OFICIAL: BMW confirma modelul M550d Xdrive si motorul tri-turbo! Masini noi 24 Noiembrie OFICIAL: BMW confirma modelul M550d Xdrive si motorul tri-turbo!
Toate comentariile (38):
nickualyn
120 comentarii 150 puncte
Foarte tare aceasta motorizare.sper sa fie cel mai bun sedan
24 nov 2011, 11:18
+1
58 comentarii 117 puncte
Intr-o lume a emisiilor,a incalzirii globale a luptei pentru un consum infim si a unor performante demne de masini de curse era si normal.Chiar daca nu toti sunt de parerea bmw M diesel,ar fi bine sa ne aducem aminte si de traditia diviziei M si tind sa cred ca inginerii de acolo nu o sa dea gres,in productia de serie cel putin. O sa avem un tubo per cilindru,o sa scoatem dintr-o capacitate cilindrica de un litru putere cat scoatem acum din 1,5 litri. Intrebarea e doar una.....fiabilitatea cui ramane?De fapt in circumstantele actuale,cand a doua generatie a unei masini apare in cel mult 5 6 ani de la prima,nu ne mai facem probleme,ne schimbam masina la fiecae generatie si gata,mai ales ca la astea noi nu platim taxa,dar ne satura cu taxe pe parcurs.
24 nov 2011, 11:21
+3
32 comentarii 76 puncte
Cine mai tine cont de fiabilitate in afara de cel care isi cumpara masina? Cei care construiesc masini sunt constransi sa faca masini care sa cedeze odata, intrucat au nevoie de vanzari pt a se mentine pe piata auto si pentru a nu intra in faliment... Asta e o lege universal valabila, daca vrei sa ai profit nu faci ceva ce sa tina cat mai mult.... din pacate.....
24 nov 2011, 12:37
+1
6 comentarii 1 puncte
depinde ce intelegi prin fiabilitate, 3,4,5 ani sau 20 30
24 nov 2011, 18:25
0
drifft
384 comentarii 744 puncte
Mie 1 nu imi palce motorina deloc..dar cand vine vb de TURBINE... LOVE IT ...
24 nov 2011, 14:26
-1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
381 de cai din 3L suna foarte bine!! Cel mai bun compromis pt o masina noua, seria 5 cu acest motor va fi luat in vizor de foare multi pasionati de masini deoarece combina designul inovator, multe gadgeturi si un motor puternic care daca nu este lucrat mai e si economic. Big LIKE!
24 nov 2011, 11:29
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Eu cred ca fiecare producator de automobile ar fi in stare sa faca masini foarte fiabile cu componene care chiar tin dar cred ca ei vizeaza vanzarea pieselor de schimb ca daca stai sa te gandesti producarorii au mai mult profit din piese decat din vanazarea unei masini. A trecut vremea masinilor nemtesti care erau super fiabile de prin 90 gen Mercedes E200-E250 etc etc.
24 nov 2011, 11:37
+3
125 comentarii 94 puncte
ai perfecta dreptate, la tehnologia de astazi nu s-ar putea face masini care nu se strica?? Bine ca era mai buna tehnologia in 90 cand erau e class uri si e34 uri care tineau o vesnicie........... o fi regresat tehnologia? in nici un caz................t rebuia sa faca ei bani si dupa vanzare cam aia e.......
24 nov 2011, 14:56
0
valik01
29 comentarii 43 puncte
crezi k bmw e ca dacia papuc?? :)))
24 nov 2011, 13:41
+1
stefan_16_bebe
59 comentarii -31 puncte
ma yo zic k poate e stage 3 la alea 2 turbine nu vad unde ar mai bagao si pe a 3-a
24 nov 2011, 11:37
-3
325 comentarii 709 puncte
Defineste "stage 3"... Ca pentru mine inafara de NFS si marketing bazat pe conceptiile din NFS, nu gasesc un corespondent real al acestui termen.
24 nov 2011, 12:10
+3
227 comentarii 144 puncte
In general e dupa cum urmeaza (dar difera de la o masina la alta) Stage 1 = softare / chiptuning Stage 2 = softare + evacuare + admisie Stage 3 = Stage 2 + turbina hibridizata sau alta turbina in unele cazuri + eventual WMI + ambreiaj si alte alea. Stage 4 = Stage 3 + turbina mai mare + interne schimbate Asta cu stage "x" chiar exista si nu e doar o poveste dintr-un joc. Masina mea e stage 2 si in curand va fi stage 3.
24 nov 2011, 14:11
+1
325 comentarii 709 puncte
Pai ori e in general, ori difera de la o masina la alta... "Stage x" este un concept de marketing si nu defineste nici un standard acceptat de catre toti tunerii oficiali sau mai stiu eu ce oficialitati. Daca portez chiulasa, usurez bielele si schimb axele ce stage am? :)))) Stage neomologat in generatia tanara nfs? E bine totusi ca fac si garajele cate un ban prin vanzare de "stagii".
24 nov 2011, 14:54
0
167 comentarii 95 puncte
ce urat suna tri-turbo...
24 nov 2011, 11:42
-4
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
3 turbo, ar trebui sa aive cuplu de la 0 turatii:))o sa fie destul de special oricum ar fi, sau oricate ar turbo ar avea...e destul de multa putere dintr'un 3 litri diesel, sunt curios ce efect o sa aive asupra consumului, era ok cand numele aveau o concordanta cu cilindreea, acum 550 d vine de la...in orice caz, like
24 nov 2011, 12:31
-2
1 comentarii 1 puncte
Nici M-ul nu mai e M :|
24 nov 2011, 12:52
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Cum nici tu nu mai esti cum ai fost acum 10 ani! Hai lasa dumele astea cu nici M nu mai e M. Tu nu vezi ce se intampla in lumea asta, daca nu te conformezi dispari de pe piata! Ba din portiva, M e tot M, ne arata ca orice s`ar schimba ei pot face fata cu brio. Ai auzit si tu duma asta cu M nu mai e M de la generatia asta care nu gandeste doar vorbeste...si uite acelasi dume fara sens pe fiecare pagina de prezentare. Benzina costa de 3 -4 ori mai putin pe cand facea bmw Mul e34-e39, si nu se faceau presiuni asa mari pt poluare etc. Asa ca va rog oameni buni, ganditi ma , ganditi ca de aia aveti creier ca dotare default de la cel de sus!
27 nov 2011, 16:11
-1
un-Q
4 comentarii 18 puncte
Buna, Tot aici pe 4tuning am citit ca noile generati de bmw nu vor consuma mai mult de 7L 100km mixt pe benzinare si pe diesel 6L la 100km mixt. Participarea celor de la M pe diesel aduce un + mare si cred ca trebuia sa intervina mai de mult. Cele "3 turbo" + cel mic electronic anti-lag se voi integra super bine pe acest diesel. Oricum acest " M diesel" va afuma multe super caruri benzinare. Pacat ca nu au ajuns pana la 400 cp. Oricum cuplu este imens. Si intretinerea va fi cu mult mai ieftina ca M traditional ! Am mai si auzit ca aceasta versiune si motor va fi primul M din istorie pe seria 7 (nu stiu daca ii adevarat) Sunt curios daca va fi mai ieftin ca M-urile benzinare.Si cu cat. Have a good time
24 nov 2011, 12:56
0
stefan_16_bebe
59 comentarii -31 puncte
un stadiu mai avansat decat stage 2 o schimbare de presiune cv de genu zic yo . imi dau si eu cu parerea :p poate gresesc
24 nov 2011, 13:02
-1
23 comentarii 24 puncte
Posibil ca cea de-a treia turbina sa fie una electrica care sa intre de la sub 1000rpm: http://www.5seriesbl og.com/2011/11/23/m55 0dx-m5-diesel-with-aw d/
24 nov 2011, 13:13
+1
23 comentarii 24 puncte
http://www.5seriesbl og.com/2011/11/23/m55 0dx-m5-diesel-with-aw d/
24 nov 2011, 13:13
0
ZyZ
ZyZ
11 comentarii 20 puncte
"expresia 'three-stage turbo' folosita de bavarezi nu poate insemna altceva decat mult-asteptatul propulsor tri-turbo" numai pentru cei care ori nu stiu sa citeasca, ori habar n-au cum functioneaza o turbina. Motorul este twin-turbo (deci doua, 2), iar turbinele sunt cu geometrie variabila cu 3 trepte. Celui care scrie articole de-astea...apuca-te de altceva.
24 nov 2011, 13:19
+4
519 comentarii 733 puncte
Se pare ca multe din zvonuri se adeveresc, desi nu imi place numele, pot spune ca are traditie, M535i, M635i nu au fost niciodata masini M adevarate,ci masini de serie modificate putin de divizia M. In ceea ce priveste inovatia, de multi ani BMW face unele dintre cele mai bune motoare diesel de pe piata, apreciate atat de presa de specialitate cat si de juriu care le ofera premii (N57,N47,etc). Dupa ce au avut motorul de 3 litri bi-turbo diesel de ceva ani, si si-au dat seama si ceilalti producatori, ba lumea chiar le cumpara ,hai sa facem si noi unu (Audi), bavarezi ne prezinta acest nou motor, care va schimba parerile multora despre diesel.
24 nov 2011, 13:33
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Mare dreptate, poate incet incet si romanii de aici isi vor da seama ca bmw nu inseamna o masina de cocalar, ci inovatie, tehnlogie si drive feeling placut! Din pacate aici tot ce este bun e detronat de niste oameni ciudosi si fara o parere cu un background gandit!
27 nov 2011, 16:20
0
valik01
29 comentarii 43 puncte
la turatii mici nu o sa se mai auda sunetul specific turbinei...va bazai. :))
24 nov 2011, 13:43
0
rizzkkk
24 comentarii 69 puncte
3-Stage turbo ...Nici un Tri-Turbo, e ca un fel de Stage2 si Stage 2.5,nu cred ca ar fi ceva cu Tri-Turbo...dar cine stie poate om vedea 3 turbine pe BMW de acum...nu e de ajuns ca daca iti pica o turbina faci gaura in portofel...la 3 turbine o sa iti arda pantalonii pe tine
24 nov 2011, 14:05
0
23 comentarii 24 puncte
Pt cine nu stie motorul 35d de la BMW are aman2 turbinele cu geometrie fixa (deci mai fiabile). Probabil ca si cele 2 din M550dx tot cu geom fixe vor fi.
24 nov 2011, 14:20
0
Goose
59 comentarii 90 puncte
Sincer aceasta veste ma face sa zambesc . De ce ? Can aud ca bmw o sa produca un motor de 3L ,6 in linie si pe deasupra mai e si diesel , SUPER si de unde mai scoti ca are si 381 cp , sa nu mai vorbim si de cuplu , auzi si tu ,700 nm !!!, ENORM. Brovo BMW .
24 nov 2011, 15:33
+3
flaviupodina
215 comentarii 949 puncte
Asta vroiam si eu sa mentionez, cuplul. Cum 700 nm de la un motor de 3000? Foarte, foarte mare. BINE BMW!!!
24 nov 2011, 15:43
+2
172 comentarii 83 puncte
700 nm si tractiune integrala , sigur prinde suta in mai putin de 5 sec
24 nov 2011, 17:21
+1
519 comentarii 733 puncte
si s-o prinda in 5, ce vrei mai mult de atat? si la masina asta nu cred ca e asa important timpu pana la suta, ci ce se intampla odata ce ai trecut de el, sa mergi lejer la 120, si sa vezi cum iti rupe gatu cand bagi picioru'n gaz fara sa retrogradezi in treapta
24 nov 2011, 20:04
0
dildododo
518 comentarii 415 puncte
nu este bmw M diesel ci este un bmw 550xd cu kit M.specifica clar.
24 nov 2011, 21:22
0
519 comentarii 733 puncte
numele nu cred ca vs fi 550xd se pare ca vor sa readuca din istorie numele M***i/d etc. Am citit pe alte site-uri ca vor sa aduca pe piata anu viitor un m135i
24 nov 2011, 21:49
0
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
381 pk nu cred ca e aceeasi cu 381 cp...nu stiu sigur...dar asa cred...
24 nov 2011, 22:18
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
inainte sa postezi e greu sa te uiti mai atent? Eu din cate vad e in olandeza. PK = paardenkracht , nu stiu doar germana, dar paarden cel mai probabil e cal(ger: pferd) si kracht e putere(ger: kraft). Asta e problema la poporul asta, de ce scrii chestii fara rost, sau pareri fara nici o verioficare prealabila...
27 nov 2011, 16:28
-1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
pt ca nu am stiut ca e in olandeza...cei greu de inteles?
27 nov 2011, 19:25
-1
107 comentarii 93 puncte
e foarte performant,dar tare mult ma intreb cat de fiabil e ... in general generatiile dupa 2002-2003 sunt cam pacatoase...la diesel ma refer,pica injectoare,pompa de injectie,turbo,egr.. ..e adevarat ca se face un compromis...sunt foarte performante si consumul este redus,dar pacat ca numai sunt ,,sanatoase'' cum erau generatiile din 2000...Tendinta actuala din cate vad este de micsorare a capacitatii cilindrice si de marire a puterii,fie prin turbo sau gestiune,interne,etc .
24 nov 2011, 22:52
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »