@rhadu Daca rotile trag la maximul de aderenta, nu mai conteaza distributia de putere. Cauciucurile nu se considera ca fiind parte componenta a masinii din fabrica, deoarece poti pune cam orice doresti. Daca intelegi la ce ma refer.
E mare lucru ca ai observat prin 5cm de namol lipsa simbolurilor m+s, m&s, etc.
Ar trebui sa incepi o colaborare cu politia romana, sa te angajezi pe post de camera mobila.
Daca te uiti cu atentie acolo este vorba de mocirla, gheata, damburi, nu cred ca ar face fata un ARO pe acolo si iti mai spun ca un G are 3 diferentiale blocabile....nu cred ca poti compara nivelul de trecere cu al unui ARO.
este irelevanta comparatia - G cu ARO. Ca tehnica sunt identice (si ARO are blocante: H, L si cuplabile ambile punti permanent de la roata), unghiurile la trecere prin vad sunt asemanatoare, aro este mai usor, g-ul este mai puternic si mai solid dar si mai greu. Aro-urile sunt in majoritatea lor ciuruite de rugina, G-urile sunt inca bune dupa 50 de ani. G-ul este un ARO de lux :P . Oricum traseul din videoclip este o prostie ... cand nu ai ce face ... te urci in masina, intri in toate coclaurile si incerci sa te dai cocos ca poti trece pe oriunde. Strici masina aiurea.
Oricum, in afara de masina asta, naiba stie ce alte autovehicule, cu senile sau roti, ar avea curajul sa se aventureze pe acel drum.- Raspuns forte multe incepind de la ARO, Land rover defender chiar si un UAZ de fabricatie ruseasca si multe multe altele. fiti mai corecti in postare articolelor. E ca un film cu pretintii in care actorii joaca prost.
Un nou episod din seria "Sunt un tampit dar tata e full de bani".
Un IMS cred ca se descurca mai bine :)
Dar, cum IMS-ul e mort, ingropat si cu pomana facuta de mult, nu ne ramane decat sa ne pierdem timpul privindul pe tampitul asta cum chinuie masina prin balta aia inghetzata, fara un motiv anume. Macar de era un concurs dreaq...