Il spulbera pentru ca pleaca cu 1-2 secunde dupa start. In prima cursa Porsche are cu 10 CP mai mult si este invins dupa un start corect, in al doilea duel Ferrari are 40 CP mai mult si dupa un start prost este invins. Prefer sa cred testele facute de jurnalisti pe circuite nu liniutele astea .
Bai...nu degeaba Porsche Turbo S a fost numit "Baby Veyron" de catre specialisti!Sincer? Nici macar nu am vazut cand a plecat Porsche!Italia ziceai ca e o "batranica" cand a plecat din loc!Vorba vine ...Dar oricand si la orice ora Italia nu are ce ii face lui Turbo S!Poate la top speed,desi amandoua se duc in jurul lui 330 km/h !
in primul caz e vechiul 911 turbo, in al doilea e cel nou (nu ma refer la 991, acesta inca nu a aparut in varianta turbo); uita-te la timpul cronometrat...nu are legatura cu startul;
oricum, BRAVO PORSCHE!!!!
bine ca italia nu a luat foc ;-)
Putea sa plece si in urma lui Ferrari ca tot il facea pana la finish!Nu intelegi ca putine masini pot face Turbo S pana la 200 km/h?Are plecarea fulminanta!
Este clar ca Ferrari a fost dezavantajat de startul intarziat, insa cred ca este destul de vizibil pentru toata lumea ca in timpul cursei distanta dintre cele doua masini creste vizibil in favoarea modelului de la Porsche care se arata destul de rapid.
Daca te uiti atent la datele de la sfarsitul cursei, iti vei da seama ca cel cu Ferrari trece finishul cu aproximativ acceasi vitez, 279km/h in timp ce cel cu Porsche tece cu 289km/h.
Asa cum spunea Enzo Ferrari, caii putere vand masinile, cuplul castiga cursele. In cazul dat despre asta este vorba, la aceea turatie sa castigi 10km/h in plus este de admirat pentru ca vorbim de un cuplu net superior completat de o cutie de viteze superb etajata! ;)
La acest tip de curse cronometrarea se face individiual , asa ca cel cu Porsche putea sa plece cu 5 secunde dupa Ferrari pentru ca tot castiga . Later edit : comentasera deja prea multi , am vrut sa sterg comentul , nu se mai poate . Sorry
Dudes, timpii sunt masurati din momentul in care pleaca fiecare, mai e si timpul cu tot cu intarzierea la start si mai e si viteza la finish, toate mai bune pt. Porsche...deci
Nu conteaza doar cp si nu pentru secunda de la start a castigat porsche . Cand trece linia ferrari are cam 279 km/h in ambele incercari , pe cand porsche are 289 .
Helloooo trezirea ...chiar nimeni nu intelege ca timpul scos decide castigatorul si NU startul, putea sa plece 458-ul si dupa 5 secunde la final va arata MARE timpi scosi de ambele masini iar porsche scoate cu min 2sec mai putin de aceea a si castigat, nu mai comentati aiurea ca soferul ferrari-ului se uita dupa pasari si alte balarii.
Iar pentru cineva care gandeste o sa inteleaga de ce porsche castiga aceasta batalie chiar si cu 40hp mai putin, tractiune integrala / cutie PDK care face minuni, si foate MULT GRIPPP
nu-ti mai bate capul ca nu are rost,s-a mai discutat despre asta. Au fost cred ca cel putin 30 de commmenturi pana acum in care s-a spus clar cum se procedeaza. Si cei care spun ca Italia ar fi avut o sansa,mai e un clip tot de la dragtimes cu un Turbo S negru contra Italia, si tot Porsche castiga.
Nota catre autori: ar trebui sa dati informatii si cu privire la regulile curselor pentru a ne putea face o imagine clara. Conteaza categoria masinii (am observat ca se specifica "sport car", "supercar", "gran turismo")? Se aplica vreun handicap? Au vreo legatura luminile albe (care se aprind dupa cele verzi) cu startul concurentilor? RT inseamna cumva "reaction time"? etc etc
Nu sunt in tema cu aceste curse, dar cred ca e general valabil: daca tot comentam, macar sa stim cum sa interpretam ce vedem...
ET = elapsed time si RT = reaction time.
ET'ul este ce conetaza pentru ca nu exista marja de eroare,este timpul de cand masina pleaca pana ajunge la finish. Daca iei in considerare ET+RT (adica din momentul in care lumina s-a facut verde) soferul din Ferrari doarme :)) i-a luat 1,6 secunde sa plece de pe loc
iti poti da seama ca porsche a castigat si dupa viteza maxima pe care au prins-o ambele masini pe aceeasi distanta: Ferrari: 279 km/h iar Porsche 289 km/h... si la asta chiar nu conteaza cine a plecat primul...
n-ai inteles nimic, cei de la dragtimes masoara timpi individual pe fiecare masina la o cursa, castigator fiind cel care scoate timpul cel mai scurt indiferent ca unul din concureti a plecat 1 2sec mai repede. sper sa intelegi ideea. chill
pt ce mi-ai spus mai sus: fii mai explicit! n-am inteles ce ai vrut sa zici; am zis eu ca numai caii conteaza? oricum, era o replica adresata lui ygd referitor la caii acelui stg2...
Pai ma asteptam sa explici clar oamenilor ca nu numai caii conteaza, ci sunt multi alti factori de care depinde o cursa de accelerare! (cuplu,tractiune, cutie, greutate, cauciucuri, sofer...)
hai, lasa sarcasmul... ar fi culmea sa ma apuc sa tin toata teoria si sa ma repet; la fiecare comment sau articol sa zic toata poliloghia?
si era strict legat de porsche si de stage2; deoarece am vazut masini tunate care pretindeau ca au aceeasi cai/cuplu cu o varianta superioara de fabrica a aceluiasi model, dar timpii erau inferiori; de ex : marca x are modelul y1 cu 150 cp si modelul y2 de 200 cp si vine tunerul z si modifica y1 la 200cp (ca si y2), dar cand le compari observi ca y1 tunat e inferior lui y2, desi ar trebui sa fie la fel
ET=estimated time
RT=reaction time
NU conteaza cand se porneste de la declansarea luminii verzi.Lumina alba arata reaction time-ul.Adica se face verde,pleaca masina si se sting cele 2 becuri pe rand.Reaction time se calculeaza de cand apare verde si cand se pune in miscare masina.Eu nu inteleg ce ii atat de greu de priceput.Lasati odata NFS-ul si liniutele din spatele blocului.
Buteli , in primul rand, daca ai invata sa fii mai atent la detalii ar fi mai bn pentru noi toti. Fii atent la Et-urile de la 458 ... in prima cursa e chiar mai lent decat in a doua, 29.290 si in a doua 29.170 ..cum iti explici asta ? + ca in prima cursa a plecat perfect, iar in a doua spui tu ca nu. Mai uita-te o data pe ET-uri frate si o sa vezi. PORSCHE RULEZZ!