5.7% consum pt motor de 3 litri si tractiune integrala??? NICIODATA!!! Si 5.2s pana la suta mi se pare o cifra extrem de optimista (550XD face acelasi lucru in 4.7s si este mai usoara si are si vreo 70 cp in plus)
In rest....masina este de vis!!!
640d'u normal face suta in 5.3 (535d'ul in 5.5) deci nu vad de ce nu are face asta cu integrala suta in 5.2. 640xd cantareste 1870 de kg,la fel ca si 535xd. M550xd are 1970 de kg.
Datele le-am luat de pe site'ul oficial de Germania, unde zic ca 640D face suta in 5,3. E mai greu cu 80 de kg varianta xdrive,dar are avantajul tractiunii pe plecare
Cand nu e fortat motorul nu sunt alimentate toate pistoanele si merge doar in 4 pistoane si reduce consumul cu cele 2 turbo ..se poate un consum asa de mic .Iar atunci cand apesi pedala de acceleratie sunt alimentate toate pistoanele la maxim si normal ca sare consumul.
Citeste cum trebuie , nu DECUPLEAZA doar nu le mai alimenteaza . E ca si cum ai avea un motor in 4 pistoane pt consum si cand ai nevoie ai in 6 ( intereseaza-te si ai sa vezi ca si Mercedes are la fel )
las ca vine vara si iti iei un M6 cabrio ca daca dai drumu la aer conditionat consuma prea mult.Mai bineiei un M6 cabrio si dai jos top-ul.
Sa ma chemi si pe mine ca imi iau un BMW M5 combi ca nu incape toata marfa in duba cum trebe.
Spatele nu prea-mi place, dar in rest are niste linii, vai vai. Pentru cei care tot vorbesc de consum, cand ai bani sa-ti iei o masina ca asta cu un motor gigantic pot zice, nu cred ca-ti mai pasa cat consuma.