in felul lui a fost mai frumos primul, si la cate pagini a scris in istoria supercar-ului...hm.. . nu stiu ce sa zic de acesta. Oricum nu e de contestat mp4-12c e de vis!
intr-adevar F1 a fost si este in continuare cea mai performanta masina McLaren si reprezinta inca un etalon in lumea supermasinilor, dar acest mp4-12c are foarte multe dotari pt confortul soferului iar asta inseamna un compromis pt ca nu puteau sa o faca cu toate dotarile astea si sa se comporte mai bine decat F1 care nu e o masina de condus zilnic.
sincer nu stiu ce etalon mai e acum...a fost odata...ca si confort e 0 (barat).aia e strict masina de circuit,pe vremea aia doar asa se puteau scoate performante,renuntan d la tot..f1 nu doar ca nu e o masina de condus zilnic, e de-a dreptul inutila pe strazi (uita-te la TopGear cand testeaza F1 pe strada): unghi de bracaj foarte mic,masina uriasa,zgomot asurzitor,scaune de curse...Cum sa mai fie un etalon cand exista : Bugatti,Ferrari 458 italia,koenigsegg ccx,McLaren mp4-12c...lumea se mai uita cu nostalgie la ea pentru ca a fost prima ,si cea care a deschis trendul asta...
@lp_2011 am vazut episodul acela, stiu ca nu are nici o dotare ca e zgomotoasa si nu poate fi condusa zilnic am precizat asta. Dar uite bugatti s-a intrecut cu F1 tocmai pt as dovedi puterile in fata unui model foarte reusit. Si toti constructorii de hipercar-uri se gandesc la F1 cand construiesc o masina ce trece de 350. F1 este primul hipercar cum ai zis si tu si intodeauna inginerii isi vor pune intrebarea: "cum facem sa fie mai rapida, mai manevrabila, mai...."
ba frate niciun hypercar nu e o masina de condus zilnic, si F1 ala de care ziceti voi era defapt u LM, un racecar convertit inapoi pt a fi folosit pe drumuri publice (automat sa renuntat la izolatia fonica si alte chestii pt a salva greutatea), si era de fapt din fifth gear episodul ala.
ma refeream strict la design. imi place mult mai mult F1 dar probabil pt ca imi plac mai mult masinile mai vechi dpdv al designului. desigur ca performantele acestui mp4 sunt superioare dar eu ma refeream strict la design. :)
ma intreb de ce a insistat sa ii fie cenzurat numarul de inmatriculare....ca doar nu sunt sunt 100 in romania...zici ca daca il vezi in trafic nu iti dai seama ca e el:)))
Pentru cei care nu stiau deja, acest Yoav Stern are si alte masini impresionante.
Pentru el banii nu sunt o problema deoarece are afaceri in industria petroliera.
In timpul liber colectioneaza masini, fiind un fan inrait RUF. De altfel, Yoav este posesorul primului CTR 3 produs de catre RUF si este un apropiat al patronului RUF Automobile.
l-au gasit in sectoru' 5 care este pe persoana fizica...:)):)):)).. .mclaren avem...dar intrebarea este urmatoarea...cand vom avea drumuri pentru el?...nu i-a fost mila sa il aduca in Romania?...mie unu mi-ar fi fost...si nu incepeti cu commuri gen ; k dak are bani isi permite si alte chestii...k va spus eu k oricat de multi bani ai avea...nu cred k nu te.ar durea sufletul sa dai 5-6000 euro p 1 litru de vopsea knd se zgarie sau cine stie cat p alte piese...
da ce drumuri avem frate...sa mor eu zici ca stam in irak...or fi ele proaste dar nu peste tot...eu personal am fost in bucuresti de la intrare-piata delfin-berceni...si drumul mi se pare super ok...nu vad care e asa extrem de mare crater...ca se mai gaseste cate un capac de canalizare lipsa si scapi masina in ea...asta e...incearca si tiganii sa traiasca....ce mi se par mai rupte sunt alea pe unde circula camioane de mare tonaj frecvent...nu in tara trebuie sa aruncati cu noroi ci in conducerea ei.