le are bine de tot, oricum am tot respectul pt soferii de tir(chiar daca unii sunt enervanti in trafic) pt ca e destul de greu si trebuie sa fi exact cand conduci un tir.
13 dec 2011, 16:54
+17
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Mie mi se pare a fi un derapaj controlat, nu un drift, desi, practic, tehnica e aceeasi. Doar ca driftul implica mai multe...
http://en.wikipedia. org/wiki/Drifting_%28 motorsport%29
se scrie "Saviem" nu savem :))) iar "rabele" sunt defapt ROMAN Brasov (Autocamioane Brasov) raba i-a zis romanu pe romaneste...ca si alte denumiri amuzante, gen "papuc", audi gogosar, ursulet, pisicuta, etc =))
asa e.japonezii conduc ca si englezii ,pe partea stanga ..nu cred ca sunt in tokyo,si in plus: DRIFTURI INTERMINABILE?? :O :O :O de unde drq le-ati scos si pe astea,domnii de la 4tuning ? :-?
in tokio nu cred ca au Mr.Blicolage... sper ca am scris ok si dupa parerea mea nu a pus viata nimanui in pericol probabil nici pe a lui pentru ca putea opri destul de repede si daca nu oprea sigur incetinea si mai mult de cateva avarii nu facea. Bv lui e capabil.
salut, sunt sofer de tir si sunt de asemenea si sofer de masina mica :P am un saab 9-3 2.0T 2003 Nu iti trebuie numai de cat "lapovita" sa poti face un drift cu capul tractor, e deajuns numai sa fie asfaltul putin ud, are cel putin 400cp si are o greutate pe osia spate foarte mica... imediat intra in derapaj. Eu am un MAN 430 si m-a gandeam sa incerc si eu odata :"> da inca nu am incercat... o sa vina el si momentul ala ;))