Insignia BiTurbo diesel: un nou capitol pentru varful de lance al Opel Masini noi 23 Februarie Insignia BiTurbo diesel: un nou capitol pentru varful de lance al Opel
Toate comentariile (30):
1562 comentarii -156 puncte
motoarele diesel au luat'o razna
23 feb 2012, 17:37
+6
kara67
46 comentarii 51 puncte
acum ai constatat asta????
23 feb 2012, 22:18
0
519 comentarii 733 puncte
acceleratia de la 0-100 pare cam anemica pentru cata putere are
23 feb 2012, 17:37
+1
53 comentarii 172 puncte
Gandestete totusi si ca are in jur de 1600 de kg...
23 feb 2012, 18:15
+1
1562 comentarii -156 puncte
si cuplu 400...
23 feb 2012, 18:38
0
191 comentarii -96 puncte
si mie mi se pare la fel. si la versiunea de dinainte single turbo de 160cp
23 feb 2012, 21:42
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
partyboy174
93 comentarii 47 puncte
2.0cdti biturbo la 195cp zic ca e ok avand in vedere ca la bmw diferenta dintre 330d si 335d(tot 330d dar biturbo)este de aproximativ 50 de cai, aici la opel e o diferenta de 35de cai, pana la urma trebuie sa fie si fiabila nu doar puternica ca degeaba scoti 250de cai din motor de 2L daca in 30.000km cedeaza motorul
23 feb 2012, 18:10
+4
99 comentarii 191 puncte
poate sa scoata si mai mult...doar ca nu are rost sa pui prea multi cai pe o masina de familie ;)iar daca vrei sa o faci tu mai tare..trebuie sa schimbi doar turbo...simplu
23 feb 2012, 18:32
-1
mishu_wrc
38 comentarii 90 puncte
Daca schimbi turbo trebuie neaparat si o resoftare....oricum si numa cu o resoftare castigi vreo 40cp si vreo 50-60NM
23 feb 2012, 18:44
+1
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
tu ai vreun Bmw triturbo si nu ati ajung 195 cp?hai sa fim realisti ca si 150 cp ne ajung pt drumurile noastre daca le pot numi drumuri.
23 feb 2012, 18:52
+3
53 comentarii 172 puncte
Care motor de 2.0 litri diesel scoate 195 cp de pe piata ? Deci eu zic ca e ok 195 de cp
23 feb 2012, 18:16
+5
yooalyn
5 comentarii 1 puncte
bmw 2.0 diesel 204 cp
23 feb 2012, 18:34
+1
53 comentarii 172 puncte
Da ai dreptate este pus pe ultimele modele...
23 feb 2012, 20:27
+1
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
mai nou 218 cai si 450 NM
24 feb 2012, 11:02
0
1562 comentarii -156 puncte
hyundai parca are un 2.2 de 190cp si mercedes tot 2.2 de 204 cp care sunt motoare foarte bune. cand alegi o masina motorul conteaza minim 50% indiferent daca folosesti caii sau nu conteaza sa ii ai,parerea mea...
23 feb 2012, 18:43
0
4 comentarii 5 puncte
Motorul de pe bmw 123d produce 204cp
23 feb 2012, 21:34
0
124 comentarii 309 puncte
masina fantastica, chiar dc unii zic ca e putin 195 din 2.0 litri...tre sa te gandesti si la consum , deci tot fantastica e :d
23 feb 2012, 18:42
+3
stoiansmj
363 comentarii 591 puncte
Deci vw-le au ramas in urma si cu motoarele,fiabilitat e si caroseria.Bravo Opel,sincer la orice ce moment as alege Opel.La VW a fost dezatru cu Jetta (made in Turcia)si motoarele de 2.0 cmc pica pe capete(si cele cu injectoare Bosch).Am priteni cu Opel astra h care minim 100 de mii de km nu au avut nici o problema.Vechea problema la OPel este bobina de inductie,dar in rest motoarele sunt foarte elastice si la injectaoare care accepta benzina asta de rahat de la noi fara probleme.Insignia Break dupa parerea mea este Bestiala.
23 feb 2012, 18:46
+10
Ottaviano_m
608 comentarii 523 puncte
Bravo opel:)) ai vrut sa spui bravo FPT- Fiat Power Train. VW la 170 de cai are consum ceva mai mare, dar un feeling de motor mult mai agresiv, si prestatii relativ echivalente. Cu un plus pt folosofia bi-turbo care iti da avantajul unui diesel cu 300 Nm la 1400 de turatii si cu un regim maxim de 5000.
24 feb 2012, 11:06
0
1153 comentarii 4446 puncte
Respect Opel numai vesti bune anul acesta...super tare!
23 feb 2012, 18:50
+6
bestgaby
52 comentarii 109 puncte
Diesel de 2 litri de 195 de cai pe piata nu cred sa mai fie. BMW a avut pe modelul anterior SERIA 1/123d -204 cai si 400 NM cuplu. foarte frumos acest model insignia si motorul asta e mai mult decat suficient ce mai vrei de la un motor de 2 litri ? diesel.
23 feb 2012, 21:45
+4
kara67
46 comentarii 51 puncte
Teoretic e o masina excelenta...si cu aceasta motorizare, are avantajul unor asigurari si impozite mici in Romania.Cred ca va fi un best seller. OPEL a depasit multi concurenti.....Astep t drive-testul
23 feb 2012, 22:16
+3
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Incepand cu GSI au fost masini de legenda si asa vor ramane .....
23 feb 2012, 22:40
+1
65 comentarii 171 puncte
....avnd in vedere puterea motorului......si consumul..........co nsider ca e mai mult decat excelent............ Insignia break.......sper sa mi-l bag in garaj intr-o buna zi....:>
23 feb 2012, 22:43
+2
Ruff_Ryders
40 comentarii 129 puncte
prea frumos acest motor si prea frumoasa si masina...o resoftare si 235 de cp diesel rupe
23 feb 2012, 23:21
+4
18 comentarii 22 puncte
BRAVOO OPEL!!!
24 feb 2012, 09:15
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Jiri1989
22 comentarii 30 puncte
Bravo FIAT pt motoarele de pe Opel( sau oare ii F-Opel, nu va suparati fanilor Opel pe mine, dar asta ii realitatea) pe acel motor scrie frumos FPT(Fiat Powertrain Technologies) am condus acel motor pe Lancia Delta, din 2010, e demential Merita cumparat
24 feb 2012, 13:29
-2
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
La fel ca si Jiri, am testat motorula sta in 2010 pe o Lancia Delta. Eram 5 oameni in ea si se msica foarte bine,e ra foarte elastica si consumul de mediu la test a fost 7%. Foarte bine spun eu.. E altceva fata de un cdti simplu, ai putere peste tot , nu mai e asa pronuntat lagul, e aproape inexistent, etc. Recomand, dar pe insignia icifrele nu sunt intr-adevar prea strlaucite. Este tptusi o masina mare, greuta.
25 feb 2012, 13:04
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »