E pe naiba masina ideala de drift....Mare, foarte grea, transmisie automata si cu o gramada de electronica pe ea. Bine macar ca are tractiune spate :)
Superba masina pentru autostrada. Dar ii face Nisanul cerculete la drift :)
Ideala nu este pt noi,dar alti stiu sa aprecieze aceasta masina...sa stii ca nu are chiar atat de multa electronica...Nu te-ai uitat la arabi sa vezi cum fac unghi de 90 grade si revine imediat fara nici o problema....
Ai sa'mi bag :O . S8 de 700 cp ?! sti cumva ce modificari are ? Ti'as fi recunoscator pt. un raspuns,mi'ai trezit interesul :) .Stiam ca mai are un S8, dar nu stiam nimic de modificari.
09 mar 2012, 19:53
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Motoarele de la BMW pe E39 scot mai multi cai decit zice.Am facut Dyno pe 540i meu si are 303cai chiar daca ar trebui sa aiba 286cai.
Si faci drift prea lejer cu ea 300cai:)))fuge spatele de zici ca e 911
@TRAIASCAromania: tu ne spui ca pe o masina care ar trebui sa aibe 286CP noua, dupa mai mult de 10 ani de utilizare ti-a dat pe dyno ca are 303 CP??? Eu cred ca minti mai tare ca PINOCHIO!!! :)))))))
Partea ca BMW uneori publica cifre mai mici decat sunt in realitate cica ar fi adevarata.
V8urile de la BMW:
M60-4L cu 286 de cai
M62-4,4 L (cel si de pe e39 540i) tot 286 cai.Pe Dyno cam toti cic ar scoate mai mult.
De ce? nu stiu.
Aceasi faza si cu 1M Coupe ..340 de cai oficial dar cica ar avea si mai mult.
Si citat:
"Parenthetically, it seems odd that the 4.4-liter M62 has the same published HP of its predecessor, the 4.0-liter M60. It is well known that these engines made more power than BMW let on. There have been numerous, well-documented dynomometer runs of E39 540s with these engines that generate between 260 and 270 HP at the rear wheels indicating that, given even a modest allowance for drive train power loss, the cars were producing crankshaft HP numbers that far exceeded what BMW published."
09 mar 2012, 22:09
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
se vede ca esti anti-bmw,ai vazut si skylineuri,ma bucur ptr tine,sa spun sincer asa ceva nu vezi toata ziua, de exemplu acum 4 ani cand am vazut primul veyron nici nu am stiut ce e pana nu a plecat de langa noi din parcare,nu cred ca trebuie sa facem liste cu ce masini am vazut,trebuie sa ne dam seama ca fiecare masina are ceva aparte,ceva ce o face unica in felul ei!!!!!!!!!scuze ptr critica, sunt fan bmw dar incerc sa fiu obiectiv!!!!
daca ai spus-o numai de dragu de a arunca cu rahat in BMW ca asa-i la moda pe 4tuning normal ca te injura toata lumea...daca nu atunci nu vad de ce ar face-o
dar nu arunc frate cu nimic in BMW.
doar ca imi place mai mult r34 gt-r ca aspect, sunet si performante.
N-am condus vreodata vre-unul, dar am vazut/auzit live.
nu au dc sa te injure....e parerea ta ... oricum detinatorul acestei masini are si un skyline R34 :) si multe alte masini superbe plus o scoala de drift , numele lui este Ian King din Philippines.
Suberb modelul...ideala de drift nu este...este cam grea...dar nu poate nega nimeni ca nu iti ofera o adrenalina exemplara atunci cand te joci cu ea...
extraordinara masina,e 39 e unul dintre modelele reprezentative pt bmw,o masina comfortabila si in acelasi timp foarte nervoasa,jos palaria pt bmw m5 e39
09 mar 2012, 20:44
+10
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
S62-ul (motorul de pe E39 M5) a fost facut pe platforma lui M62 de 4,4 L si marit la 5 L.
De unde 4,2 L ?
M62 a fost sub urmatoarele capacitati:
3,5 L
4,4 L
4,6 L
"The high-performance S62 was made for the E39 M5 and E52 Z8. It is based on the same architecture as the regular aluminium block 4.4 L BMW M62 powerplant found in the E39 540i. BMW Motorsport (M) Division has extensively modified the engine for increased power and torque."
imi place ca nu il plafoneaza cum fac majoritatea pe la noi ci ii da suficient cat sa mearga de-a latu fara a peirde controlul.oricum M5 este o legenda indiferent ca vorbim de E39 E60 E34 sa F10:X
Frumos exemplarul de mai sus ...Pare "lipsit" de electronica daca ne uitam la generatiile ce l-au urmat,dar ramane o masina remarcabila!e39 si acum face furori printre fani , cum de altfel va face si noul F10!De ce sunt eu dezamagit?Pentru ca inca BMW nu are un supercar!( dar sper ca il va avea in curand)!