Noul Chevy Corvette 427 Convertible marcheaza sfarsitul generatiei Corvette C6 Masini tari 16 Ianuarie Noul Chevy Corvette 427 Convertible marcheaza sfarsitul generatiei Corvette C6
Toate comentariile (12):
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Corvette C6 ZO6 convertible. In sfarsit.
16 ian 2012, 12:20
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
233 comentarii 594 puncte
Adevarat! Singurul downside la motoare mici, e ca ai lag la turbina.
16 ian 2012, 13:41
+2
1153 comentarii 4446 puncte
E specific American..motaorele mari..si parerea mea e ca pe langa cuplul urias..sunetul muscl-carurilor nu poate fi egalat!:X
16 ian 2012, 14:40
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Da ai dreptate ... Motoarele americane au un sunet specific si foarte patrunzator si puternic!Acum ...fiecare prefera/cumpara cea ce ii place lui mai bine!Mie sincer imi plac masinile americane!
16 ian 2012, 15:15
+1
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
asa e nu va contrazic...dar ganditiva k un motor de 7.0L nu consuma cat un 2.0 turbo...parerea mea...acum fiecare cu placerea sa...gusturile nu se discuta...
16 ian 2012, 16:56
+2
94 comentarii 260 puncte
Prietene, ai condus vreodata un Corvette ? Sau ai fost macar intr-unul ? La fel si pt Evo. Am fost cu ambele masini, si am vrut chiar sa imi cumpar un Evo X. Asta pana l-am condus. Consum enorm, cutie de viteze praf -atat manuala, cat si cea cu dublu ambreiaj. Desi cutiile cu dublu ambreiaj ar trebui sa fie superbe si foarte rapide, cu schimbari line si fara intreruperea fluxului de putere, cutia de pe Evo e praf. Pai cutia de pe M3-ul meu, SMG3, care e foarte agresiva, e de 1000 de ori mai buna decat cea de pe Evo. Putin imi pasa ca M3-ul meu schimba vitezele cu 50 ms mai lent decat Evo. Asta e marketing pt prosti. NU de aici scoti performanta ca schimbi treptele cu maxim 100 ms mai rapid decat alta masina. Nici cutia manuala nu e mai buna. Zici ca e cutia de pe U650. Ce e de apreciat la Evo, mai ales pt soferii care habar nu au sa conduca, dar doresc sa mearga foarte rapid, e ca sumedenia de computere si de electronica, plus diferentialul electronic de pe spate de la Evo reusesc performanta de a elimina aproape complet sub si supra virarea, facand orice tampit sa para un sofer de "raliu". Am fost si cu un Z06, al unui prieten. Sincer, imi pare rau ca mi-am luat M3, si pe deasupra am si bagat o gramada de bani ini modificari, cand puteam sa imi iau lejer un Corvette. DAR atunci si eu aveam idei preconcepute despre masinile americane. Hai sa iti zic ceva despre Corvette Z06. Zdrobeste pe circuit masini de cateva ori mai scumpe, unele gandite special pt performanta. Are un consum foarte bun, 9% daca mergi frumos, 15-16 daca mergi rapid. La 270 km/h, in a 6a, aveam consum de 21%. La evo nu am reusit sa scot consum mai mic de 14%, asta la mers linistit, 50% oras 50% in afara, fara sa depasesc limitele de viteza. Gandeste-te ca exista un lucru numit Grupa N, si de aici apar si avantajele si mai ales dezavantajele la Evo. Daca vrei sa participi in grupa N, motor mic, turbo IMENS -masinile de raliu folosesc anti lag, asa ca acest lucru e irelevant
16 ian 2012, 21:32
0
140 comentarii 225 puncte
Ce legatura are consumul la masinile sport? Sindromul obsesiv despre consum este romanesc.In lumea normala consumul conteaza la masinile de familie nu la masini sport. Diferenta intre un motor mic si turat si unu mare este cuplu si durata de viata.Din fierbatorul ala de orez scoti 100,000 de km si il pui la gunoi.
17 ian 2012, 11:37
+1
94 comentarii 260 puncte
@amct Nu e chiar asa. Iti zic sigur ca orice om cu gandire normala, care lucreaza pt banii lui, e interesat sa reduca cheltuielile inutile. Eu lucrez in Elvetia, si fara sa ma luad, imi permit o masina cu consum mare, fara nici o problema. DAR... Eu de ex, fac cam 5000 de km pe luna. M3-ul meu ia undeva pe la 14-15%, la mers mai sportiv -datorita legilor elvetiene, nu prea iti arde sa mergi ca nebunu pe strazi. Cand am testat Evo, la acelasi stil de condus, mi-a luat 9% in plus. La cati km fac eu pe luna, inseamna cam 900E in plus, fara nici un sens. Motivele pt care nu imi iau o masina "economica" sunt: Nu suport afumatorile, iar la stilul meu de condus, orice masina imi consuma minim 9%. Pt o diferenta relativ mica, nu ma complic cu masina ce imi ofera doar consum, fara performante. Crede-ma, ca aici, la fel ca in multe alte tari dezvoltate, oamenii desi isi permit multe, incearca sa reduca cheltuielile inutile. Ce zici tu legat de consum si gandirea romaneasca nu e chiar asa. Singurele tari in lume unde chiar nu iti pasa de consum sunt tarile arabe.
17 ian 2012, 15:34
-1
trifalex
427 comentarii 726 puncte
arata foarte frumos...insa se putea scoate mai mult din acel 7l, parerea mea...bv oricum, merita laudat efortu pentru ca arata foarte foarte bine
16 ian 2012, 20:15
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Mai si voi acum ....ce ne mai vaitam ca,Corvette au si ei un motor aspirat natural de 7 litrii ... De Viper ce mai ziceti ca il are de 10 litrii ?si tot nu are aceiasi cai scosi nici macar cat Vettul ...dar nu asta era problema ...Cel mai important e ca americanii au vrut sa scoata niste masini de "forta" ,rezistente si puternice!Sincer am vazut mult mai multe Ferrari cu motoarele sarite in aer decat Viper sau Corvette! Or fi ele MARI prin conceptie ,dar sunt puternice / fiabile si in plus au un sunet grozav! Eu sunt fan acum a tot ce inseamna masina ...Trebuie sa vedem frumusetea fiecarei masini ....nu numai defectele !Dar nu putem nega ca sunetul motoarelor americane nu e frumos ...
16 ian 2012, 23:40
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
In plus ... Corvette si Viper si mai sunt cateva masini...sunt singurele modele sport ce si-au pastrat alaturi de Porsche cutia manuala pe masini!(la Porsche poti alege si PDK)Personal?Mult mai mult ador o masina cu,cutie manuala ,puternica ,si cu un sound de invidiat ,decat una turbo ,cutie hidramata/automata/p adlle-shift !Cateodata moda "old-school" ne rasplateste mai mult decat modernul ....Chiar daca masina mea e cu 1-2-3sec mai inceata ca una manual/automata...al ta e sa simti cum schimbi tu personal vitezele ...si sa asculti motorul ...alta e sa faca masina totul pentru tine! Pentru categoria asta de aia exista limuzine ...
16 ian 2012, 23:58
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »