Bugatti mai are de mancat pana intra in competitia asta!!! Bugatti este o masina TURBO..si nu doar cu o turbina...:)))) sa scoti peste 900 CP dintr un motor cu aspiratie naturala si o cilindree cu mult mai mica decat Bugatti este cu adevarat o mare performanta!!! si sa nu uitam cele 4 pistoane care le are Bugatti in plus..:)))) si pe circuit e ff greu de stapanit..deci unde e performanta Bugatti? In linie dreapta!
Pisama-s pe Veyronu tau! Daca si aia e masina eu ma impusc!Daca viitorul Enzo ( Doamne ajuta sa fie aspirat) va avea cum se aude 920 cai si sistem Kers adio Veyron!Ferrari= Tehnologie + entuziasm la superlativ!Veyron=un esafodaj de handicapati ce au realizat un produs dus la limita prostiei!
Bugatti mai are de mancat pana intra in competitia asta!!! Bugatti este o masina TURBO..si nu doar cu o turbina...:)))) sa scoti peste 900 CP dintr un motor cu aspiratie naturala si o cilindree cu mult mai mica decat Bugatti este cu adevarat o mare performanta!!! si sa nu uitam cele 4 pistoane care le are Bugatti in plus..:)))) si pe circuit e ff greu de stapanit..deci unde e performanta Bugatti? In linie dreapta!
Motorul de Bugatti cu 4 turbine a fost creat pentru ca masina, ca sa ajunga la 407 km/h, trebuie sa aiba in primul rand un Cuplu urias. Si dupa cum stim turbina=cuplu (sau mai multe). Si toti au sarit ca dintr-un motor asa mare cu 4 turbine se putea scoate mai mult de 1000 de cai (sau 1200 in cazul SS), si este adevarat in teste au scos 3000 de cai dar cam greu sa faci o masina cu atatia cai si asemenea cuplu din cauza fiabilitatii. Un motor aspirat sport are cuplu relativ sus in plansa de turatii (gen 4500-5000 de ture) iar puterea maxima apare in grafic dupa 7000 de ture, in timp ce motorul turbo atinge cuplu maxim cu vreo 2000 de ture mai devreme. Dezavantajul turbo este legat de turba-lag care difera de la masina la masina. Deci hai sa numai comparam turbo cu aspirat ca nu are rost. Sunt total diferite
@YGD-sef lumea este interesata mai mult de putere si viteza .. nu la cum se aude motorul :)) , si nu are nici o legatura circuitul cu linia dreapta , drag race , pt circuit se folosec mai mult gt-uri nu supercaruri , intradevar este un motor destul de performant dar nu e de ajuns pt W16 de 1001, sau 1200 HP :P salut
Nu nu ...Puristii adora si sunetul in afara de putere si viteza!Asa hai sa ne cumparam toti masini cu motoare diesel daca sound-ul nu conteaza deloc la un motor!Ce gandire aveti cate unii...
...mare dreptate ai, si aici nu se incadreaza mai bine nici o alta masina decat, Maserati Granturismo, care, nu e fantastic de puternica dar e extrem de cautata din cauza sunetului...si nu numai bineinteles. Incredibil sunet au putut sa scoata din motorul ala. Italienii din totdeauna au fost niste maestri in ale detalilor.
Pur si simplu iubesc ingineria, care are ca rezultat inovatia (defapt, asta inseamna ingineria :)). Ferrari tine neaparat sa fie "altfel" decat ceilalti. Daca toata lumea pune accent pe supraalimentare in ultima vreme......ei scot 800 de cai dintr-un "banal" v12 + un "banal" sistem kers din F1, unde se mai adauga destul de multe picanterii tot din F1....pff....va fi epic acest model