nenea ala care a facut filmul era inapt . pe toata durata filmului a accelerat si a tinut si frana apasata nu se tot dar se cunostea . cati dintre soferii tarii noarte fac asa ceva ?? si farnele vechi daca le exploatezi corect functioneaza destul de bine . asa ca ..... astea sunt povesti . si cati dintre noi circula cu frane asa distrse ?
Si inca ceva....si la o masina noua (despre care se presupune ca are frane foarte bune) daca te duci pe Transalpina spre exemplu si la coborare folosesti frana excesiv si fara frana de motor, vei vedea ca ramai fara frane la masina....deci testul este irelevant in opinia mea!
si vroiai sa faca film de 2-3-4-x ore ca sa recreeeze cat mai bine un drum real cu masina ? normal ca a accelerat, altfel nu mai iesea film de 1 min in vecii vecilor.
sau .. in caz ca n-ai citit bine, asta se poate intampla si din cauza unui etrier blocat ... ce faci daca doamne fereste iti bubuie discul atunci ... poti ajunge f usor intr-o situatie grava (zboara cu tot cu roata) si doamne fereste te urci pe trotuar, il omori pe unu nevinovat.
si sa vedem cat de irelevant o sa ti se para cand la o franare serioasa ala din spatele tau "ti-o da bine" in fund (al masinii) tocmai ca are discuri si/sau placute uzate precum aici.
mi se pare un semnal bun de alarma, mai ales acum cu sosirea anotimpului rece ..
ai sa ramai uimit sa afli cati oameni cred ca revizia consta doar in sch. de ulei si apa la parbriz ...
Lasa-i frate ca sunt plecati toti de acasa si nu cred ca se mai intorc vreounu. Nu mai vede nimeni valoarea educationala a unui video... rad ca prostii si-si mai dau si plusuri ca sa-i vezi cati sunt
30 nov 2011, 18:51
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Scuza-ma nu ca ridic masinile din bulgaria in slavi ,dar eu sunt din Giurgiu la 4 km de Russe si e Gr plin de masini inscrise pe bulgari si da majoritatea sunt niste pericole publice dupa parerea mea si ar trebui duse la cel mai apropiat centru de colectare al fierului vechi sau primul remat ,insa nu toate sunt asa...sunt si masini care arata impecabil insa taxele din Romanica ii obliga pe propietarii de masini sa le inmatriculeze pe bg....cum si in Romania sunt ,,coji' de masini asa sunt si unele din bg numai ca romanu nostru le vede ieftine nu conteaza ca sunt cu probleme masina straina sa fie frate' stiti bine la ce ma refer.....orice masina nu este dacia pentru un roman este cea mai buna masina posibila fie ea si din '92 toamna(si nu ma refer la toti)
asta cu taxele nu e o scuza. daca fac accident cu o masina inmatriculata pe bulgaria, nefiind vina mea, te-ai gandit cat si cu cine trebuie sa ma judec?
danutz: daca iti inmatriculezi masina pe bulgaria o faci pe propria raspundere tati ..... iti asumi riscu' de a nu primi despagubire so oricum nu o sa mai mearga mult faza cu bulgaria
Se referea ca daca il loveste pe el o masina inmatriculata in bg cat trebuie sa se taraie prin procese.... Si chiar ii dau dreptate, daca ai un 7, A8, sau un S si te loveste o coaja de BG...ce faci, ramai sa-ti platesti dauna ca aia nu te despagubesc!
P.S. Eu am spus de majoritatea masinilor inmatriculate pe BG ca sunt coji, nu toate, ca am vazut si masini smechere tot de BG!
Ai si tu dreptate ce spui, dar uite, sa-ti dau un exemplu, am un prieten care a cumparat dintr-un parc auto din Germania 25 masini pentru ca i-a facut un pret de 500 euro/masina...iti dai seama ca a adus numai gioarse, iar dupa le-a inmatriculat pe BG si le vinde cu 1.000-2.000 euro la noi. Mi-a spus ca nemtii lasa masinile la anumite parcuri doar ca sa nu mai plateasca impozit la ele, iar aia in loc sa le bage la fier vechi, ni le vand noua ca si masini bune....din pacate cam asa merge treaba cu majoritatea masinilor inmatriculate pe BG de la noi! :(
Sunt si foarte multi de romania care merg asa,oricum mirosul de frana te scoate cu mult afara din masina inainte sa se intample asta,adica eu unul imediat am realizat cand am un etrier blocat
Iti dai seama cu mult inainte pt ca "plange" si o auzi/simti :P Doar sa nu patesti sa-ti cada placutele din etrier cum a patit un coleg cu dacia solenta... a franat cu pistonu pe disc pana acasa
Pai placutele in mod normal, dupa ce se rod au suruburile alea care tin ferodoul placutei de suportul metalic si sunt puse acolo si pentru a scoate zgomot si miros sa iti dai seama ca ai nevoie sa schimbi placutele. Si cel mai tembel roman... merge cu cauciucuri "slick", dar niste placute care mai au 2 mm tot gaseste sa le puna.
Ba multi prosti pe forumu asta doamneee... omu a facut filmu sa va arate ce se intampla mecanic cu un disc cand e pe zero/prost... si voi il faceti pe el prost ca de ce "accelereaza cu frana pusa" sau ca "la o masina noua folosesti frana de motor si nu ajungi asa pe transalpina". Credinta mea in generatia asta a scazut acum sub zero.
Uite de asta nu ati luat sau o sa luati voi bacu. Cand cineva va arata ceva educational, voi radeti
in atitudinea ta jignitoare la adresa unora, unde e latura educationala? eu n-am ras si sunt de acord cu cele prezentate, insa daca n-as fi fost, nu stiu de unde ti-ai fi luat dreptu' de a ma face prost in fata.
In mod sigur, care spune ca nimeni nu circula cu asemenea frane, inca n-a ajuns la carnet. In primul rand mirosul, de cate ori l-am simtit, inclusiv la masini gen polo sau panda, e36-i un obicei deja, mai ales daca-i condus de tigani. In al 2-lea rand, zgomotul infernal din cauza frecarii, ma uitam la ei, nimic iesit din comun, parea sa fie ceva normal, muzica remixata pe frane, perfecta pe manele...
in ce s-a prezentat aici ar fi un caz fericit pt cei care merg asa ca sunt destui sa se crape discul si sa sara de tot,nu sa sara o bucatzica si sa ramana roata blocata la 100 la ora,de ex.majoritatea masinilor vin echipate cu discuri ventilate pe mijloc dar in cazul folosirii excesive pe coborare in special ,cand se incing te intrebi dc ramai fara frane.nu ma pricep atat de bine dar am experimentat si eu asta si asa este. am schimbat discurile, am pus dublu ventilate,prima data zimmerman si apoi ate.diferenta este de la cer la pamant.cand se incing,tin mai bine.multi nu stiu ca cei 2 mm care sunt dati de fabrica ca uzura nu sunt cote data sa te faca sa le cumperi mai des.sunt pt siguranta ta.
asta care a facut filmuletu mai mult ca sigur e un kamikze !
e adevarat ca se poate intampla dar in conditii extreme..si sa fim seriosi ..cand am ridicat ultima oara masina pe cric si am pornito si am accelerato cu frana apasata....
exact niciodata !