Agilitate, precizie si emotie in stilul M - BMW M Performance Inovatii auto 30 Ianuarie Agilitate, precizie si emotie in stilul M - BMW M Performance
Toate comentariile (29):
68 comentarii 5 puncte
unde stati fratilor cand spuneati ca dieselul e pentru tractoare??? hai sa va vad cu comentariile acu...
30 ian 2012, 17:20
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Motorului diesel ,daca ii acorzi putina "atentie" nu e deloc puturos ...Iar ceeea ce a incercat BMW acum prin aceste modele sfideaza oarecum legile fizicii! Respect maxim BMW!
30 ian 2012, 18:24
+3
1562 comentarii -156 puncte
sa vedem ce o sa poata viitorul motor de pe noul m3 sunt curios daca si motorul asta se plafoneaza,e cea mai naspa parte a unui motor diesel si de aia as alege oricand un benzinar desi nu prea ma omor dupa motoarele de turatie pentru ca multe dintre ele nu sunt puse pe masinile potrivite.
30 ian 2012, 19:20
-1
26 comentarii 80 puncte
so2010 aia care sustin ca dieselul e pentru tractoare nu sunt tocmai niste cunoscatori al acestui ''sport''. Da au dreptate intr-un fel ca e o diferenta mare intre benzina si diesel dar totusi daca iti cumperi o masina inseamna ca mergi cu ea, ori cu 2.0 sau 3.0 benzina nush cam cat de des o scoti prin oras . Uite ca cei de la BMW au reusit sa combine performanta cu economia si asta e un lucru bun , nu sunt un impatimit al marcii dar totusi puterea companiei in dezvoltare si cercetare este uimitoare . Respect !
30 ian 2012, 17:59
+6
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Adevarata performanta! M550d vine cu o cutie automata standard.Un 6 MT oare nu e disponibil? Oricum, sunt niste opere de arta, nu ai ce sa le reprosezi...
30 ian 2012, 18:15
+4
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
chiar e o demonstratie de fiabilitate!!! tri-turbo...hmmm, tare! mai e putin si vom auzi de bmw seria 3 motor de 1.2 litri si 12 turbine in linie(cate 2 pentru fiecare piston) hai ca e prea de tot. P.S. imi place bmw dar pentru felul in care se conduce si calitate. la inginerie si fiabilitate inca mai lasa de dorit. dar ce sa-i faci, mai trebuie sa traiasca si service-ul, nu??? inainte de a va cumpara un tri-turbo, intrebati cat costa o turbina noua ( just in case) :))
30 ian 2012, 18:33
-1
1562 comentarii -156 puncte
inainte sa'ti iei un tri-turbo te gandesti daca ai bani ca sa'l cumperi,odata ce ai bani ca sa cumperi masina ai bani si de reparatii! daca esti un sarac care vrea sa'si cumpere bmw doar ca sa sufere cu el ca are "bemve" nu'l cumperi.
30 ian 2012, 19:14
-1
dildododo
518 comentarii 415 puncte
la ce te referi cand spui ca lasa de dorit la inginerie si fiabilitate?
30 ian 2012, 19:48
0
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
intereseaza-te cate bmw-uri diesel intra in service datorita turbinelor(sau a sistemului de supraalimentare), si fa comparatia cu...alfa romeo de exemplu, sau cu fiat!!!, sau cu toyota, sau cu nissan, sau cu renault (mai putin megane, care are probleme din fabrica cu anumite modele dci). iar la capitolul inginerie bmw duce demult lipsa de idei. bine ca au brevetat acum sistemul tri turbo, dar nu s-au gandit niciodata sa faca un sistem mai performant de racire pentru turbo, asa cum are nissan sau mitsubishi(...de exemplu)
30 ian 2012, 21:55
-2
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
tm30amp tu sustii ca Alfa Romeo si Fiat ar fi mai fiabile decat BMW?!? Alfa Romeo??! Man, ma faci sa rad.Pot sa zic ca am avut un 147 in urma cu vreo 3 ani si mi-a venit sa ii dau foc pur si simplu.Numai prin service-uri stateam cu masina aia.Masina mai proasta ca aia nu mi-a fost dat sa vad.Si asta o pot confirma si cateva cunostinte care au patit la fel cu masini din grupul Fiat.De cum am vandut 147-le am luat un E39 525d si masina asta mi se pare exceptionala din toate punctele de vedere comparativ cu Alfa.Tocmai la capitolul fiabilitate ai adus Alfa Romeo in discutie?! :)) Din punct de vedere tehnic, in opinia mea nu exista grad de comparatie intre BMW si Alfa Romeo.Aceasta din urma mai are "de mancat" pana sa ajunga la nivelul tehnic BMW.
31 ian 2012, 01:26
+3
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Am impresia ca tu vrei sa faci neaparat anti reclama, fara sa gandesti! Hai zi, cate bmwuri ai avut tu pana acum? Daca nu ai avut intreaba^ne te rog pe noi posesorii, ce parere avem despre fiabilitate ca doar buzunarul nostru stie mai bine... iar daca ar fi cum ai zice tu, de ce mi-as cumpara si al doilea bmw de exemplu? Nu am ce face cu banii? Va rog nu mai vorbiti in nestiinta si daca nu va place bmw, foarte bine,dar nu mai lasati commenturi inutile doar de dragul de a va afirma!
31 ian 2012, 10:06
0
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
vorbeam de sistemul de supraalimentare, nu de fiabilitatea intregii masini, si da, am avut un 318, a fost a doua mea masina, asta era prin anul 2000-2001, masina era din '93, si a fost chiar ok, benzina era ieftina, etc. in ceea ce priveste turbina... vorbesc din experienta serviciului pe care il fac
31 ian 2012, 11:02
0
22 comentarii 0 puncte
prietene se vede ca nu te pricepi la masini deloc mai bine te iei de altceva,mai bine critici pe alte site-uri cum ar fi cele culinare ca esti varza la capitolul masini.Mai intai cumpara si conduce un bmw si dupa critici si nu mai vorbi in necunoastere de cauza.
01 feb 2012, 09:27
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Baiete, ai probleme grave acolo sus...daca tu zici ca bmw la inginerie si fiabilitate lasa de dorit! Poate la seria 3 geometria fata e mai slabuta, dar sa nu uitam ca e tractiune spate, am avut bmwuri sub cur dar motorul nu a cedat niciodata! Mai gandeste`te inainte sa afirmi prostii!
30 ian 2012, 22:43
+2
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
vorbesti despre geometria fixa sau variabila??? si eu nu ma refeream la motor, ma refeream la turbina!!!
31 ian 2012, 11:04
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Hai sa fim seriosi, la toate marcile sunt probleme cu turbinele, sunt consumabile de timp indelungat! Viata unei turbine depinde foarte mult si de stilul de condus si de multi alti factori! Dar nu ai cum sa zici ca ingineria de la bmw lasa de dorit, cand ei sunt printre primii la capitolul asta. Eu nu lucrez in domeniul reparatiilor, dar cunosc oameni din industria auto, si aici nu ma refer la ingineri de la uzina dacia...si crede-ma cei de la bmw sunt unii dintre cei mai buni dezvoltatori de tehnologii pe parte mecanica, sasiu, tren de rulare! Degeaba ura asta pentru bmw, pur si simplu nu stiti aprecia o firma care chiar aduce progrese in domeniul auto si care e in stare sa puna niste standarde in picioare!
31 ian 2012, 11:42
+2
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Apropo, ma refeream la cea variabila, daca retin bine asta e la modelele mai noi sau? Oricum daca stiu bine cea variabila e mai putin fiabila dar si mult mai performanta...
31 ian 2012, 11:50
0
22 comentarii 0 puncte
turbina,poate ai tu probleme la turbina ca nu ti se alimenteaza bine creerul cu aer,singurele masini care au probleme la turbina sunt renault-urile aici la bmw nici nu incape discutie
01 feb 2012, 09:33
0
42 comentarii 28 puncte
tu crezi ca cine isi cumpara un tri-turbo se gandeste oare cat costa o turbina???
31 ian 2012, 03:31
0
tm30amp
252 comentarii 364 puncte
se gandeste dupa aia :))
31 ian 2012, 11:04
-1
29 comentarii 65 puncte
Pe viitor ... Ce motor ai ? 8 turbine in V si un motor 1.5d ! Felicitari bmw pentru performanta , lame pentru astia care comenteaza aiurea ! @so2010 Sunt anumite mentalitati si anumite lucruri care nu se vor schimba niciodata! Nu poti compara benzina cu motorina dar de laudat ceea ce au facut cei de la BMW! Si da motoarele diesel au ramas cunoscute pentru asa ceva puternice si economice!
30 ian 2012, 18:44
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AlinMotru90
557 comentarii 297 puncte
Design nasol seria 5 F10?!? :O Este cel mai frumos BMW aparut in ultimii ani, alaturi de noul seria 3 F30 care a fost recent votata, cea mai frumoasa masina a anului 2011.
30 ian 2012, 20:34
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Gusturile nu se discuta, seria 1 nici mie nu-mi place, dar faza cu seria 5 m-a lasat masca. Ar trebui sa te duci la doctor baiete!
30 ian 2012, 22:45
+1
86 comentarii 87 puncte
in afara de x6, in rest ma bucur pt treaba asta
30 ian 2012, 20:35
0
cirstoiu.ovidiu
55 comentarii 86 puncte
Abia astept sa aud sunetul produs de esapament, si sper sa fie tot ceva cu 4 finale centrate la milimetri :D Trebuie recunoscuta priceperea si devotamentul inginerilor pentru asa motoare.
31 ian 2012, 08:57
+3
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Asa e!
31 ian 2012, 10:06
0
alycristiano
13 comentarii -5 puncte
740nm la 2mii de ture pai in a 7-a viteza sau a 8-a la 2 mii de ture o sa ai peste 200km/h.foarte tare..bv BMW
01 feb 2012, 17:01
0
3 comentarii -1 puncte
BMW iarasi ridica nivelul tehnic al motoarelor diesel si astfel da tema de lucru si celorlalte marci auto pentru a se alinia standardelor de nivel al marcii BMW . BMW traditie in tehnologia de pionerat a motoarelor. Bmw ultimate driving machine
03 feb 2012, 09:46
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »