Ce "bazait" suparator se aude in habitaclu...In rest e o bruta masina!Treaba e ca al atata putere din cate se observa daca ii dai talpa in treapta 4 deja abia mai poti tine masina pe drum...Nu mi se pae o putere sigura numai pe spate!Genul asta de puteri le poti "gusta" mult mai bine pe o masina AWD!
Sunetul suparator este pompa de benzina. Masina a fost gandita mai mult pentru drag racing decat pentru street, compartimentul motor este chel ( faptul ca este full street si poate produce 1300hp cu benzina de la pompa este doar un bonus marca 2JZ). Este prezentata pe mai multe site-uri, fiind chiar de vanzare.
Darius, la cati bani a investit omul in masina, crezi ca nu putea sa isi treaca volanul pe partea stanga ? Numai ca e useless... RHD ftw.
De acord, 1300hp sunt mai usor de controlat pe o masina AWD, dar in afara de Lambo UGR TT nu am vazut nici o masina AWD cu puteri astronomice sa exceleze la vreun capitol ( nici 400m, nici 1 mila).
Ai dreptate mai sus ...dar totusi cred ca te-ar lua putin cu "transpiratii" sa vezi ca dai talpa la masina si o ia spatele in toate partile chiar si in treapta 4!Oricum tare masinuta dar una pe la 7-800 de cai era mai perfecta din orice punct de vedere!
De acord. 1300 HP sunt prea mult oricum si daca ai o masina strict de strada, chiar nu se justifica. In special la masini RWD cum este Supra, tractiunea devine deja o problema peste o anumita putere. 600-700 HP sunt cam sweet-spot pentru o Supra. Echilibrul ideal intre control si putere.
Gresesti prietene ! daca o sa te uiti cel mai bun timp pe 400m il scoate AMS Alpha Omega - 8.62 . Lambo-ul UGR TT scoate - 9.11 . Normal ca nu are cum sa se puna Supra asta de 1300 hp ( nu stim daca RWHP ) cu AMS-ul Omega ( 1600 si astia AWHP ) si cu Lambo-ul UGR ( si asta 1500 AWHP ) .
foarte tare mai ales sunetul :X ******* , iar camera lafel , nust ce este dar a inregistrat foarte bine ( referitor la sunet ) foarte bine se aude fiecare sunet , frumos :X
nu degeaba Supra a fost si inca este un supercar care multe supercaruri din ziua de azi nu ii poate face fata. iar acuma cu GTR.... se intampla exact acelasi lucru.
E vorba mai ales si de motorul de la Toyota Supra MKIV - si anume '2JZ' - un motor incredibil de 'overbuilt' ..de aceea astfel de cifre de putere si performante.
Nu mai zic si de cutia de viteze - la fel de overbuilt - majoritatea au cutia originala.
frateeeeeee ii da a 4-a dpaia o scoate pe liber k nu mai poate sa o tina:O sau nu vad eu bine:)))....ca tot vad ca misca schimbatoru sa se asigure ca e pe liber:)))...frateeee eeeee
Degeaba ai 1300 cp, daca nu poti sa-i pui toti pe asfalt, chiar si cu acele cauciucuri imense, consider ca o astfel de putere poate fi pusa pe asfalt si mai usor de controlat doar cu tractiune AWD cu gume pe masura. In orice caz, masina e foarte puternica, apreciez munca depusa la ea, si cred ca Toyota Supra va ramane intotdeauna o super masina!:)