Hai sa fim seriosi... Intr-adevar Dacia a fost un real succes, dar nici vorba de faliment la Renault (compania este pe profit foarte mare conform statisticilor din ultimii ani) devansand PSA in Franta, iar grupul Renault-Nissan este undeva in top10 cele mai profitabile grupuri auto din luma. Deci totusi, exista statistici exacte si le puteti verifica inainte sa aruncati cu stirile.
Bineinteles ca Dacia a ajutat la profitul companiei, dar nu putem sa vorbim despre o salvare de la un faliment care nu a existat niciodata!
eu unu sunt un pic in ceata... mai demult se spunea ca dacia s-ar putea sa inceteze sa mai fabrice masini. acuma dacia a salvat renault de la "faliment".si eu credeam ca renault a salvat dacia... intradevar renault in ultimul timp se ducea de rapa. plus ca megane nu mai era o masina prea buna. ca sedan/coupe ca decapotabila(cabrio) . si sa fi ajutat dacia pt ca este o masian ieftina si destul de bunuta...da inteleg dar falimentul nu vad ce legatura are. ca eu din cate stiu nu se prea vorbea cum ca renault ar da faliment. pana azi nu am auzit. iar de noile modele (megane, clio) pot spune ca sunt chiar faine. dar nu stiu de ce am impresia ca este un joc murdar la mijloc. poate ca exagerez. dar stiind cum este francezul.... ma cam duce cu gandul acolo. ramane de vazut ce si cum.
Daca a salvat renaut sau a ajutato sa isi mareasca profiturile , noi de ce nu sunten in stare sa producem o masina 100 % romaneasca dc trebuie sa fie 80 % renault ?
nu chiar toate. lodgy e renault? nu. solenza e renault? nu. mai enumerati modele care nu sunt pe baza renault. deci,nu chiar toate modelele sunt renault cu insigna dacia.
observi ca nu e nicio diferenta intre Dacia si orice alta fabrica auto din vestul Europei in termeni de curatenie, de management, de pricepere tehnica a oamenilor
dece? sau dece a zis chestia asta? fratee :|