Masina imi place dar cred ca posesorul a muncit cam mult pentru un Opel Astra. Inteleg Euro-scene and all....dar sunt masini muuult mai exotice decat Astra. Golf 1 si 2 imi vine in minte acum, alta istorie si viitor in acelasi timp.
"DUB scene" este ceva ce grupul VAG il are si e respectat, pe cand Opel nu are istoria asta deloc. http://www.speedhunt ers.com/category/carf eatures/modified/dubs cene/
Poate porneste masina asta avalansa si pentru OPEL :)
masina asta are o importanta deosebita pt mine...(modelul astra f cabrio) este ceva personal
si mai ales pt ca pe asta am avut_o in momentul in care am vrut sa modific ceva... la momentul respectiv eram un simplu student cu buget pe masura.
multumesc pentru comentarii !!!
superba
respect pentru omu asta ca are ambitie sa sio modifice indiferent daca e greu sau usor asta demontreaza ca e un om tare care are ambitie sa faca ce ii place
mult noroc incontinuaresa la cat mai multe cupe pe viitor
tot respectu pentru el si masina lui
23 apr 2012, 13:26
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
In Dub Scene sunt multi.Dar foarte putine masini Opel puternice in Romania.Si mai ales modificate.Sunt si cateva Bertone,dar lumea e mai retrasa.In Romania nu sunt expozitii sau concursuri destule ca sa te poti afirma.Si nici statul nu ajuta cu impozitele i taxele lor.
Motorul acela este un motor formidabil.O stiu pentru ca eu am x25Xe pe Vectra mea.
Cu supercharger ce sa zic.Va fi foarte greu.Motorul acesta nu rezista la mai mult de 220 cai deci vor trebui modoficari majore incepand de la admisie la racire pana la evacuare.Si tot nu va putea fi un "daily-driver"
Consum de 8 poate in regim de autostrada.Stiu ca Astra F e mai usoara decat Vectra dar un 2500 benzina aspirat nu are cum sa aive consum mai mic de 10l/100km intr-un oras liber fara semafoare.Si nu mai putin de 13l/100km in Bucuresti.Asta daca te dai foarte rar la ea.Dar cum un asemenea motor nu-ti permite sa mergi "linistit" Consumul o sa fie peste 15l/100km.
Cangri, te inteleg ca ai v6-le asta ca aduci aminte de cei 900/an
Dar, am facut consumul pe drumul UK-Ro in 2200 km si am scos 6% si pe rezervoare, si pe calculator.(cine nu crede fac pariu pe orice,oricand de lucrul asta,merg aproape zilnic cu ea la serv)Dar pentru asta e nevoie de un anumit stil de condus, ca sa exploatezi acel cuplu "cadou" care il ofera acest v6 de GM.Un consum normal la x25xe e 7/11,cu accelerarile si franarile firesti,fara a merge cu teama de benzinarie.(dar nici de racer).E posibil Vectra B sa fie cu ceva kg mai grea de 1300kg, si aici s-ar cunoaste 0.5-1L in plus
194cp il scoti din axele cu came de X30xe si plamanul de admisie d omega.Asa ca peste asta 0.3 bar nu este o presiune de supraalimentare standard ci de low press, asa ca 194+20cp=214cp e f ok pentru configul standard al unui 25xe care are si cuplul f bun la turatii joase- 100% garantat e fiabila modif.
Problema la GMP este cutia,pe F25 nu poti dezvolta foarte des putere peste 200cp(nicidecum pe F18),dar nu poti sa imi zici ca "daily driver" e cineva care merge numai in puterea maxima a masinii zilnic.
Motorul asta cu o mica decomprimare adica 2 perechi de ganrnituri + 1rama metalica de rigidizare garnitura set2,+intercooler este singurul upgrade cu care poti duce presiunea la 0.9-1bar, si puterea 270cp. Este un motor in UK care functioneaza in configuratia asta de 3ani fara nici o pb.
Mai ai aici pb cu locul si temperatura lui 25xe (95-100grd fara pornit AC)pe vectra/calibra care e pus trans,si nu ai loc sa scoti turbina/turbine clasice simetric, de asta e ideal pe electric- doar ca trebuie putin mai multa atentie la proiectare si dimensionari.
Succes!
cand a fost prezentata prima data parerea mea era ca este un kitch, nu credeam ca se va ridica asa de sus in tuning ... iiiinsa nu imi place ca este decapotabila dar asta nu are legatura cu tuning-ul facut, ..... sa am si eu v6 pe corsa terorizez toate masinile din oras :))
ce conteaza ce masini avem ?
eu am un opel corsa din 95' asta inseamna ca nu am dreptul sa imi exprim parerea ? din criticile altora poti invata ...dar ce sa si faca dl rover_cabrio
domnule skype ai tot dreptul sa iti dai cu parerea dar nu asa exagerat, aveti cumva salar de 1000-2000 E de va aruncati repede plastic ieftin, o bara M3 originala pe ebay cu tot cu proiectoare este 1000 $ sau mai mult parc asa am vazut...mai bine imi iau un plastic ieftin la 100 E decat sa dau 1000$ daca tu esti asa destept si bogat incat sa investesti in plasticuri de calitate e prostia ta omeneasca...cat despre masina nu este kitsch, acceseaza google si vezi acolo kitsch, dupa fa o comparatie...
"plastic ieftin" am inteles cred toti de aici "finisaj slab+ design neadaptat masinii/modelului". Poate chiar e o fibra+rasina buna..desi personal nu o cred. Insa rezultatul il vezi trecand pe langa masina,si nu e placut, modul in care o spune skype e mai din topor,dar esenta e valabila oricum.
Adevarat ca tuningul e scump,dar nu intotdeauna scump=frumos, sau scump=calitativ. Din pacate e valabil la toti. E plin ebay de panglicari,si pana la urma tuning inseamna personalizare,asa ca stai acasa fa-ti planul dupa ce vrei sa iasa,nu dupa ce sti tu ca se gaseste de cumparat,si apoi mergi si ceri ce vrei.Daca ceri parerea si suportul oricui cu ceva experienta de pe devianart pt design,ai sanse sa scoti totul sub 350 eur la pret,dar la aspect mult peste cea de 1000 de pe nsuh ce site. Nu tre sa fi bogat, doar atent la detalii.
sechtor... banuiesc ca ai trecut de multe ori pe langa masina mea... si nu a fost deloc placut
nu a fost cu intentie... asa am putut si eu sa o fac, cu bune si rele... sau numai cu rele si cu finisaje de proasta calitate si rasina de pe copaci adunata cu linguritza.
bravo carry.
mai lipseste ceva acum la masina ta
sa te uiti zilele viitoare pe 4tuning sa vezi ce a mai facut prietenul tau.
sunt sigur ca o sa-ti placa si o sa fie lansata o noua moda pe strazile din romania.
da... chiar e posibil acolo
spune_mi te rog un service in ROMANIA unde pot pune un ECU de x30xe cu un plus de 13 cai, pe un motor c25xe cu axe de 3,0 litri
aaaa am uitat... si sa si porneasca !!!
ar fi o greseala sa pui ecu de 3l.Pentru ca optimizarea de ameste pe care o are ECU de 3 iti va merge pe calibrarea de 500cmc amestec/cilindru dar la tine nu o sa ai decat 416cmc amestec/cilindru , plus unii senzori -ex -cel dublu de clapeta acceleratie, care nu au aceleasi valori.Deci inutil.
Vrei 13 cai,obtii +24cp,doar din schimbare adimisie,cu plamanul de omega,axele de 3l,scoti cutia de rezonanta admisie-daca o mai ai,si galeria intermediara pana la chiuloase.
Respect pentru owner ca este indraznetz ,curajos, si muncitor.
Cat despre aspect...:(( , sper sa accepte constructiv criticile.
Ideea cu electric charger este ok, dar nu trebe sa cauti in "SUA" sau nush unde, trebuie doar sa te informezi de ce unul nu e bun si altul e bun.Si ce anume se poate folosi.
Iti trebe un motor electric fara perii comandat in PWM,si iti trebuie o alimentare alternativa dinaintea puntii de redresare a alternatorului- sa elimini pierderile de conversie. Uite ca in filmul tipului de la noi din Romania :
http://www.youtube.c om/watch?v=VoX-Dhy21Z E
Nu vreau sa fiu eu ala "patriotul" dar mai exista creier si in tzara asta,nu doar bishnitza si import.
respect pt cel care a facut asa ceva...
dar eu...de ex... unde pot comanda asa ceva?
si cine imi garanteaza ca merge pe masina mai mult de 2 zile?
si e si putin cam mare pt spatiul care il am eu la motor.
Pai te-am laudat mai sus pentru bune,si relele pe care le-au dat altii ti le-am atenuat, tu de ce te-ai suparat?crede-ma nota generala este pozitiva, pt ca snt din ce in ce mai putini ambitiosi si muncitori
de departe gandul de ma supara pe cineva pt critici la adresa masinii mele.
in plus nu ma pot supara pe cineva pe care nu il cunosc!!!
fiecare are dreptul la o parere,de asta au si pus aici spatiul pt comentarii...
va multumesc la toti pt critici, fie ele si din topor...de multe ori am invatat din ele
ce inseamna stock la tine?
c25xe are undeva la 172 cp din fabrica.asta cu catalizator, filtru de aer normal... etc
eu am schimbat axele de c25xe cu unele de x30xe(de 3.0 litri), injectoare, un filtru sport, am renuntat la catalizator si am pus o evacuare pe masura, si am pus un ECU modificat cu cativa cai in plus...(13 cp mai exact)
un x30xe are undeva la 208 cp din fabrica (stock)