Am si eu o intrebare, cum se calculeaza sau care'i faza cu motoarele la 90 de grade sa zicem sau 65 sau 80 sau cat o fi? Ca eu nu inteleg. Vad motor v12 la F12 berlinetta de exemplu, V12 65grade , care'i clinchiu?
Acela e unghiu dintre pistoane acel V care al vezi tu , cu cat unghiul e mai mare motorul e mai compact si masina e mai stabila in viraje nu apare ruliu asa pronuntat vezi motoarele boxter de la porsche .
Acela e unghiu dintre pistoane acel V care al vezi tu , cu cat unghiul e mai mare motorul e mai compact si masina e mai stabila in viraje nu apare ruliu asa pronuntat vezi motoarele boxter de la porsche .
Pai Porsche au boxster :))) flat'uri. adica alea la 180 de grade sunt maximul la stabilitate al unui motor? Mai vazusem pe la Ferrari dar si alte modele si 90 de grade si altele si ma tot intrebam, bai frate, motoru vad ca e drept la locul sau, care'i clinchiu :))) merci de lamurarire.