Curse Legale: Ultimul Porsche 911 Turbo S spulbera noul Ferrari 458 Italia Curse legale 14 Februarie Curse Legale: Ultimul Porsche 911 Turbo S spulbera noul Ferrari 458 Italia
Toate comentariile (58):
buteli
270 comentarii -197 puncte
Il spulbera pentru ca pleaca cu 1-2 secunde dupa start. In prima cursa Porsche are cu 10 CP mai mult si este invins dupa un start corect, in al doilea duel Ferrari are 40 CP mai mult si dupa un start prost este invins. Prefer sa cred testele facute de jurnalisti pe circuite nu liniutele astea .
14 feb 2012, 11:43
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai...nu degeaba Porsche Turbo S a fost numit "Baby Veyron" de catre specialisti!Sincer? Nici macar nu am vazut cand a plecat Porsche!Italia ziceai ca e o "batranica" cand a plecat din loc!Vorba vine ...Dar oricand si la orice ora Italia nu are ce ii face lui Turbo S!Poate la top speed,desi amandoua se duc in jurul lui 330 km/h !
14 feb 2012, 12:13
-1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
in primul caz e vechiul 911 turbo, in al doilea e cel nou (nu ma refer la 991, acesta inca nu a aparut in varianta turbo); uita-te la timpul cronometrat...nu are legatura cu startul; oricum, BRAVO PORSCHE!!!! bine ca italia nu a luat foc ;-)
14 feb 2012, 12:14
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
=))
14 feb 2012, 12:18
-2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Porschele 996 e ceva in "neregula" cu el !Probabil de atatea curse a "obosit" si el !Sau poate cine stie ..."Stage-ul 2" ia facut mai rau decat bine!
14 feb 2012, 12:14
-1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
posibil ca stg2 "sa-i fi facut rau"; cateodata si caii astia de la tuneri sunt mai mult manji decat cai :-(
14 feb 2012, 12:18
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai eu ce zic ...sunt pe hartie ,dar in motor posibil sa fie cu 50 mai putini decat estimeaza ei...
14 feb 2012, 12:22
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Eh, ma dezamagesti badluks, de parca numai caii ar conta...
14 feb 2012, 22:27
-1
211 comentarii 219 puncte
verifica statisticile de la sfarsit , se calculeaza fiecare masina in parte , nu sunt ca liniutele de raceri de prin tara. :)
14 feb 2012, 12:23
+1
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Este ceva ineregula cu al 2-lea filmulet.Adica Porsche cu 580 cp nu reusete sa il faca si al 2-lea Porsche cu 530 cp reusete sa il faca?
14 feb 2012, 11:48
+1
23 comentarii 8 puncte
e diferenta enorma de modele!!!! unu are cutie tiptronic celalalt are pdk!!! NU CAII CONTEAZA ci cum reuseste masina sa ii puna jos!! :|
15 feb 2012, 02:10
0
1562 comentarii -156 puncte
porsche isi arata clasa
14 feb 2012, 11:53
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Putea sa plece si in urma lui Ferrari ca tot il facea pana la finish!Nu intelegi ca putine masini pot face Turbo S pana la 200 km/h?Are plecarea fulminanta!
14 feb 2012, 12:17
+1
30 comentarii 94 puncte
Pt. ''buteli'' :daca te uiti mai bine Porsche pleaca perfect - aia se numeste viteza de reactie ! Uitate atent la video !
14 feb 2012, 14:52
0
stefan_16_bebe
59 comentarii -31 puncte
startul spune totul
14 feb 2012, 12:23
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Daca sunteti atenti Porsche-le a plecat imediat dupa verde !Asa trebuia sa plece si Italia daca vroia sa aibe vreo "sansa"( desi nici atunci nu avea)!
14 feb 2012, 12:28
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
nu nu ...a plecat la VERDE!Ala din Italia e TATAIE!
14 feb 2012, 12:31
+1
Bakena
693 comentarii 323 puncte
nu conteaza,uitete la timpii facuti de cele doua,cronometrarea masini se face de cand pleaca de pe loc,nu de cand se da verde :)
14 feb 2012, 13:01
+1
ven
530 comentarii 1515 puncte
Ar trebui sa ma agit si sa incep sa va injur, cum fac altii pe aici:)) Nu m-am uitat prea atent la clip, greseala mea! Succes!
14 feb 2012, 18:09
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Este clar ca Ferrari a fost dezavantajat de startul intarziat, insa cred ca este destul de vizibil pentru toata lumea ca in timpul cursei distanta dintre cele doua masini creste vizibil in favoarea modelului de la Porsche care se arata destul de rapid.
14 feb 2012, 12:31
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Corect!
14 feb 2012, 12:32
-1
73 comentarii 110 puncte
Daca te uiti atent la datele de la sfarsitul cursei, iti vei da seama ca cel cu Ferrari trece finishul cu aproximativ acceasi vitez, 279km/h in timp ce cel cu Porsche tece cu 289km/h.
14 feb 2012, 12:55
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pai bai baiete , una e 279 alta e 289!Sau tie ti se par la fel?aia 10 km/h la viteza aia conteaza foarte mult!
14 feb 2012, 14:51
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Asa cum spunea Enzo Ferrari, caii putere vand masinile, cuplul castiga cursele. In cazul dat despre asta este vorba, la aceea turatie sa castigi 10km/h in plus este de admirat pentru ca vorbim de un cuplu net superior completat de o cutie de viteze superb etajata! ;)
14 feb 2012, 18:52
0
umF
umF
122 comentarii 137 puncte
La acest tip de curse cronometrarea se face individiual , asa ca cel cu Porsche putea sa plece cu 5 secunde dupa Ferrari pentru ca tot castiga . Later edit : comentasera deja prea multi , am vrut sa sterg comentul , nu se mai poate . Sorry
14 feb 2012, 22:41
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
ala cu ferrari se uita dupa pasari :))
14 feb 2012, 12:51
+3
1153 comentarii 4446 puncte
German Cars;)
14 feb 2012, 12:56
+8
6 comentarii 28 puncte
Interesante stiri auto, si relevante dealtfel......
14 feb 2012, 13:05
-4
2 comentarii 3 puncte
nu are nici o relevanta faptul ca ferrari a plecat mai tarziu.cronometrarea s-a facut individual. porsche a castigat din start din 60ft (aprox. 1.7)
14 feb 2012, 13:37
+3
Andrei80
91 comentarii 120 puncte
Dudes, timpii sunt masurati din momentul in care pleaca fiecare, mai e si timpul cu tot cu intarzierea la start si mai e si viteza la finish, toate mai bune pt. Porsche...deci
14 feb 2012, 13:39
+2
48 comentarii 68 puncte
Nu conteaza doar cp si nu pentru secunda de la start a castigat porsche . Cand trece linia ferrari are cam 279 km/h in ambele incercari , pe cand porsche are 289 .
14 feb 2012, 13:40
+3
No-X-Cape
105 comentarii 223 puncte
Helloooo trezirea ...chiar nimeni nu intelege ca timpul scos decide castigatorul si NU startul, putea sa plece 458-ul si dupa 5 secunde la final va arata MARE timpi scosi de ambele masini iar porsche scoate cu min 2sec mai putin de aceea a si castigat, nu mai comentati aiurea ca soferul ferrari-ului se uita dupa pasari si alte balarii. Iar pentru cineva care gandeste o sa inteleaga de ce porsche castiga aceasta batalie chiar si cu 40hp mai putin, tractiune integrala / cutie PDK care face minuni, si foate MULT GRIPPP
14 feb 2012, 13:48
+7
519 comentarii 733 puncte
nu-ti mai bate capul ca nu are rost,s-a mai discutat despre asta. Au fost cred ca cel putin 30 de commmenturi pana acum in care s-a spus clar cum se procedeaza. Si cei care spun ca Italia ar fi avut o sansa,mai e un clip tot de la dragtimes cu un Turbo S negru contra Italia, si tot Porsche castiga.
14 feb 2012, 14:25
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Il stiu si pe ala Veloce!No-X-Cape are dreptate!
14 feb 2012, 14:55
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
conteaza cel care are TIMPUL cel mai mic; poti sa ai viteza mai mare si timpul pe 1/4 mile sa fie mai prost
14 feb 2012, 13:52
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Corect!
14 feb 2012, 14:55
0
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
cel cu 458-ul a pierdut pentru k avea avariile pornite:)):)):))
14 feb 2012, 14:36
+4
SuperCharger
175 comentarii 248 puncte
Nota catre autori: ar trebui sa dati informatii si cu privire la regulile curselor pentru a ne putea face o imagine clara. Conteaza categoria masinii (am observat ca se specifica "sport car", "supercar", "gran turismo")? Se aplica vreun handicap? Au vreo legatura luminile albe (care se aprind dupa cele verzi) cu startul concurentilor? RT inseamna cumva "reaction time"? etc etc Nu sunt in tema cu aceste curse, dar cred ca e general valabil: daca tot comentam, macar sa stim cum sa interpretam ce vedem...
14 feb 2012, 14:48
+7
519 comentarii 733 puncte
ET = elapsed time si RT = reaction time. ET'ul este ce conetaza pentru ca nu exista marja de eroare,este timpul de cand masina pleaca pana ajunge la finish. Daca iei in considerare ET+RT (adica din momentul in care lumina s-a facut verde) soferul din Ferrari doarme :)) i-a luat 1,6 secunde sa plece de pe loc
14 feb 2012, 15:03
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Foarte bine punctat!
14 feb 2012, 18:48
0
202 comentarii 431 puncte
iti poti da seama ca porsche a castigat si dupa viteza maxima pe care au prins-o ambele masini pe aceeasi distanta: Ferrari: 279 km/h iar Porsche 289 km/h... si la asta chiar nu conteaza cine a plecat primul...
14 feb 2012, 20:53
+1
16 comentarii 61 puncte
PORCHE > ferrari . :))
14 feb 2012, 16:23
+3
flaviupodina
215 comentarii 949 puncte
se scrie porsche
14 feb 2012, 21:42
+1
88 comentarii 180 puncte
:))) ce sec :))) +1
14 feb 2012, 22:21
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
No-X-Cape
105 comentarii 223 puncte
n-ai inteles nimic, cei de la dragtimes masoara timpi individual pe fiecare masina la o cursa, castigator fiind cel care scoate timpul cel mai scurt indiferent ca unul din concureti a plecat 1 2sec mai repede. sper sa intelegi ideea. chill
14 feb 2012, 20:10
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
No-X-Cape, fanboy sunt inevitabili :D
14 feb 2012, 20:14
+1
88 comentarii 180 puncte
sunt grele rau cursele de drag pentru unii...
14 feb 2012, 22:18
0
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Doamne omule, tu chiar nu intelegi nimic? Uita-te la timpi...
14 feb 2012, 22:25
-1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
pt ce mi-ai spus mai sus: fii mai explicit! n-am inteles ce ai vrut sa zici; am zis eu ca numai caii conteaza? oricum, era o replica adresata lui ygd referitor la caii acelui stg2...
15 feb 2012, 09:59
+1
Vendi85
534 comentarii 155 puncte
Pai ma asteptam sa explici clar oamenilor ca nu numai caii conteaza, ci sunt multi alti factori de care depinde o cursa de accelerare! (cuplu,tractiune, cutie, greutate, cauciucuri, sofer...)
15 feb 2012, 10:09
-1
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
hai, lasa sarcasmul... ar fi culmea sa ma apuc sa tin toata teoria si sa ma repet; la fiecare comment sau articol sa zic toata poliloghia? si era strict legat de porsche si de stage2; deoarece am vazut masini tunate care pretindeau ca au aceeasi cai/cuplu cu o varianta superioara de fabrica a aceluiasi model, dar timpii erau inferiori; de ex : marca x are modelul y1 cu 150 cp si modelul y2 de 200 cp si vine tunerul z si modifica y1 la 200cp (ca si y2), dar cand le compari observi ca y1 tunat e inferior lui y2, desi ar trebui sa fie la fel
15 feb 2012, 11:01
+1
cipri4n
87 comentarii 142 puncte
nu conteaza care pleaca primul pt ca cronometrarea incepe in momentul cand se pune masina in miscare.
17 feb 2012, 17:40
0
87 comentarii 405 puncte
ET=estimated time RT=reaction time NU conteaza cand se porneste de la declansarea luminii verzi.Lumina alba arata reaction time-ul.Adica se face verde,pleaca masina si se sting cele 2 becuri pe rand.Reaction time se calculeaza de cand apare verde si cand se pune in miscare masina.Eu nu inteleg ce ii atat de greu de priceput.Lasati odata NFS-ul si liniutele din spatele blocului.
14 feb 2012, 23:01
+3
1 comentarii 0 puncte
Buteli , in primul rand, daca ai invata sa fii mai atent la detalii ar fi mai bn pentru noi toti. Fii atent la Et-urile de la 458 ... in prima cursa e chiar mai lent decat in a doua, 29.290 si in a doua 29.170 ..cum iti explici asta ? + ca in prima cursa a plecat perfect, iar in a doua spui tu ca nu. Mai uita-te o data pe ET-uri frate si o sa vezi. PORSCHE RULEZZ!
27 feb 2012, 10:39
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »