Detectoarele de radar vor putea fi interzise! Legislatie Auto 21 Februarie Detectoarele de radar vor putea fi interzise!
Toate comentariile (84):
alexxpassat2003
8 comentarii 29 puncte
si cu detector de radar si fara tot aia ....
21 feb 2012, 11:32
+2
308 comentarii 421 puncte
Statia sa traiasca
21 feb 2012, 11:51
+10
alyx91
34 comentarii 59 puncte
cat crezi ca o sa mai mearga si cu statie
21 feb 2012, 12:14
0
63 comentarii 111 puncte
De interzis nu are cum sa le interzica,deoarece incalca dreptul la libera exprimare.
21 feb 2012, 12:55
+2
11 comentarii 17 puncte
Nu le interzice, dar iti vor pune o taxa de iti taie pofta. Afata se percepe deja taxa pentru asa ceva. Dreptul la libera exprimare ? :) Asta e doar o gluma de care ne mai putem bucura o vreme. Deja acceptam pas cu pas niste reguli inacceptabile. Stai sa treaca ACTA si pe urma mai discutam despre dreptul la exprimare. Ala e doar primul pas.
21 feb 2012, 15:29
+1
danucci
22 comentarii 13 puncte
in cel mai rau caz vor mai pune o taxa si pentru folosirea statiilor ca doar asta lipseste din sutele de taxe si impozite pe care cu drag le platim
21 feb 2012, 14:02
+2
129 comentarii 137 puncte
alyx91 statia va exista atita timp cit vor exista camionagii!Nu pot interzice folosirea statiei!
21 feb 2012, 14:50
+1
11 comentarii 17 puncte
Poate nu o interzic, dar o pot taxa. Nu va mai fi la indemana oricui.
21 feb 2012, 15:19
+1
alyx91
34 comentarii 59 puncte
da, dar poate sa ii lase doar cei cu camioane sa le foloseasca, si atunci?!
21 feb 2012, 15:26
+1
308 comentarii 421 puncte
O sa mearga mult si bine pentru ca fregventa de lucru este free in toata lumea . Dar mai stii, la ce-i duce capu pe plouatii astia din parlament ?
21 feb 2012, 15:03
+1
11 comentarii 17 puncte
In Italia platesti daca ai CB pe masina. Pe mine m-au luat deja la rost, dar il aveam deconectat si am zis ca-l folosesc doar in afara la offroad.
21 feb 2012, 15:33
+1
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Pai de ce vor sa interzica detectoarele radar daca acuma avem acele vestite "radare invizibile"? :D Sa inteleg ca recunosc acum faptul ca acei bani au fost cheltuiti de'an sulea pe niste radare in jurul carora au dezvoltat un mit ce s'a spulberat destul de repede?! Oricum ... la mare moda sunt statiile de emisie-receptie acum ... oare cand or sa le interzica si pe astea?! Rahat de tara in care foamea de bani se rezolva doar prin taxe-amenzi-taxe-ame nzi-taxe-amenzi-taxe- amenzi-taxe-amenzi ... Da ceva autostrazi? O lege impotriva carutelor si altor atelaje pe drumurile publice? Un plan de amenzi mari pentru cei care nu isi fac treaba in ce priveste intretinerea si curatarea drumurilor iarna/vara? De asta cam pe cand?!
21 feb 2012, 12:02
+11
11 comentarii 17 puncte
Cand o sa avem o Jilava numai pentru parlamentari. In care sa fie angajati gardieni numai oameni simplii din popor care au avut de suferit. Astfel incat "oaspetii" sa nu aiba parte de privilegii. Cat timp nu au morcovul in fund, cainii latra...caravana trece.
21 feb 2012, 15:44
+2
1 comentarii 5 puncte
da suntem deacord cu regulile astea ,daror sa fie daca tot vor sa fie ca in strainatate macar sa fie din toate punctele de vedere ,eu sunt de 6 ani in Italia si lucrez ca sofer si nu ma oprit decat garda financiara de 2 ori sa mi verifice factura la marfa,nu ca la noi te opresc mereu,nu avem autostrazi ca sa ocolim comunele.
21 feb 2012, 12:08
+5
roxanalaptopnews
189 comentarii 378 puncte
Mie mi se par in regula solutiile propuse de Guvern. In special cea cu 10 clase, era cazul... La fel si cu detectoarele de radar... inca nu ne-am saturat de accidentele sangeroase? Si foarte bine ca vor fi examene severe... sa nu mai plateasca toata lumea testul psihologic... si sa nu aiba habar ce presupune. Macar de s-ar implementa asa. De vorbe... ne-am cam saturat.
21 feb 2012, 12:13
+1
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
accidente sangeroase vezi prin toate tarile
21 feb 2012, 12:22
+1
danucci
22 comentarii 13 puncte
dar cu permisele provizorii esti de acord???
21 feb 2012, 13:59
+1
308 comentarii 421 puncte
Da ce te face sa crezi ca accidenctele sangeroase se intampla din cauza detectoarelor ? Eu zic ca aceste se intampla din cauza teribilismului la volan + datorita faptului ca acum permis-ul il ia lumea cu spaga . Pai frate ce pretentii sa ai la unul negru cu ceafa lata si cu permis luat pe bani si care nu stie sa se semneze sau sa citeasca o intrebare din chestionar ? Eu as face alfel legea: 1 - Permis de la 18 ani dar timp de 3 ani sa nu ai voia cu masina mai puternica de 100 Cp. L-ai prins cu masina lu tacsu mai puternica de 100 Cp lui sa i se suspende permisul + prelungirea perioadei cu inca 3 ani, iar permisul lui tacsu sa fie suspendat 2 ani. 2 - Mai auzisem undeva sa se faca cursuri de derapaje controlate si alte chestii din RALIURI. Pai mai oameni buni astia ori sunt tampiti ori chiar nu le ajung accidenctele cu victime. Pai la copchii astia de bani gata asta le mai trebuie sa aibe cursuri de derapaje controlate, ca ei si asa se dau zmeii zmeiilor si omoare oameni de pe trotuare si din statiile de tramvai / autobuz (sunt o gramada de cazuri) iar taticul cu banutu vine si rezolva dosarul in loc sa-si lase odrasla sa traga ponoasele ca sa-i vina mintea la cap . Nu mai zic nimic ca deja m-am enervat .
21 feb 2012, 14:51
0
roxanalaptopnews
189 comentarii 378 puncte
Nu cred ca accidentele se intampla din cauza detectoarelor de radar, dar e clar ca daca folosesti un detector nu circuli regulamentat. Daca ar fi asa... te-ai putea lipsi de el... La asta ma refeream... Si de aici, faptul ca x nu circula regulamentar pentru ca stie ca are detector de radar si e asigurat cumva... poate degenera in altceva.
22 feb 2012, 17:47
0
8 comentarii 4 puncte
mai omule,pentru a conduce o masina este nevoie de talent nu de facultate! soferii buni(nu aceia care li s-a dat permis la apelul bocancilor)conduc o viata fara vreun accident,sau daca sunt inplicati in vreunul,sigur nu-i din cauza lor.Sigur ca daca vine TOARSUL GARCEA sa-l apere pe cumnat-su sau pe nepotul surorii prietenului amantului nustiu cui,normal ca s-a terminat totul. si pt cunostinta ta generala,accidentele singeroase sunt provocate de catre cei care urca beti si drogati la volan, sau din prea mult exces de adrenalina,sau din cauza carosabilului necorespunzator(grop i,denivelari) si ar mai fi si din cauza unora cu lipsa de scoala cum ar fi niste ficiorasi de bulibasa sau niscavai interlopi care de regula dau dreptul la gabori.
21 feb 2012, 15:51
+3
roxanalaptopnews
189 comentarii 378 puncte
pentru a conduce o masina... e nevoie sa inveti si sa intelegi ce presupune asta. 10 clase mi se pare chiar decent.
22 feb 2012, 17:49
0
11 comentarii 17 puncte
Hai sa facem un exercitiu de imaginatie, ca exemplu in privinta faptului ca o astfel de gandirre e o discriminare. Sa punem cazul unei persoane cu 8 clase, destul de inteligente, dar careia soarta i-ar fi pus bete in roate si nu a reusit sa continuie studile. POate fi orice..in functie de imprejurari. Ce imi vine acum in minte, ar fi un incident sau accident. Din modul tau de exprimare, vrei sa zici ca acea persoana nu mai are dreptul la viata pentru ca a fost lovita de soarta ? Nu ar fi in stare acea persoana sa inteleaga un chestionar si sa conduca o masina ? De ce crezi ca o alta persoana cu doua facultati, ar fi mai indreptatita sau ar avea mai multa experienta pentru a detine permis de conducere ? Sunt aberatii absurde. Conduc de 12 Ani atat in tara cat si prin toata Europa, am intalnit tot felul de indivizi cu sau fara scoala, care nu au ce cauta la vlanul unei masini. Nu mai zic cate incidente am evitat din cauza unor astfel de persoane incapabile, ce iti pun viata in pericol. Eu zic sa ganditi de 2 ori inainte sa creeati noi categorii discriminatorii. Sa zicem ca ai nasul lung sau urechile mari. Sti ce zic ? Astea te pot incurca la condus cand bate vantul :) ..sa dea o lege si pentru asa ceva, de maine sa interzica obtinerea permisului pentru aceste categorii. Stiu ca e putin aberanta ultima faza, dar era numai un exemplu mai amuzant. Ideea in sine conteaza. Maine poate veti avea voi o slabiciune care va fi atinsa de lege, de noi reguli....daca tot abeti creier, ar trebui sa-l folositi impreuna cu simtul responsabilitatii inainte. Mai ales in aceste vremuri grele, in care se folosesc de slabiciunile noastre pentru a urma agenda.
26 feb 2012, 23:50
0
8 comentarii 8 puncte
""conducatorii'''' nostri ia exemple de afara doar la taxe , impozite si amenzi........la drepturi niciodata......vai de ei si in concluzie vai de noi !
21 feb 2012, 12:16
+4
Old School
226 comentarii 413 puncte
Eu v-am zis frate ca vine capitalismul usor din urma, sa vedem atunci ce faceti....mai vreti occident? Oricum concluzia lor si a mea, prea multi soferi si foarte multe masini....scapa cine poate si are bani. Asteptam si legea care te lasa sa circuli in marile orase cu minim Euro 3, pe motiv ca polueaza orasul ''nesimtiti'' cu Euro 1&2, daca vrei sa circuli BANU frate...ce PLM. Traiasca capitalismul ! ...pacat ca l-am prins la sfarsit....
21 feb 2012, 12:25
+2
danucci
22 comentarii 13 puncte
si stai sa vezi ce se mai inmultesc "soferii" daca se va putea circula si cu permis provizoriu de parca n-ar fi destui idioti pe sosele
21 feb 2012, 13:58
+2
3 comentarii 8 puncte
din cate imi amintesc carutele nu au voie sa circule pe DN-uri.... dar sunt nelipsite... si echipajele politiei... le ignora in totalitate...
21 feb 2012, 12:28
+8
danucci
22 comentarii 13 puncte
ba chiar se mai si saluta cu nea sefu de atelaj parca sa ne faca in ciuda
21 feb 2012, 13:55
+1
2 comentarii 1 puncte
ai perfecta dreptate....eu veneam de la targu mures si la intrarea in loc. Hadareni o caruta plina cu fan....mai incolo un echipaj cu radarul...am vrut sa opresc sa le zic...
21 feb 2012, 21:49
0
BN 13 HOI
17 comentarii 26 puncte
astia o baut apa la caine rau de tot :)))) ! cum sa platesti amenda pe loc daca nu pa permis ! Dar cu cei ce nu au bani si deabea fac rost de carburant sa se descurce sa faca rost de mancare la copii ce fac? Au o impresie f buna guvernantii despre omul de rand! Daca ei o duc bine cred ca toti o duc asa? Defapt nu i prost ala care propune ci ala care respecta tampeniile astea! atata mai pupam uniunea europeana in dos si facem ce zic ei de numa dar mai rau e ca aia nu stiu defapt ce e aici pt ca totul e ascuns, ei stiu ca totusi e bine la noi :)))))
21 feb 2012, 12:41
+2
8 comentarii 5 puncte
Nu scrie nicăieri că îți ia permisul pe loc. Scrie că dacă ai primit o amendă și nu ai plătit-o, atunci îți ia permisul. Probabil pe fișa aia ai să ai un timp până să plătești. Dacă nu ai plătit în timpul ăla și ai fost oprit, pa permis.
21 feb 2012, 12:49
+1
danucci
22 comentarii 13 puncte
ai POSIBILTATEA sa platesti amenda pe loc. asta nu inseamna si retinerea permisului pe loc decat daca ai amenzi neplatite din urma. in cazurile celor mai saraci care abia se descurca si folosesc masina <numai ei stiu cum> se va ajunge tot la suspendare ca pe aia cu bani n-o sa-i vedem noi in situatia asta
21 feb 2012, 13:53
0
129 comentarii 137 puncte
Pai cred ca iti dau ei chitanta sau ceva ca ai platit!Parca ii si vad cu POS de card ca poate nu are omul cash!
21 feb 2012, 14:47
0
11 comentarii 17 puncte
Alesii nostri au de urmat "agenda" . Viitorul nostru nu prea mai depinde de ei.
21 feb 2012, 15:15
0
2 comentarii 4 puncte
astia nu prea sunt sanatosi la cap. ar trebui luati la intrebari aia care aproba rezultatele testelor psihologice, ca ala care il da e cum e si tot asa va ramane. adica pr.st care vrea masina, ca asa au si altii si e la moda.
21 feb 2012, 12:51
+3
15 comentarii 26 puncte
In primul rand construiesti infrastructura,adica drumurile si ce mai tin de ele,dupaia pui radare si alte prostii,oricum in mare parte e o prostie ce fac aia acolo,nu inteleg cum poti gandi atat de prost,la parlamentarii aia ma refer,chiar nu inteleg.
21 feb 2012, 13:00
+6
8 comentarii 5 puncte
Și dacă nu ai infrastructură atunci nu trebuie puse radare și verificări, să meargă toți țăranii cât le pot mașinile și să fie carnagiu. Nop, cât mai multe radare, cu atât mai bine.
21 feb 2012, 13:04
0
danucci
22 comentarii 13 puncte
sa mearga frate cand om avea si noi autostrazile din Germania
21 feb 2012, 14:05
+1
8 comentarii 4 puncte
omule,tu ai ramas fara permis! Ce cauti pe site-ul acesta,care este dedicat celor cu drept de a conduce?
21 feb 2012, 15:33
0
zxr750
18 comentarii 21 puncte
un alt capitol din "gafele guvernului romania",ar trebui facut un film,sigur va avea succes,cat despre guvernanti nostri...nimic de zis,sa nu se intrebe dupa dc creste infractionalitatea ;)
21 feb 2012, 13:44
+4
zxr750
18 comentarii 21 puncte
app,radarele nu sunt ilegale? :-?
21 feb 2012, 13:48
+2
Flow_Flexatu
11 comentarii 16 puncte
e frectie in ziua de azi detectorul...nici nu stiu daca mai are cineva...statia e sfanta;))
21 feb 2012, 14:47
+7
11 comentarii 17 puncte
Stai linistit ..o sa bage vreo regula si pentru alea, ceva taxe suplimentare.
21 feb 2012, 15:12
+2
11 comentarii 17 puncte
.
21 feb 2012, 15:25
0
5 comentarii 4 puncte
O sa ajungem sa numai iesim afara din casa ca ne da amenzii astia. Pacat ca astia de la rutiera iti mai dau amenda si asa pe nedrept. O sa ajungem sa platim numai taxe, e foarteee aiurea legea cu luat permisu daca nu platesti amenda,poi daca omul nu are de unde...ce sa faca sa dea in cap? Nu totii sunt ca ei sa aibe tot ce vor. Asta e tara noastra!!
21 feb 2012, 14:54
+2
Joha
21 comentarii -20 puncte
da oricum aparatele nu mai detecteaza radarele
21 feb 2012, 15:11
0
claud1u_BDT
70 comentarii 91 puncte
detecteaza...dar nu stii tu cum ...
21 feb 2012, 16:57
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Ai dreptate ... daca vorbim de pocnitori de alea de 100 lei :D
21 feb 2012, 18:51
0
11 comentarii 17 puncte
Ce o sa-l mai regrete lumea pe Ceausescu. Unii se bucura degeaba crezand ca toate aceste masuri sunt impuse pentru binele ori siguranta noastra. Dupa toate acestea o sa urmeze cipul ? Bineintees...tot pentru protectia noastra, sa nu vina bau bau din pestera cu tehnilogie sofisticata si sa ne faca buba. Credeam ca Romania va fi controlata mai la urma, dar constat cu groaza ca de fapt noi suntem cobaii si ca totul se intampla acum in Romania. Unii vreti sisteme occidentale, le laudati...dar unde au dus toate acele reguli, de unde vine criza, cine a dat gres ? Romania ori sistemul democratic ? Deci ei au dat gres (vorba vine) iar acum ne testeaza pe noi cu acelasi sistem si reguli gresite. In momentul in care vom accepta astfel de reguli, vom face primul pas spre control total, le vom da verde sa ne controleze vietile. Ce legatura au studiile cu permisul ? Nu ati vazut afon cu facultate la volan ? Ce legatura are cartea cu instinctul ? Unii oameni pot avea 10 facultati si tot nu sunt facuti pentru volan. Deja sunt rotunde peste tot, autostrazi nu avem....te prinde radarul cu 10 km in plus peste viteza legala si te arde. Vreti sa-mi spuneti ca aceasta e cauza accidentelor, sau rezolvarea problemelor ? Daca vor sa previna, atunci sa stea in strada..dar nu la panda. Macar sa stim ca sunt pe strada si la nevoie nu doar sa ne arda la buzunar. @Icsx....esti sigur ca vrei sa fie in Romania ca in Italia ? Pe mine m-au oprit in 2 ore de 4 ori, fara motiv, iar a 3-a oara m-au somat cu arma ..mi-au facut perchezitie de parca as fi fost un infractor, imi cereau socoteala ce caut la 3 dimineata pe strada, interogatoriu...ce lucrez, cu cine stau..... Oare toate astea ne aduc aminte de ceva ? Nu cumva am mai trait aceste momente in trecut ? Din cate imi aduc aminte, era sistem dictatorial..comunis m. Mai discutam curand....si tare as vrea sa ma insel, dar pe langa ce va sa vina....Ceasusescu era pistol cu apa.
21 feb 2012, 15:11
+10
8 comentarii 4 puncte
dar si cand v-a iesi romanul cu coasa-n mana in plina strada si v-a taia capul la vreo cativa guvernanti,ce bine v-a fi-n romania! Vor uita ai nostri guvernanti de toate si ne vor trimite vederi de prin Africa.
21 feb 2012, 15:30
0
11 comentarii 17 puncte
Stai "lin" :) au iesit si Grecii. Cu toate acestea ...vor avea un "comitet" permanent stabilit in Grecia, care va "monitoriza" situatia. Nu suntem departe de aceasta situatie, iar faptul ca vor iesi sau nu Romanii in strada...prea putin va conta. Aici nu mai e vorba de ce fac sau ce vor ai nostrii. Trebuie sa urmeze "agenda" si atat. M-as bucura tare mult sa ai dreptate.
21 feb 2012, 15:40
0
vladdd
15 comentarii 44 puncte
Asta e buna, o sa poti conduce masina fara permis dar pt. moped o sa ai nevoie de permis :)))
21 feb 2012, 15:15
+9
YCEE
557 comentarii 995 puncte
pai da pt ca cu mopedu nu poti sa omori o familie...ce rost are ? cu mopedu omori mai greu un om ... darar Domnu un specimen deasta de incompetent sa omoare copiii lu cretinu care a dat legea!! atunci se va face dreptate
21 feb 2012, 16:08
0
141 comentarii 53 puncte
Mai foloseste cineva detectoare radar?? Mai sunt bune de ceva? Eu l-am aruncat de 3 ani!
21 feb 2012, 16:59
0
astra4ever
153 comentarii 143 puncte
Da, eu ... Beltronics Bel940 ... de 6 ani la datorie ... 0 amenzi si culmea ... le prinde de la ***** in praznic si pe alea invizibile! :D Pe cei care aveau pocnitori de alea gen Cobra and CO ... ii inteleg ca le'au aruncat de mult la gunoi :D
21 feb 2012, 18:49
0
127 comentarii 18 puncte
Jos UE!
21 feb 2012, 18:27
0
19 comentarii 28 puncte
Eu zic sa se interzica si vitezometrul la masini! Sa aflam viteza in functie de turometru/treapta, iar daca nu ne iese calculul bine, sa ne ia masina si permisu, ca asta inseamna ca nu avem 10 clase (in practica), daca nu putem face un calculc simplu! Ma pui pe mine sa fac 10 clase, iar unii dintre "caschetari" vorbesc de parca ar fi facut gradinita la distanta.
21 feb 2012, 19:05
+5
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
calculam viteza in functie de cat scrie pe amenda
21 feb 2012, 20:43
0
9 comentarii 2 puncte
Eu am detectorul de 4 ani in geam,un cobra'' nu l-am dat jos deloc in tara''doar cand ies cu masina din Romanica'' si vara si iarna si in oras si afara isi face treaba,au facut o disceditare in masa a detectoarelor cu ajutorul media' si eu ma pregateam sa ma descotorosesc de el pana intr-o seara cand am luat un taxi'si omu avea detector si a zis ca functoneaza ca si inainte si chiar a avut dreptate.
21 feb 2012, 19:05
0
141 comentarii 53 puncte
Am uitat sa precizez ca l-am inlocuit cu un Prezident Grant:)!
22 feb 2012, 21:43
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
106 comentarii 127 puncte
pot sa dea 1000 de legi una mai aspra ca alta si poti fi la infinit de acord cu ele... si problema tot nu se va rezolva. Atat timp cat permisul se da pe spaga iar examenul in sine cu tot cu testul scris este la un nivel imbecil si mult sub nivelul unui intelect mediu, atunci legiile n-au nici o putere si sunt aici doar ca sa ne suga pe noi de bani :) De cand sunt legi mai aspre, se moare mai des pe sosele... ati observat? :)
21 feb 2012, 20:55
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
ok dar sa le suspende carnetu celor care au carnet fara 10 clase pana isi termina scoala.... Eu sunt de acord cu 99% din ce-i acolo mai putin treaba cu viteza... frate FACETI **** UN CIRCUIT IN TARA daca ne limitati la 100... ps: vad ca a disparut aia cu amenda pt manevre agresive in trafic (drift)... ma imbat daca nu o mai baga ai ca personal nu trec de 100 dar tot ce fac fac la viteza mica si organu te poate salta si pt ceva inofensiv crezand ca 7000 ture inseamna ca era sa omori 20 oameni...
21 feb 2012, 20:42
+2
9 comentarii -4 puncte
Construiti autostrazi si drumuri ca in lumea unde curge apa calda in mod curent si apoi sa va ganditi la amenzi si masuri coercitive IMBECILILOR! Sau mai bine renuntam la drumuri si construim spitale pentru tratat PROSTIA...
21 feb 2012, 21:08
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare