Eu stiu ca treaba aia cu rodajul nu se mai face , dar sa testezi masina la maxim la 1500km dupa ce a iesit din fabrica, mi se pare aiurea.
Oricum baiatu zice "I bought a subaru BRZ'' de parca si-ar fi cumparat o pereche de adidasi , asa ca daca e sa pateasca masina ceva , nu cred ca plange.
Nu ma intelegeti gresit ...dar oare nu e cam slaba pe acceleratie?Oricum sasiul e o bijuterie,si cu un upgrade la motor,eventual o turbina se va misca foarte bine masina din orice punct de vedere!
Eu am conduso si pe cit de spectaculoasa este cind iei curba si la cum se lipeste de pamint....e total invers la aceleratie.II trebuie 250cai minim,sau macar 100nm in plus de cuplu.
Si interiorul e stil Ferrari,nimic+volan+ schimbator. (in schimb scaunele sunt printre cele mai bune,cred ca poti sa te rastorni si tot nu aluneci din ele;)))
Suspensia e ridicol de rigida,daca tine 50,000km pe drumuri din Romania ar fii ceva incredibil,si avea roti de 17/45/225 deci nu erau low-profile.Cu 19/30/255 e praf suspensia pina la colt de strada.
Ah si mi-as zis cei de la reprezentanta ca nu sunt planuri pt Turbo in urmatorii 5 ani:(
Mai bine un M3 e46 si o faci varza pe BRZ.