Accident cauzat de un copil: inconstienta parintilor isi spune cuvantul Accidente 2 August Accident cauzat de un copil: inconstienta parintilor isi spune cuvantul
Toate comentariile (18):
gus
gus
487 comentarii 824 puncte
cred ca vina este in mare parte a celui care filmeaza, nu este trecere acolo si nu trebuia sa-l lase, copilul se oprise si apoi a luat-o la fuga cand a vazut ca i s-a dat voie sa treaca .......si cel care a intrat in spatele celui din stanga treb uia sa pastreze distanta fata de masina de teren din fata lui
02 aug 2012, 12:03
0
111 comentarii 349 puncte
Si ce ai fi vrut sa mearga la risc?! dupa aia tu stai in inchisoare pt un tantalau!
02 aug 2012, 14:15
+1
gus
gus
487 comentarii 824 puncte
una e sa incetinesti alta e sa opresti.....daca ii dai voie la un copil sa treaca asa cum a facut asta si vine altul pe banda 2 si il spulbera ce zici tu scapi de vina?.....ideea e sa te uiti atent la film si vezi ca copilul se optreste cand vine asta cu masina cu caemra si apoi daca vede ca opreste el o ia la fuga ca i s-a dat voie sa treaca.......una e sa se opreasca si sa i se dea voie si alta e sa vina in fuga de pe trotuar direct in strada si sa pui frana brusca ca sa nu-l lovesti
02 aug 2012, 14:56
-1
256 comentarii 1023 puncte
Greseala a facut si ala care avea camera. Copilul se uita la el si vedea ca vine, iar el a oprit. Astfel copilul nu s-a mai uitat dupa alte masina crezand ca e ok sa treaca. Nu poti avea prea multe pretentii de la copil, el a vazut ca unu' a oprit si a crezut ca au oprit toti. Se vede ca el se uita la masina din care e filmat si a facut 1 pas pe strada dar se oprise. Cand cel cu masina a oprit el a luat-o la fuga. Apoi, accidentul a fost mai degraba cauzat de nepastrarea distantei fata de masina din fata. A fost un copil de data asta, dar putea sa fie un caine, o pisica sau orice care sa il oblige pe cel cu Lada Niva sa franeze brusc. In oricare dintre situatii, rezultatul era aceelasi: accident. Daca cel din spate pastra distanta sau era atent, nu se intampla niciun accident! Corect? Factori care sa te oblige la franari bruste pot aparea oricand si in orice situatie! Si da, eu sunt de acord ca parintii trebuie sa isi invete copiii sa fie mai atenti. Bineinteles ca trebuie! Si bineinteles ca acel copil trebuia sa fie supravegheat, insa nu el a fost cauza accidentului. El a fost vinovat pentru franarea brusca... accidentul a fost cauzat din alte motive. Fac pariu pe cat vreti voi ca la politie vinovat de accident a fost cel din spate!
02 aug 2012, 12:09
+1
westhunter
348 comentarii 518 puncte
Sa speriat..a crezut ca sare in fata masinii...copilu berbec sa oprit...asta cu camera a oprit si el...iar copilu berbec a tasnic in fata masinii...poc..accid ent.
02 aug 2012, 12:15
-3
75 comentarii 96 puncte
Toto-BOD banuiesc ca ai permis de sofer daca ai scris acel comentariu, tu in calitate de sofer nu ai fi facut acelasi lucru cum a facut soferul cu camera.... ce era sa il claxoneze si sa treaca mai departe, nu stii cum is copii poate mai facea ceva tampenie si il prindea umpic masina si hop dadea cu capu de pamant.... e vina copilului aicea in primul rand, eu cand eram de varsta lui ocoleam pana la 200 de metrii ca sa trec pe la trecerea de pietoni si doi la mana, acuma cand traversez printr-un loc nepermis astept sa fie liber si in stanga si in dreapta, nu doar fiindca a oprit unul eu trec.... parintii aveau obligatia sa il invete pe copil aceste lucruri, dar noah, Rusia la ce sa te astepti.. cine stie pe unde erau parintii, printr-un birt cu paharul de vodka in mana.....
02 aug 2012, 12:39
-1
roxanalaptopnews
189 comentarii 378 puncte
Copilul nu are absolut nicio vina! E doar copil! Accidentul e cauzat de cel care nu a pastrat distanta. Putea fi orice alt obstacol, intamplarea a facut sa fie un copil acolo.
02 aug 2012, 13:15
+2
xshadyblood
52 comentarii 111 puncte
Ba soferii pulii ce sunteti voi. Cum mortii masii sa fie vina lu ala care filmeaza? Bai da cum puteti fi atat de cretini? Voi daca erati in locul lu asta care filmeaza ati fi continuat drumul chiar daca riscati sa luati copilul din plin, nu?! Vina apartine exclusiv celui care nu a pastrat distanta fata de cel cu Niva. Care aveti permise si sustineti ca e vina celui care filmeaza, va rog! Aruncati-le, dati-le foc, predati-le inapoi dar nu va mai suiti la volan si daca nu vreti sa va faceti de ras nu recunoasteti ca aveti permis!
02 aug 2012, 13:50
+10
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
nu stiu daca ai cui sa ii explici, pentru ca presupun ca nu multi au permis..teoretic, vina este a celui care nu a pastrat distanta clar, intamplari din acestea s'au intamplat oricui are masina si merge, fie ca e un copil, o pisica, minge sau orice altceva, sunt situatii neprevazute si tampite care se pot intampla oricui, lucrul care l'ar fi facut orice SOFER ar fi fost sa calce frana..nu te mai agita ca multi de aici probabil nu au nici buletin, numai zic de permis..sau pur si simplu sunt niste idioti!
02 aug 2012, 14:10
0
gus
gus
487 comentarii 824 puncte
daca aveti ceva de comentat sau de adaugat o puteti face si fara jigniri si injuraturi ca doar nu ati coborat acum de pe munte si ati vazut civilizatia prima data.....daca stai si te uiti mai bine la film ai fi observat ca acel copil nu trecea daca asta cu camera nu oprea.....a trecut cand a vazut ca asta opreste....si am zis ca a fost si vina celui care nu a pastrat distanta dar va intreb altceva "soferilor".....daca cel cu lada niva dadea peste copil atunci avea vreo vina si asta cu camera pe bord?
02 aug 2012, 14:38
-1
2004_WRX_STI
935 comentarii 1771 puncte
pt ca la chestii de genul imi sare imediat sandara.. uita-te te rog de 10 ori la prima faza pana franeaza ala cu camera pune pe faza aia de 10 ori si spunemi te rog. copilu ala nu cumva pasea pe carosabil? hai sa nu inebunim de tot. deaia ne-a dat ochi dumnezeu... ca sa vedem nu ca sa-i folosim pt alte chestii. degeaba insisti ca nu ai dreptate
02 aug 2012, 15:51
0
96 comentarii 83 puncte
Adaug doar ca cel care a oprit si are camera onboard putea sa claxoneze si poate copilul nu sarea asa in fata celorlalti.. eu ii claxonez si pe cei care fac asta pe trecerea de pietoni, aflandu-ma in postura de sofer pe banda 1 si intotdeauna stiu cine vine din spate si pe banda 2.. pentru ca nu stii cum vine unu de nu vede trecerea
02 aug 2012, 23:52
0
2004_WRX_STI
935 comentarii 1771 puncte
ionutci corect si ce spui tu. adevarul este ca nu sunt prea obisnuit cu claxonatul probabil si deaia nu mi-a trecut prin cap. dar si sa fi claxonat erau sanse de 50-50
03 aug 2012, 00:54
-1
2004_WRX_STI
935 comentarii 1771 puncte
1. unde altundeva daca nu in rusia. nu mai vb ca dupa aia mi se sterge comentariul. 2. cum pla mea sa fie de vina ala cu camera daca copilu a iesit in drum si asta cu camera a oprit, iar copilu prost in loc sa se dea in spate, o ia la fuga in fata (tipic rusilor). si dupa aia franeaza suvul si ala din spate pt ca este idiot si nu a a cordat distanta masinii din fata.... s-a bagat in el cu viteza aia. in rusia nu exista lege. deci mare parte de vina are ala care nu a acordat distanta regulamentara. asta cu camera s-a oprit pt ca vedea copilu facand pasi pe carosabil. e si logic sa opreasca masina. uitativa in pla mea atent ca eu m-am uitat de 10 ori la prima faza si se vede clar. ma intreb voi aveti carnet? si daca da atunci e periculos cu voi in trafic cu conceptia asta a voastra. si inca ceva. nu stiu daca o sa fie cineva sau nu de acord cu cea ce o sa spun insa mie mi se pare foarte corect. (din cate stiu in europa nu exista legea asta) atunci cand un accident este provocat de un copil si in acelasi timp de neatentia parintilor si copilu nu pateste nimic. mi se pare logic ca parintii sa plateasca daune soferilor. o data ce copilu intra la scoala de corectie cand fura.. de ce sa nu plateasca daune parintii?
02 aug 2012, 15:37
+6
gus
gus
487 comentarii 824 puncte
gandim diferit.....nu ma dau rotund ca nu are rost fiecare cu parerea lui si in functie de situatie fiecare ar fi reactionat altfel....asa ca o lasam balta ca oricum vad ca aici nu iti poti spune parerea fara sa fi injurat.....e o chestie care asa o vad eu si tu o vezi altfel....deci o lasam asa
02 aug 2012, 16:14
0
rs4ever
202 comentarii 497 puncte
pai cum sa iti exprimi o asemenea parere?tu spui ca, gandim diferit, pai tu nu gandesti in plm, zici ca e fizica moleculara!luati'va permisul mai intai, dar degeaba, la cum ganditi ar trebui sa fiti pietoni toata viata!
02 aug 2012, 19:32
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
mi-a placut injuratura rusului care filmeaza :)))) only in russia
02 aug 2012, 15:38
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Chestii dinastea se intimpla in fiecare zii.In loc sa stati aici sa dati vina pe X si Y,mai bine fiti cu ochii pe drum si fiti soferi adevarati,cum a fost cel cu camera. A fost atent si a frinat pentru ca era o urgenta,un copil mic care poate sa fie fratele sau fiul vostru,pun pariu ca si voi ati vrea ca masinile sa frineze pentru copilul vostru,chiar daca a facut o prostie. Nu va mai plingeti atit si adaptativa la drum.Daca va e prea greu,renuntati la carnet si luati autobuzul.
02 aug 2012, 18:45
+5
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »