VIDEO: Ferrari dezvaluie sistemul KERS destinat viitorului Enzo Inovatii auto 24 Aprilie VIDEO: Ferrari dezvaluie sistemul KERS destinat viitorului Enzo
Toate comentariile (14):
123 comentarii 147 puncte
Dau tun dupa tun astia de la Ferrari..:)))
24 apr 2012, 19:33
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Tehnologie la superlativ!
24 apr 2012, 20:26
+2
1 comentarii 0 puncte
say wut lambo?
24 apr 2012, 21:58
0
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
V12 de 920 CP ... deci Bugatti Veyron ramane liderul supercarurilor
24 apr 2012, 22:14
-4
47 comentarii 61 puncte
Bugatti mai are de mancat pana intra in competitia asta!!! Bugatti este o masina TURBO..si nu doar cu o turbina...:)))) sa scoti peste 900 CP dintr un motor cu aspiratie naturala si o cilindree cu mult mai mica decat Bugatti este cu adevarat o mare performanta!!! si sa nu uitam cele 4 pistoane care le are Bugatti in plus..:)))) si pe circuit e ff greu de stapanit..deci unde e performanta Bugatti? In linie dreapta!
24 apr 2012, 23:05
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pisama-s pe Veyronu tau! Daca si aia e masina eu ma impusc!Daca viitorul Enzo ( Doamne ajuta sa fie aspirat) va avea cum se aude 920 cai si sistem Kers adio Veyron!Ferrari= Tehnologie + entuziasm la superlativ!Veyron=un esafodaj de handicapati ce au realizat un produs dus la limita prostiei!
25 apr 2012, 01:34
-1
47 comentarii 61 puncte
Bugatti mai are de mancat pana intra in competitia asta!!! Bugatti este o masina TURBO..si nu doar cu o turbina...:)))) sa scoti peste 900 CP dintr un motor cu aspiratie naturala si o cilindree cu mult mai mica decat Bugatti este cu adevarat o mare performanta!!! si sa nu uitam cele 4 pistoane care le are Bugatti in plus..:)))) si pe circuit e ff greu de stapanit..deci unde e performanta Bugatti? In linie dreapta!
24 apr 2012, 23:06
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Motorul de Bugatti cu 4 turbine a fost creat pentru ca masina, ca sa ajunga la 407 km/h, trebuie sa aiba in primul rand un Cuplu urias. Si dupa cum stim turbina=cuplu (sau mai multe). Si toti au sarit ca dintr-un motor asa mare cu 4 turbine se putea scoate mai mult de 1000 de cai (sau 1200 in cazul SS), si este adevarat in teste au scos 3000 de cai dar cam greu sa faci o masina cu atatia cai si asemenea cuplu din cauza fiabilitatii. Un motor aspirat sport are cuplu relativ sus in plansa de turatii (gen 4500-5000 de ture) iar puterea maxima apare in grafic dupa 7000 de ture, in timp ce motorul turbo atinge cuplu maxim cu vreo 2000 de ture mai devreme. Dezavantajul turbo este legat de turba-lag care difera de la masina la masina. Deci hai sa numai comparam turbo cu aspirat ca nu are rost. Sunt total diferite
25 apr 2012, 20:02
+1
reptor_99
82 comentarii 66 puncte
...nici italienilor nu le plac ferrariurile dar in fata tehnologiei ce e dispusa in acele masini nici ei nu mai comenteaza...
24 apr 2012, 23:52
+2
SpeedNoLimit
690 comentarii 650 puncte
@YGD-sef lumea este interesata mai mult de putere si viteza .. nu la cum se aude motorul :)) , si nu are nici o legatura circuitul cu linia dreapta , drag race , pt circuit se folosec mai mult gt-uri nu supercaruri , intradevar este un motor destul de performant dar nu e de ajuns pt W16 de 1001, sau 1200 HP :P salut
25 apr 2012, 12:23
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Nu nu ...Puristii adora si sunetul in afara de putere si viteza!Asa hai sa ne cumparam toti masini cu motoare diesel daca sound-ul nu conteaza deloc la un motor!Ce gandire aveti cate unii...
25 apr 2012, 13:17
+1
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
...mare dreptate ai, si aici nu se incadreaza mai bine nici o alta masina decat, Maserati Granturismo, care, nu e fantastic de puternica dar e extrem de cautata din cauza sunetului...si nu numai bineinteles. Incredibil sunet au putut sa scoata din motorul ala. Italienii din totdeauna au fost niste maestri in ale detalilor.
15 dec 2012, 11:26
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Chiar la fiecare articol trebuie comparata orice masina cu Bugatti, nu inteleg treaba asta.
25 apr 2012, 19:51
+2
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
Pur si simplu iubesc ingineria, care are ca rezultat inovatia (defapt, asta inseamna ingineria :)). Ferrari tine neaparat sa fie "altfel" decat ceilalti. Daca toata lumea pune accent pe supraalimentare in ultima vreme......ei scot 800 de cai dintr-un "banal" v12 + un "banal" sistem kers din F1, unde se mai adauga destul de multe picanterii tot din F1....pff....va fi epic acest model
15 dec 2012, 11:39
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »