urate rau interioarele alea, insa la exterior... si nu credeam ca o sa zic asta prea curand, dar chiar arata bine! poate pe viitor o sa creasca si calitatea materialelor, acum ca tot au inceput sa puna accent pe design.
Exterioarele sunt faine, mai putin spatele Loganului... Interioarele nu-mi plac, dar in realitate poate imi schimb parerea... (cum am patit si la Duster)...
ce nu-mi place deloc (si era o treaba care era anuntata ca o remediaza) e ca geamurile electrice se comanda tot de pe consola centrala (ba chiar au amplasat butoanele si mai jos), claxonul a ramas tot pe maneta de semnalizare (cat de scump o fi un volan cu claxon? sa puna de Symbol 2 ca doar e acelasi...), dar ma asteptam sa renunte si la reglajul farurilor pe cablu... Costau asa de mult astea? Le luau de pe Symbol, Clio 2, pana mea... Si clima de pe Symbol era bine primita, macar ca optiune... Adica se poate pe Symbol si nu se poate pe Logan/Sandero? Diferente mari de pret inttre cele doua masini nu sunt... Nu cred ca ii critica nimeni daca puneau toate astea de pe Clio 2 si erau recunoscute butoanele...
Si lipsa discurilor de frana pe spate, care au avantajul de a frana mai bine si intretinerea este mult mai usoara si costul de fabricatie e mai mic decat un sistem de ala pe tamburi. Pana si TATA Nano care-i sub orice Logan are claxon in volan. Ma mir ca butoanele de la geamurile electrice nu le-au pus sub scaun sau chiar in portbagaj. O mare prostie sa te apleci ca sa deschizi/inchizi geamurile. E si o chestie de siguranta in trafic asta, ca in loc sa actionezi de pe portiera cum e normal!, stai si cauti butoanele pe jos in loc sa te uiti la drum. Ergonomie=0 (zero) la capitolul asta. Noul design e mai placut.
Chiar nu stiam:) Imi dai impresia ca preferi tamburii in detrimentul discurilor. De ce sa nu pui ceva mai eficient si mai avantajos la costuri mai mici? Inca un avantaj al franelor pe disc: poti sa vezi daca placutele sunt uzate fara sa dai roata jos (daca ai jante prin care sa vezi, evident), dar daca ai tamburi mergi si astepti sa se intample ceva.
Dar tu stii care e dezavantajul tamburilor? sunt echivalentul discurilor, numai ca au o problema cu aerisirea, daca nu te duci pe circuit nu sa simti niciodata diferenta....si ca fapt divers un logan mcv franeaza mai bine ca o honda cbr 600 care are un disc in plus si minus multe kg...
O da,aici ai dreptate,cand am facut niste curbe cu frana de mana a mirosit a polizor. Dar scopul nu e masina sport :) Si cand franezi de la pedala,oricum franele de pe fata strang mai tare decat cele de pe spate. :)
29 sep 2012, 22:47
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Vrei sa iti arat dacia mea de 8 ani sa vezi cum arata? TOti imi spun si de interior ca ce ingrijit este. Si nu am mare branza de grija,doar praful in sterg din cand in cand.
Arata extraordinar! Fantastic! Am ramas fara cuvinte.
Loganul arata fenomenal din fata, spatele este si el ok.
Sandero-ul privit din spate aduce mult de tot cu DS3-ul. Foarte reusit.
Cred ca ar arata mult mai bine noul Sandero in Cupa Dacia, decat noul Logan.
JOS PALARIA DACIA.
Dupa ce am criticat toate modelele Dacia din ultima vreme din cauza designului din ce in ce mai hidos, acum recunosc reusit exteriorul lui Stepway! Interiorul tradeaza insa lipsa de interes pentru ergonomie si un chenar in centrul bordului care incadreaza un mare nimic. Arata hidos! Daca exteriorul copiaza ceva de la VW, interiorul este in urma cu 15 ani si cred ca este copiat de la Lada!
Fiind fan Dacia sunt multumit de ce vad,astept sa le vad si pe strazi.Apropo daca tot au prezentat modele noi de ce nu au bagat in stand Doker si Doker van ce astea nu-s noi s-au cum.?
28 sep 2012, 00:33
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Frumos dar presupun ca o sa fim pusi iar in penibila situatie de a nu avea volan reglabil pe inaltime macar si o sa se conduca tot ca si Renault Megane 1... Urata pozitie datorita volanului care nu se poate regla pe inaltime...
sa speram ca macar la noile modele la varianta de baza sa puna totusi inchidere centralizata, radio,servo, si sa faca busonul de la rezervor sa se poata inchide cu cheia,nu cum e la loganul facelift,la care oricine iti poate fura benzina.
un lucru interesant vizavi de noile modele e ca nici acestea nu dispun de climatronic,insa totusi au aparut comenzile audio pe volan.
Noile motorizari cu toate ca sunt mici o sa consume foarte mult in oras.mai ales cele pe benzina.Eu zic sa nu va grabiti sa cumparati noile masini pana nu trece putin timp k sa vedeti daca sunt fiabile sau nu.Noile motoare sunt interesante mai ales pentru service-urile din romania.
E frumos dar nu prea :))))
Sa vedem defapt ce mai da jos de pe ia , ca la salon este o masina la fabrica alta masina, cum a fost si primul logan.
La salon mare frumusete din fabrica, te doare mintea.
Pacat ca nu ne-au luat nemti ca aveam si noi dacia bmw :))