Are o forma deosebit de frumoasa, dar nu cred ca face suma asta enorma .... Pentru ce?Ca a fost construit special pentru Sterling Moss? Oricum e de apreciat deoarece a devenit cea mai scumpa masina clasica din lume...!
n-o sa inteleg, n-o sa consider normale niciodata preturile astea imense, fie ca e vorba de automobile, lucrari de arta, etc. am citit un articol acum ceva timp despre o farfurie veche de nu stiu cate mii de ani, care a apartinut nu stiu cui, da totusi, o farfurie care a fost cumparata la o licitatie cu 2 milioane de euro, parca. cam cati oameni de prin africa erau salvati de la moarte prin infometare cu doua bastoane? ma rog, o fi un automobil extraordinar da totusi, 35 de milioane de dolari?
Orice om responabil şi cu capul pe umeri îşi dă seama că este o extravaganţă inutilă....asta scrie un baiat la un articol similar si ii dau perfecta dreptate.......e prostie fara margini.....stiu acum vor aparea unii care fac pe emancipatii cu comm-uri de genu':dar vaai nu stii sa apreciezi,e o opera de arta....si alte asemenea ineptii............f ratilor un lucru e cert.....niciunul dintre noi daca ar avea nu ar da 35 pe mormanu' asta de fier vechi
de 35 de milioane de dolari as cumpara un Ford Mustang Boss(clasic), un Gumper Apollo S(track), un Audi S8(holiday car), un Range Rover Sport(hill climb & country roads) si un Bmw M3 masina de toata ziua...de restu traiesc bine mersi toata viata...insa acest model este un mare clasic si cel care a cumparat-o are de unde scoate fara sa le simta lipsa :)
de bani astia mi-as face o replica beton si de restu vorba lui trifalecs, o decapotata ceva:)) si niste maruntis de benzina, si tot iti mai ajunge sa treiesti 2 vieti
caaattttttttt, 35 mil de dolariiiii....alti nu au ce manca si astia dau bani pe fiareee...recent am vazut un film "Machine Gun Preacher"cu Gerard Butler este inspirat din poveste reala ,sa vezi acolo saracie si se chinuie ala sa faca rost de bani de la "smecheri" care aveau masini scumpe...prostia ajunge la limita in lumea asta...in loc sa dea bani la uni care apreciaza gestul,da pe fiare...pffff
Voi nu intelegeti ca masina asta poate fi considerata o investitie...nu doar un moft...in 15 ani si`a marit valoare de 10 ori...in urmatorii 10 o sa valoreze cu cel putin 5 milioane mai mult...deci e o investitzie mai degraba decat un moft.
nu cred ca ar trebui sa vorbim noi care nu avem bani de asa cv cel care a luat aceasta masina la aceasta suma probabil are foarte foarte multi ....cei care zic ca nu ar da vb din puctu lor de vedere pt au un trai decent nu conturi de nust cate miliarde de euro cand ai asa avere sa faci lucruri de genu e normal pt k nu mai sti pe ce sa dai bani ca sa iti faci o placere ....am vzt n omanei bogati care au nust cate masini parcari intregi pe fiecare model culoare modele clasice facute la comanda unicat si bla bla ...cand ai atatia bani faci asa cv dar noi care nu avem normal ca zicem ca iam investi in altceva pt k stim cum e sa nu ai ....dar pt ei e alta poveste ...
Eu sunt din categoria care intelege masina asta.
E normal ca un 250 GTO sa coste si un miliard, care e problema.
Nu mai are statutul de masina, normal.
Obiect de arta, colectionabil, istorie, whatever....
Orice obiect dorit de multi costa mult. Cu cat oameni il doresc mai mult, cu atat ele sunt mai scumpe. Pentru ca ele sunt foarte rare oricum.
Fac pariu ca peste 30 de ani vor valora cateva sute de milioane.
Iar peste vreo 300 de ani, nu vor mai valora nimic.
nu imi pasa cat scot pe o asemenea masina(nu ca nar fi buna investitia)
dar sincer uitativa in ce tara de c*cat traim de multi ani. hai intai sa facem ceva pt tara asta
o fi ea masina de colectie,investitie ***** sa o ia..da ala care a dat bani astia era bolnav cu capu..si nu zic neaparat ca nu face..dar in lumea lor acolo..in lumea noastra nu o sa inteleg niciodata platile astea cum nu inteleg nici milioanele aruncate pe nu stiu ce tablouri pictate de unu care a murit acum sute de ani..si mai e si cu volan pe dreapta..cahh..
Scriu pentru toti cei care si-au dat cu parerea ca nu merita, ca este mult prea scumpa etc.
Pai mai oameni buni, voi nu stiti ca intotdeauna povestea aflata in spatele "produsului" este cea care vinde cu adevarat? Incepand de la faptul ca masina a fost construita intr-o editie limitata la foarte putine exemplare pana la faptul ca a fost 'personalizata' special pentru legendarul Sir Stirling Moss, consider ca cel care a achizitionat-o a investit de fapt intr-o particica de istorie a domeniului auto, sa nu mai pot la socoteala si ca este un autoturism care arata al naibii de bine. Si, bineinteles, pentru cei care isi permit asemenea sume, nu li se va parea niciodata prea mare suma pentru care fac astfel de achizitii deoarece intotdeauna un colectionar va sti sa aprecieze astfel de 'cumparaturi' la adevarata lor valoare financiara si istorica