreo asemanare la aceste doua masini deoarece una are motor 2.0 turbo si tractiune fata iar cealalta 3.2 aspirat si tractiune integrala, practic doua chestii total diferite. Golful 5 r32 concureaza si castiga in fata la BMW 130i, deci chiar nu inteleg la ce te referi cand spui ca r32 este "batut" de opel... in schimb un golf 5 gti de 230 cp poate concura perfect cu o astra opc (eu sper ca nu te referi doar la acceleratia 0-100 km/h)
23 nov 2011, 00:49
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
ok,hai ca vad ca e greu pt.tine sa incerci sa cauti pe net niste filmulete sa vezi bataie ce i-a si gti si r32 si ma si certi ca una e turbo si una e aspirata de parca le-am facut eu si daca te-ai interesa ai vedea ca,concurentul principal pentru r32 este opc nu bmw,ford,tatra,roman ...etc....si crede-ma ca am vazut cu ochii mei nu vb din hartii,astra h stoc gtc,opc bate golful 5 gti,edition 30,r 32.....doar la comparatia opc cu r32 pierde la plecare pt ca are tractiune doar fata...dar din mers si-o fura r 32.....vb strict de masini stoc....
23 nov 2011, 03:58
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »