Cum functioneaza airbagurile masinii Ghidul soferului 23 Ianuarie Cum functioneaza airbagurile masinii
Toate comentariile (13):
sisu_alinn
39 comentarii 54 puncte
Acum, nu putem decat sa va uram o lipsa totala de folosire a airbagurilor. Nimeni nu si-ar dori sa faca cunostinta cu un aribag umflat in fata lui. Dar e bine de stiut ca, daca Domane-fereste se intampla, un sistem destul de simplu, dar eficient, cum este airbagul, este acolo ca sa ne salveze viata. Eu am facut cunostinta cu un Airbag , nu a fost o experienta prea neplacuta,doar un ochi putin putin de tot vanat.
23 ian 2012, 14:49
0
89 comentarii 23 puncte
Fratioare stai intr-un logan la pasager in momentul unui impact si cu siguranta o sa ai o surpriza cand sare airbagul cu tot cu capacu ala din plastic nu foarte prietenos cu pielea...:))
24 ian 2012, 11:49
+1
7 comentarii 22 puncte
In general un sistem de airbag-uri constau intr-un calculator de airbag montat de regula in preajma schimbatorului de viteza, prins bine pe sasiu si care in momentul in care inregistreaza o DECELERARE puternica (in functie de cum este programat calculatoru de airbag) da "comanda" airbag-urilor sa "sara". Nu sunt senzori de impact prin lonjeroane cum am auzit la unii. PS: Teoretic daca te-ai putea opri de la 100km/h la 0km/h in mai putin de 2 metri ti-ar sari airbagu-urile. Aviz amatorilor de jocuri pe PC in realitate nici cu Bugati nu te poti opri in 2m de la 100km/h
23 ian 2012, 15:28
+5
501 comentarii 1117 puncte
Da. Vazusem acum ceva timp un Camaro parca, care "se plimba" in cerc si i-au sarit airbagurile laterale (parca si cele din fata, nu mai retin).
23 ian 2012, 16:24
+1
88 comentarii -15 puncte
This is sparta!Ah nu , this is copy paste! Cu ce ne-ar ajuta formulele chimice ,nu prea cunosc pasionati de masini si de chimie
23 ian 2012, 16:21
-4
55 comentarii 122 puncte
Spor la astfel de posturi. Asa da. Asta este 4Tuningul care-mi place mie. Bun articolul. Mereu este ceva de invatat. Si eu credeam ca este vreo butelie cu gaz care se declanseaza cand senzorul ii spune. Acum aflu ca este altceva. Bun asa.
23 ian 2012, 20:30
+3
4 comentarii -6 puncte
exista senzori de impact. nu este nici un computer langa schimbatoru de viteze pentru asa ceva
23 ian 2012, 21:49
-2
mishu_wrc
38 comentarii 90 puncte
Caz concret loganu are calculatoru de airbag in fata schimbatorului de viteze, iar cat priveste senzori un prieten si-a schimbat lonjeronu dupa un accident si nu era nici un senzor in lonjeron:p PS: stiu masina care o dat cu roata in cap de pod si i-au puscat airbagurile si lonjeronu era neatins.
24 ian 2012, 00:01
0
moceann
1 comentarii 0 puncte
salut! ba da chear exista un computer in fata schimbatorului de viteze ''la Logan'' care declansaza airbegurile...daca nu crezi cauta si o sa vezi!
25 ian 2012, 23:25
0
1 comentarii 0 puncte
Nu exista pana acum loganuri care sa aiba remote senzori, au numa cei centrali aflati pe placa unitatii centrale de airbag iar algoritmii ce iau deciziile sunt printre cei mai simpli...conceputi acu mai bine de 10 ani. Remote senzorii pt accidente frontale sunt asezati in bumpere iar pt cele laterale in stalpii B sau usi. Numa bine.
24 ian 2012, 15:08
0
8 comentarii 13 puncte
"Reactiile, pentru cei pasionati de chimie si semne ciudate si indescifrabile, sunt urmatoarele:" hahaha Ce tare a fost asta :))
25 ian 2012, 00:08
0
1 comentarii 1 puncte
Nu vreau sa para un comentariu rautacios, dar 40 de miimi de secunda nu e acelasi lucru cu " a 40-a parte dintr-o secunda". 40/1000 = 0.04 s iar 1/40 = 0.025 s :) In rest, un articol foarte interesant!
26 ian 2012, 13:38
+1
1 comentarii 0 puncte
daca airbag-ul sa folosit...poate dupa asta sa nu functioneze luminile ?
12 mai 2013, 09:13
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »