2.0cdti biturbo la 195cp zic ca e ok avand in vedere ca la bmw diferenta dintre 330d si 335d(tot 330d dar biturbo)este de aproximativ 50 de cai, aici la opel e o diferenta de 35de cai, pana la urma trebuie sa fie si fiabila nu doar puternica ca degeaba scoti 250de cai din motor de 2L daca in 30.000km cedeaza motorul
poate sa scoata si mai mult...doar ca nu are rost sa pui prea multi cai pe o masina de familie ;)iar daca vrei sa o faci tu mai tare..trebuie sa schimbi doar turbo...simplu
hyundai parca are un 2.2 de 190cp si mercedes tot 2.2 de 204 cp care sunt motoare foarte bune.
cand alegi o masina motorul conteaza minim 50% indiferent daca folosesti caii sau nu conteaza sa ii ai,parerea mea...
Deci vw-le au ramas in urma si cu motoarele,fiabilitat e si caroseria.Bravo Opel,sincer la orice ce moment as alege Opel.La VW a fost dezatru cu Jetta (made in Turcia)si motoarele de 2.0 cmc pica pe capete(si cele cu injectoare Bosch).Am priteni cu Opel astra h care minim 100 de mii de km nu au avut nici o problema.Vechea problema la OPel este bobina de inductie,dar in rest motoarele sunt foarte elastice si la injectaoare care accepta benzina asta de rahat de la noi fara probleme.Insignia Break dupa parerea mea este Bestiala.
Bravo opel:)) ai vrut sa spui bravo FPT- Fiat Power Train. VW la 170 de cai are consum ceva mai mare, dar un feeling de motor mult mai agresiv, si prestatii relativ echivalente. Cu un plus pt folosofia bi-turbo care iti da avantajul unui diesel cu 300 Nm la 1400 de turatii si cu un regim maxim de 5000.
Diesel de 2 litri de 195 de cai pe piata nu cred sa mai fie.
BMW a avut pe modelul anterior SERIA 1/123d -204 cai si 400 NM cuplu.
foarte frumos acest model insignia si motorul asta e mai mult decat suficient ce mai vrei de la un motor de 2 litri ? diesel.
Teoretic e o masina excelenta...si cu aceasta motorizare, are avantajul unor asigurari si impozite mici in Romania.Cred ca va fi un best seller. OPEL a depasit multi concurenti.....Astep t drive-testul
....avnd in vedere puterea motorului......si consumul..........co nsider ca e mai mult decat excelent............ Insignia break.......sper sa mi-l bag in garaj intr-o buna zi....:>
Bravo FIAT pt motoarele de pe Opel( sau oare ii F-Opel, nu va suparati fanilor Opel pe mine, dar asta ii realitatea)
pe acel motor scrie frumos FPT(Fiat Powertrain Technologies)
am condus acel motor pe Lancia Delta, din 2010, e demential
Merita cumparat
La fel ca si Jiri, am testat motorula sta in 2010 pe o Lancia Delta. Eram 5 oameni in ea si se msica foarte bine,e ra foarte elastica si consumul de mediu la test a fost 7%. Foarte bine spun eu.. E altceva fata de un cdti simplu, ai putere peste tot , nu mai e asa pronuntat lagul, e aproape inexistent, etc. Recomand, dar pe insignia icifrele nu sunt intr-adevar prea strlaucite. Este tptusi o masina mare, greuta.