Nu droguri, nu alcool, nu teribilism la volan! Campionatul National de Raliuri 7 Septembrie Nu droguri, nu alcool, nu teribilism la volan!
Toate comentariile (19):
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Superba initiativa! Poate asa "baietii smecheri" mai renunta putin cate putin la "linutze" in plin trafic sa le arate tuturor cat sunt ei de "capabili". Bravo lor!
07 sep 2012, 13:51
+4
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
O initiativa foarte buna , bravo lor este ceva foarte interesant :)
07 sep 2012, 14:18
+1
ven
530 comentarii 1515 puncte
Initiativa asta m-a dus cu gandul aici: http://www.youtube.c om/watch?v=Eo7FES8pa6 o (scoateti spatiile goale din link). E foarte bine ca se intampla astfel de usoare razvratiri asupra "cool"-ismului monden, mai ales cand sunt implicati piloti de curse. De fel pilotii de curse, in viziunea mea, trebuie sa aibe pe langa gramul de nebunie-curaj si caracterul aparte de a preda niste definitii clare asupra faptelor ce implica domeniul auto. Succes si la cat mai multe minti convinse catre calea cea buna.
07 sep 2012, 14:35
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
BrownBear nu cred ca suntem SMECHERI sau pt ati arata tie cat de capabili suntem facem liniute. Si eu fac da nu a ma da mare in fata ta sau a altor participanti. Facem liniute pt doza aia de adrenalina pe care o ai cand auzi motoru urland si vezi turometru pe rosu. Si nu cred ca sunt singuru care face o liniuta din aceleasi motive. Nici eu nu sunt de acord sa se faca in centru orasului sau in locuri aglomerate dar in afara pe DRUMURI NECIRCULATE sunt de acord... DC?? Pt ca nu avem locuri special amenajate. Daca conducatorii tari noastre bagamias ......... in ei ne-ar oferi un loc in care sa putem sa alergam cat dorim s-ar reduce f mult aceste "liniute" pe drumurile publice. Buna initiativa lor dar cn are in sange viteza nu o va lasa nici dak iar spune D-zeu Drumuri bune si asfalt uscat!
07 sep 2012, 20:28
+4
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Salut! Apreciez calmul si rabdarea de care ai dat dovada, adresandu-mi acest comantariu. :) Este o parere buna, un punct de vedere solid de-al tau. Insa, eu m-am referit strict la acei oameni care reprezinta un pericol pentru toti in trafic. Nu am absolut nimic cu oamenii care fac "liniute", asa cum ai spus si tu, "pe drumuri necirculate", sau prin niste locuri unde posibilitatea de a face accident este foarte mica! Chiar ii apreciez :), astfel isi pot consuma doza aceea de adrenalina pe care ai motivat-o, fara sa riste absolut nimic. Si in al-2-lea rand, cel putin in Bucuresti, sunt (si nu putini din pacate)soferi care fac "liniute" oriunde si oricand, de parca ar fi numai ei pe strada, ne mai existand pietoni, alte masini,etc. Si drept cel mai palpabil si deranjant exemplu, pot da o cursa de Lamborghini-uri produsa,mai demult,pe Dorobanti si sfarsita...cum altcumva decat printr-un accident! S-au luat la "liniuta" doi soferi de Lamborghini si intr-un final, unul dintre ei a intrat intr-un Fiat cu 2 fete tinere in el, ele circuland perfect regulamentar. Ce vina au avut fetele respective ca s-au gasit doi nenorociti sa faca "liniuta" in plin trafic??? Normal ca datorita libsei de experienta a facut imediat accident. Noroc ca nu a murit nimeni...Si astfel de exemple sunt foarte multe din pacate(si nu numai in Bucuresti ci si in toata tara). Pe mine personal, nu ma intereseaza prea mult cauza/factorul care determina omul sa faca/practice curse in trafic(ca e adrenalina, ca e inconstienta, ca e dorinta de a te evidentia, de a arata lumii ca esti "zmeu", etc), pe mine unul ma intereseaza si ma deranjeaza cand, in urma acestei actiuni de "street racing" se produc evenimente nefericite! Intr-adevar, aceste curse ilegale in plin trafic, trebuie, in mod clar, stopate si aspru pedepsite! Pentru binele tuturor!(si a cetateanului care merge regulamentar si a cetateanului care face curse...amandoi pot muri in urma acestei actiuni). Sunt perfect de acord cu faptul ca nu ave
08 sep 2012, 00:04
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
- avem cum sa facem astfel de curse legal,mai "ciupim" cate o cursa ilegala pe strazi. DACA sunt bine asigurate,daca nu deranjeaza pe nimeni, daca se desfasoara ori la ore tarzii ori prin locuri pustii, unde, repet, posibilitatea sa se comita accidente sa fie MICA, atunci NU mai am ce sa reprosez!!! In aceste conditii, se pot face la "liniute"... pana sar pistoanele prin capota :)Treaba lor... Insa daca se fac pe drumuri publice, unde oricand se poate produce un eveniment tragic, atunci ma impotrivesc, nu sunt de acord cu asa ceva.Si deci, salut cu mare bucurie aceasta initiativa. PS: Si eu merg mai cu viteza, insa stiu ce inseamna pericolul cand mergi cu viteza excesiva si atunci doar norocul te mai poate salva de la vreo nenorocire! Cand ai viteza foarte mare in oras...poti face accident oricand, esti ca o bomba cu ceas! Poti face "BOOM" din secunda in secunda :) Bafta la ceea ce faci si sa ai multa grija de tine! O zi buna!
08 sep 2012, 00:06
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Imi cer scuze, dar nu mai mergea sa-i dau "Editare" iar ca sa nu se inteleaga eronat, mai scriu inca o data ideea de la sf. primului comm si de la inceputul celui de-al 2-lea. "Sunt perfect de acord ca nu avem piste pentru asa ceva si inteleg ca nu -prea- avem cum sa facem astfel de curse legal..."
08 sep 2012, 00:18
+1
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
Da sunt de acord cu tn ca sunt si acei SMECHERI care circula absolut haotic fac curse oriunde nu prea ii intereseaza de ceilalti, nici eu nu sunt de acord cu acesti asa zisi ZMEI care fac curse in zone aglomerate.Sunt inconstienti de riscuri si acestia ar trebui padepsiti. Eu am lasat mesajul acela ca din cumentariul tau EU am inteles ca te referi la toti cei care fac liniute. Eu stau intr-o comuna de langa Pitesti si aici se cam fac liniute aproape in fiecare seara...seara insemnand dupa 12 noaptea cand nu mai sunt masini, oameni sau copii pe drum si le facem undeva la iesire din comuna ca sa nu ii deranjam p cei care la ora aia dorm, organizat cateva masini si alergam cat dorim. Mie sincer nu mi se pare ca facem ceva gresit..... Dar totusi SPER ca cei pe care i-am votat sa ne deschida si noua o pista unde putem sa alergam LEGAL. Si atunci or sa fie mai putine accidente din cauza celor care fac Street Race Drumuri bune si asfalt uscat
08 sep 2012, 13:30
+1
26 comentarii 80 puncte
Corect ! Sunt total de acord cu ce zice Madalinutzzu . Cu totii mai facem cate o liniuta fie ca suntem tineri, mai in varsta, calmi sau teribilisti. Trebuie sa recunoastem ca, cu totii o facem. Cei cu cap o fac in locuri neaglomerate, necirculate si se asigura inainte ca nu pune in pericol viata celorlalti participanti la trafic sau a pasagerilor. Probabil ca imi veti sarii in cap acum dar asta e realitatea, cea de a 2 a categorie sunt teribilistii sau cei cu numere de bulgaria . Ei nu tin cont de vreme, starea asfaltului aglomeratie , pietoni , trafic, ei sunt niste zmei. Eu sunt din Timisoara si zilele trecute am vazut o ''pisica'' furioasa de bulgaria facand dirfturi la ora 17:00 in una dintre cele mai aglomerate intersectii din oras (Punctele Cardinale). Doza de adrenalina e normala pentru orcine dar pentru a oprii acest lucru ar trebuii amenajate zone speciale cu/fara taxa, in care sti frate ca intrii si iti dai capetii, dai pana omori masina. In Timisoara avem parcarea IVECO care vineri seara este plina si cateva ore bune toata lumea face liniute si cu toate astea inca mai avem ''zmei'' care inca cred ca The Fast and the Furios e pe bune si nu doar un film. Atat am avut de zis, cu siguranta voi fi criticat, dar dupa mintea mea bolnava asta mi se pare realitatea .
10 sep 2012, 11:10
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Sunt de acord cam in mare parte cu ceea ce ai spus in comentariu. Cu exceptia a doua lucruri, mai exact, ai generalizat in mod gresit, eronat, de doua ori. Inainte de a analiza, doresc sa precizez ca "nu iti sar in cap", insa trebuie discutate si intelese niste lucruri clare :) 1. "Cu totii mai facem cate o liniuta fie ca suntem tineri, mai in varsta, calmi sau teribilisti. Trebuie sa recunoastem ca, cu totii o facem". Ei bine, total gresit. :) Iti pot si argumenta. Am niste rude/prieteni, care sofeaza foarte prudent,calm,linisti t, nu au provocat nici un accident si nu ar face asa ceva. Insa nu pot garanta 100% ca nu au facut niciodata "liniuta", pentru ca nu am fost absolut tot timpul alaturi de ei sa vad din secunda in secunda ce fac, deci nu stiu, nu ma pronunt. Insa, eu pot spune ca nu am facut niciodata vreo "liniuta", nici in trafic, nici in parcare,nicaieri. E adevarat ca nu merg in oras cu 50, merg mai tare,merg mai sportiv, insa nu m-am luat cu nimeni la intrecere, niciodata. Nu ma intereseaza cum merg altii(mai incet sau mai tare)sau ce vor altii, pe mine ma inetreseaza cum merg eu, astfel incat sa nu creez nici probleme, dar nici sa merg incet. :) 2. "Probabil ca imi veti sarii in cap acum dar asta e realitatea, cea de a 2 a categorie sunt teribilistii sau cei cu numere de bulgaria . Ei nu tin cont de vreme, starea asfaltului aglomeratie , pietoni , trafic, ei sunt niste zmei" Deci,sa inteleg,ca pentru tine teribilistii = cei cu numere de Bulgaria? Mare greseala! Nu zic ca nu sunt destui care se comporta in trafic ca niste "cizme", dar de acolo pana la a afirma ca toti ar fi teribilisti, e drum lung :) Nu am numere pe Bg. insa nu am cum sa nu-i respect pe cei cu astfel de nr. care merg civilizat si nu cauzeaza nici o problema in trafic. Repet, nu masina sau tara unde e inmatriculata masina conteaza, ci OMUL(omul face absolut tot si se gasesc o gramada de astfel de indivizi care se cred Vin Diesel si in masini inmatriculate in Romania). In rest sun
10 sep 2012, 13:37
0
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
In rest sunt de acord cu ce ai spus. Trebuie facute si niste piste speciale pentru cei ce vor sa faca astfel de "liniute" ca sa nu mai fie nevoiti sa faca pe strada... Sa ai o zi buna!
10 sep 2012, 13:38
0
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
BrownBear sper sa nu te superi dar eu unu nu cred ca uh nu ai facut niciodata o liniuta....... Asta imi zicea mie tata inainte sa iau permisu ca sa nu fac nici eu.. si cand uita ca sunt in masina se lua cu toti. EU NU AM FACUT NICIODATA O LINIUTA e vrajeala, am vazut eu si femei care se intreceau si nu te intreci tu cu cei peste 100 de caluti pe care ii are pisica. Uh ai 20 de ani si imi zici mie ca in 2 ani (sa zicem ca ai luat la 18 permisul) nu ai facut nici o liniuta. Mie in prima zi cand am luat dovada am luat si prima amenda pt viteza. Inca o data sper sa nu te superi dar NU CRED CA NU AI FACUT NICIODATA O LINIUTA. Drumuri bune si asfalt uscat!
12 sep 2012, 15:42
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Madalinutzzu, stai linistit nu am avut de ce sa ma supar. Ti-ai scris comentariul frumos, fara sa ma jignesti in vreun fel :) Vad ca ai 18 ani, multi inainte! Intr-adevar la varsta respectiva, cu totii am avut unele "mancarimi in talpa"...unii si le-au mai "tratat" cu o "blana", altii au preferat sa-si mai tempereze sau sa-si mai tina sub control acele nevoi. :) Nu ma supar ca nu m-ai crezut, stai linistit. Am precizat in comentariile mele, ca in oras merg mai tare(mai tare insemnand, de regula, cam cu 70-80,uneori si 90,unde pot si unde sunt sigur ca nu ar interveni probleme, desi e destul de riscant si asa..., asta astazi,cand am 20 ani, insa am mai mers,rar e adevarat, in decursul timpului, prin oras, in zone putin aglomerate, la ore mai tarzii si cu mai mult de atat)Si au mai fost cazuri, cand mergeam cu niste prieteni de facultate in mai multe masini spre mall si in drum spre acel mall, baietii respectivi, (unii aveau si fete in masina, aveau grija de ele, nu stiu ce faceau) :) nu prea mergeau tare si ce era de facut sa stau in spatele lor? :) :) Nu m-au depasit. Daca ma depaseau(sa-mi arate mie ca ei merg si mai tare...)? Nu stiu sincer sa-ti spun ce reactie as fi avut. Probabil, ca "liniuta" se petrecea, mai ales daca se petrecea intre cunoscuti:) (nu stiu ce voi face in viitor, probabil ca voi face vreo "liniuta" in astfel de circumstante, cine stie). Deci, nici eu nu sunt vreun "ingeras", recunosc:) Insa ce intelegem prin "liniuta"??? Un fel de cursa nu? O cursa unde trebuie sa fie implicate cel putin doua masini. Eh, aici intervine diferenta. Unii probabil prefera sa mearga si tare in oras, si sa mai si provoace diversi soferi la astfel de "liniute". Eu, lucrul asta, nu tin minte sa-l fi facut. :) Am mai spus asta, nu ma intereseaza sa stiu "abilitatile" mele de sofer, nici ce fac alti soferi. In trafic, eu mergand mai sportiv, mi s-a intamplat mereu sa fiu intrecut in mare viteza de alti soferi,eu initial trecand pe langa ei, insa nu am tinut neaparat
12 sep 2012, 23:39
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
- neaparat sa apas si eu acceleratia la maxim sa ii pot prinde... pentru ca, repet inca o data, nu ma intereseaza nici ce masini au altii, nici cum merg altii, cu atat mai putin sa ma iau la intrecere cu ei :) Nu e in firea mea...In schimb, un gram de "nebunie" imi mai consum si eu, mergand uneori, mai tare....si sincer imi este de ajuns. E36-le meu, e o masina excelenta, trage foarte bine si isi face datoria si cand mai apesi acceleratia. In concluzie, pe mine ma intereseaza urmatoarele lucuri in trafic: in primul, si in primul rand, sa respect si regulile de circulatie si regulile bunului simt. Si ma bucur ca, masina mea imi impune acest lucru(sa le arat oamenilor ca mai exista si soferi de E36 cu bun simt si civilizati in trafic, nu numai "cocalari"). Alt lucru, e sa circul, cat pot mai prudent si preventiv, astfel incat sa evit orice eveniment nefericit. Si apoi, de indata ce respect aceste lucruri, abia atunci ma mai pot gandi si la alte lucruri, cu ar fi, sa merg putin mai tare, sigur, unde imi permit conditiile si traficul :) Nu ma intelege gresit, inteleg ce simti, dar una e sa faci ce vrei tu in niste spatii, unde nu prea circula masini, unde poti face liniute cate vrei tu, fara sa te streseze nimeni, si alta e cand faci astfel de liniute in trafic. Si ca dovada ca ce am spus eu este adevarat, precizez ca in 2 ani si jumatate de cand am permis, nu am fost "tras pe dreapta" NICIODATA de Politie, nu am cauzat NICI UN accident(nici accident urat, nici unul usor) si nici nu am primit NICI O amenda :) Recunosc, ca parca, la varsta de 18 ani cand esti proaspat sofer, ai o tentatie mai mare de a calca pedala, insa se pare ca acum m-am mai linistit (si nu am mai mers de-atunci cu 130 in pasaj la Unirii...but Shhhhh!!!...bine ca nu m-a "prins" nimeni) :) Sa ai o zi buna si multa sanatate! PS: Iar am scris foarte mult si imi cer scuze pentru asta. Sper sa nu fie vreo problema. Imi si place sa scriu mult :)
12 sep 2012, 23:40
+1
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
Scuze ca raspund la comentariul asta dar la ultimul tau comentariu nu ma mai lasa.Si eu merg sportiv, in afara orasului, in oras a inceput sa imi fie cam frica ca au cam pus ochi pe masina mea politia. Dar in afara merg sportiv. Mi-a placut intamplarea ta cu cei care te depaseau dupa ce treceai pe langa ei. Am patit chiar astazi la fel . Din nefericire a trebuit sa duc pe cineva de urgenta la spital, si pana sa intru in oras e o portiune de drum drept cam 2 km, am depasit un BMW eu avand o viteza destul de mare cam 130, ca sa vad in cateva sute de metri acel Bmw trecand pe langa mine, eu avand aceasi viteza care mie deja mi se parea prea mare pt drumul acela. Si acum sa revin la comentariul tau...daca tu te comporti in trafic cum ai spus acolo ai toate respectele mele. Sunt putini copii ca si la 25 de ani tot copii suntem care gandesc cum gandesti tu, foarte putini care stiu cand sa puna picioru pe acceleratie si cand pe frana, sau sa ii respecte pe cei din trafic. Poate cine stie ne intalnim o data sa bem o bere. Drumuri bune si asfalt uscat!
13 sep 2012, 21:58
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
Madalinutzzu iti multumesc pentru apreciere. Intr-adevar exista limite in tot ceea ce facem. Cum procedez eu in trafic, eu zic ca procedez ca un om normal sau cum cred eu ca ar trebui sa procedeze un om normal.Am avut norocul sa am un instructor excelent, un adevarat dascal cum rar mai vezi in Romania, domnul Handru Edison. Domnul respectiv m-a invatat, cu un calm si cu o rabdare, cum nu am mai vazut la nici un alt om, "tainele" condusului. El m-a invatat cum sa conduc preventiv, el m-a invatat ca, sofatul nu este chiar cel mai simplu lucru, traficul fiind alcatuit dintr-o complexitate foarte "densa", foarte mare de evenimente, unde fiecare sofer trebuie sa tina cont si sa constientizeze ca la fiecare secunda se poate intampla orice...si tocmai de aceea, un sofer bun nu este acela care merge cu masina la viteze mari(acela este un sofer expus), ci acela care reuseste sa realizeze cat mai bine conducerea preventiva, astfel creandu-si o imunitate mai mare la evenimente neplacute :) Condusul e o arta, de exemplu, precum sculptura. :) Cu cat opera/statuia respectiva e sculptata cu mai multa atentie, cu mai mult "rafinament", cu o mai mare sensibilitate,felul cu care se executa lucrarea sa nu contina miscari bruste,etc. cu atat si rezultatul este si el unul mai spectaculos, mai frumos. Asa si la condus, cu cat se conduce cu mai multa atentie, cu o mai mare "sensibilitate", cu mai multa grija si dexteritate, fara ca manevrele sa fie executate brusc, cu atat e mai placut, condusul pentru sofer si cu atat mai mare este placerea de a fi pasager,fiind condus de un astfel de "artist"(soferul). Pana la urma toti soferii sunt niste artisti, unii care procreeaza o arta de calitate,agreata si placuta de iubitorii de arta(pasagerii in cazul acesta),si altii care provoaca numai "controverse" (nesimtitii, soferii "smecheri",etc)...co ndusul reprezentand arta. :) Nu de putine ori mi s-a spus: "foarte frumos conduci" si am constatat o usoara asemanare cu "foarte frumoasa piesa",
14 sep 2012, 00:53
+1
BrownBear
419 comentarii 1588 puncte
- "foarte frumoasa sculptura" , "foarte frumoasa opera". Fiecare drum parcurs in conditii de siguranta, fiecare drum care a oferit placere pasagerului si astfel, satisfactie tie ca sofer, reprezinta o opera :) Gata ca incep sa fac filozofie. Imi place filozofia, dar nici chiar asa. Sper ca nu v-am "enervat" prea mult :) Sa ai o zi buna si inca o data, multumesc de apreciere. Sanatate!
14 sep 2012, 00:54
+1
Madalinutzzu
54 comentarii 89 puncte
stresstm in primul rand multumesc de apreciere. In al 2 nu sunt de acord cu ceva din ce ai scris tu, sper sa nu te superi pe mine dar comparatia ta: MASINA CU NR PE BG = SOFERI TERIBILISTI mie nu mi sa parut la locul ei ca sa spun asa. Eu unu nu as generaliza, sunt multi oameni care isi inscriu masina pe bg datorita taxelor prea mari chiar si la motoare mici. Si eu daca mi-as lua masina as inscrio pe bg. Teribilist e ala care cum ai zis uh facea cerculete in intersectie fara sa ii pese de ceilalti sau ala care face liniuta in centru orasului prin intersectii si printre pietoni, scuzele mele aia nu sunt teribilisti aia sunt PROSTI. In rest mi-a placut cum ai pus problema. App voi macar va duceti in parcare unde NENEA GABORU nu prea are ce va face, aveti un loc unde puteti sa va alergati, aici la mine inafara de drum nu prea ai unde sa iti consumi adrenalina. Drumuri bune si asfalt uscat!
12 sep 2012, 15:23
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »